خداحافظ برای همیشه

شوخی ها رو از خودمون شروع میکنیم.

البته بلانسبت همۀ بیانی های عزیز. شما که گُلین.

باحال باشید :)

۲۵ موافق ۱ مخالف
میشه فوشت بدم؟

آخه چرا؟!

من گردنم از مو باریکتر! خخخ

ازمو باریک تر؟!

به جان پاتریک!

واعی خدا خخخخخخخخخخخخ😂😂😂😂😂

خدایا توبه! خخخ

من توی این یکسال و چندماهی که می‌نویسم، حتی یک پست هم با این موضوعیت نذاشتم :))) دوبار تا پای نوشتنش رفتمااا ولی دیگه دیگه! چون میدونم اگه بذارم دیگه برنمیگردم :دی

کار شما درسته.

من خودم تا حالا چندین بار گذاشتم! خخخ.
البته این یه شوخیه و هیچکس با همچین نیتی چنین پستی نمیذاره.

گفتم چی شده اینا هنوز نیومدن دارن میرن :|

:))

o___O

ماروسرکارمیذاری؟


D:

نه به جان بختاپوس.

عنوان پست رو جذاب انتخاب کردم شدم آدم بد؟!

فوش مثبت چند میخوای؟+۱۸؟!+۳۶؟!ناموسی؟!قاموسی؟!
.... نرو نرو نرو...شوخی هم نکن قلبمون ضعیفه...:))

هر آنچه از دوست رسد نیکوست.

شما هر فحشی بدین ما با جون و دل قبول میکنیم.
نمیریم! تازه اومدیم. یه جوری میمونیم بندازینمون بیرون! خخخ
ممنون

یعنی یکی رو میشناسم دقیقا با همین نیت شاید تا حالا 50 بار این پست رو گذاشته!!! :))))

من خودم شخصی رو میشناسم بیشتر از این تعداد گذاشته این پست رو! خخخ. ولی خب نیتش رو نمیدونم.

انقدر حرصم میگیره ازین کارِ ملت :/
تازه الانم سکته زدم رفتم تو پنل فکر کردم نیومده رفتین :/

خخخخ. اینقدر مهم شدیم؟! 

دم شما گرم. نمیریم. حالاها هستیم.

:))
اشک تو چشمام جمع شد 

خیلی خیلی خوشحالیم!

لبتون خندون باشه. چشم که مهم نیست!

راستی سپاس که این کد امنیتیو ورداشتین

قابلی نداشت :)

داشتم به مرحله ی فحش دادن نزدیک میشدم که خدا رو شکر کار به اونجا نرسید:))
:)
یاعلی

شهروند مریخی:

خدا رو شکر! :))
.
علی یار تون

😒😒😒

شهروند مریخی:

شما را چه شد؟ :)

بزا عرقِ کامنت خشک بشه بعد جواب بده :دی
مهم که نه ... :دی
میخواستم بیام ملامتتون کنم بگم مگه ما مسخرتونیم:دی

خخخخ. ما کارمون درسته. تیز تیز جواب میدیم.

آقا اون h y m مفهومش چیه تویِ هدر؟

شهروند مریخی:
از بالا اشاره میکنن که فعلاً چیزی نگیم :)

این وسط به جون من چرا قسم میخورید تو کامنتا خاب ؟! :/

شهروند مریخی:

جون تون برا دوستان، خیلی ارزشمنده! :))
...
+ باب اسفنجی جواب میده: خانم پاتریکیان، به جان بختاپوس جونم حواسم نبود! زین پس جون یکی دیگه رو قسم میخورم خاب!

@بهار پاتریکیان

ای جان :دی
یه لحظه درکت کردم :دی
فقط یه لحظه ها :دی

شهروند مریخی:

لطفاً از درک کردن دیگران، در وسطِ کامنت های ما، جداً خودداری فرمایید! 
شَر میشه یه وخ :)))

واقعا عنوان جذابی بود .

خودش هم همینو میگه :دی

ممنون :)

مورد داریم هفته‌ای سه بار خداحافظی می‌کنه و دوباره بر می‌گرده میگه به خواست شما عشقولیا (!) دوباره برگشتم :|

این مورد ها رو باید با کش شلوار دار زد!

از درک نکردن دیگران هم باید خودداری کنیم؟ چیزی تو قوانین راجب این مورد ذکر نشده من درگیرشم

جدی ذکر نکرده بودیم؟!

خب شما میتونید به درک کردنتون ادامه بدین. من عذر میخوام. من فکر کردم قبلا ذکر کردیم! خخخ.
ببخشین به هر صورت بابت این سوء تفاهم :)

خیلی خوب بود
:))
و بیشتر مرسی برای قالب
خیلی بهتر شده
ممنونم

خیلی ممنون بابت لطفتون و خواهش میکنم.

و بیشتر خواهش میکنم بابت قالب.
تازه یک سری کارها داریم انجام میدیم.
در حال طراحی یک هدر خوب برای وبلاگ هستیم. به روز رسانی لوگو هم توی اولویته. به محض آماده شدن هدر روی وبلاگ قرار میدمش تا کاملا همخوانی داشته باشه هدر و قالب با هم.
ممنونم.

بالاخره یکی واقعیت رو گفت :))) 
والا/... 

ما همیشه واقعیت رو میگیم! اصلا رسالتمون همینه. خخخ

ممنون

گفتم چه نیومده رفتن! :| :)

دیگه ازین حرفای بد بد نزنین خواهشا. حالا حالا ها هستیم :)

😂😂 اینجا باز خیلی کمتره نسبت به بلاگفا

خخخ. آره. خیلی کمتره. اونجا که افتضاح بود.

میخوای برو برو ماندنت التماسی نسیت😃
.
.
.
کجا نرو بابا دارم شوخی میکنم😃

شهروندِ مریخی:

باب اسفنجی خدافظی کرد و رفت :|
ما با شما شوخی داریم؟ :|
.
پاشو برو دنبالش تا سوارِ اتوبوس نشده خخخخ

افشا گریه شگرد های بلاگراست ؟ :))

شهروندِ مریخی:

آره D:
آخرِ کار هم یه گواهینامۀ معتبرِ بین المللی میدیم بهتون که برابر با «شوالیۀ بلاگران» هس :))

:|

چنین پوکرفیس چرایید؟

خیلی باحال بود 😂😂😂😄
حقا  یک همچین نقد طنزی وارد هست

شهروند مریخی:

باحالی از خودتونه :)
والا! دی:

خوبه :/
شاید کمی تا قسمتی!
چه شیوه ای رو برای بازدید وبلاگشون انتخاب میکنناااا :|

چرا کَج؟ :))

.
والا! پدرِ ملت رو درآواردن با این کاراشون! :)

یه آن با خودم گفتم عه! نیومده رفتن :|
:))))

پس در دام ما افتادین! ها ها ها ها 

:)

اینم برای خودش یه راحیه خب! :)))

شصت در صد!

راه رو چرا غلط نوشتم :))))

دانشجو هم هستین لابد؟

من فهمیدم h y m یعنی چی D:

یعنی چی؟ تو خصوصی بگین.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان