هیچوقت پاک نخواهد شد

۲۳ موافق ۱ مخالف
:))))
با این صحنه زیاد مواجه شدم :))))

دردناکه واقعا!

:)))))))
والا!
خو یه چیز بنویس دیگه :|

نمینویسن دیگه. باید بریم آتیش شون بزنیم.

چقدر حرصم میگیره ازشون
لااقل پاک کن این صفحه رو که ضایع نشیم

والا به خدا.

دردناک!
خنده داره :)))
دقت کردین برای اولین بار کامنت اول رو من گذاشتم!
همیشه کامنت من اون آخرا بود!

خیلی جالبه! دقت نکرده بودم.

شدین از السابقون!

اصن ضدحاله:)))

شدید!

خیلی درناکه :( :|

این دفعه دیدین شون دستگیر شون کنین!

خب وقتی نمیخوان چیزی بنویسن پاک کنن این صفحه رو که آدم اینقد ضایع نشه ://

احسنتم!

اصنم دردناک نیست ^-^

شما جزو همین دسته این نکنه؟! بذارین نگاه کنم.

نه نیستین. خیلی دردناکه ولی.

چیکارشون دارین بنده های خدارو =)

ما کاریشون نداریم. اونا به ما کار دارن!

از این موردا دیدین بهم بگین خودم میرم اسید میپاچم تو صورتشون :/

تا این حد یعنی؟!

😁
دردناکه واقعا

سوزناک حتی!

والا خب :/ 
آدم پیش خودش ناجور ضایع میشه 

پا میخوره حتی!

خب اگه نمیخواین هم باشه خب برید قسمت انتشار-پست های مستقل بزنین حذفش کنین :/
والا آخه!

والا به خدا! باید کمپین راه بندازیم اصلا!

:-)))
وای وای یعنی دلم میخواد سرمو بکوبم تو زمین:-/

نمیشه به دیوار حالا؟! مردم رو زمین نماز میخونن خونی میشه خب!

واقعا صحنه تأثر برانگیزیه
یکی نیس بشون بگه خب لاقل برش دار وقتی قرار چیزی توش نباشه :|

خخخ. تأثر برانگیز توصیفِ خوبی بود!

اتفاقا منم دقیقا توی این‌چند روز فقط چندین‌بار با این صحنه مواجه شدم 

زیادن خب!

دلم میخواد یارو رو له کنم

منم.

یکی بیاد منو بکشه ، نمیخام گناه کبیره مرتکب شم :)

چرا؟

له نکنین ، سرتون نکوبونین تو زمین :))

انصافا آقاگل میدونه که من با مدیریت بیان زیاد آشنایی نداشتم و ندارم.

من اعتراف میکنم هیچوقت نمیدونستم این صفحه چه جوری پاک میشه :|

اصلا بهش هم توجه نداشتم تا الان دیدمش :دی

من از بیان چیز زیادی نمیدونستم و نمیدونم .

من از همه اونایی که اومدن وبلاگم مخصوصا شما آقای ابو اسفنج عذر میخوام :)

الان بررسی بیشتر میکنم و صفحه رو حذف میکنم :)

خوبه ؟:)

فقط به اعصابتون مسلط باشین و برای آرامشتون ، شربت آبلیمو میل کنین که عصبانیت رو فروکش میکنه :))

ممنون بابت یادآوری

خانم واران (البته فکر کنم که خانم هستین.)، این ترول حدود دو هفتۀ پیش تهیه شده!

من همین دیروز با وبلاگ شما آشنا شدم. پس مطمئن باشین که این ترول رو مخصوص شما درست نکردیم.
پست های اینجوریِ ما مخصوص نیستن. یه چیزِ کلی هستن!
از شما هم ممنونم بابت حذف کردن و یا تغییر اون صفحه!

آقا شکلک پوکر هم باید یه جا هایی به کار بیاد یا نه؟

صد در صد یه جاهایی به کار میاد. ولی اگه حالتت رو با کلمات ترسیم کنی خیلی خوب تره!

آقاگل ممنون بابت راهنمایی و توضیح :)


+

ممنون از شما  آقای ابواسفنج :)

ولی از من به شما نصیحت ، هیچوقت یک طرفه نرین قاضی و همینجوری

آدم ها رو قضاوت نکنین :)

من الان نمیدونستم که با راهنمایی جناب آقاگل و خود شما متوجه شدم چی به چیه ؟


در هر صورت ممنون

شما هم که ماشاءالله یک طرفه رفتین به قاضی! جواب نظر قبلی تون رو بخونین لطفا! :)

شعار ما هم فراموشتون نشه: باحال باشید :)

هیچ وخ درکشون نکردم 

شهروند:

منم همینطور! :)

من اگر قضاوت کردم عذر میخوام :)

اما من کامنت ها رو دیدم گفتم اولین کامنت مال

۲۰ آذر ۲۰:۰۴  بودند بعد من نمیگم که شما مخصوص من درست کردین :)

درست هم کرده باشین مشکلی نیست :)

ممنون بابتش اصلا:)

منظورم اون کامنتی که بود از طرف شما دریافت شد :)

و کامنت دوستان که خودشون کشتند :دی



+

اتفاقا باید تو اون قسمت بگم خانم هستم چون مدتی است که منو اشتباه میگیرن :))


++

شعارتون رو نمیدونستم ولی چشم :)

ممنون

خواهش میکنیم.

حالا نمیشه بکشن؟ چون به غیر از شما خیلی ها هنوز همینجوریه اون صفحه شون!
حتما بگین خانم هستین. اسمتون غلط اندازه! ها ها ها ها .
شعارمون رو حفظ کنین!

لجم در میاد لج لج،  حرصم میگیره ..

یه کم خونسرد باشید!

شعار ندین عمل کنین :)))

شعار رو حفظ میکنم تو گنجهِ خونمون اصلا :دی

گنجهِ میدونین چیه یا بگم ؟:)

همون صندوقچه مادربزرگ ها رو  قدیمی ها ما  بهش میگفتن گَنجِهِ :)


قظعا خیلی هم نمیدونن چی به چیه :)

کشتن خوب نیست :)


میگم ایشالا بزودی :)

داریم عمل میکنیم به جانِ خودم. شما برین تو کلِ بلادِ بیان رو بگردین اگه یه وبلاگ به باحالیِ ما پیدا کردین بیاین بگین اسممونو عوض میکنیم.

وبلاگ خودم :)))))))))))))))))))):دی

اسمتون رو عوض کنین زود تند سریع :)))))))))):دی





سقف اومد پایین که!

بر اساس آمارگیریِ اخیر موسسۀ گالوپ بلاگفان باحال ترین وبلاگِ بیان هست.

خدا ایهِ مآلِ باحالتهَ  اَریه مِلَتَهَ بَیانَ بیلِ:)))

(کُردی )

معنیش رو برین از کُرد زبانا بپرسین :)))):دی




+

اون قسمت هم پر کردیم که تلفات کمتری بدین :دی

بازم ممنون بابت یادآوری :)

باشه. فردا که به زبون مردمان بورکینافاسو پست گذاشتیم میفهمین نباید با ما شوخی کنین! ها ها ها ها.

خواهش میکنم. یهویی چشمم خورد گفتم بگم نگفته از دنیا نرم!

من توش نوشتم و به مرور هم کامل تر میشه.

ای دم تو گرم. به تو میگن مرد.

راستی اگر اشتباه نکنم اون کامنت کردی این میشه: خدایا این خونه ی با حالت رو برای ملتِ بیان نگه دار.
آخه من کورد هستم.
:-)))

عه؟! چقدر خوب! ها ها ها ها. پست بورکینافاسویی نمیذاریم پس. کنسل شد.

@

 Haa Med

شانس ما یه کورد پیدا شد :|:دی

میذاشتین یک کم تلاش میکردند نه اینکه لقمه ی آماده رو بهشون بدین :دی




+

پست بذارین ما مترجم داریم :دی :))))))



نه دیگه کنسل شد پست.

برسد به دست "واران"
خوب خودتون نوشتید: از یه کورد بپرسید که منم پاسخ دادم :-)))
حالا انگشت میکنم تو حلقشون که استفراغش کنن :-)))

دمت گرم داداش. دمت گرم. همیشه هوای ما رو داری!

@

آقا حامد

من گفتم یه کم سعی کنه تلاش کنه بلکه دنبالش بگرده :)

اینجوری که شما صاف معنی کردین اشتیاقی برای پیدا کردن معنی باقی نذاشت :))


+

هَه دی کارآیلَ بِکِیمن دی دَ زوآنِه کُردی نَتنِیم بیشیم که مردم وعلاقه

به چِنَه شونِ اه زوآنَه :)




++

آقای ابواسنفج همچنان باحال بمونید و به ما خرده نگیرین بخاطر درج همچین کامنت های در این پست :))))):دی

ما باحال بودیم و هستیم و خواهیم بود!

البته یک آشنا دارم که کرد هستن  از قضا مدرس زبان کردی هم هستن.

@
واران:
باشه از این به بعد من همه ی کامنت هام رو اینجا کوردی مینویسم :-)))
خوشبختم از آشناییتون.
چه خوبه که همه از هر زبانی تو بلاگ دات آی آر هستن.
و سپاس از بلاگ فان.

قربون شما. ما پیوند دهندۀ زبان ها هستیم اصلا!

آفرین :)

ممنون و همچنین :)


البته من تو این حین  آموزش کردی هم میدم گاهی وقتها :)


+

من با اجازه اینجا رو بمقصد وبم ترک میکنم تا آقای ابواسفنج بیشتر از این

ناراحت نشدن که پست شون رو اینجوری کامنت باران کردیم :)))))


ولی آقای ابواسفنج تحویل بگیرین :دی

دیگه از لقمه آماده خبری نیست دیدین که آقا حامد چی گفتن ؟:)))

فکر کنم نیاز به اون پست هست :دی

موفق باشین :))


نه. خانم زینب امینی که توی نشریه های کرمانشاه مینویسن از دوستان من هستن. میدم ایشون ترجمه کنن!

البته که اینجا خیلی وقت ها به شکل چت روم در اومده و هیچ مشکلی نداره گپ زدن تو نظرات بلاگفان. خیلی هم خوشحال میشیم.
بازم ببینیمتون اینجا!
سلامت باشین.

آیکون اون شکلکه
ک داره موهاشو میکنه😂😂😂

باز جای شکرش باقیه خودکشی نمیکنین!

نویسنده ش تنبل بودع:)))

نباید باشه!

منم نمی دونم تو اون صفحه چی باید بنویسم

:|

اسمش روشه. دربارۀ من!

بسی ضد حاله :/
من یه جمله بیشتر ننوشتم اما بازم غنیمته :))))))))))))

شما در دستۀ فلاسفۀ بلاد قرار میگیرین!

ای به چشم 😂😂😂

آفرین.

ب نظرم باید یک روز تمام از دستشویی رفتن محروم بشن :/ :)))))

یک روز کمه! یک هفته!

سوژه روزنامه بلاگی ها :)

چوکاره؟! نگو جانِ من! سوژه شدیم یعنی؟

ضدحال بزرگیه خخخخخخ

به شدت!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان