علت اصلیِ طلاق! + نتیجۀ فان ساز

جای شما خالی چند روز پیش تصمیم گرفتیم که برای تِد خان زن بگیریم. ابو اسفنجِ خدا بیامرز، که خدا روحش رو قرین رحمت کنه، همیشه توی این موارد جرء السابقون بود. ولی خب پسرش خوب تونسته جای باباشو پر کنه و اولین کسی بود که برای تِد آستین بالا زد.

اما انگار شوخیش گرفته بود و... .

قصه رو خودتون توی ادامۀ مطلب ببینید:

+ اگه برین رای ها رو بشمرین، متوجه میشین که اثر شمارۀ 7 که متعلق به «قند عسل» هست، بیشترین رای رو کسب کرده. 

۲۴ موافق ۲ مخالف
من که حوصله ام نمیکشه برم بشمارم !! :دی

به ناچار بهتون اعتماد میکنم :دی :دی

تبریک به فان ساز برتر :)

واقعا لطف میکنین!

لولو تبدیل شده به هلو 😂


تبریک میگم به قند عسل گرامی و جایزه هم مبارکش باشه ^_^

آره به خدا.

چقدر دیالوگاشون با تصاویر هماهنگه:)

+تبریک به فان‌ساز برتر:)

میخواستین هماهنگ نباشه؟! ما واقعی ایم ها!

وای اخ جان مبارکش باشه ^^ جایزشم نشون بدینا =| وگرنه میرم در همه ارایشگاهارو تخته میکنم -.- گُفده باشم -.-

آقا جایزه شون که نشون دادنی نیست که! بن خرید کتاب هست. کتاب الکترونیک.

نه واقعا توقع دارین من پاشم برم رای ها رو بشمرم ؟! ://

خب بهمون اعتماد کنین دیگه. ما گفتیم اگه کسی شک داره این کارو بکنه!

:)
واقعا لازمه چهره واقعی رو زیر این همه رنگ و لعاب قایم کرد؟! :-/

به خاطر اینکه ایجاد فضای ضد دختر و ضد پسر جزء خط قرمزهامونه من اظهار نظر نمیکنم.

تد همون رویا رو بچسب اینا رو ول کن
تبریک به قند عسل :))

به همین.نتیجه رسیدم اتفاقآ :)))

اوکی خب من که شک ندارم پس حله ;)
مبارکش باشه :)

ممنون از اعتمادتون!

خخخخ
باحال بود.
در مورد فان ساز برتر خوب نفرات دوم و سوم رو هم اعلام میکردین دیگه.
با تشکرات.

جانِ شما اصلا حالش نیست! برین بشمرین!

مرسی از همتووووووووون:))) مچکررررررم:)))
اولین باری بود که به همراه (من نه منم بلکه اونم!) نویسنده شماره 18 تو یه مسابقه بلاگفانی شرکت کردیم:))) 
الانم تبلتشو کش رفتم دارم براتون کامنت میذارم!خخخخخ
دستش بنده ولی تبریکشو به ضرب و زور ازش گرفتم!خخخخ

خواهش میکنم. مبارکتون باشه.

:دی  قیافه تد تو قسمت اخری خیلی باحاله ^____^
+مبارکش باشه جایزه  :)

یه چیزی اونور تر از باحال!

عاقا من شمردم نفر دوم شماره دو هست نویسندش کی بوده؟؟؟؟؟؟:)

شمارۀ دو؟! باید برم ببینم. ولی حسش نیست!

در دومین بار که مطلب رو خوندم متوجه شدم :-))))
...
مبارکشون باشه جایزه.

ای بابا! باید بیشتر کار کنیم پس.

عاقا اینم تصویر جایزم!
http://s9.picofile.com/file/8281479500/Screenshot_2017_01_06_20_42_40.png

حالا نمیشد علنی نکنین؟! :دی

ضمنا از دوستانی که تبریک گفتن هم مراتب تشکرم را اعلام میدارم:))) موفق باشید:)
شرمنده میتونید حذف کنید دیدم دوستان خواستن نشون بدین برا همون گذاشتم

دشمنتون شرمنده. شوخی کردم. ان شاءالله که کتاب بخونین و لذت ببرین و تا آخر عمر یادتون بمونه.

تبریک به قند عسل  امیدوارم همیشه و همه جا  موفق باشه:)

+علت اصلی طلاق رو خیلی نشون دادین :)
 اما این وسط ابو اسفنج کیه؟
 تد کیه؟


شما بودین که گفتین تازه با بلاگفان آشنا شدین؟!

احتمالا برای همینه که نمیدونین!
دو تن از بنیان گذاران بلاگفان هستن.
ابو اسفنج بلاگفانی
ابو البلاگ تِدیانیِ اصل

ببخشید منظورم خیلی خوب نشون دادین بود

خوب از قلم افتاد

+
نه من نبودم

الان شما تدید یا ابو اسفنج؟

متوجه شدم. ممنون از شما.

+
من الان بلاگفان هستم. این وبلاگ قبلا سه تا نویسنده داشت که اسمشون همون دو تا بود و یک نفر به اسم شهروند مریخی. 
منتهی بنا به دلایلی، تمام نویسنده ها حذف شدن و کلا الان یک نویسنده داره. یعنی تمام افراد تیم بلاگفان، با همین حساب میان. هرکسی که دیدگاه جدید دید، جواب میده بهش.

آقا شما به زن دادن تد چیکار دارین؟ تد میخواد رویای خودشو پیدا کنه  :))
ولی این عکسه خیلی باحاله شدهههه ^_^

تبریک میگم به نویسنده فان ساز شماره هفت :))
آقا به نفر دوم هیچ جایزه ای تعلق نمیگیره عایا؟؟ :دی

تِد هم عین داداشِ خودم. به فکر عاقبتشم من.

ممنون.
خیر متاسفانه. ایشالا مسابقه های بعدی.یه اسپانسر هم پیدا کنین برامون خیلی عالی میشه!

یه هفته نبودم چیکار کردید با خودتون؟ :/ ابواسفنج رو کشتین نامردا؟:/
جداً اینطوری اصلاً نمیشه باهاتون ارتباط برقرار کرد. این مجهول الهویه بودن حس ارتباط مستقیم رو از بین می بره!

حداقل کاش موقع پاسخگویی به کامنتا به شیوه ی سابق اسمهاتون رو بنویسید. جدی میگم، این حالت ضربه میزنه به جو دوستانه و رفاقتی روابط مخاطبین با نویسندگان بلاگفان!

ابو اسفنج رو کسی نکشه به جان خودم. خودش مرد بنده خدا.

من یک پیشنهاد دارم. چطوره که با «بلاگفان» ارتباط برقرار کنین؟! فرض کنین بلاگفان هم یک شخصیته. اینجری راحت میشه ارتباط برقرار کرد!

خب نمیشه که پست رو در مورد تد بنویسید و انتظار داشته باشید مخاطب با بلاگفان دو ارتباط باشه!
ضمن اینکه اونوقت روش پاسخگوییتون باید فرق کنه!
مثلا جواب کامنت پرتقال که تد رو مخاطب قرار داده مشخص می کنه که پاسخگو تده. یه جای دیگه هم مثلاً میگید: «تد هم عین داداش خودم!» که بازم مشخص میکنه کی پاسخگوئه. اینجوری نمیشه با یک شخصیت واحد به اسم «بلاگفان» ارتباط برقرار کرد!

قطعاً هم در جریانید که قصدم صرفاً انتقاد سازندس و بس! :)

تِد:

موافقم باهات!
حتمأ یه کاریش میکنیم.
ممنون بابت انتقاد سازنده ت!

قرار بود اول به من شیرینی بده و خبر بده:||||یعنی چی؟؟؟
عفت و اقدس حمیرا چی پس؟؟؟چندتا چندتا؟؟اعترااااض دارم(لحن خنده باز)

تِد:

چی میگی خانم :)))
من تکذیب مینمویم :)))
توانشو داریم خانم :))) 

کی به مستر تد زن میده عاخه ؟! :| ملت چه اعتماد به نفسا دارن :| 

اسفنج∶

از خداشونم باشه

واااااای:))))
خخخخخ خیییلی خوب بود:)))) رویا و اقدس و عفت و سایرین(!) هم که هیچی دیگه خخخ
خب کاش جمله رو هم میذاشتین ما که یادمون نمیاد خخخ ولی فکر کنم خودمم به هفت رای داده بودم:)

تچکرات:)

اسفنج∶

تو پست قبل هست دیگه.

منِ خسته...منِ تنها... منی که امتحان دارم و‌هیچی نخوندم... برم رأی‌ها رو بشمارم؟
نه‌واقعا من الان برم رأی بشمارم؟

:))

حالا که فکر میکنم نشمرین راحت تره!

بامزه بود. :)))

فقط بامزه بود؟! خیلی خیلی بامزه بود! 

😂😂😂😂😂😃دمتون گرم خیلی خندیدم

خواهش میکنم.

هرچی بیشتر در تصویر تفکر می کنم معیارهای تد برای انتخاب همسر، بیشتر توی حلقم فرو میره! :)))

و اینکه، چرا فاصله ی بین دو تا نقطه، در دونقطه ای که تد میذاره کمتر از دو نقطه ایه که اسفنج میذاره؟ جداً الان مغزم بدجوری درگیرشه! :/

اسفنج:

خب زیاد فکر نکن. به جاش پسته بخور.
جدی اینجوریه؟ اگه فهمیدی پس به منم بگو.

:|

شما را چه شده؟

 تد بهتره مجرد بمونه با این وضعیت :)))

واقعا حقیقته این روزابعضیاانقدر ارایش میکنن که بخوای به صورتشون دست بزنی دستت تا آرنج میره تو پنکیک و کرم پودر :////

عالی بود :)

تبریک به قند عسل عزیز:)

اسفنج:

یعنی اینجوریه؟ به جای اینکه بگردین یه زن خوب براش پیدا کنین اینو میگین؟
خواهش میکنیم.

خب الان بگردم براش زن پیدا کنم ؟؟؟؟
عاقا خودش راضی هس ؟

اسفنج:

نمیدونم. صبر کنین خودش بگه.

خخخخخ
آره همون مجرد بمون تد
تبریک به فان ساز اول

اسفنج:
منم همینو بهش میگم!

سلام 
من کاری به طلاق و این چیزا ندارم .
تو دنیای واقعی دردسرهای طلاق رو  از این و اون ور متاسفانه دیدیم 
اینجا رو بیخیال. 
خوش باشین.


فقط اومدم  تبریک بگم به خانم قند عسل فان ساز برتر.
تبریک قند عسل بانو.

سلام. 

ممنون از شما

خخخخ دمتون گرم خیلی باحال بو د :))
موفق باشین
راستی به فان ساز برتر هم تبریک فک کنم خودمم بهش رای داده بودم :) نه؟کدوم بود ؟

قربون تو.

ممنون.
بله. رای داده بودی.

عه:/پس رویاشون چی:دی
:)))

اسفنج:

نمیدن دیگه. رویاشون رو نمیدن بهش.

تبریک به فان ساز برتر :)
حالا جایزه اش چیه ؟

تبریک. بن خرید کتاب.

من که کلا 2 رای بیشتر نیاوردم از آخر فان ساز برتر شدم (اول شدم )
به من جایزه نمیدین؟؟؟؟؟؟

من که کلا هیچی رای نیاوردم!

جایزه شما اینه که اجازه دارین تو چالش ها و مسابقه های بعدی شرکت کنین.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان