گلایه

سلام رفقا. مگه نمیگید از دپرسی وبلاگ‌ها خسته‌اید؟ از فضایی که تو بیان هست؟ پس چرا تلاش نمی کنید این کم‌تر شه و حتی بهش دامن میزنید! ما اومدیم این وبو ساختیم که هم حال خودمون خوب‌تر شه هم شماها و منتی هم نیست ولی شما یه نگاه به پست قبل بندازید. اکثرا بدون امتحان گفتن نمیتونیم. ژاپن ژاپن شد بعد از اون بمب اتمی چون همه با هم همکاری کردن برا حال خوبشون ولی ما چی؟ راستش ما خسته شدیم. البته نباید خسته میشدیم به احترام و شوق همون کسایی که همراه ما این هدفو دنبال کردن ولی خب خسته شدیم چون برای بلاگفان واقعا وقت میذاریم با وجود مشغله ها و وقتی اون واکنشی که باید رو نمیبینیم دلسرد میشیم. البته این موضوع فقط مربوط به مسابقۀ اخیر نیست. چند وقته کلا خیلی از خواننده هامون کمرنگ شدن.
چیزی که ما همه باید یاد بگیرم اینه که باید از هم حمایت کنیم. تنها و تنها راه حمایت از بلاگفان هم فرستادن بازخورد و نشون دادن واکنش هست. ما وقت میذاریم، هزینه میکنیم، خلاقیت به خرج میدیم، انرژی میذاریم و به معنای واقعیِ کلمه تلاش میکنیم و بعدش منتظر واکنش ها میمونیم. و اگر واکنشی نبینیم، اون موقع است که امیدمون کم‌رنگ و کم‌رنگ تر میشه.
حالا هم برای یک مدت به فعالیت مون ادامه میدیم ببینیم این امید دوباره پررنگ میشه یا نه؟! اگر نه که میریم...

۱۶ موافق ۳ مخالف
هیییییییییییی..........
کلا بلاگ بیانی ها همینن.........
ازآدم حمایت نمی کنن....
حتی اگه بهترین باشی

البته ما خودمون هم جزئی از همین بلاگ بیانی ها هستیم.

ولی خب فعلا بعضی از بلاگفانی ها حمایت شون رو از ما دریغ میکنن.

حمایتت میکنم..

دم شما گرم.

سلام و درود بر شما باد:)
رفقا دلسرد نشین لطفا:) 
مطمئنا وقت زیادی میذارین و البته نه فقط وقت بلکه چیزای دیگه ای هم که خودتون اشاره کردین که کیفیت مطالبتون به خوبی اینو  نشون میده:)
ولی خب هر تغییری به این زودیا انجام نمیشه و لازمه که یه حرکت نرم و منسجم داشته باشیم.... و خب البته کلا فضای وبلاگ نویسی فضایی نیست که مدام توش خنده باشه...  مثلا خیلی از وبلاگ ها موضوعشون روزمره‌های بلاگره و خب مسلما هم شیرینه و هم تلخ ممکنه باشه:) یا مثلا دلنوشته ها و ....
ولی خب یه نکته‌ی دیگه هم که هست اینه که شاید این کمرنگ شدنه به خاطر امتحانا باشه:) خب دقیقا از موقعی که این فصل خوفناک امتحانا شروع شده (که خودتون هم اعلام کردین فعالیتتون کمتر میشه) بقیه هم به همون نسبت ترجیح میدن وقت کمتری بذارن واسه فضای مجازی:)
در ضمن رفتن شما بیش از هرچیز دیگه ای به هدفی که دنبالش بودین لطمه میزنه چون حس ناخوشایندی داره و واقعا اتفاق خوبی نیست.... پس بمونین لطفا:)))) 
حتی میشه نویسنده افتخاری داشته باشه بلاگفان. ینی یه نویسنده هایی که تو یه تاریخ های خاص حتما باید مطلب ارائه بدن:) حتی میتونین خودتون دعوت کنین از بلاگرایی که تواناییشو دارن.... به صورت اختصاصی:)
در مجموع، به نظرم اگه برین و کار رو ناتموم رها کنین، تمام تلاشهای قبلیتون میرن زیر سوال:)))

+ هووووف:))) آیکون شکستن انگشتا خخخ چند وقته پست نمیذارم، دلم تنگ شده بود، عقده‌مو تو یه کامنت خالی کردم دی:
+ اعتراف میکنم که پست قبلی رو نخونده بودم (آیکون محو شدن در افق و عمود و غیره) خخخ ولی خب به نظرم از قبلیا راحت تره خخخ من شرکت میکنمممممم:))))))
+ و یه تشکر بابت همه زحمتایی که کشیدین و همه ایده ها و خلاقیتایی که به خرج دادین:))))))) ممنون که خیلی وقتا حالمونو خوب کردین:))))))

اخماتونم وا کنین دیگه:/ ایش:/ 

به نظرم دلایل قانع کننده نیست.

تمام وبلاگ هایی که بلاگفان رو دنبال میکنن، به جز چند مورد، توسط بلاگفان دنبال میشن. اکثر مطالب به دقت مطالعه میشه و بعضا دیدگاه هم براشون میذاریم تا بدونن که ما به دقت مطالعه شون میکنیم.
جالبه بدونین که اکثر دنبال کننده های بلاگفان نه تنها موقع امتحان ها، کمتر به فضای مجازی سر نمیزنن، بلکه میزان سیر و سیاحتشون در فضای مجازی بیشتر هم هست! پس قضیۀ اینکه به خاطر امتحان ها کمرنگ شدن به نظر من منتفیه.
در مورد پیشنهادی که دادین ما از همون اول این رو اعمال کرده بودیم. یک نگاهی به منوی بالای وبلاگ بندازین متوجهش میشین.
بابت تمام به اضافه ها هم تشکر.

پووووف...

واقعا پووووف...

شاید ملت درگیر امتحانان. بعد دی ماه خوب میشه

در جواب خانم چاکری مفصل عرض کردم. جواب رو به این نظریه.

دقیقا حرفام توش مشخص بود؟

میرزا شما حرف هم نزنید، دوستان در بلاگفان به خوبی متوجه موضع شما میشن.

ماشالا ماشالا طومار نوشتمممممم:))))
تکتییییییییر دیییی:

لطف کردید.

نوشته های خانم چاکری رو تایید می کنم.
@خانم چاکری! لطفا از واژۀ «فضای نسبتاً مجازی» استفاده کنید :)

متشکر.

اون بالا رو دیدم از همون اول تاسیس بلاگفان:)
ولی من گفتم اختصاصی:) ینی از اون بلتگر مورد نظر، خیلی مودبانه و اختصاصی درخواست همکاری کنین:))) 

از ابتدا ما به صورت خیلی مودبانه و اختصاصی از چندین نفر درخواست همکاری کردیم و تا مدت ها هم همکاری کردیم.

طی این مدت از عمر بلاگفان، قریب به 25 نفر با ما همکاری کردن. منتهی فعلا 6 نفر هستیم.

ناشناس به نکته ظریفی اشاره کرد...ازونجا که چهل درصد بلاگرا رو دانش آموزا و کنکوریا و دانشجوا  تشکیل میدن، الانم که همه درگیر امتحانان، طبیعیه که بازخورد پستا بیاد پایین!
پس غم نخورید که حال دوران دائما یکسان نباشد و اینا؛)))

تمام افراد عضو تیم بلاگفان، خودشون بلاگر هستن و وبلاگ شخصی دارن و همه یا محصل هستن، یا کنکوری و یا دانشجو. به خوبی با فضای بلاگ بیان آشنایی دارن.

من موضع بلاگفان در رابطه با نکته ای که ناشناسِ عزیز بیان کردن عرض کردم.

داداش نه که من خیلی خر میزنم...
واس خاطر همین اصلا وقت ندارم...
ولی جدا از شوخی...
دارم واس المپیاد کار میکنم هر چی وقت دارم سر ریاضی و هندسه میرم...

گناه دارن بندگان خدا. نزنیدشون.

پس خانواده به این بزرگی‌، به نظرم زوده هنوز واسه دلسرد شدن....
از ۷۳ روز عمر بلاگفان وااااقعا حداقل ۴۰ روزش، روزای خوب بلاگفان بودن:)
 عاقا اصلا من حق دلسرد شدن بهتون نمیدم:/ زود دلسرد شدین خب:/ حرکتای بزرگ، زمان بیشتر و قدم های محکمتری لازم دارن... 

:)))))))

از دیدِ ما، با توجه به تلاشی که کردیم، روزای خوب بلاگفان از 15 روز تجاوز نمیکنه. 30 الی 40 روز معمولی بوده و بقیه افتضاح.

متاسفانه دلسرد شدیم. چه زود، چه دیر. اتفاقیه که افتاده متاسفانه.

فضای نسبتا مجازی؟؟
هوومممم آیکون تفکر:)
به نظر درست میاد:) بهش فکر میکنم بازم:) ممنون جناب میرزا:)
بلاگفان بلاگفان حمایتت میکنیم![کف زدن حضار]

متشکر از شما.

به خاطراینم که شده

-----> http://bayanbox.ir/view/366749971450749474/3.jpg

:)!

به خاطر اینم که شده چی؟

هستیم باهاتون :))

ممنون از شما.

این که گفتین فعالیتشون تو امتحانا بیشتر میشه با من بودین؟:/

مگه شما هم توی امتحان ها فعالیت تون بیشتر شده؟

هستیم باهاتون... تا آخرش...

متشکر.

امروز 16 تا پست گذاشتم :/

خب پس اگر هر روز اینجوری پست میذارین توی ایام امتحان ها، بله. با شما هم بودیم. منتهی ما شخص خاصی مد نظرمون نیست.

-سرتون  بالا کنین  بالا کنین بالا

یه نگاه به ما کنین به ما کنین


اینجوری نگامون  نکنین  با نگاتون  صدامون  نکنین .


-مرو ای دوست مرو ای دوستتتتتتت

تو حق نداری تو این شرایط تنهامون بذاری !

گریه مون گرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...

تو  ما رو  غرق خجالت کردین  ...

چطوری اینقد بد شدین  خداییییییییییی ؟!

بزارین گریه کنیم !!

برای گریه کردن دیگه دیره برای گریه کردن دیگه دیره !!!


+

تلفیق از چند آهنگ و البته جمع بستیم که مثلا اهالی بیان دارن میخونن برای دوستان بلاگفان :))))

قهر نکنین همش 73روزه دارین مینویسین :))

هنوز مونده اهالی بیان رو بشناسین که کلاً خسته ان :)) حوصله شون نمیکشه متن بنویسن، ذوق هاشون روشن کنند :))

هنوز مونده پیر بشین :دی

لطفا تا لود شدن اهالی بیان صبور باشین :))

متشکر از شعرهای زیبا.

نویسنده های بلاگفان نویسنده هایی هستن با سالها سابقۀ نویسندگی در زمینه های مختلف. در زمینۀ وبلاگ نویسی هم حداقل چهار پنج سالی تجربه داریم هرکدوم مون. در بیان نویسی رو هم بیشتر از یک ساله شروع کردیم همه مون.
منتهی این رویۀ بد باید یک جا جلوش گرفته بشه. ان شاءالله که از این بی حالی در بیان.

آقا بیزحمت این دوکامنت یکی کنین اینم از سیستم مدیریت بیانی ها :|

ممنونم

آقا یکی نمیتونیم بکنیم. ولی خب میتونیم یکی ش رو حذف کنیم!

اولین بارمه همچین حرکتی میزنم :/

خب پس با شما نیستیم.

اعتراف میکنم که جزو یکی از کسایی ام که عامل این گلایس :|

ما هم این اعتراف رو میپذیریم و میگیم خوبه که میدونید. ان شاءالله که تکرار نشه.

آقا این شعر رو من دزدیدم اون شعر تصویری و برای ایام امتحانات خونده شده ولی خب

خواستم حال و هواتون عوض بشه :)


+

خب چه بهتر من فکر کنم از 90-91نوشتم چه تو بلاگفا چه تو بیان ولی متاسفانه این ذوق ها روشن نشدن عوضش خدا رو شکر هنوز ذوق خودم خاموش نشده :)

ذوق برای بالا بردن آدرنالین خیلی خوبه :)

و آدرنالین برای سلامتی خیلی خیلی خوبتره :)

پس کسی که علاقه مند بسلامتی خودشم باشه باید اون موتور ذوقش رو روشن بذاره:))

ولی مسابقات این چنینی و سوالات هوش تا حدودی میتونه ذوق آدم های بیان رو ببره بالا!

امیدوارم موفق باشین تو روشن کردن ذوق و شوق آدمهای بیان :)



حال و هوامون رو دگرگون کردید کلا :)

.
مع الاسف ... .
ممنون. ما هم امیدوارم موفق باشید در روشن نگه داشتنِ چشمۀ ذوق تون.

تلاش از شما حمایت از ما

ان شاءلله.

 همین جا و در حضور تمامی حضار و بلاگفانیان گرامی اعلام میدارم که من نیز یکی از افرادی هستم که بیخود و بی جهت تو چالش تون شرکت نمیکنم دلیل هم ندارم :/
مرسی اه 

رایت!

مرگ بر ضد ولایتِ بلاگفان :-)))

خیلی هم خوب.

بالگ فان
بلاگ فان
حمایتت میکنیم.

خیلی هم عالی!

فیلتر نشی صلوات😂
ما اهل بلاگفا نیستم بلاگفان تنها نماند😃

چرا فیلتر حالا؟!

دمت گرم.

بلاگفان بلاگفان حمیاتت میکنیم(صدای جمعیت)

بله باشه:|

خیلی متشکر.

بعضیا بی ذوق اند 
لطفا به وبلاگ منم سر بزنید...

دوست عزیز، به وبلاگ شما هم سر میزنیم بعضا. متشکر.

اا من خودجوش نوشتما بعد دیدم شده کپی کامنت آقای حامد:|

میدونیم!

فهمیدم....خوبم فهمیدم...یکی از اونایی که کمرنگ شده منم...
راستش خودمم خیلی دوست داشتم به بقیه انرژی بدم و همیشه شاد باشم...
ولی فضای بیان با اون اوایلی که اومدم فرق کرده...پست ها دیگه شاد و جالب نیست...همه یا دارن غصه میخورن...یا از مشکلاتشون میگن...یا بحث ادبی میکنن...هیچ فضای شادی نمونده...منم هی میرم به اونایی که غمگین هستن کامنت میدم تا شاید بتونم کاری براشون کنم...ولی بی نتیجس...به جای اینکه اونا شاد بشن من ناراحت میشم...خب منم خستم...
بین وبلاگایی که دنبال میکنم فقط شمایی که هنوزم تمام مطالبت طنزه...ولی دیگه حال و حوصله ی طنز رو هم ندارم...همشم تقصیر خود بیانی هاست...
ولی بازم همایتتون میکنم :)
امید است باز هم شاد گردم و شاد گردند :)

حمایت البته!

خیلی متشکر از شما. ان شاءالله.

مهم نیته ! ایراد نگیر برادر :دی

اون که صد در صد. منتهی گفتم که بدونید، جای دیگه اشتباه ننویسید. پای آبروی بلاگفان در میونه. شما بلاگفانی هستین!

آها اوکی!
میگم میشه من توی مسابقه شرکت نکنم؟!آخه هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید :دی
سخته خا :|

البته که ما کسی رو مجبور نمیکنیم. اگر شرکت کنید، یک امتیاز مثبت برای خودتون هست و اگر شرکت نکنید، یک امتیاز مثبت رو از دست میدین. مسابقه ها و چالش های ما جوری طراحی میشن که بتونن بیشترین بازدهی رو داشته باشن. یعنی علاوه بر خندیدن، اهداف دیگه ای هم دارن.

آدم باید توی سختی ها خودش رو آزمایش کنه.
شما امتحان انشا داشته باشین چیکار میکنین؟

ببینین چقدر سوزناک بود که منی که جمله‌سازیِ طنزم در حد مهارت انتگرال‌گرفتن گاو هستش، تلاشمو کردم!
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتما! در حالی که توی ترمینال منتظر بودم هی به اون سلولای خاکستری مغزم فشار آوردم.
الآن می‌فرستمش، البته اگه شارژ گوشیم تموم نشه! 
دیگه ببخشید که خیلی هم طنز نیست:)

اشکتون در نیومد یعنی؟! ای بابا. تلاشمون رو کرده بودیم در این راستا.

تشبیهتون اصلا خوب نبود. دور از جونتون.
خیلی متشکر.
خدا ببخشه. هرگلی زدین به سر خودتون زدین. (ضرب المثل درسته؟)

من انشاهام همیشه خوب بوده(خداروشکر!)ولی متن کوتاه بلد نیستم بنویسم :(

خب تلاش کنین که توی این زمینه هم خوب بشین. برای یک وبلاگ نویس افت داره که نتونه بنویسه!

عه عه عه!حالا که اینطور شد سعیمو میکنم!(اموجی غیرتی شدن)

آفرین.

اشکم که درنیومد هیچ، الآن خندمم گرفته!
تشبیه به اون خوشگلی، واسه اونم یه دقیقه فکر کردما!
خدا که می‌بخشه، بله درسته، البته بر همگان واضح و مبرهن است( اگر هم نیست می‌شود) که من فقط با سوتی‌هام می‌تونم ملت رو بخندونم و جمله‌سازی طنزم در همون حده که گفتم.
بازم ممنون از طراحی و اجرای این طرح:)

خواهش میکنم. ما که سوتی ای ندیدیم.

:|
خر زدن کنایه از خرخونیه...
سلام.منم با عرض شرمندگی از اونایی هستم که خاموش میخوندمتون!
خواهشا دلگیر نباشید و ادامه بدید.ما هستیم همچنان...البته روشن و فعال!

خیلی متشکر.

من پایه ی اینجور چیزام فقط حیف امسال اسر درس و کنکورم! تا سال بعد اینجا رو نگه دارین لدفا! تا من بیام و دوباره حضور فعال از خودم در کنم :))) و حمایت و اینا...

امیدوارم انرژیتون نره...شاد باشید :)

خیلی متشکر.

شما کارتون عالیه...
مشکل از ما و بقیه است که درگیر خودمونیم
ادامه بدید ان شاالله درست میشه

ان شاءالله.

عه عاقا چرا کامنت من فقط جواب نداره؟! دلمو شکوندین....
مسعولان رسیدگی کنن لدفا!!!

کدوم دیدگاه؟! بذارین یه نگاهی بندازم.
دیدم. ببخشید. حتما از دستمون در رفته.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان