اتمام چالش «گوگولی بلاگر»

بلاگفان خیلی خوشحاله که این چالش خیلی خوب و باکلاس و درجه یک پیش رفت و خیلی از عزیزان شرکت کردن.

در مورد اون هدف پنهان که توی پست «گوگولی بلاگر» گفتم هم باید الان بگم اون هدف پنهان، اون خاطره بازی ای بود که با مامان هامون داشتیم. البته اگه با مامانتون دنبال عکس گشته باشین. هدفمون این بود که یه لحظه فکر کنیم «چی بودیم» و «چی هستیم». از همینجا یه خسته نباشید هم خدمت تمام مامان ها عرض میکنم و امیدوارم این شادی رو شما هم تجربه کرده باشین.

یه چیزی رو هم بگم. من یاد گرفتم این «تمدید کردن» هم باکلاسه، هم خیلی کارآمد! یعنی وقتی چنین مسئله ای رو تمدید میکنید، هم خیلی کلاس کارتون میره بالا. هم استقبال خیلی بیشتر میشه! یادم باشه این تکنیک رو جاهای مختلف استفاده کنم. شما هم یادتون باشه.

و آخر هم این شما و این این! یعنی عکس نهایی.

این عکس رو ثبت و ضبط کنید. اصلا بزنین رو دیوار اتاقتون. برین برا بچه محل هاتون اصلا تعریف کنین. در ضمن، برای دیدن تصویر بزرگ روی عکس کلیک کنید. (راه حل پیچیده ای رو گفتم.)

احتمالا فعلا صندوق بیان بازیش گرفته. عکس رو تو پیکوفایل هم آپلود کردم. ببینید.



راستی، صدتایی شدنمون هم مبارک.

باحال باشید :)

۱۷ موافق ۰ مخالف
خیلی ممنون :)

خواهش میکنم.

اخرسعادت پیدانشد شرکت کنم((((-:
خسته نباشین

تد:
کم سعادت بودین دیگه :)

من چه جام خوبه!!! :)))))

همه جاشون خوبه.

آخی گوگلیارو :دی مرسی :) 
سیو شد خاطره بمونه :)

صدتایی شدنتون مبارک

خواهش میکنم.

آره خاطره است.
ممنون.

در ضمن خسته نباشید!!!! ^___^
من وقتی ذوق میکنم آداب معاشرت یادم میره!!!! :)))

خیلی ممنون.

بیشتر رو خودتون کار کنین :دی

مچکرررررررر:)

نگامن ُ کجاگذاشتن p: چه ژست ِ زشتیD:

خواهش میکنم.

تقصیر من نبود به خدا.
سه بار تکرار کنین این عبارت رو: «چه ژست زشتی»

واووووو بسسسسسیار هم عالی ^__^
دستتون درست =)

خواهش میکنم.

خیلی متشکر.

ممنون:)

خواهش میکنم.

سلام 

میخوام برگردم به اون دوران

سلام.

خب برگرد. کسی جلوتو گرفته؟! :دی

نفر صدم من بودم.

دست شما مرسی.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اصلا فقط عکس منه که به کل تصویر،جلا داده:))))
ممنون مستر ***** و بکس!=))

این دفعه رو نادیده میگیرم! دفعه دیگه تو بلاگفان من رو به اسم و فامیلم صدا کنید میدم بچه ها گوشای تِد رو ببرن.

خیلی قشنگه:)

آره. قشنگه.

خسته نباشید جمیعاً :)))
فقط عکس واسه ی من باز نمیشه :] 

سلامت باشید انفراداً.

فقط بشینید و دو دستی بر سر بکوبید.

سلام
با این سرعتی که نت خوابگاهِ ما داره ، هنوز عکس رو رویت نکردم ؛
ولی پیشاپیش بگم ؛ خداقوت و حسابی ممنون بابتش :)
۱۰۰تایی شدن‌تون هم مبارک .

همون هم خوبه کلی.

من الان نت خودم تموم شده به آبجیم گفتم نِت گوشی شو برام شِیر کنه.
خیلی خیلی ممنون.

:|

تو بلاگفان پوکرفیس ممنوعه. میدونین که؟ خیلی اگه ناراحت شدین یه لبخند بذارین ما به عمق ناراحتی تون پی میبریم سراغ ظرف شکر رو از مادرمون میگیریم :دی

سه مگ عکسه ؟؟ میگن بازی کال آف دیوتیو با الهام از حجم زیاد این عکس ساختن !

)چی گفتم !)

سینا. اولین عکسی که درست کردم 30 مگ شد. این کمترین کیفیتی بود که حاضر شدم بزنم.

چی خونوک:/ خب چرا نباس بدونن فامیلتونو؟!:| حالا منم اسمتونو صدا نزدم:/ مشتاقم بچه هاتون،گوشای تد رو ببرن:|

خیلی خیلی خونوک! خخخ

یک رسمی دارم پیش خودم. میخوام حفظ بشه. 
پس باید بدم گوشای شهروند مریخی رو ببرن.

سمت چپ...سومی...از بالا
^_^

خدایی عاشق عکست شدم محمد. همیشه در حال گریه ای.

این چه وضعشه عاخه؟!؟!
برا من باز نمیشه :/

بیشتر تلاش کنین. وضعیت بحرانیه!

صبر پیشه کنین.

من که ندیدم ولی ردیف دوم از پایین سومی از راست فک کنم منم:)
چه آدرسی دادما:دی
به هیچ عنوان نمیتونم آدم صبوری باشم

فکر کنم صندوق بیان قاطی کرده. احتمالا باید توی پیکوفایل هم آپلودش کنم.

آخــــــــــــــــــــــــی !
حیف من دیر فهمیدم !
.
چه خاطره ای میشه بعد ها! ... :)

حالا غم نخورین. ایشالا دفعه های بعد.

ببخشید کو عکس؟ چرا واسه من هیچی نیس؟ هیچ لینکی هم که نیس؟
کو؟؟؟؟؟گرررریه:(
دی:
واقعنی نیست هیچی:)

بخشیدم! :دی

صندوق بیان باز، بازیش گرفته. تو پیکوفایل هم آپلودش کردم. میتونید حالا ببینیدش.

خسته نباشید دستتون
دردنکنه و دمتونم گــــرم😁😁😁
+صدتایی شدنتون مبارک:)
++چرا عکسو بازنمیکنه ارور میده؟:/

سلام.

سلامت باشید.
خیلی متشکر.
الان تو پیکوفایل هم آپلود کردم. رو لینک کلیک کنید تا عکس رو ببینید.

الان دنبال کننده هاتون دقیقا صد تان:) شیطونه میگه برم لغو کنم دنبال کردنمو بشین ۹۹ تا دییییییی:

شما اگه اینکار رو بکنید من خیلی سریع تر میرم با اون حساب کاربریم دنبال مکینم کم نیاریم! :دی

عجب خر شدما :/ جام چ خالیه :|

دور از جونتون البته. مگه جای هرکی خالی باشه خر شده؟! :دی

ایشالا دفعه های بعدی.

خیلی بامزه شده ^_^
صدتایی شدنتونم مبارک :)

خیلی

و خیلی ممنون.

مراتب تشکر رو به جا میارم بسی حال کردیم :)
سیو کردیم خاطره شد :))
صدتایی شدنتون هم مبارک:)
یاعلی

ما هم مراتب خواهش رو به جا میاریم. ما هم بسی حال کردیم.

خوب سیو شد خاطره شد!
خیلی متشکر.
علی یارتون.

بیان خطا میده موقع باز کردن تصویر .. اصن مخش هنگ کرده باورش نمیشه اینهمه آدم  بهشت بلاگفا رو ول کردن چسبیدن به این !! ( یاد دیالوگ فیلم چ افتادم ://) :دی 

دمت (تان) گرم 😘

درسته بیان هم تو گِل گیر کرده نمیتونه جوابگوی این همه کاربر باشه، ولی بلاگفا هم همچین بهشت نبود!

خودِ شخصِ شخیصِ بنده حدود 15 تا ایمیل مختلف تو بازه های زمانی مختلف زدم به بلاگفا ولی به هیچکدومشون پاسخی داده نشد! در ضمن به خاطر یک انتقاد ساده زدن در وبلاگمو تخته کردن.
همه خوب میدنیم بلاگفا بهشت نبود. بیان هم البته بهشت نیست! خخخ.
چاکر داداش.

واااای باز شد یوهو (جیغ هواااار)
فک کنم عکس من از همه با کیفیت تر بود:دی

بله عکس شما و عکس گندم خانم و خانم پاتریکیان کیفیت شون خیلی خوب بود.

همه بیدارن تو عکساشون جز من :دی
همیشه متفاوت همیشه متمایز :))
خسته نباشید و ممنون از تمامی دست اندرکاران بابت این چالشِ اکولی پکولی طورانه :)

شما جزء اون ملتِ بیدار همیشه در صحنه نیستین! تمایز میباره اصلا.

خیلی ممنون  و خواهش میکنم.

خیلی باحاله ایول  :) دستت بی درد  :دییی

به خاطر جمع بودنمونه که باحاله.

خیلی ممنون.

الان خیلی نامحسوس گفتم که فک کنم من از همه کوچیکترم:دی 
متوجه شدین یا نا محسوس تر بگم

خدایی از این نظر نتونستم بهش نگاه کنم!

الان واضح شد دیگه.

باشه باشه دست شما درد نکنه :))
جاست فور چالش اومدم بیان اینم بزنید به حساب جائیزه هام بدید خیریه بیان :دی))

از این به بعد نه به عشق چالش بلکه به عشق بلاگفان گه گاهی سر بزنید.

به به چه عکس فقط گله کاکتوسش کمه :)

عاشق عکس محمد و دخترانار شدم :دی

آقای ژاندارم خلاف کاره مگه ؟!

امیر بهزادپور مثل کسایی نگاه میکنه که میخوان نگاهشون تاپیرگذاروخاص باشه :دی

 عمو اسفنجی شما تو این عکسه یکم از گوگولی در اومدیدا ن؟!!! :)

+ خسته نباشید

++ صدتایی شدنتونم مبارک ایشالا 1کا شدنتونو شیرینی بدید:)

دیگه شرمنده دیگه. نشد بذارم.

آقای ژاندارم درخواست داشت چهره ش دیده نشه. نظامیه آخه.
امیر یه مقدار مظلوم بوده! خخخ.
این دیگه اوج گوگولیت من بوده! از این به قبل عکس ندارم.
+ خیلی متشکر.
++ خیلی متشکر تر.

دست شما مرسی :)

+ با دیدن این عکسا، باید عرض کنم که واقعا چی بوودیم و چی شدیم :|

تِد:

سر شما ممنون :))

+هعیییی
دست رو کلیه م نزار ک خونه :))

خیلی خوبه. خسته نباشید
:))

تِد:

زنده باشید : )

سلامت باشین:)
مرسی 
چقد عالی شده ولی^_^



تِد:

ممنون
قابل نداره ک : )

اغا اعتراض دارم:||| دوتا از موطلایی ها نیستن:|یکیش علی فکر کنم یکیشم هونی که موهاش طلایی بود پیرهن استین پفی قرمز داشت...گندمو میگم:|
ولی من از همه ناز ترم:))))

تِد:

اعتراض وارد نیست :/
هستن بابا
بگردید پیدا میکنید :))
ینی اون هلو  اون باقلوا رو اون وسط نمیبینید؟؟
تِدک هستم[ایموجی عینک دودی] تاپ گوگولی مگولی پکوری :)))

ممنون بابت زحمتی که کشیدین.. 
:)

خواهش میکنم. زحمتی نبوده.

ممنون بابت زحمتی که کشیدین.. تصویر قشنگی شده..
:)

تد:

خوشحالیم ک خوشتون اومده : )

دستتون درد نکنه.
جالبه.

تد:

سرت درد نکنه : )
لطف داری!

نه که اون موقعایی که میومدمم خیلی تحویل میگرفتیدم حالا ازین ببعد که قرار نیست بیام به عشق تحویل گرفتنای اون روزا میام حتما :دی
دور از شوخی اگر عمری باشه چشم حتما میام و از مطالب خوشحال طورانه بلاگفان لذت میبرم مثل همیشه :)

تد:

حالا نیگا :))
حتما بیاید ها!
ما حواسون هست کیا میان کیا نمیان :))

ردیف پایین سمت چپ دومی، سمت راستیم نمی دونم کیه ، سلام برسونین بهش :)
ردیف پایین سمت چپ دومی، سمت راستیم نمی دونم کیه ، سلام برسونین بهش :)

منم نمیدونم کیه! دیدنش سلام منم برسونین بهش.

باز شد مــــرســـــی😊😊😊
خدایی عکس من آخرین عکس
تحویل داده شده بود؟😆😆😆

آره. حدود 50 دقیقه مونده به پایان مهلت.

خواهش میکنم.

عالیه...عالی :)

عالی کمشه! فرا عالیه :دی

ممنون.

بح بح تنکیو:دی

شما به دلیل خارجکی صحبت کردن به مدت یک ماه حقوق نمیگیرین.

بحث هم نباشه.
(خواهش میکنم.)

نکه خیلی حقوقم میدادین
(آیکون پشت چشم‌نازک کردن)

مهم این نیست که حقوق میدیم یا نه. مهم اینه که یک ماه از حقوق محرومین.

بزن کف قشنگه رو به افتخار همه: گوگولیا ! و به افتخار بلاگفان گوگولی‌ـمون! :دی


+ چه کامنت سخیفی! مگه نه ؟! :دی

تد:

اون عقبیا حال میکنن؟؟

+جلف حتی :))

اینا رو ببین :)) چه فسقلایی بودن :))
این چند روزی از خیلی از بچه‌ها شنیدم که «بیان باکس» به دوشواری (!) خورده ولی من مشکلی نداشتم، چرا؟ یعنی چرا من مشکلی نداشتم؟ اصلاً این روزا مشکل داشتن کلاس داره! والا D:

تِد:

جای مترسک خالی :))
کلاسش خیلی با کلاسه :))

عکس گندم خانم (بالا گوشه سمت راست) شبیه عکس لاله و لادنه چرا ؟؟ 😒 
کلن بعضی عکسا در عجیب بودن از هم سبقت میگرفتن. مثل اون عکسه که شطرنجیه انگار دزد گرفتن (ژاندارم خودش دزد از عاب دراومد خخخ)

یه عکس عجیب دیگه هم هدیس زد هست که انگار رو دوربین چادر مشکی انداخته بودن بعد عکس گرفتن ! 

در مرحله بعد عکس های عجیب عکسای دو نفره بودن و اینا ! عاخه تو کدامی ! 
و نیز جایزه ی چپوندنی ترین عکس میرسه به سمیرا با ۵ عکس در ۱ عکس !

راستی یه چیز جال اینکه از کیفیت عکس ها میشه سن تقریبی افراد رو حدس زد :)
مثلن مسلمه که گمشده (ردیف  یکی مونده به آخر) همون سالی به دنیا نیومده که niloofar v (همان ردیف)

تحلیل جالبی بود عایا ؟؟ :دی

تد:

من برم سر به کوه و بیابان بذارم و بعدش هم نعره زنان تو افق محو شم :))
تحلیلت تو ریه های تحلیل گرِ سیاسیِ پرس تی وی :))

وای چقدر خوبه این عکس ^_^ 
ممنون برای این ایده 

تِد:

خوبی از خودتونه : )
خواهش میکنم!

گشتم نبود.
..نگردم نیست؟!

تِد:

جوینده یابنده س خانم :)) هست!! بیشتر بگردید :))

جا داره مراتب ذوق خودم رو ابراز کنم ؛ خیلـــی عالــی بود .
خداقوتِ مجدد

تِد:

بنده هم به نمایندگی از تیممون مراتبٍ تشکر و خوشحالی خودمون رو از این ذوق ابراز میکنم : )
ممنونیم!

مام ک رمز دار گذاشتنمون رفت رو هوا :)
بسه برش دارین دیگه ... زیادی موند :)

بلاگفان، بر باد دهندۀ همه اندیشه ها!

خسته هم نباشین :)

سلامت هم باشین.

اصن من موندم چرا بیشتر نگشتم کوچولوتر بودنامو پیدا کنم :) قشنگ تو اون بالابالاها هم سیر میکنم :)

خخخ. دفعه های بعدی ایشالا.

چ خوشکل شده عکس ها😃
صدتایی شدنتون مبارک😃

نمیخوای بگی که به خاطر تو خوشکل شده؟!

خیلی ممنون.

عکس من چه چشمکی میزنه اون پایین^ــ^

آره. البته من یه استغفرالله گفتم  رومو کردم اونور! :دی

منم میخواستم شرکت کنم :(

Ree raa چقدر بامزه ست ^_^
آقا گل رو!!! :))))))
پاییز سال بعد چه چشمایی داره!! *_*

دفعه بعدی ایشالا.

خیلی چالش جالبی بود:)
ممنون

خیلی ممنون.

خواهش میکنم.

خیلی ممنون من عکس رو یادگاری تو وبلاگم نگهش میدارم

صدتایی شدنتون هم مبارک :))

ایشالا هزار تایی بشین :)))


خواهش میکنم. خیلی هم خوب.

خیلی خیلی متشکر.

من کی در حال گریه ام؟

بچه به این گلی.....
بچه به این خنده رویی فقط چون کربلا نمیرم یه منفی تو متنم ضرب کن

والا همیشه در حال گریه ای. قالب وبلاگتم که سیاهه.


بسیار خسته نباشید :)

بسیار سپاسگزاریم. ممنون.

جالب ترین قسمت داستان اینجاس که من هر روز میخاستم پاشم برم پیدا کن یه عکس ول بدم براتون ولی یادم میرفت :| امشب ک یادم بود تموم شد :|

فلش جات خالیه.

ولی نگرانی به دلت راه نده. ما همچنان هستیم. چالش هامون هم هست.

با اون همه تبلیغات گسترده انتظار بیشتری داشتم :))

البته استقبال خیلی خوب بوده آقای رشتۀ خیال.

اولا تبلیغات گسترده نبوده! ما فقط توی وبلاگمون اعلام کردیم. و خودم شخصا برای حدود 15، 20 نفر نظر خصوصی فرستادم و دعوت کردم شون.
دوما، شما یک نگاهی به عمر این وبلاگ بندازین، 23 روزه. یک هفته اول هیچ فعالیتی صورت نمیگرفت و فقط توی اتاق فکرمون در حال بحث در مورد محتوا و نحوۀ فعالیت بودیم.میمونه 16 روز. در عرض شونزده روز این همه مخاطب باحال پیدا کردیم خودِش یک استقبال بی نظیره!
و ممنون بابت اینکه همراهمون هستین :)

قالب وبم بخاطر محرم سیاهه عزیز...
من خیلی میخندم...

صفر شد! خخخ. درود بر شرفت.

بیشتر بخند پس.

اون ه آخر رشته تای تأنیث نیست :))) خانم نیستم.. اگه به نظرتون شبه انگیزه تغییرش بدم؟!
بیشتر منظورم از تبلیغات ، استقبال بود ، ببخشید بد بیان کردم :)))

شرمنده دوست عزیز. نه. شبهه انگیز نیست. من با توجه به مطالب تون چنین برداشتی کردم که غلط از آب در اومد. :دی. 

من عذر میخوام.
خب استقبال در ظاهر و باطن همین بوده دیگه. خدا ببخشه.

پست جدید پلیز :)

امشب شبِ شهادته خب به روایتی. ما محض محکم کاری و به احترامِ ائمۀ معصوم توی شب های شهادت پست نمیذاریم.

یه مقدار سعی میکنیم وقتمون رو با چیزهای دیگه پر کنیم.
به هر صورت ممنون از انرژی.

چقدر همه اینجا شادن...
کاش منم مثل شما بودم :(

تِد:

شاد بودن یه انتخابِ!
همه کسایی ک شادن مشکلات خودشونو دارن، ولی انتخابشون اینه شاد باشن. اینجوری انتقام خوبی میگیرن از مشکلات و سختی ها : )
شما هم کافیه انتخاب کنید ک شاد و باحال باشید. مشکلات همیشه هستند، نمیشه که بخاطرشون شاد نباشیم و از زندگی لذت نبریم!

کار زیبایی بود و ماندگار
دمتون داغ

بله. خیلی زیبا و ماندگار.

سوختم :/
دم شما گرم.

بسیار ایده جذابیه ک باعث خنده میشین عالیه ممنونم😄
برای توضیح پست هم بگم اون ی تیکه از اهنگ اینجوری بهتره س
مرسی برای همراهی..

خواهش میکنم.

چون به اضافه خورده بود فکر کردم خودتون نوشتین :)

ممنون بابت چالش خوبتون :)
صد تایی شدنتون هم مبارک :)

خواهش میکنم!

خیلی متشکر :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان