نرهای آمادۀ جفت گیری + نکته ای درباره چالش

کنارم می‌نشیند و زل ‌می‌زند به کتاب «مبانیِ اقتصاد» در دستم.
می‌پرسد:«دانشجویی؟»
یک جوری می شوم! تا به حال کسی این سوال را از من نپرسیده بود. حتی مشابه‌اش را هم نپرسیده بودند.
مثلا کسی تا به حال ازم نپرسیده‌است که «دانش آموزی؟» یا مثلاً «دبیرستانی‌ای؟»
انگار دانشجوها گونه‌ای از موجودات نایاب هستند که به محض ورود به دانشگاه، دچار دگردیسی شده، یک سری صفات ثانویه پیدا می‌کنند که سیگنال می‌زند به سمت چشمانِ خلق الله! و در ادامه هم آن‌ها را مجبور می‌کند که زبان بچرخانند و از فرضیۀ‌شان اطمینان حاصل کنند!
انگشتم را میگذارم لای صفحۀ چهارده کتاب و کتاب را می‌بندم. دماغم را بالا می‌کشم و می‌گویم: «بله حاجآقا»
سری به نشانۀ تایید یا شاید هم تحسین تکان می‌دهد و می‌گوید:«احسنت، احسنت! بگو بینم ترم چندی؟»
شرمم می‌شود بگویم ترمِ یکی هستم! بی‌مروّت ها، سرِ ترمک بودن و قضایای مربوطه‌اش، آنقدر ما را ترسانده و اذیت کرده‌اند که از بازگو کردنش، مثل «چی» می‌ترسیم. جوابش را می دهم.
-احسنت! کلاساتونم لابد مختلطه!
از تمام ویژگی‌های دانشگاه، همین اختلاطِ مونث و مذکرش را حائز اهمیتِ لازم جهتِ پرسش دانسته‌بود.
می‌گویم:«بله. مختلطیم. پونزده تا دختر، پونزده تا پسر»
بدون این که درباره ی تعداد دخترهای کلاس بپرسد، تعداد را می‌گویم مشخص بود که سوال بعدی‌ش همین است.
نیشخندی می زند. صورتش را به گوشم نزدیک میکند و با صدایی آرام تر از قبل، می گوید:«پس خوب حال می‌کنین با هم کلاسیاتون!»
همانطور که سرش را دور میکند، بی‌صدا می خندد.
نمی دانم از «حال کردن» چه منظوری داشت ولی قطعاً منظورش تبادل علم و رایزنی با افراد غیر هم‌جنس نیست!
این چندمین موردی است که شخصی به اختلاطِ فضای دانشگاه، اشاراتِ وسیع و البته منظوردار می کند.
گویا برخی (شما بخوانید: بیشتر از برخی) از هم‌وطنان، دانشجوی تازه وارد را، در قالبِ پستانداری جسور می بینند که تازه به بلوغ رسیده و در‌به‌در به دنبال جفتگیری در فضای باز دانشگاه است!
چیزی مانند شیر های جوانِ آفریقاییِ توی مستندها یا شترهای صحرای عربستان یا حتی خرگوش های تَبَت
اتوبوس بالاخره می‌ایستد.
از پله هایش پایین می‌آیم؛ در حالیکه گرمایی شدید روی صورتم حس می‌کنم. هوا سوز دارد. انگشت اشاره ام لای صفحۀ چهارده کتاب مبانی اقتصاد، جا مانده است.


+ خیلی ها برای چالش اعلام آمادگی کردن ولی هنوز هیچ اقدامی نکردن. زودتر دست بجنبونین. روز پنج شنبه براتون یه سورپرایز داریم. هرچه زودتر تصاویر رو منتشر کنین بهتره.

باحال باشید :)

۱۳ موافق ۰ مخالف
اولین پستت مبارک
چقدر این متنه همه گیر شد

ابو اسفنج بلاگفانی:

خب وقتی یه مطلب خوب باشه همه گیر میشه. به نظر شخص من شهروند مریخی این مطلب رو به بهترین شکل ممکن نوشته. ما کارمون درسته!

شهروند مریخی:
شُکراً :) 
لطفِ خداس!:))

من که لینک عکس رو فرستادم همینجا:)
یاعلی

شما کارتون درسته.

ممنون

بماند بماند که از ۲۰نفر یکی اینجوری پیدا میشه که شدت زباله بودنش حالتو بهم بزنه..صد رحمت به حیوونی که دنبال ا جفت گیریه..

امان از این افراد

متنتون خیلی خیلی قشنگ بود :)

ابو اسفنجی بلاگفانی:

میگه خواهش میکنه :دی
.
شهروند مریخی:
لطف دارید :) ممنون که خوندید

خدایی منم کلاس المپیاد میرفتم همین بود

هعععییی

والا من از اولش همین ریختی بودم با همین ترکیب رنگی! D:

ابو اسفنج بلاگفانی:
مگه میشه؟! مگه داریم؟

سلام ما هم ترم یک هستیم 

خیلی زور میگویند مگر ما چه هیزم تری برایشان فروختیم آن هم در این فصل :/

سلام : ) حسِ هم نوعی بهت دارم خخخخخ 

باشد که خدا بر پسِ کله شان بزند! 
مرسی که خوندی

:////
دارم‌فک‌ میکنم اگه یکی‌بهم بگه ترمولکی چه‌بلایی سرش خواهم آورد:///

بزنید با دمپایی خفه ش کنید :/

ثواب هم داره

قطعا :))
منم اون جملم در پسِش تعریف نهفته بود
خودمم دوسش دارم متنو

ابو اسفنج بلاگفانی:
متن هم شما رو دوست داره!

من می گم همچین آدمایی خودشون همچین فضایی رو تجربه نکردن وگرنه می دونستن خبری نیست
البته باید اعتراف کنم یک خبرهایی هست و خیلی نافرم هم هست منتها خب همه گیر نشده فعلا

موافقم. اکثر کسایی که توی فضاش نبودن، تصورشون رو بر اساس حرفای بقیه میسازن.

حالا اعتراف نکنید دیگه! بذارید تصویر ذهنی مون از دانشگاه، خراب نشه :)))
مرسی که خوندید

حالا انقدر از این پست ها بذارید تا تفکیک جنسیتی کنن! :دییی


@سینا @پرتقال @بقیه ! کجایید ؟! :دییی

فکرشو بکن! بَیان هم تفکیک جنسیتی شه خخخخخ دخترا نتونن توی وب مون کامنت بذارن :))))

.
تجمع نکنید یه وخ دمِ درِ وب! میان می برن مون اِوین!

3/4 بیان دخترند :|
خدا زیادشون کنه :دییی

الهی آمین!

لطفا بلاگرایِ پسر نیان تو بلاگ من مرسی  اه :دی
دیگه بیان رو شخصا به توپ میبندیم همچین بشه
@علی
سینا که دو ساعته خوابه :دی
منم یه ساعت دیگه خوابم
تو هم که تازه خوابیدی :/
آمار همه رو دارم :/

بارِ آخرتون باشه که این ورا می بینم تون! پی:

.
اگه راس میگید، بگین باب اسفنجی کِی خوابید؟! خخخخخ

امشب ارتباطم با اون سمت به دلیل پارازیتا قطع شد :/
چه کمه تعدادتون  .

تعداد چی مون کمه؟

تعداد پسرهای بیان؟!

بازم چت روم شده اینجا :)) 
پرتقال و علی چرا بحثو کش ندادین حتمن من باید عین کاتالیزور بپرم وسط تا اینجا واقعن چت بشه ؟؟؟ :دی 
+ خوبه تعداد دخترا متناسبن تو کلاستون. ما که اگر بخوایم تقسیم کنیم به هر پسر یک چهارم یه دختر میرسه !! تازه اگر بخوایم دختر های نرد رو هم حساب کنیم :)) nerd 
++ شوخی !
+ من اگر جای تو بودم با چشم غره و اینا نمیذاشتم طرف سوال پیچم کنه ... 
راستی من چالش رو شرکتیدم ... گفتم شاید خبر نداشته باشی :)

ابو اسفنجی بلاگفانی:
به بقیه ش کاری ندارم من. ولی خب بابت شرکت کردنت ممنونم.

علی بعضی وقتا از دیدن این آمار احساس دختر بودن بهم دست میده... انگار وب نویسی کلن یه کار دخترونه بوده و ما خبر نداشتیم و اینا !! 

خخخخ.

اینجا قرار بود بخندیم!! الان من با این پست گریه م گرفت!!!
واقعا باعث ناراحتیه این دید!!

خب طنز یک سری رسالت هایی داره که ما بعضا سعی میکنیم یک گریزی به این رسالت ها هم بزنیم.

انتقاد از یک معضل اجتماعی و یک زاویه دید غلط وظیفۀ طنز هست. البته از این دست پست ها کم میذاریم. ولی خب به نظرم خوبه که گاهی بذاریم.
به هر صورت من متاسفم.
این دستمال رو بگیرین حالا اشکاتون رو پاک کنین.
منتظر پست های بعدی باشین.

وا ... فحش میدادی بهتربود با اون جوابت :/

سینا جان، این مطلب خب مال شهرونده! من ابو اسفنجم. بحث در مورد مطلب باشه من اصلا نباید جواب بدم! خخخخ. باید خودِ نویسندۀ مطلب بیاد جواب بده. من بی تقصیرم.

.
شهروند مریخی: 
خخخخخ شرمنده جواب ندادم؛ مشغول بودم دیشب.
یک چهارم دختر! :)))))
خدا به راه راست هدایت کنه ما پسرا رو! دی:
دیگه نمی شد چشم غره برم! طرف جای بابابزرگم بود پی: می گرفت نفرین میکرد! دهنم ****** می شد! :))
مرسی که شرکتیدی :)

وای .. چند تا روح تو یه بدن ؟؟ منوباش میگم اینا همه رو یه نفر نوشته خخخ

ابو جان بخشید بابت کامنت قبلی!

ابو اسفنجی بلاگفانی:
http://s9.picofile.com/file/8272760268/Capture.JPG
این عکسو ببین. توی پنل مدیریت وبلاگ، من جواب دادم. ولی خب چون این مطلب مال شهرونده، توی وبلاگ، تصویر شهروند رو میزنه. یعنی اینجا ما میفهمیم که کی جواب داده. ولی اون بیرون فقط عکس نویسنده مطلب هست. برای همین ذکر میکنیم که چه کسی داره جواب میده.
برای احترام گذاشتن به شما سعی میکنیم هرچه زودتر به نظرات جواب بدیم. برای همین اگر بحث یک بحث کلی باشه و نه مربوط به یک مطلب خاص، هرکدوم مون تونست جواب میده. ولی خب اگه بحث مربوط به مطلب باشه صبر میکنیم خودِ نویسنده جواب بده.
خدا ببخشه سینا :)

ابو جان حرفت خودش سند و مدرکه .. نیازی به تصویر نبود ؛) گرفتم روشتون رو ... 

چاکر برار.

@پرتقال
تبریک میگم فرزندم! با 6-7 دقیقه اختلاف،خوابیدن منُ درست پیش بینی کردی :|

@سینا 
چقدر حرف زده بودی دادا :| فقط همون اولشُ خوندم و گفتم "برو کنار بذار باد بیاد :|"
عخی! یعنی ابو اسفنج و شهروند و تِد ؛ سه تان ؟! :| یا چی ؟! تا الان فکر میکردم اینا همش مسخره بازیه! :دییی

ابو اسفنجی بلاگفانی:
دستت درد نکنه دیگه! ما رو چی فرض کردی؟!
البته خب بیان از سه تا نویسنده بیشتر اجازه نمیده.
ما در حقیقت چندین نفریم! خخخ.
یعنی به غیر از ما سه نفر، چهار پنج نفر دیگه هم توی تیم تحریریه هستن.
حالا اگه خانوادۀ بلاگفان بزرگتر شد یه پست معرفی هم میذاریم.

خعلی زیبا بود مرسی(((:

ابو اسفنج بلاگفانی:

قربون شما. تا باشه از این زیبایی ها!
خیلی ممنون :)

جالب شد! :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

تازه، هنوز اولشه!
کم کم جالب تر هم میشه.

حالا که شده، حالا که داریم! D:

مترسک میگم یا شرکت میکنی، یا میدم بچه ها بریزن وبت رو تبدیل به هیروشیما کنن ها! :دی

بماند که ازروز اول هرکی مارو دید فهمید ترم یکیم،واقعا ملت چه افکاری دارند

جدی؟!

افسوس.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان