مسابقۀ خرس یابی

توجه                                                                                                               توجه


طبق گزارش گروه پزشکیِ بیمارستان بلاگفان، میزان شنگولیسمِ خون خوانندگانِ وب داره هموجور* میره بالا! فلذا به تجویز اطباء حاذق بلادِ بیان، یک عدد مسابقۀ فان براتون ترتیب دادیم تا تعادل تون تکمیل شه!

مسابقه مون هم خییییلی ساده س! نه ضرب و تقسیم میخواد، نه تانژانت زوایای ربع سومِ دایره مثلثاتی و نه فرمول سرعت متوسط متحرک! 

یه کوچولو از هوشِ سرشارتون بهره ببرید و برنده شید :)

تازه کجاشو دیدین؟! جایزه هم داریم!

و اما مسابقه:

توی عکس زیر، بگردید و «دو تا حیوانِ طبیعی و غیر پارچه ای پیدا کنید!»

تبصرۀ یک: هر کس میتونه دوبار جواب بده؛ جواب تون هم شامل دو تا عدد باشه؛ همین و بس.

تبصرۀ دو: اینجا بلاگفانه! باید جواب تون بر اساس قوانین بلاگفانی باشه! پس سعی کنید مثلِ ما فکر کنین :)

تبصره سه: جواب هارو تایید نمی کنیم که کسی جواب تون رو نبینه! :) اگر توضیحی دارید که جواب رو لو نمیده، توی یه کامنت جداگانه بفرستید تا تایید شه.

بین کسایی که جواب درست بدن قرعه کشی میکنیم. برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم هم هرشخصی که کوچکترین همکاری با بلاگفان داشته رو توی قرعه کشی شرکت نمیدیم.

برنده، راس ساعت هشت فردا شب معرفی میشه و جایزه ش هم همون موقع بهش اهدا میشه :)


*هموجور: در گویش مشهدی، به معنای «به مقدار زیاد = به طرزی شدید» است.

۱۶ موافق ۰ مخالف
روحیات شما منو بیاد یه شخصیت مرحوم مجازی میندازه به نام بسکیویت :)

البته خدا حفظمون کنه.

نبوده کسی رو دستِ پرتقالو بزنه اصن! جایزه رو خودم میبرم! حالا ببینین :دی

+ حال میده ضایع بشم! :| دیگه تویِ افق هم راهم نمیدن :| شهروند دیدی داره سه میشه قضیه خودت یه رحمی به من بکن :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

میخواستم بگم از کجا مطمئنین جوابتون درسته؟
که خودتون توضیح دادین.
چشم. دیدیم دارین ضایع میشین حتما رفع و رجوعش میکنیم!

خدا خیرتون بده :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:
میده! خخخ. ان شاءالله البته

اهم...فقط یه چیزی....عذر میخوام وسط مسابقتون افکار شریفتونو در هم میریزم...ولی اینا همشون سگه ها دوست عزیز!! :دی
مگه اینکه تغییر ژنتیکی رخ داده باشه خرسا ظواهر سگو کسب کرده باشن!که یکم بعید به نظر میرسه!! :))

ابو اسفنج بلاگفانی:
ولی من احساس میکنم خرس باشن! یکی میگفت گربه ان. ولی خب خدایی خرسن. اینجا تو اتاق فکرمون که کسی نگفت سگن!
ممنون ولی گفتین. روشون آزمایش انجام میدیم اگه درست بود تصحیح میکنیم.

شما خودشین :)

+ من بعنوان اولین پاسخ میگم 7

ابو اسفنج بلاگفانی:
دستتون درد نکنه. یعنی ما نباشیم دیگه؟!

به نظر منم سگ میانا :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

مهم نظر منه! :دی

دموکراسی موج میزنه اینجا اصن ها ابو :| :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

اون کسی که اولین بار دموکراسی رو تعریف کرد من بودم اصلا.

هفت و سِه نیس؟/:

ابو اسفنج بلاگفانی:
از ما میپرسین؟! بدم تِد بیاد گوش داداشتون رو گاز بگیره؟ مسابقه ست خیر سرمون. :دی

من که تو تیم تو ـَم :دی
خودم بهت "آری" دادم :دی
به همین پوستِ پرتقالِ تویِ پروفایلم قسم

ابو اسفنج بلاگفانی:

خیلی خوب کاری کردین اصلا. پشیمون که نیستین؟!
دموکراسی رو جاری کردم تو بلاگفان. خیلی هم عالی.

نه اوضاع کاملا مساعده! من رفتم دنبال یه لقمه نون حلال!
تا مسابقه بعدی خدا یار و نگهدارم!

ابو اسفنج بلاگفانی:
برین به سلامت. خدا نگهدار.

شماره هفت با خودش؟ :)) 

ابو اسفنج بلاگفانی:

شما هم که از ما میپرسین! مسابقه است. من هیچی نمیدونم. ما هیچی نمیدونم.
یک بار دیگه هم از ما سوال بپرسین برگه امتحانیتون رو پاره میکنم و میدم تِد بیاد گوش داداش کوچولو تون رو گاز بگیره! :دی

مورد داشتیم یه بنده خدایی به نامِ شهروندِ مریخی، اصن همون اول گفته بود برید گربه های طبیعی رو پیدا کنید!
دیگه با پادرمیونیِ تد و ابو و باقی بستگانِ آن مرحوم، شهروند به همین خرس ها قناعت کرده! :))))) 

ابو اسفنج بلاگفانی:

خخخخ. گربه که دیگه نوبره داداش. داری اشتباه میزنی. شاید هم جنسش خالص نبوده! خخخ.

ای ناشناس عزیز که جواب دادی بهمون. در مورد درستی و غلطیش کاری ندارم فعلا!
ولی مثلا بر فرض که بنده بشی. خب قراره بالاخره یه ایمیلی چیزی بدی بهمون جایزه تو بهت بدیم؟!
بلاگفان که این همه خوبه، این همه پستای خوب میذاره، این همه کارای خوب میکنه، غریبه است؟! بذاره بره؟! در هر صورت ما که بهت دسترسی نداریم. خودت بهمون دسترسی داشته باش تا اگه یک موقع مثلا برنده شدی بتونی جایزه رو بگیری.
خاستم اگه نیست یه باردیگ هم بگم 
دعواداری؟؟؟p:

ابو اسفنج بلاگفانی:

خب شما باید جواب بدین. اگه احساس میکنین غلطه مجدد جواب بدین تا جواب اولتون رو نادیده بگیریم. فقط دو بار میتونین جواب بدین البته. یک بار جواب دادین. یک بار دیگه مونده. پس اگه پشیمون شدین یک فرصت دیگه دارین. من هم هیچی نمیگم!
خیلی وقته دعوا نکردم. بعدشم دیدم این داداشتون خیلی حرصتون میده، گفتم یه کم گوش مالیش بدیم کمتر حرصتون بده! شدیم آدم بد؟

فکردم بامن بودی
خایِش می کنم این شما اینم ممد ِ ما هربلایی خواستین
سرِش بیارینD:

+فهمیدم:)

ابو اسفنج بلاگفانی:

 خدایا توبه! ما؟! نامحرم؟! لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم. برید توبه کنید خانم :دی
من از شدت ارادت شما به برادرتون در حیرتم واقعا!

نچ نعوذبالله *-*


+نمی دونی شما ، بایدم درحیرت بآشی:/

ابو اسفنج بلاگفانی:

اتفاقا خوب میدونم. داداشتون از رفقای منه! من همکلاسی ش بودم شیش هفت سالی. حدود ده سالی هم با هم تو یه کارخونه کار میکردیم. یه هشت سالی هم تو دفاع مقدس هم خدمتی بودیم. خلاصه اینکه میشناسم داداشتون رو. از مردای گلِ روزگاره.

بَ رَ بابا 
اشتباه گرفتینD:اون پسر همسایمونه/:

ابو اسفنج بلاگفانی:
عه؟!
پس ببخشین. به تِد میگم بره گوش اونو گاز بگیره.

شماره ی ۵ و ۷ 😁😁😁😁
من فقط یکی پیدا کردم :///
فک کنم اصن نکته انحرافی داشته سوالت فقط همین یدونه واقعیه

شما جواب بدین. چیکار دارین دیگه! والا. بیشتر دقت کنین.

۷

ابو اسفنج بلاگفانی:
دیگه؟

7 و 12... والسلام:|||

ابو اسفنج بلاگفانی:
دعوا نداره حالا!
ممنون.

درسته حالا؟!!!

ابو اسفنج بلاگفانی:
نمیدونم!

درسته؟!:/

ابو اسفنج بلاگفانی:
آی دنت نو.

بدجنس:))))

خیلی هم خوش جنس!

من هرچی نگاه می کنم به جز 7 حیوون دیگه ای نمی بینم
:))))

ابو اسفنج بلاگفانی:
بیشتر دقت کن خب.

7و7 :|

بقیه همه دماغاشون پلاستیکیه

ابو اسفنج بلاگفانی:
من که نمیدونم.

یکیش که 7 هست یکیشم به دلخواه خودتون آقای تِد D:  البته 1 و 10 بهتر افتادن تو عکس D:

ابو اسفنج بلاگفانی:
تِد امشب خسته است. من ابو اسفنجم.

البته الان که دقت میکنم گفتید دوتا حیوان D: پس مورد دوم هیچی !

ابو اسفنج بلاگفانی:
مورد دوم چی؟! خیلی قشنگ و شیک و مجلسی جواب تون رو اعلام کنین بفهمیم قضیه چیه؟!

10 هم شبیه تدِ !

ابو اسفنج بلاگفانی:
یعنی این هم جزو جوابتونه؟

نه :)

ابو اسفنج بلاگفانی:
جوابتون چیه پس؟ همون یه گزینه؟

خب تد هم عروسکه چرا ادمو به شک میندازید :/

همون اولی :)

ابو اسفنج بلاگفانی:
شک چیه؟! شما فقط یه گزینه گفتین تا الان. یعنی یک دونه شون رو گفتین طبیعیه. باید دو تا طبیعی پیدا کنین.

گفتم یکیش 7 یکی دیگه هم از بینشون میتونه تد باشه بعد دیدم نوشتید حیوان منصرف شدم 
خیلی شیک و مجلسی گفتم که D:

ابو اسفنج بلاگفانی:
خب باید دو تا انتخاب کنین. الان شما یکی رو انتخاب کردین.

شماره ى هفت و شماره ى پنج که عکاس این عکس خانوادگی هستش لابد!:دی

7 و 11 

یعنی اینارو بدن من تیکه پارشون میکنم :|
7 و 3!
اولی رو مطمئنم دومی رو نه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ملت
جایزه نمیخوام برادر

ببخشید که حذف کردم. اگه به خودمون میگفتین چیزی نبود.

این حرف رو میزنید چون بلاگفان رو نمیشناسید.
بلاگفان برای اون چیزی که شما گفتین تلاش نمیکنه. بلاگفان داره هزینه، وقت و انرژی ش رو میذاره برای هدفی که کاملا مشخصه.
خیلی دلم میخواست یه ذره انعطاف به خرج بدم. ولی خب هیچ جوره این حرف شما رو برنتابیدم و واقعا به دل گرفتم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
:|
**** هم سانسور کردن داره آخه!

با عرض پوزش بله. چیزی که شما نوشتین به نظر من بی احترامی به مخاطب های بلاگفان بود. لازم دیدم ازشون دفاع کنم.

بنده از همان ابندا پست ها را خواندم
و با هدفتان هم آشنایی دارم!
معذرت میخواهم از شما!
واقعا منظور بدی نداشتم!
مزاح بود!
همان ساکت میماندم مثل از اولش تا الان بهتر بود.

خب اگر اینجوریه باید بیشتر روی گفتارتون دقت کنین. اینجوری که شما گفتین، یعنی ما هدفمون اینه که ملت رو **** کنیم. این همه تلاش و وقت و هزینه جوابش این نیست. در هر صورت من هم از سانسور اون کلمه معذرت میخوام. مجبورم :)

من همین جا از همه مخاطب ها عذرخواهی میکنم!
دیگه هم چیزی نخواهم گفت.

قهر کردن هم کارِ بچه هاست البته.

ما همیشه دلمون میخواد با مخاطب هامون در ارتباط باشیم و نقاط قوت و ضعفمون رو بدونیم.
اگه قبول دارید حرف بدی زدید خب دلیل نمیشه که دیگه حرف نزنید.

۷ و ۱۱ .
یه‌سوال : اونایی که بین ۶-۷ و ۱۰-۱۱ـه چیه ؟

چیزای مهمی نیستن. نکته ای درونش ننهفته!

خدا شمارو واسه ما نگه داره که انقدر فکر مایید :))) 🌹  

الهی آمین :دی

دوازده دکاغش معلوم نیس بکشش بالاتر/:

دست من نیست به خدا! این عکسه رو پیداش کردم سر راهم! خخخ. حالا شما همینجوری یه کاریش بکنین.

دوازده دماغش معلوم نیس بکشش بالاتر/:

اون قبلیوتاییدنکن اشتباه چاپی داشتمD:

بذارین باشه. چی میشه مگه؟ بده دو نفر رد میشن یه خورده بخندن؟

همون هفت فقط/:

نمیدونم والا. هرجور صلاحه. خخخ.

ماکه جایزه نمیخایم فقط واسه هیجانشه
وال لا*-*

آره جانِ ممد!

میخواین برای اینکه هیجانِ خونتون بیشتر هم بشه بدم تِد بیاد دماغِ ممد رو هم گاز بگیره؟!

بازما اومدیم دودیقه یادمون بره ممدُ هی این اسفنجه یادمون میندازه:(

حالاچراتِد مگه خودت دستُ پنجه نداری؟:|

خب حالا معذرت خب! خخخ.

من اسفنجم ها! دست و پنجه م کجا بود؟ ملت با من ظرف میشورن :|
فعلا شب شما خوش.

پس باچی تایپ می کنی؟D:

شبتون خُدایی:)

ابو اسفنج بلاگفانی:
من میگم تِد برام تایپ میکنه!

اختاپوس ندارین اینجا😂

ابو اسفنج بلاگفانی:
نه. اختاپوس دوست داری؟! میاریم برات.

یه سوال چرا ۵ نداره ؟
سلام
شماره ی 7 ک تابلو واقعیه
ولی سماره 5چزانیست
حتمااونم طبیعی بوده ک تونسته بره بیرون
شایدم اون داره از بقیه عکس میگیره
پس 7و5خرسای واقعی هستن

ممنون که به فکرمونید :)

حالا که انقدر به فکرید بگید جواب چیه دیگه  تا ما میزان شنگولیسم خونمون بالا بره ؟ :)

راستی جایزه اش چیه؟؟؟

+ اینا خرسن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ابو اسفنج بلاگفانی:
خواهش میکیم!
جواب رو امشب میگیم. صبر پیشه کنید.
جایزه ش رو هم متعاقبا اعلام میکنیم.
+ وقتی ابو اسفنج میگه خرسن شما هم بگین خرسن! افتاد؟!

مُخامِت هموجور..

ابو اسفنج بلاگفانی:
ما بیشتر. سربازتم اصن!

جواب:

شماره 7 و 5.
که گویا 5 فرار کرده...

من هنوز یه فرصت دارم دیگه :)

7 و 5

من هرچی نگاه میکنم بیشتر از یه دونه سگ نمیبینم:/

ابو اسفنج بلاگفانی:
باید چشم بصیرت داشته باشین
بیشتر دقت کنین.

اخه فقط 7 دماغش و موهاش فرق میکنه بقیه مثه همن:/

شما باید یاد بگیرین بلاگفانی فکر کنین. بیشتر دقت کنین. از زوایای مختلف به قضیه نگاه کنین.

کامنت من نیومد ؟

ابو اسفنج بلاگفانی:
اومده. ولی گفتیم که. نظرات حاوی جواب ها چه غلط و چه درست تایید نمیشن. بعضی از نظرات چون نیاز به جواب دارن اون قسمت جواب رو ستاره میذاریم!

ی  سوال
۱۲ هم جزو عکسه؟؟؟

همه شون جزو عکسن!

لا مصب این ۷ خیلی زنده به نظر میرسه

دو تا باید پیدا کنین.

اوا یعنی الان کامنت قبلی مو جزو جواب حساب کردید؟؟!!

نه. تا الان هیچکدومش جزو جواب حساب نشده. جواب باید صریح و روشن باشه!

باشه
چاره ای نیست

۳و۷


همینطوری گفتم
حالا ی وقت آبروم نره؟!؟
آقا اگه اشتباه بود منو فاکتور بگیرید

چشم. این شد جواب!

الکی سرهنگ نشدیم که ^^
راستی سلام :)

ابو اسفنج بلاگفانی:
از کجا معلوم جوابتون درسته؟! همیشه اینقدر اعتماد به نفت دارین؟!
علیکم السلام.

نه من اعتماد به گازوئیل دارم :دی
ولی بی شوخی بنده تو این 12 سال زندگی هیچوقت اعتماد به نفس نداشتم :/

یعنی شما الان دوازده سالتونه واقعا؟

دوازده سال و نه ماه :)

پس دهه هشتادی های گودزیلا که میگن شمایین آره؟ :دی

الان من باید بترسم؟! شما ماشاءالله آرومین که. خدایی قدر بدونین ولی. ما هم سن شما بودیم داشتیم تو کوچه توشله (تیله) بازی میکردیم.

به ما نگین گودزیلاااااا >_<

دراکولا خوبه؟!

جناب ابو نزارید به جرم توهین به مامور قانون دستگیرتون کنم

ابو اسفنج بلاگفانی:
توهین چیه؟! شوخیه اسمش! خخخ.

عجب بدبختی داریما =/

ابو اسفنج بلاگفانی:
نفرمایید. نفرمایید. من معذرت میخوام. ببخشید :)

خواهش میکنم.تکرار نشه :)

نمیشه :)

اااااااااا یه لحظه احساس بزرگی کردم =))

ابو اسفنج بلاگفانی:

البته بزرگی به عقل است نه به سن!

الان این تعریف بود یا تیکه؟

ابو اسفنج بلاگفانی:
شما چی فکر میکنین؟! از نظر سنی که هنوز کوچولو محسوب میشین :دی

اگه کوچولو بودم اینقدر با احترام باهام حرف نمیزدین =)

ابو اسفنج بلاگفانی:

اولا اینکه من با همه همینجوری حرف میزنم. فکر نکنم خانمی وجود داشته باشه که با هر سنی من بهشون گفته باشم تو یا از افعال مفرد استفاده کنم برای خطابشون.
دوما اینکه خب وقتی یک نفر با من با احترام صحبت میکنه من هم موظفم باهاش محترمانه صحبت کنم.

تکبیـــــر!

ابو اسفنج بلاگفانی:
تقصیر!

آقا یه کاری پیش اومد باید برم.خدا یار و نگهدارتون :))

ابو اسفنج بلاگفانی:
خدانگهدار

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام..
آقا ببخشید حواسم نبود، اینم ایمیل منه..
*************************

سلام

خدا ببخشه. ممنون.

سلام
شماره 7 بخاطر موهای متفاوتش و شماره 5 که رفته پی بازی!!! D:
موفق باشین
:)
آقا تا الان چند نفر جواب درستو گفتن؟:دی

شب میفهمین. منتظر بمونین.

۷

دیگه؟!

دو تا گفتیم ها!

یه دونه‌س فقط!!!! :/

بلاگفانی فکر کنین!

از رو دماغاشون معلومه!!!! :/
تازه اتیکت هم دارن!!!! :/
به جز همون یه دونه!!!

چشم بصیرتتون رو فعال کنین! یک کم بیشتر دقت به خرج بدین و بلاگفانی فکر کنین.

بخوام بلاگفانی فک کنم باید بگم همش به جز ۷
^__^

هر جور صلاح میدونین! خلاصه اینکه دقت کنین و بلاگفانی فکر کنین و یک جواب که حاوی دو شماره باشه به ما بگین. :)

میشه یکم دیگه منو راهنمایی کنید یا جایزه همون یه دونه رو بهم بدین؟ اونم همین الان نه شب:)

راهنمایی لازم نداره دیگه. کیفش به اینه که راهنمایی نکنیم اصلا!

جایزه رو هم شب هرکی برنده شد بیاد بگیره! خخخ

من شب نیستم اونم که جواب دادم مطمئنم درسته 
پس حداقل نصف جایزه رو رد کن بیاد (بصُرف)

آدرس بدم ؟ یا شماره یا ؟ 

از کجا معلوم درست باشه؟!

ما گفتیم دو تا حیوون. پس تا وقتی که دو تا جواب ندین توی قرعه کشی شرکت داده نمیشین! خخخ.
در ضمن، گفتیم که. قرعه کشیه. ما متاسفانه بضاعت مالی مون اونقدر نیست که به همه جایزه بدیم. وگرنه اگه میشد به همه جایزه میدادیم با خورسندی کامل.
حالا شما اون یکی دیگه رو هم پیدا کنین، بعد اگه درست بود قرعه کشی رو هم برنده شدین حتما حتما فردا جایزه تونو میدیم. ما شب قرعه کشی میکنیم.
آدرس و شماره لازم نیست. ما باهاتون تماس میگیریم از طریق وبلاگ.

پس کی جوابو میگید آخه
از کنجکاوی دارم می میرم

راس ساعت 20:00. نمیرین خواهشا! ما به شما احتیاج داریم!

خخخخ

به چی میخندی ناشناس؟! بگو ما هم بخندیم خب! خخخخ.

جوابو بدین و خلاص

مجله جان صبر کن تا ساعت 20:00.

عجله نکن.

١٥ دیقه فُرصت باقیست هنوز مثِ این که :| 
یکیش که قطعاً ٧ عه ! 
بعد ٥ کوش ؟! اصن میشه استدلال کرد که ٥ چون زنده بوده و غیرِ پارچه ای حرکت کرده و تو عکس نیست :| الله ُ اکبر به این تحلیل :| 😑😂 

قبل از اینکه پست بعدی رو ببینم :/
7 که قطعا .. 5 هم میشه دییگه! چون 5 نیستش پس جاندار بوده و یه جا رفته! :دی

آره جانِ عمۀ بابابزرگِ پسرخالۀ مادریِ تِد.


به جان جفت بچه هام دروغ نمیگم :|

باشه بابا. باشه. باور کردم جانِ شهروند.

خخخ.

سلام
داشتم سر میزدم همینطوری این رو دیدم حوصلم نشد نظرها بخونم.

شوخی لوسی کردید با ملّت :|
خرس که تو عکس نمی‌بینم
یه سگ می‌بینم شماره 7
بقیشم عروسکند.

سلام.

خب کامنتا رو نخونین. برین پست نتایج مسابقه خرس یابی رو بخونین.
ممنون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان