اشک هایِ غنی شده

بیایید دیگر نگران کم آبی نباشیم! فوقش میتوانیم بعدا در اقیانوس آرام که آن موقع خشک شده است دست در دست هم به صورت شرعی! بدهیم به مهر و بایستیم و هی بگرییم و هی بگرییم. تا دوباره بتوانیم اقیانوس را پر کنیم.

می‌گویید آب شور به چه درد می‌خورد؟ واضح است دیگر، با شیرین کردن اشک‌ها می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. با امکانات امروز هم می‌شود این کار را کرد چه رسد به آینده، پس نگران این مورد نباشید. 

خب حالا بیایید ببینیم از چه راهی می شود اشک ملت را در آورد:

می توان به جوان‌های ایرانی منتظر جواب کنکور گفت: «همه‌تان در رشته پزشکی قبول شده‌اید!» حالا چرا پزشکی؟! قضیه این است که من خیلی فوستفادانوس طور می گویم همه آن موقع رشته شان تجربیست. بله. پس آن موقع مطمئنم همه شان بشکه بشکه اشک شوق می‌ریزند یا مثلا می شود ملت را زد یا به کسانی که عاشقند ولی طرف مقابل‌شان حتی دوست‌شان هم ندارد الکی گفت طرف چراغ سبز نشان داده و این‌گونه شاهد اشک شوق آن‌ها ‌خواهیم بود یا حتی‌تر این‌که عزیزترین کسِ طرف را بکشیم تا گریه کند و اشک تحویل مان دهد. البته این آخری از اشک درآورها بعید است چون «منبع اشک بیشتر، زندگی بهتر!»

خلاصه که راه‌های مختلفی برای دراوردن اشک بقیه هست؛ پس بد به دل‌تان راه ندهید و تا می‌توانید آب هدر دهید که صرفه جویی هنر نمی‌باشد و جلوی خلاقیت و همدل و همفکر شدن ملتی را که یک نمونه‌اش الان دارد این متن را می‌نویسد می‌گیرد!

چپی! احتمالا تا الان حتما با خودتان گفته‌اید بعد که اقیانوس پر شد چگونه از آن بیرون بیاییم؟ نمیدانم! شاید محکوم به غرق شدن در کنار هم باشیم! یک چیزی مثل تایتان دو مثلا! پس اگر عاشق هستید می‌توانید از الان بروید دنبال تخته چوبی، تیوپی، چیزی بگردید تا با پیشکش کردن آن به عشق‌تان و غرق شدن خودتان، عشق‌تان را به او اثبات کنید! بلکم بعدش عشق‌تان را در برنامه ماه ته خیاری چیزی ببرند و او هم از فداکاری شما تعریف کند و خلاصه نامی نیک از شما به جا بماند. پس اگر در کل زندگی‌تان همواره مایه ننگ بودید این فرصت را نباید از دست بدهید.

پایینی! احتمالا علمای آن دوره هم حکم می‌دهند که گرفتاری ملت در اشک‌های‌شان نتیجه گناهان‌شان است و نه فراموشکاری و هول زدن‌شان که باعث شده یادشان برود تدبیری برای بیرون آمدن از آن جا بیندیشند؛ البته این خیلی هم خوب است چون باعث می شود ملت یاد گناهانشان بیافتند و توبه کنند تا اگر عمری باقی بود زندگی مفیدتری داشته باشند؛ هر چند اکثرشان مستعد این هستند که اگر زنده ماندند قول‌شان را بشکنند ولی کاچی به از هیچی.

-------------------------------------------------------------------------------

+ این مطلب توسط خانم فوفانو نوشته شده.

۱۱ موافق ۰ مخالف
اینجا یارانه میدن؟؟؟:دی
اومدم یارانمو بگیرم..
موزو چایی هم..
حالا انتخابش با خودتون:دی

نخیر. اشتباه اومدین. اینجا وام ازدواج میگیرن! یالا اون 9 ملیون وام ازدواجو رد کنین بیاد.

من رفتم هرچی شیرِ آب خونه رو باز گذاشتم تا زودتر آب ها خشک شه بلکه این اتفاق ها که نوشته شده روی بده :-)

خیلی خوب کاری کردی حامد.

با هم میریم شنا یه روزی تو این آبا!

ماه ته خیاری عالی بود :دی
فوستفادانوس چیه دیگه؟ @_@

+ دمت گرم فوفانو
++ واقعا درک نمیکنم این صرفه جویی نکننده ها در مصرف آب رو -__-

ورژن فوفانوییِ نوستراداموس!

+ دمشون گرم.
++ دست شما درد نکنه. یعنی ما رو درک نمیکنین دیگه!

منظورمصرفه جویی کننده ها بود!
والا اصن

آفرین. منم درکشون نمیکنم.

بلا اصن!

از اون موقع هی تایپ میکنم هی پاک میکنم :|
دقیقا نمیدونم چی بگم :|

الکی بگین اه اه اه اه چقدر بد بود! ما هم طبیعی میکنیم قضیه رو انگار نه انگار که دروغ گفتین.

منم الان مثِ خآنوم ِ  ɐɹɐɓol


جواب رو تکرار کنم؟! نه معلومه که تکرار نمیکنم. ابو اسفنج جواب تکراری کم میده.

به شما پیشنهاد میکنم بگین به به به به عجب مطلب خوبی بود! خیلی باحال بود. ما هم در ازای صداقت شما بهتون پاداش میدیم. پاداش مون هم اینه که به کارمون ادامه میدیم!

منم مثل نگار خانوم و حدیث 0_0

خب در جواب شما باید عرض کنم که شما میتونین بگین من ممتنع هستم. بعد من یک سری حرف ها به شما میزنم متعاقبا! بعدش شما قانع میشین و میشین مثل حدیث خانم!

اوا اشتب شد ارغوان :دی

خانم ارغوان؟! 

یا للعجب! چه اسم هایی! :دی

الان برم دنبال قایق برای اینکه اون موقع غرق نشم یا هنو وقت داریم تا اون موقع؟!؟

هنوز غرق نشدین برین خداتونو شکر کنین! وقت داریم؟!

همین امروز فرداست بیان دم خونتون ببرنتون سربازی.... چیز.... ببخشید منظورم اشک ریزیه!

بح بح چح چح:)
 خُب چون عالی بود حرف نداشت واسه گفتن ^__-


آفرین.

فعلا این یه دونه کارت صد آفرین رو داشته باشین. تا بعد هیئت مدیره در مورد جایزۀ اصلی نظر بدن.

هوم =|

هوم کِر؟!

دیدگاه های تبلیغاتی؟! بدم هرزنامه تشخیصتون بدن؟! عجبا :دی

عه اسمش این شد؟!:دی تازه داشدم به اسمش فک میکردم:| خخخخ

خسته مباشید واقعا!

من در واپسین لحظات دیدم از بقیه بخاری بلند نمیشه رفتم یه دونه بخاری خریدم :|
زمستون داره میاد.

دست خانوم فوفانو بود :)
پس دست در دست هم میدهیم به مهر چشم و اقیانوس خود کنیم آزاد ..

دست خانم فوفانو چی بود؟!

احسنتم. این طبع شاعری رو حفظش کنین.
فقط خواهشا یه داداشی چیزی هم همراه خودتون بیارین صورتش بشه صورت شرعی. نمیخوام برم جهندم. :دی

الان......نه هیچی بیخیال =|

عه؟! چرا بیخیال؟ قهر نکنین خواهشا که ابو اسفنج غصه ش میگیره.

فعلا که پوکرم =|
تا بعد ببینیم چی میشه =||||||

خب چنین پوکر چرایید؟! من حرف بدی زدم؟

اوا ابو اینا که اومدن دنبالم!
ببینید دیر گفتید من نرسیدم برم قایق بخرم!حالا اینا هم اومدن میخوان منو ببرن!
دیگه خوبی بدی دیدید حلال کنید چون فک کنم نتونم خودم و نجات بدم غرق بشم:/

نگران نباشین. با بودجۀ دولت که به بلاگفان اختصاص داده شده براتون قایق پلاستیکی میخریم پرتاب میکنیم!

حرف بد؟؟نه والا!
این پوکر بودنم بخاطر راحلتون بود در کامنت اولم =|

حقش هست دست بندازم این دهنِ منِ جِر بدم!

من دیه نمیدما

جدی؟! خب پشیمون شدم.

گیرِ 9 ملیون وامِ ازدواجم نمیدونم از کی بگیرمش!

شرمنده ندارم بدم!
ایشاالله جور میشه.امید داشته باش

من همچنان امیدوارم. در ضمن دشمنتون شرمنده.

جور میشه. یه گلریزونی چیزی باید راه بندازیم اینجا!

این گوشی من گیرپاچ میکنه حین نوشتن :) دستشون طلا..
اوکی شما نگرانی راه ندید دلتون :)

آها. دستشون طلا.

دست شما مرسی.

ابو مگه نگفتم بیاین خودم براتون جور میکنم وام رو؟!

جدی گفتین؟! من روزانه از 300 نفر تقاضا میکنم این وام رو. برای همین یادم نمونده بود!

خدا رو شکر جور شد.
خانم نیلوفر واقعا فکر کردین من هالو ام؟!
نه جدی من رو چی فرض کردین؟
فکر کردین نمیفهمم شما رو بردن اشک ریزی شدین آدم اونا؟!
اومدین خبر خوش به من بدین من اشک شوق بریزم؟!
کور خوندین! من به این زودی ها تسلیم نمیشم.
:دی

نیلوفر جون خیر ببینی :)))

آره جان عمۀ بیل کلینتون!

دست همه تون تو کاسه است!

ابو من که برات ردیفش کردم اون 9 میلیونو
دیگه غمت چیه؟:دی

ابو که غم نداره. خودش خبر نداره.

ابو که غم دار شد. خودش خبر دار شد.
:|

ابو انقد بدبین نباش

ابو خوشبین معروفه. نمیشناسین؟!

به جانِ تک بچۀ یکی از بچه ها خیلی خوشبینم. ولی خب در این زمینه واقعا قضیه بوداره!

آقا من قبل خوندن کامنت نیلوفر این کامنت بالا رو دادما:/
چشمم روشن
میخوای به اسم وام ازدواج اختلاس کنی؟

احسنتم. شما مچشون رو بگیرین. خانم سرهنگ هم بیان دستگیرشون کنن.

بیاع...اینم از شیر...
شرررررررر شرررررررررررررر تا ته بازه^_^
بگم مسئولین رسیدگی کنن؟

دم شما گرم.

نه. رسیدگی لازم نیست. خودمون میایم یه خورده غُطّه میخوریم ردیف میشه. 
غُطّه خوردن = آب تنی کردن.

نوچ نوچ نوچ خوب نیست بدبین باشین!
من اینو قبلا هم گفته بودم!

خیلی هم خوب بید!

بهتر از اینه که اشک هامو بالا بکشین یه لیوان اشک هم روش!

کسی پلیس خبر کرد؟

من بودم. گفتم بیاین این اغفال کننده ها رو دستگیر کنین جانِ تِد.

جوونِ مردم رو از راه به در میکنن اشک هاش رو میدزدن قاچاقی میفروشن به قاچاقچیا.

فاطمه پلیس برا چی؟!؟

برای خودِ خودِ خودِ شما!

نیلوفر مقاومت نکن که باید بری بازداشتگاه!
ازت شکایت شده

وایستین الان زنگ میزنم سناتور تد هم بیان.

حق مظلوم رو باید ستاند!

آهان الان اونوقت شما مظلومین و من ظالم؟!؟!؟
فک کنم جابه جاشده! از من مظلوم تر اصن نیس!
حیف من که گفتم بهتون کمک کنم ! حیف

منِ شیخِ پیرمردِ ابو اسفنج رو نیگا کنین اصلا. اصلا ظلم داره میباره از سر و روم انقدر بهم ظلم شده!


حیف چیه؟ شما نیتتون خوب بوده. نباید بگین حیف. حالا گیرِ یه پیرمردِ شکاک افتادین باید پشیمون بشین؟!
بی زحمت کارت به کارت کنین! خخخ.

زنگ بزن ابو
آقا من نمیدونم.شکایت شده باید بررسی بشه.همراه من بیاید کلانتری

چشم.

فقط من زن و بچه م منتظرن ها. باید زود برگردم.

روتون هم زیاده ها :///
رفتین شکایت کردین توقع دارین کارت به کارت هم بکنم:|
من تا وکیلم نیاد هیج جا نمیام فاطمه!

ابو اسفنجِ پر رو معروفه. نشنیدین؟!

وکیلتون کیه؟

یه سوال
شما که زن و بچه دارین دیگه وام ازدواج میخواین چی کار؟!؟

ازدواج مجدد. این روزا همه ازدواج مجدد میکنن. چرا من نکنم؟!

باید شکایت نامه رو امضاء کنین.بعد تا یه مدت پیگیری بشه و نوبتتون برسه.وقتی نوبتتون شد شما و خانوم نیلوفر با وکیلتون میاید دادگاه.از اونجا به بعد دیگه در حیطه(درسته؟) کاری من نیست

درسته.

اوکی. خیلی هم عالی.
من وکیل ندارم البته!

خب یه وکیل بگیرین

من اگه پولِ وکیل داشتم که گیرِ 9 ملیون وامِ ازدواج نبودم که! وکیل نسیه سراغ ندارین شما؟

وکیلم داداشمه(بماند که هنوز وکیل نشده!)
ازدواج مجدد؟! نوچ نوچ نوچ واقعا که:/

واقعا که چیه؟! خیلی هم خوبه.

نه والا
نیلوفر خانوم کجا رفتید؟؟باید بریم پاسگاه

فرار کنن من 9 ملیونمو از شما میخوام!

داشتم به روشای اشک در آوردنتون امیدوار میشدم که زدید یکیو کشتید!!!!! :/

بگردید روشای دیگه رو امتحان کنید خب! ابو اسفنجِ بیچاره اشکش لب مشکشه! انقدر که مظلومه.

بعد از نظر خانم فوفانو متوجه شدم که بد متوجه شدم نظرتون رو! خدا منو ببخشه

عمرا بزارم فرار کنه!!!
نیلوفر خانوم با زبون خوش بیا.نزار با دستبند ببریمت

گشنم شد :|

فعلا وکیلم سرش شلوغه(الکی مثلا) نمیاد پ منم نمیام

گشتم شد :|

ایشاالله کم مصرف باشیم تاپرمصرف

مکانیک اومدی نسازی ها!

بریز و بپاش که صرفه جویی کارِ خوبی نیست.

چقدر خلاقیت !!

موج میزنه اصلا از سر و روی وبلاگ.

مواظب باشین خلاقیتی نشین.

باشه الااااااااان شلنگ آبوبازش میکن وکل کوچه مون وآب پاشی میکنمم
تایکم آرووم شمم

احسنت مکانیک. احسنت.

ماشین مشتری هاتو بیار با شلنگ بشور کیف کنن. مشتری تر بشن!

من علاف شما نیستما!!!کلی کار دارم!!!

بفرمایین کوکو سیب زمینی!

درحین کار خوردن ممنوعه

اوه مای مشتبا! راستی شما پلیسین. حواسم نبود.

ببخشید. پس براتون نگه میدارم بعد از کار بخوین. تنهایی از گلوم پایین نمیره.
بقیۀ هم بلاگفانی ها هم بفرمایین. غریبی نکنین.

@گندم بانو

منظور تو متنه؟ نکشتم که :دی گفتم چون منبع اشک بیشتر یعنی زندگی بهتر پس نمیشه :دی
دستتون درد نکنه :))
نیلووووووووووووفــــــــر خــــــــانـــــــــــــوم!!!!!!بابا من کار و زندگی دارم!!!
من نمیام الکی تلاش نکنین!
من رفتم شام خوردم اومدم:)
شما هم بخور بعد بیاین دهن پر خوب نیس حرف بزنین

ما یک ساعته اینجا داریم با یاد و خاطرۀ ایشون حرف میزنیم!

مامان بابام خونه نیستن.فعلا شام نمیخوریم
نیلوفر خانوم نزارین به زور ببرمتون!برای آخرین بار میگم...سوار ماشین بشین

آفرین قاطعیت.

پشتِ سرتون یه لولوعه!

من پا حرفم هستم عمرا اگه بیام:)

آره جانِ عمۀ ترامپ.

لولو؟ :|
سرهنگ مملکت لولو؟ :|

خب یه دونه جوجوعه

باشه خودتون خواستین
سربازا...بگیرینش!
چرا حاشیه میری ابو؟ =|
لولو و جوجو چیه این وسط؟ =|

گفتین بابا مامانتون نیستن خونه. خواستم بترسونمتون هیجانِ خونتون بره بالا. شدم آدم بد؟! بیا و خوبی کن.

دقیقا جان همون عمه وسطی ترامپ!
ولم کنین د میگم ولم کنین به من دست نزن دستتو بکش اه 
اهان من در رفتم حالا بدوید دنبالم تا برسین بهم

من خسته ام. موبایل و مودم تون رو برداشتم. خودتون برمیگردین.

بدوییم؟؟هه...با موتور میایم!
حالا هی بدو!
سرباز ویژه بگیرش
به طورز مشکوکی احساس میکنم چند نفر دارن بهمون میخندن.
برید از خدا بترسید :|
دستتون درد نکنه بابت هیجان :))
عههههه چقدر حلال زاده!مامان بابام اومدن!

دعایِ خیر من بود.

دیدم واکنشی نشون ندادین. فهمیدم سخت ترسیدین. براتون دعا کردم.

و من خسته تر از شما هستم که بخوام این همه راه رو برگردم!
پیشتون باشه هروقت مسیرم اونورا خورد میام میگیرم
من از همون اول این حسو داشتم :|

بیاین دست به دعا برداریم خدا عرق نعنا لازمشون نکنه.

و من نیز مانند شما این حس را دارم!

ای کسانی که میخندیدبرید از خدا بترسید 

برید!

آقا نیلوفر بازداشته.بنده هم میرم سر کارم!تماااام!
بابا کشتین منو!شیشصد تا پرونده دارم اونوخ با دوتا بچه سروکله میزنم :/

ببخشین ننه بزرگ! جانِ همین تِد که میخوام دنیاش نباشه من فقط دنبال احقاق حقم بودم.

پ الا روحت داره مینویسه؟!
نه من بچم نه ابو با دو تا آدم عاقل داری سر و کله میزنی!

من اصلا بچه خطاب کردنم رو محکوم میکنم.

ابو چند سالته؟؟
من که 23 سالمه(تو پست سرهنگیم)

منم از اسمم معلوم حداقل 50 هستم.

50؟؟؟؟؟؟پدر جان شما الان باید دنبال توشه ی آخرتت باشی!اومدی شکایت؟؟؟

دنبال اونم بودم. ازم دزدیدن. اونو دیگه بیخیالش شدم. گذاشتمش برم پیشِ خدا شکایت کنم.

فعلا گفتم بیام در مورد این قضیه هم شکایت کنم شاید تونستم حقم رو بگیرم. ولی انگار نمیشه. اینم باید بذارم برا روز قیامت!

میدیم چرا ندیم؟!:دی
فقط باید حضوری دو اسفنج عاشق بیاید با شناسمه کارت ملی مدارکتونو چک.کنم اثر انگشت.۳۲تا ضمان معتبر.دوتاسند منلگوله داره بالای۱۰۰ملیون ارزش جهت محکم کاری۸ملیون و۵۰۰برای ایجاد حساب و.موجودی لازم بعد میرید تو صف از صبحش قسط میدی با سود۱۲درصد..
بله همکاران اشاره میکنن چشمت کور میخواستی یارانتو بدی:|

خب از پشت صحنه اشاره میکنن ابو اسفنج نیست. ابو اسفنج کیست؟ ابو اسفنج چیست؟ ابو اسفنج پیست. ابو اسفنج رفته لالا.

پدر جان از شما بعیده با این سن بیاین از من شکایت کنی !
بعد با این سن میخواین دوباره هم زن بگیرین؟! پاشین برین با نوه هاتون بازی کنین

حق رو باید گرفت. ربطی به سن و سال نداره.

اتفاقا نوه هامن که اصرار دارن زن بگیرم. میگن مامان بزرگ پیره حوصله نداره باهامون بازی کنه.

سمیرا جان بر طبق چه اساسی این مراحل طی میشه؟ :|

بر طبق همون اساس.

پدر بزرگم در بزرگای قدیم 
لااقل یکم عفو و بخشش داشتن

قدیم ملت پولدار بودن. الان تحریم هست. بدبختی هم زیاد شده.

@miss fatemeh

یارانشو باید بدن به من نمیدن..:/حاشا میکنه
دوستان عزیز همونطور که قبلا گفتم نیلوفر الان توی بازداشتگاهه.به یکی میگم زنگ بزنه وکیلش بیاد.ابو برای توام یه وکیل پیدا کردم که مجانی کار میکنه.برید مراحل رو با مامورایی که بهتون میدم پیگیری کنید.منم برم پرونده ی قتلی که داشتم بررسیش میکردم
خدانگهداررررررررر =|

خیلی ممنون از شما داروغه.

خدانگهدار شما :)

اگه اسم خانم فوفانو رو ننوشته بودین متوجه نمی شدم که متن از ایشونه؛ باریکلا!

از چه نظر میرزا؟ کلاس کاری بلاگفان رو بردن بالا؟

@میس فاطمه

دروغ میگه ابو
کمِ کم 80 رو داره
میخواد خودشو جوون نشون بده

بازم خدا رو شکر که الحمدالله وگرنه والا به خدا '_'
سلام 

میگم تکلیفمون رو مشخص نکردید حال گریه کنیم یا نه ای وِی

ما که رشتمون انسانیه عاشقم نشدیم حالا چوجوری میخوای وادار به گریه کردن بکنیَم ؟

:|   :/

تو که گریه کردنت خوبه مسافر! فعلا آب هدر بده فقط.

@مسافر
فکر کنم شما جزو اون دسته ای هستین که میکشنتون:دی

نمیکشیم خانم! نمیکشیم!

گفتیم که این روش بعیده! یعنی اگه بکشیم منبع اشک کم میاد. برای همین بعیده که بکشیم. نمیکشیم پس!

خیلی روش سختی بود ترجیح میدم در مصرف آب صرفه جویی کنم :| D:

تو رو به جانِ این تِد قسم بیاین آب پاشی کنین کوچه رو هر روز. رهگذرا رد میشن گناه دارن. کوچه تمیز باشه!

من دلم اون دست در دست هم دادن به مهره رو میخواد.

نه دیگه به اندازه کافی شهرداری با اون ماشینای آب پاشش کوچه رو گِل میکنه :|
حالا دوتا دست کمتر چیزی نمیشه !!

چرا خیلی چیزا میشه!

دو تا دست در ظاهر دو تا دسته.
اون مهرِ وسط از بین میره خب!

نه، کلاسی کاری خودشون رفته بالا!

عه؟! پس تهدید ها جواب داد.

بهشون گفته بودم متن خوب ننویسین شیش ماه حقوق نمیدم. خدا رو شکر جواب داد پس.

@جناب میرزا

من این متن رو تیر 94 یعنی پارسال نوشتم :))

نمیشه لو ندین حالا یه کم کلاس بذاریم؟! مثلا بگیم ما داریم اینجا حقوق میدیم؟!

مهر وسطشم یکی میفرستیم تامین کنه ! 

همه باید باشن. به اضافۀ اون شخص همه باید باشن.

اقا من ک چیزی نگفتم :)) خودتون لو دادین. مورد داشتیم یه بنده خدایی میگف متن قدیمیش رو (ک حتی قبلا چاپ شده) یه بار وقتی زمان تحویل کارش بوده رو چون متن نداشته تحویل داده. میشد اینجوری هم برداشت کرد خب :دی

حالا هم الکی بگید که آره. من شوخی کردم. همین الان نوشتمش اصلا. بعد از انتشار تازه نوشتمش!

 من شوخی کردم. همین الان نوشتمش اصلا. بعد از انتشار تازه نوشتمش!

خوبه؟ :دی

عالیه اصلا.

حیف مسئول رسیدگی به پرونده ها خدافظی کرد وگرنه بابت تشویق اذهان عمومی به هدر دادن آب ازتون شکایت میکردم :| 

خب ایرادی نداره. فردا و پس فردایی هم وجود داره! خخخ.

@خانم فوفانو جدی؟ پس پسرفت بسزایی داشتین :) شوخی می کنم، ولی انگار قبلا بهتر بودین. توجه به «تر» داشته باشین :)

خانم فوفانو توجه داشته باشین منظور میرزا این بود که الان بِه هستین! یعنی برخلاف همۀ خانم ها که میشه باهاشون ترشی درست کرد، با شما میشه مربا درست کرد!

@جناب میرزا

شاید جالب باشه براتون که بدونید یه بارم با اقای علوی این جریان پیش اومد :))


پیشنهادتونو بدین ثبت جهانی کنن ^__^

نیاز به امضا داره. یه خورده امضا جمع کنیم حتما این کارو میکنیم!

@ فوفانو

انصافا این جمله رو تازه اضافه کردی!!!! اون موقع نبود!!!! :/
:)))

بود!

جای سرهنگ فاطمه خالی...
که ببرتت اب خنک بخوری:)))

کی من؟! چرا خب؟

من آب خنک نمیخورم. آب جوش لطفا.

من برگشتم :)

خیلی خیلی خوش برگشتین.

بیشتر برگردین!

فکر نمیکردم انقد اصراف حال بده
خسته شدم هی گفتن صرفه جویی صرفه جویی:)))

من که عاشق اسرافم اصلا!

به شدت حال میده.

که تبلیغ هدر دادن اب میکنی... !!!

خیلی هم خوب کاری میکنم!

^_^عصبانی هستی چرا ابو جان؟!!!

#ابو_عصبانی_نیست! :))

خداروشکر...
راستی!!!این جعبه ی پماد سوختگیا بود...کجا بردیشون؟!یکیشو میخوام..دستم سوخته:((((

ببخشید به خدا اگه لحنم یه جوری بود. راست میگین. یه خورده حالم بد بود. برای همین فرمون جواب دادن به دیدگاه ها رو سپردم به شهروند. معذرت میخوام.

من دستام فعلا فلج شده. سرما هم خوردم. شما ادرس لطف کنین. فردا صبح میاد دم خونتون.

خیابون بوقققققق کوچه فلاننننن‌... پلاک جای خالی..‌ در بی رنگ:))) فقط سریع تر چون  میترسم جای سوختگی بمونه:))))
...اخ!دیدی؟زنگ زدم داروخونه گفت پماد سوختگی الفا یه ساله تو بازار نیست اصن://چ خاکی بریزم تو سرم؟
+منکه ناراحت نشدم ابو:)))بالاخره هرکسی عصبانی میشه:))

سپیده دم بیاین دم خونه تحویلش بگیرین!

نگران نباشین. قاچاقی وارد میکنیم! یک آشنا مویگری داریم! خخخ
+خیلی ممنون.

من جدی گفتما!!! تو بازار نیست:|||

بازار سیاه چی؟!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان