پیوند مقدس

سلام.

خیلی وقته میخوام یه چیزی رو به مادرم بگم، ولی روم نمیشه. دیگه کم کم دارم بزرگ میشم، برای همین احساس میکنم دیگه این شرایط برام واقعا غیر قابل تحمله. هم سن و سالای من الان دو تا بچه دارن اونوقت من... . از شما میخوام که کمکم کنین. میخوام راهنماییم کنین که چطوری به مادرم بگم؟ چطوری ازش تقاضا کنم که برام یه پیوند ایجاد کنه؟ من واقعا بدون برقراری این پیوند یه جوری ام! همه وقتی میفهمن مسخرم میکنن. راستش تصمیم گرفتم که مورد پیوند رو بهتون نشون بدم. ببینید.

۲۱ موافق ۰ مخالف
خودت باید دست به کار شی.

بلد بودم که میشدم دیگه!

:)))
من فکر کردم جدیه..داشتم راه هاشو مینوشتم:دی
دوره اموزشی میزارم تا بدوزیش:دی:)))
نیازمند خجالتی:/

جدی بود خب!

دم شما گرم.

خود ابو هستی دیگه؟:))

ابو؟ خدابیامرزش.

اسفنج هستم.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

∶)

:|||
نمیدونم روحیه طنز من معیوب شده یا چی جدیدا با طنزای بلاگفان نمیخندم :(
بعد به جاش با فیلم جنگیر میخندم و به نظرم فان میاد :|||

قطعا مشکل از ماست. سعی میکنیم بهتر کار کنیم. ممنون.

بلاگفانه دیگه!چه میشه کرد :))))

یه کاری میشه کرد. بیاین و شما این پیوند رو برقرار کنین!

هههههههههه
هارهارهارهارهار
خخخخخخخخخخ

منم فک می کردم جدیه! خدا دلتونو شاد کنه ^_^
با حال باشید :))

والا جدیه! بلا جدیه!

:/
انتظارِ هر چیزی رو داشتم جز این!

کار ما غیرمنتظره بودنه!

خب چرا انقدر جدی می‌نویسین آخه؟
آدم فکر می‌کنه خبریه، خوشحال میشه بعد یهو در عین ضدحال خوردن می‌زنه زیر خنده؟:دی

نگهش دارین واسه جاهایی که نیازی به درآوردن کفش نیست!

اینم راهیه. ولی خدایی چون جدی بود جدی نوشتیم!

وای خدایی انتظار هر چیزی رو جز این داشتم :دی
کاری نداره که !الان بهت بهترین روشو یاد میدم 
روش اول : یا میذاری بین وسایلی که مامان می خواد بدوزشون
روش دوم : سطل زباله 
که البته فکر کنم روش دوم بهتر باشه :دی

اسراف جزء خطوط قرمزه! روش اول خوبه. ممنون!

شماره مادرو بزارید من دوکلام حرف دارم:||||

:))

اینجا نمیشه. خصوصی میدم!

واااییی خدا D:

چی شد؟ زنگ بزنم آبجیم بیاد عملیات نجات؟

پسرجون یه نخ سوزن بردار و خودت این پیوند رو به سرانجام برسون:)

خطرناکه!

:)))
دوباره که پست رو خوندم  و عکس رو دیدم خیلی خندیدم...

خدایا این شادی ها رو از ما نگیر :)

خیلی هم عالی! ممنون.

من خیاطیم خوب نیست عذر میخوام :دی

آها! پس از منم انتظاری نمیره.

با چسب بچسبونِش  :دی
میتونی چهار تا سوراخ دیگه هم ایجاد کنی تبدیلش کنی به دستکش  :دی

خب ضخامت نداره! ولی میشه همین جورتب باشه و بشه مد روز!

ولی برو بهش بگو من میدونم دردت جوراب نیست:)

درد که کلا ندارم! مرفه بی دردم. ولی میگم بهش!

من الان یه فازی گرفتم هرکسی عکس از خودش منتشر می‌کنه می‌رم و میگم: «تصوراتم ازت فرو ریخت!».

در همین راستا باید بگم تصوراتم از پا، جوراب و انگشت شستت فرو ریخت! :))

فازتون تو نول!

خخخخخخخخخخخ
سوزنونخ کن بعدش بدوز
خخخخخخخ
پیوندت مبارک

مامانم ۲۰ سال پیش گفته جیزه!

میتونی  یه کار دیگه هم انجام بدی. یه ماژیک همرنگ جورابت بگیر شست پاتُ رنگ کن  :دی

نه خب. بعدش نمیشه وضو گرفت. راهای بهتری نیازه!

میتونی بری زن بگیری تا روز ولنتاین بهت جوراب کادو بده  :دی

اینم راه خوبیه. ولی شما باید آستین بالا بزنین. منم جای براپر شما.

بهترین کار اینه بندازیش دور یه جوراب نو بگیری (از انجمن تنبلان :))))))))

پول ندارم مم بیچاره!

جای برادرم حتی  :دی
یک عدد دوستِ خل دارم.بیا پیوندتون بدم هم من از دستش راحت میشم هم شما به جوراب نو میرسی!  :دی

حالا برادر!

ولی خب خدایی بیچارمون نکنین!

هرکه طاووس خواهد جورِ هندوستان کشد  :دی

من طاووس نمیخوام خب. بی زحمت بیاین به مادرم بگین پیوندش بزنه. راحت تره. من خسته ام خدایی! خخخخ

موفق باشید...

ممنون.

من تا ندیده بودم فک میکردم واقعنی خبریه ،فک کردم یه تصویر طنز برا دیدن ، با دیدن پیوند دلخواهتون به این نتیجه رسیدم که همین جوراب بهتون میاد مادر رو تو زحمت نندازین :)

دست شما درد نکنه واقعا!

خب چشه چند صباحی بگذره مد میشه :)

شاید البته!

با پست نخندیم ولی خیلی خوشم اومد از ایده اش :)))
ولی با کامنتای دوستان خندیدم حسابی هخخخخ :)))
حسین تویِ کلاس یه بار یکی دوخت و دوز کرد یا حسنی بود یا زینلی یا خودت :| شایدم یزدانی بود  یادش بخیر :))
اگه خودت نبودی بده اونا برات پیوند برقرار کنن :)))

خسته نباشی.

حسین کیه؟ اینجانب اسفنج هستم و اینایی که گفتی رو نمیشناسم!

فک کردم حسین مداحی هستی :| خب بده حسین بلدِ بدوزه خخخخ

اسفنج هستی ؟ چه تکاملی :)))

آره. همه فن حریفه.

تکامل تو حلق داروین.

ولی خسته نباشی جالب بود :)) ممنون :)

ممنون.

خدانکشدت

الهی آمین!

اونقد خندیدم ها 😂😂😂

خیلی هم عالی!

خسته نباشید کلا :))))

ممنون کلا.

خخخخخخخ...
به نظر من اول مقدمه چینی کنید وبعد کم کم جوری که عصبانی نشن بهشون موضوع رو بگین که سریعا این مورد رو به بیمارستان برسونن...خخخخ...:)))

من عاشق وبلاگتون شدماااا...

وبلاگمون هم عاشق شما شده!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان