گوگولی بلاگر

سلام. یه چالش براتون تدارک دیدیم با عنوان «گوگولی بلاگر».

عرضم به حضور انورتون که اول یه خورده به اسم چالش یعنی «گوگولی بلاگر» دقت کنید. چی میبینین توش؟! چیزی نمیبینین؟! خب اشکالی نداره. چون خودمون هم چیزی نمیبینیم. ولی خب این چالش لایه های بسیار زیادی داره که میشکافمش براتون.

قرار بر اینه که یه مدت هر بلاگری که اسم این چالش رو میشنوه خیلی سریع و چُست و چابک (مخصوصا چُست) بره سراغ مامان جونش و بهش بگه: «مامان یه عکس از اون وقتایی که نی نی بودم بهم بده» و از مادر گرامی یه عکس از دوران پسا به دنیا آمدگی و پیشا کودکی بگیره. بعد این تصویر رو توی وبلاگش با عنوان «چالش گوگولی بلاگر» قرار بده لینک پست رو هم بده بهمون البته.

نبینم باز یکی از دهه هشتادی های عزیزمون عکس سونوگرافی بفرسته برامون ها! یا مثلا دهه شصتی های گرامی عکس سی سالگی بفرستن.

نکته بعدی هم اینکه هدف از این چالش رو باید براتون بشکافم. ما اهداف خیلی خیلی خوبی داریم. هدف اولمون که همون شعار همیشگی مون یعنی «باحال باشید :)» هست. هدف دوم ایجاد یک نوع اتحاد هست. یک اتحاد درون بلاگی. هدف سوم هم تهیۀ یک آرشیو خیلی باحال از عکسای بلاگر هاست. این هدف آخری خیلی باحاله برای همین یه خورده توضیح بیشتر میدم.

ما میخوایم این عکس ها رو جمع کنیم و باهاشون یک عکس واحد به صورت موزاییکی بسازیم و در نهایت این تصویر رو توی وب قرار بدیم تا هر بلاگر این تصویر رو داشته باشه. یه عکس بزرگ که عکس همۀ بلاگرها توش هست.

در ضمن، یه هدف دیگه هم داریم که نمیگم. ولی اگه یه کم دقت کنین بعدا خودتون میفهمین.

خب. از خودمون شروع میکنم.





باحال باشید :)

۱۵ موافق ۲ مخالف
چقدر خوب :)
تا کی وقت داره ؟! :)

شما بجنبین. سعی میکنیم تا بشه طولش بدیم! خخخ

:))فیلم اماده دارم از زمان مهدکودک عکس باید ببینم هست یا بگردم براش

اگه نبود از فیلم یه اسکرین شات بگیرین!

چه باحال
:)

خیلی باحال.

باز به ما هشتادیا توهین شد؟؟؟ :/
میرم می گردم.اگه عمری هم باقی موند میزارم @__@

توهین نشد! شوخی بود.

حتما اینکارو بکنین.

عیب نداره ما باجنبه ایم :)

دست شما مرسی :)

نه عکسم دارم:)یافتم

آفرین به شما. معطل نکنین.

:)

دعوت رسمی به عمل اومده ها! 

این لبخند به معنای پذیرش دعوته؟

لو نریم بعدش مشهور شیم؟!:B-)

مشهور هم بشین که چه بهتر!

به خاطر اینکه گفتی امشب پست دارید نت خریدم اومدم :)))
ایول خیلی خوبه :)))))
به محض اینکه برسم خونه عکسو براتون تدارک میبینم
خیلی مشتاقم قیافه بچگیه بعضیا رو ببینم :دی
از سنِ چند به پایین قبوله؟
ابو اسفنج خیلی باحال بودی :)))
مریخی خوشتیپه:دی
تد هم شبیه بچه هایِ متعجبه:دی

تِد:

اسفنج گفت؟
قابل نداره :)
امیدوارم همه خوششون بیاد و شرکت کنن.
ما هم مشتاقیم همه رو ببینیم :))
منتظر پست مشارکت شما هم هستیم :)
متعجب :|

میشه من شرکت نکنم؟!می ترسم ریا بشه چقد خوشگلم ^__^

تِد:

من الان نگران ریزشِ سقف هستم :)))
نریزه!!

منم بازی ^ــــ^

تِد:

یا بازی خرابشو نگفتین :))
منتظر شرکتتون هستیم :))

باوشه.فقط بخاطر شما!

تِد:

چ حرف گوش کن و اینا :))
شرکت کنیدا!

گذاشته بودم وبم عکس بچگیمو ولی از دور بدرتون میخوره اون؟
حالا هر وقت رفتم خونه و تونستم برم سراغ آلبوم ها چشم :)

یه خوبشو با عنوان چالش مجددا بذارین. منتظریم.

از الان گفته باشما79هستم اجزه ورود به ازمون رو دارم😂

اگه 90 هم میبودی اجازه داشتی! خخخ


چشاش آبیه؟ *_*

کی چشماش آبیه؟!

بلی جناب ابو اسفنج فرمودن :دی
یا آخر شب میزارم یا فردا عصر یا فردا شب :دی
ولی حتما میزارم
باحالا قطعا شرکت میکنن
و البته خوشگلا:دی
متعجبی دیگه 
شبیه مهران غفوریان شدی وقتی تعجب میکنه :دی

حتما شرکت کنین. منتظریم.

یا ابوالفضل!

عه آره تد
گویا چشات آبیهههه
گوگووولییییی
اصن از همین الان لقب گوگول دومو میدم بهت :دی
اولم که خودمم (B

آها. تد چشماش آبیه؟!

این تد خیلی خوشکله.

عه گویا آبی افتاده آبی نیست :دی لقبتو ازت میگیرم :دی

ابی هم نباشه چیزی از ارزش های تد کم نمیشه.

پس دوباره بر میگردونم لقبشو:دی
تدِ بلا :دییی
به پایِ من که نمیرسه :دی

تِد:

ملکه انگلیسی مگه لقب جابجا میکنی؟
:/
:)))
ایششش
:))

اون که صد در صد 
اما خب آبی خفنه
آقا من گیج شدم :/

گیج نشین لطفا. ما اینجا بیمارستان نداریم.

آره دیگه نمیدونستی 
تو خونه پرتقال صدام میکنن
ملت میگن ملکه :دی

از کجا بدونیم خب؟! فرمایشاتی دارین ها!

ملت ما همیشه در اشتباه بودن. افسوس!

نگران سقف نباشید اگر قرار بود بریزه شما زحمتشو می کشیدید :)))

بله دیگه. همۀ زحمت ها رو هم بندازین گردن ما.

شما تاج سری.بفرما.این یکیم رو دوش من!

آفرین.

حالا بدوین و برین تصویرتون رو در قالب یک پست توی وبتون منتشر کنین.

به خاطر تواضعمه:))) :دی

فروتنی حتی!

تدک؟ چشات آبیه؟
:)) هنوزم هس؟ :دییی

یه کاری نکنین تِد رو اخراجش کنم ها :دی

تِد خودت بیا جواب ملت رو بده. بدو پسر دیدگاه ها سرد میشه.

اصلا پست یه طرف جواباتون به کامنت ها هم یه طرف 😂👌

به جان این تد که میخوام دنیاش نباشه رسالتمون خندوندن ملته. اینم یکی از راهاشه دیگه! (کیف میکنین چجوری همه چیمون رو لو میدم؟!)

شرکت میکنین دیگه؟! (جواب احتمالی شما: پ ن پ مگه میشه شرکت نکرد؟!)

بله بله منم این رسالت رو تایید و تاکید و تکرار کردم تا همگان بدانند😂
در راستای یه چالش دیگه به نامِ "میخواهم مجهول الهویه بمانم"باید بگم که:فکر نکنم 😂😂

خیلی لطف میکنین.

ولی خب شما فکر نمیکنین ملت با دیدن یه عکس از دوران پسا به دنیا آمدگی که معمولا قیافه ها مثل سیب زمینی میمونه پی به هویت آدم نمیبرن؟!
یعنی برای خود من اینجوریه. الان خب این تصویر که دارین میبینین یه چیز خیلی خیلی متفاوتیه از چیزی که الان هستم.
البته خب یه احتمال دیگه میدم که مجبورتون نمیکنم شرکت کنین. اون هم اینکه شما هنوز توی اون دوران به سر ببرید :| :دی
خدایا توبه.

حتما میزارم

ختما بذار.

منتظریم.

اگر در اون دوران باشم باید رکوردی چیزی ثبت کنم که میتونم تایپ کنم و وبلاگ داشته باشم! 😂

والا من یادم میاد تو شکم مادرم داشتم وبلاگم رو اداره میکردم. شما رو نمیدونم. البته احتمال دادم.

ولی خب بلاگفان از حضور شما خیلی مشعوف میشه و اصرار داره که شرکت کنین.
به جان همین تِد که بازم میخوام دنیاش نباشه.
شرکت نکنین میدم بچه ها بریزن وبلاگتونو با خاک یکسان کنن :دی
به هر صورت همین که ما رو حمایت میکنین خودش کلیه. ممنون

متعاقباً بنده هم از بلاگفان متشکرم و چشم😌😂
حمایت از حال و هوای خوب، وظیفه ست :)

چشم چی؟!

بالاخره متقاعد شدید شرکت کنید؟! اگه اینطوره بگید بریم سور بدیم!
لطف شماست.

طرح خوبیه.......

عملیش میکنمممممم

حتما اینکارو بکنین.

منو ببخش ولی همیشه اسمتو مکانیک خودرو خوندم.
یه رفیق دارم. دانشجوی مکانیکه. به خاطر همینه دارم اشتباه میخونم همیشه.

دوست دارم عکس بزارما اما چون اینجا زیاد روشنه درست دیده نمشیه😃

مجتبی. حتما یه عکس بذار. اگه میشه خوب پیدا کنی بیشتر بگرد. اما اگه نمیشه همونو بذار. تمام تلاشت رو بکن.

بهت امیدوارم.

http://bayanbox.ir/preview/8541024949562825428/m-taqizadeh-kh-۲۰۱۶۱۰۲۸-0001.jpg 
من همینجا گذاشتم دیگه خخخ

وای مرتضی، همیشه منو شرمنده میکنی.

خب رفیق گلم یه پست بذاری وبلاگت چی میشه خب؟!

چشم چشم 😃میزارم

آفرین به تو.

من یه عکس از یک سال و خرده ایم رو میز تحریرم هست ولی منشوریه یه کم ‌:دی یه عکسم هست مال چهار سالگیمه که خیلی نازه چشم میخورم :دی ولی احتمالا با همون عکس منشوری شرکت میکنم :)) 

تِد:

بیییخیییااال خانم :))
اینجا همه ب چشم خواهری میبینن :)))
مرگِ همین اسفنجی راست میگم!
یک سالگیِ همه منشوریه البته :))
منم چند تاشو دارم :))
خوشحال میشیم شرکت کنید : )

من که عکس بچگی هام رو گذاشتم قبل از عوض شدن و بعدش.:))
با این پست داغ دلم رو تازه کردید و تنفرم از اون پرستار رو بیشتر :))))
یاعلی

یه دونه جدی شو میخوایم بذارید.

حتما این کارو بکنید.
جانِ من.
جان این تِد.
تو رو خدا...

رشته اصلی خودم مکانیک خودروه.............

ولی مکانیک خودروهم بگی برام فرقی نداررره

وچون من عاشق برق خودروهستم،اسمم رامکاترونیک
مکانیک باالکترونیک گذاشتمم

من مختصر و مفید مکانیک صدات میکنم حالا که برات فرقی نداره.

کلا لفظ مکانیک خیلی باحاله.
موفق باشی.

در راستای یافتن عکسی از دوران طفولیت٬به همراهی مادر و خواهر گرامی مان کل کمد ها را بررسی کردیم.در این جستجو ها وسایلی خاطره انگیز و قدیمی یافت کردیم و هماکنون همراه خواهر و مادرمان به بازبینی و تجدید خاطرات شیرین دیرینه مان مشغول هستیم.در این میان عکسی از دوران طفولیت اینجانب حاصل شد که در اسرأ وقت برایتان ارسال خواهد گردید.
و در آخر تشکر و قدردانی میکنیم از شما به این مزمون که سبب مرور خاطرات دیرینه ی من و خانواده ام شدید.
درکل خواستم بگم مرسی :)))

خواهش میکنم.
حتما بفرستین.
ممنون

شرکت مینماییم!

تِد:

درودِ خدایگان عامون بر شما!

خخخخخ تا برم ببینم زیر 3 سال چی گیرم میاد.اخه بعد 3سال خیلی تغییر نکردم میترسم ملت خودکشی کنن بخاطرم.
اخه نه که خیلی زیبام :))))
ان شاا... شرکت میکنم
یاعلی

شهروند مریخی:

والا! شخصاً تیغ رو گذاشتم روی شاهرگم! لااقل به ما رحم کنید خخخخخ
.
خوش حال میشیم :)
علی یار تون

خیلی کار باحالیه ها
:))
تفکرتان پایدار
چی گفتم
:))

شهروند:

باحالی از خودتونه :)
جمله تون توی حلقِ نیچه! :)

من گذاشتم ^____^

تِد:

عاورین
عاورین
همانا از رستگارانید!
:))

آدرس پستو بدم؟
نمیشه خودتون همت کنید برید ببینید؟ :)

یه نگا اگه به دنبال کننده هاتون بندازین ما رو هم میبینین!
میایم. به روی چشم. خیلی ممنون.

شما بزرگ مایی!ما قبلا هم شما رو توی دنبال کنندهامون دیده بودیم :)
خخخخخ ببین من هنوز نذاشتم شما دارین شاهرگ رو میزنین؟:)))
اینم ادرس عکس بچگی های من  البته خیلی خوب نتونستم ازش عکس بگیرم:)) :

http://bayanbox.ir/view/2861333787843495304/IMG-20161028-222818.jpg

یاعلی

خیلی ممنون.
والا ما برا بقیه زدیم دیگه خونی نمونده!

شما پسری ؟؟ 
من هم خیلی وقته عضو چالشِ تحریم نمودن چالش ها شده ام :دی

پس چی؟! پسریم که به فکر ملتیم دیگه. دختر بودیم که الان باید به دلیل دزدیده شدن پاستیل هامون افسرده میبودیم.

@sina
از عکساشون معلوم نیس پسرن؟:دی

جدی معلومه؟! فکر میکردم لو نمیرم.

واقعا نمیفهمم چرا بعضیا نمیزارن؟
سازمان سیا هم به عکس بچگی کسی کاری نداره
باحال باشین بابا

منم نمیفهمم
باید اینا رو باهاشون حرف بزنیم.
من قانع میکنم همه رو.

تدک رو ببین =))
وای :))

مترسک هستی دیگه؟!
روت حساب کردم ها.

پاستیل؟ یه دخترِ واقعی این چیزا افسردش نمیکنه! اِهِم

بله. داریم میبینیم. روزی چهار بار وبلاگ حذف میکنن!

در راستای حمایت از دخترها باید بگم من پاستیل نمی خورم.:)
همه ی دخترها هم پاستیل خور نیستن ها.:)
پسرها موج رفتنشون شده عین موج مکزیکی باز خوشا به معرفت دخترها خداحافظی میکنن پسرها همین کار هم نمیکنن.:)))
بله اینجوری هاست:)
یاعلی

حیف که ما در راستای ایجاد طنز یک چاچوبی داریم و دعوای دختر پسری جزو خطوط قرمزمونه. وگرنه میتونستم جواب هایی بدم که برین تو کوچه لاستیک ماشین همسایه رو گاز بزنین :دی

خدایا توبه.

وای خیلی باحاله !:)) انشالله مهلت زمانیش به من برسه و بتونم بپیوندم به چالش:))

یه کم از باحال باحال تره!

مطمئن باشین میرسه. فقط دست بجنبونین تموم نشه.

خخخخ باز خدا رو شکر چارچوب دارین وگرنه الان اینجا گیس و گیس کشی میشد.خخخ
خدایا توبه شون رو بپذیر من که گذشتم:)))

از طرفِ خدا(!): 

توبه شون رو پذیرفتم! :))) دستِ شما درد نکنه خخخخخ

من پست مخصوص نمیذارماااا تهه پستم میذارم عکسمو😜😜😜😜😜:پی

شهروند مریخی:

من برم یه نیم کیلو اسفند بخرم! چشم نخورید یه وخ! مسئولیت پذیری رو داشته باشید!!! :))
مرسی که شرکت کردید :))

من اگه از خودم عکس بدم همه گریبان پاره میکنن ! سر من توی بلاگستان دعوا میشه! :دییی

شما بذارین، من خودم کونگ فو کارم. دعوا رو کنترات بر میدارم سریع تمومش میکنم.

ماشاالله بزنم به تخته همه از دم خودشیفته :|
به این سفق بدبخت رحم کنین :))

شهروند مریخی:

همینو بگید! همه که مثل شما متواضع نیستن! 
فعلاً بنّا فرستادیم روی پشت بوم؛ ببینیم می تونه درستش کنه یا نه!
:)

پرتقال دیوانه @ 
از عکسای پس زمینه و پست های قبلی که فاز عاشقانه داشتن معلوم نبود که پسرن والا.. 

گفتم چقدر رفتارت خوب و مسالمت آمیزه .. نگو پسری Lol

شهروند مریخی:

شاعر میفرماد: پسر کو ندارن نشان از پسر ... بقیه شو بلد نیستم؛ تو خود حدیثِ مفصل بخوان از این مجمَل :)))

@سینا جان!
خدایی برو بخواب دیر وقته! :دیی

شمام که خودت کلاً شیفتِ شب هستی دیگه؛ نه؟! :))

@سینا
کدوم ـشون رو بگم ؟!
یکی از معانی نزدیکش : cloudless یا به تعبیر خودم بدون محدودیت ـه! :)

اون 2 تا معنی دیگه ش هم شخصیه! نمیگم! :دییی

چوکاره؟!

قضیه چیه؟! ما رو هم در جریان بذارین تو رو خدا. نا سلامتی ما وبلاگ چرخونیم ها!

@علی استرسی جان چرا لج کرده و جواب آن سوال مرا نمیدهی که پرسیدم معنی نام کاربری ات چیست ؟؟؟؟ ۵ ساعت دیگه که بیدار میشم جواب باید روی میزم باشه ... :/

لا حول ولا قوة الا باالله العلی العظیم!

سینا، این همه اینجا با دوستان اختلاط میکنی خب تو چالش شرکت هم بکن دیگه! هزینۀ جای اختلاط که جور بشه حداقل.
خدا خیرت بده :)

عه .. چه تلپاتی عجیبی.. قبل از اینکه غر بزنم تو جوابمو دادی .. اونم اینجا :///

اینجا مرکز نزدیکی دلهاست سینا

خخ!
هیچی داداش! فقط جواب کامنت خصوصی ش رو اینجا دادم! :دییی

کارت درسته داداش. قبلش فقط هماهنگ کن. تو رو به این تیکه نون قسم!

قلبم اومد تو دهنم. گفتم حتما دلت گرفته زده به سرت! :دی

به به پست چالش تبدیل به چتروم شد!
تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه :)))

ما که غم و غصه نداریم. شما دارین؟!

برین رفیقاتونو خبر کنین دور هم باشیم. :)

چشم در چالش میشرکتم ... فقط اگر این عکس موجب بشه که خانوادم بریزن تو وبلاگم خودم تبدیلت میکنم به اسفنج ظرف شویی !! :دی 

تو شرکت کن.

من پاسخگو هستم.
(بیچاره من)

@miss fatemeh
بله!
فقط قانون همه ی چت روم ها اینه که از ساعت 12 به بعد،زیر 17 سال باید برن لالا ! :دییی

پس چرا اینجایی علی؟!

برو دیگه! 
راستی، من ابو اسفنج بلاگفانی 15 سال دارم. 
بریم بخوابیم! 

شب بخیر ... چت روم رو هم جمش کنید .. ناسلامتی فردا شنبس .. که الان هم ۲۷ دقش گذشته .... شت 

شب تو هم به خیر رفیق.

به سلامتی فردا شنبه ست. چرا نا سلامتی؟! همیشه شاد باشی رفیق.

سینا حال ندارم بیام وبلاگت!
از همین جا شب بخیر! :دیی

شب منم به خیر :(

@علی استرسی
شما فکر کن من بالای هیفدهم :))

فکر کنم آخر شبی مغزش کار نمیکنه. نمیشه فکر نکنه؟

شبت خوش ... :) 

:)

عای عم پوکرفیس :|

یو آر این دِ اشتباه.

به حرف میس فاطمه گوش ندید.. بهانه اش برای نیامدن به وبلاگ من این بود که مناسب سنش نیست Lol 

همه راست میگن مگه اینکه خلافش ثابت شه! ما خوشبینیم.

برو بخواب دیگه! خخخ

آقا شب بخیر.خیر سرم فردا سه تا امتحان دارم =\\\\\

هیچکدومشون امتحان نمیگیرن.

شب شما به خیر.

عاقا بقول ابو اسفنج دیگه مغزم نمیکشه! الان نمیدونم جواب کی رو بدم! :دییی

پس شما رو به خدا میسپارم! :)))

+ شب شما هم بخیر ابو اسفنج جان! مرسی که موجبات شادمانی رو فراهم کردی! :دیی

قربون داداش. تا باشه از این شادی ها.

آقا سینا شما هم ضد ما شدین؟!
نوچ نوچ نوچ نوچ دلم خوش بود یه داداش فهمیده گیرم اومده!

من که خسته شدم. شما حرف بزنین من نظاره میکنم.

نه تنها یک دختر واقعی
بلکه یک بلاگر واقعی
هیچ وقت به دلایل بی ارزش وبلاگشو مسخره ی خاص و عام نمیکنه که هی خدافظی کنه باز بیاد یا نیاد حتی
اِهِم بازم :دی
راستی چارچوبِتونو به شدت دوست داشتم :دی

اتفاقا اتفاقا مثال های بارزی داریم که میتونم ارائه کنم خدمتتون ولی خب. بگذریم.

چارچوبمونم شما رو دوست داره.

یکم شلوغترش کنید ملت هنگ کنند تعداد کامنتا رو ببینن 😂

سینا جان. بذار یه درس اخلاقی بهت بدم.

مهم تعداد کامنتا نیست. مهم اون احساسیه که توی کامنتا وجود داره.
حتی اگه یه کامنت داشته باشیم و اون یک کامنت سرشار از حس خوب باشه.
برامون کافیه.
(آیکن آره جون عمه ت)

عاقا تا یادم نرفته بگم که یه رکورد جا به جا شد!
اولین وبلاگی که تعداد کامنت یک پستش از تعداد فالوورهاش بیشتر شده! :)))

علی، تعداد بازدید ها رو ببین! خخخخ.

پرتقال به در گفت که دیوار بشنوه ... :)
میس فاطمه شما خیلی وقته تو لیست سیاه منی :// آیم نات فهمیده :دی

البته خانم پرتقال :)

من تازه رسیدم خونه شما رفتین :/ :دی

خب شما هم برین!

چقد طرفدار دارم من :||||
مرسی مهمون نوازی :/
مرسی رعایتِ ادب :دی :))
@سینا
والا من فقط جواب ابو اسفنج گرامیو دادم 
باور کن 
اصن خبر از دیوار ندارم

ولی دیوار از شما خبر داره.

هنو نیومده رفتم تو لیست سیاه :///
شب بخیر واقعی اونیه که گفته نشه :)  
Bye 

شبت به خیر سینا :)

سلام

دغوت رسمی :)

علیکم السلام.

دعوتمون کاملا رسمی بود. رسمی تر از این؟

@علی

اینجا وبلاگ نیست
کارخونس
میفهمیییی
کارخووونههههه


کارخونه چیه؟! چرا اسم میذارین رو وبلاگ مردم؟!

نیروگاهه! نیروگاه خانم.

ببخشید لیست سیاه رو شوخی کردم :دی 
ولی کلن خوشم نمیاد از مهمان ننوازی ها... افراد زیادی در بلاگ در نگاه اول با ادم جنگ راه میندازن :دی 



من هر گونه وقوع جنگ رو محکوم میکنم.

باورم نمیشه که فردا باید 6 بیدار بشم :/ 
یعنی اومده بودم اینترنت در مورد "قانون دوم ترمودینامیک" تحقیق کنم :|| کلا بیان گند زده به اوضاع درس خوندن! :دییی

ازت اجازه میخوام که این حرکت شنیع بیان رو هم محکوم کنم. میشه؟

دیگه خدایی شب بخیر
آهان راستی من اصلا دنبال دعوا و شر نیستم :)
گفتم در جریان باشید =|

خدایی؟! قول؟!

شب شما به خیر.

ناسلامتی من ملکما
همه ازم خبر دارن
چیز تازه ای نیست :دی

نه خب. تصویر شما یه موشه.

دیوار هم که موش داره.
رو این حساب گفتم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*******

البته نیروگاه! نه کارخونه! :دییی

ممنون حمایت.

اشتباه تایپی بود :دی
کسی هم شک نکنه من سوتی دادم

کسی شک نکرده.

دیوانه را خوب آمدی :|

خخخخ. خدایا توبه.

@ابو اسفنج
میش نیست؛گوسفنده :|||

جل الخالق. نامرد مو نمیزنه با میش.

@علی

منم باورم نمیشه

@سینا

مهمان ننوازی حرام است

@همه

ما هم رفتیم
شب بر همگی خوش و خرم 

خداحافظ شما و شب به خیر.

@سینا

حتی خودش هم متوجه نشد! :دییی

:|

فردا ساعت ۵ صبح به خودم به خاطر هر ثانیه ای که اینجا بیدار موندم فحش میدم :) 

بای همگی

منم بهت فحش میدم!

شبت به خیر :)

ممنون از دعوت چشم یه عکسی داریم حتما میفرستیم :)

خواهش میکنم. وظیفه است.

حتما اینکارو بکنین.
ممنون
در ضمن، بذارین تو وبلاگتون. لینکش رو برامون بفرستین. البته شما رو دنبال میکنیم و اگه بذارین ما متوجه میشیم.

متوجه شدم
خوب هم شدم
صرفا اهمیتی نداشت
دیدم زده بودی @دیوانه
منتهی من عادت ندارم تیکه بندازم
بعدشم دیوونه بودنی که من تصور میکنم معنیش زمین تا آسمون فرق داره
دو دوستِ محترم :))

من از شما معذرت میخوام.

از دستم در رفت.
ببخشید.

فحش :| 

شوخی کردم. شبت به خیر :)

خب اگر واقعن دوست محترمیم اینقدر سخت نگیرید :))

سخت نگرفتن. سفت گرفتن!

یه شوخی بود صرفا. بیخیالش.

@پرتقال دیوانه
خدایی قهر نکنید دم آخری! :دیی تا اینجاش که به خوبی گذشت؛بقیه ش رو هم همراهی کنید! :)))
من هم از دیوانه منظور خاصی نداشتم!
سینا سر شوخی رو باز کرد :دییی

@سینا 
توپ رو انداختم زمین خودت! بیا درستش کن! :دییی

ای کاش بلاک داشت این بیان، میزدم کل تون رو بلاک میکردم میرفتم میخوابیدم.

برید بخوابید ای ملت.
خواب ندارین شما؟

اشکالی نداره من با کسی دعوا ندارم اگه دقت کنی حتی ابراز همدردی و موافقت هم کردم :)

من وظیفه م دونستم معذرت خواهی کنم.

به هر صورت.
برین بخوابین جان تِد

قهر کارِ بچه هاست :)

دوستیم بابا

دیگه واقعا شب بخیر ابو و سینا و علی :)) آقا هم سر و تهِ همشون :دی

شب شما هم به خیر.

برای بار سوم ! :دی
شب خوش! :)

هنوز سه بار شده؟!

بیشتر بودا.
شبت خوش.

خوابم نمیاد 
میرم پستِ بچگیامو بزارم :دی

آفرین به شما.

من میرم بخوابم. بچه های خوبی باشین.

بله دوستیم و اینا :) 

Good night 
فقط میترسم بقیه حسابی بخندند به این چت ها خخخ همانا لقمه بپرد توی گلویتان اگر اینطور بود 

نترس. بقیه هم مثل خودمونن.

@پرتقال
منم میخوام بذارم؛ولی خوابم میاد! از طرف منم بذار :|

برو بخواب فردا بذار.

میترسم برم از بحث تون عقب بمونم!
نظرات رو تاییدی کنم؟!

علی دفعه آخر باشد مرا میذاری تو آمپاس :دی

برو جانِ تِد.

@ابو اسفنج
اگه اینکارو کردی برات پاپوش درست میکنم سازمان فیلترینگ بیاد وبلاگتو جمع کنه :دییی

منو چی فرض کردی علی؟!

بچه ها تو محل بهم میگن عمو فیلتر چی! همه جا اشنا دارم.
کارت گیر کرد یه ندا بهم بده.
نه ولی جدی فکر کردی یه آدم معمولی میتونه بلاگفان رو اداره کنه؟!
نه جان من همچین فکری کردی؟!

خدایی ۱۱۰ تا کامنتو هولدن تو خواب هم نمیدید.. برو قربانی ای چیزی بده که چش نخوری :دی 


هنوز اولشه ولی. بیشتر هم میشه.

نه نه نکن
نخوابین بابا تازه سرِ شبه
ستاد دوستانِ ناباب :دی

من مجبورم بخوابم.

مادرم میخوابه. بعد اگه بخوابه و من برم مودم رو خاموش کنم بیخواب میشه.
به خاطر مادرم برین بخوابین!

@سینا
هولدن 160 تا هم داشته :|  با جفت  چشام دیدم! 

هولدن چیه؟!

حالا هولدن از سوراخ دودکشِ نیروگاه هممون رو تیر میبنده :دی

شما برو اونور آبجی خاکی نشی.

شیطونه میگه ... :|

لعنت بر شیطون.

دوستان :)
به احترام تمام مادرها دیگه کافیه :)
شبتون جدی جدی خوش! :)))

دم تو گرم.

شبت خوش :)

*به تیر میبنده 

تازه مقایسه حرام است :دی
میرم مکارمو میارما:دی

شب شما به خیر :)

احتمالن از ورد های مخصوص استفاده میکنه اوشون :| 

برو از خدا بترس! بخواب جان من.

نه باید تا من پستمو میزارم بیدار باشین :دی

لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم.

علی و ملکه پرتقال کمر بستن که اینجا رو فیلتر کنن :||

فیلتر نمیشه. آشنا مویرگی دارم.

فقط میخوام برم.

هولدن چیه ؟؟ دوستان یکی به ایشون توضیح بده Lol 

 

تِد:

طفلی خوابید دیگه!
شما هم برید بخوابین دیگه!
دهع!
نیروگاه تعطیله عاقا :)))
جمع کنین برید خونه هاتون‌.خانواده هاتون زنگ زدن :))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هولدنو نمیشناسی؟ 
****************************
آقا سوء تفاهم نشه ما ارادت خاصی به همه بلاگرایِ بااخلاق داریما
من پستمو گذاشتم 
برید چشمتون رو به جمالم در یه سالگی روشن کنید :دی
ملکه رو خوب اومدی دوس داشتم :دی

تِد:

تبلیغات نکن خانم محترم نصفه بامدادی :)))
البته آدرسِ هولدن رو دارن همه،ولی طبق قوانین وب مجبور بودم سانسور کنمش :)) سو تفاهم نشه!
میترسم فقط بعد از دیدن عکس خواب و خوراک ازم گرفته شه اصن :)))
ممنون ک شرکت کردید : )

یاخدا چت رومه*_*

پس زودتر اسفند دود کنین لدفا:دی

اینم از من
http://abnabatchoobi.blog.ir/1395/08/07/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA

تِد:

دوستان به فیض رسوندن همه رو :))

+خیلی ممنون واقعأ : )

خوب بخوابی ابو اسفنجِ در جست و جویِ رفتن :دی

تِد:

طفلک اسفنج :))

تد همه خوابیدن شما تازه اومدی بحث یخ کرد
چه قوانین جالب انگیزی داره نیروگاه
خواب و خوراک چیه بپا غش نکنی از این همه زیبایی که خدا یک جا آفریده :دی

تِد:
من شیفتِ شب برداشتم :)))
الان درحال زدنِ سکته ی دومم :))
نرم تو کما صلوات!

فکر کنم این چالش ها از من گذشته باشه،
اگر عکس پیدا کردم  قرار میدم..

تِد:

عه! چرا گذشته باشه! از هیچکسی نگذشته!
منتظر شرکتتون هستیم!

 
ینی موقع گذاشتن این کامنتم سگ هنوز بیدار نشده 

البته خروس بیداره.

انجام شد فقط اسکنر نداشتیم از رو عکس، عکس گرفتم :دی

اینم لینک پست : چالش گوگولی بلاگر 

اتفاقا هیچکس اسکنر نداره! خخخ. منم عکس گرفتم از رو عکس. همه همین کارو میکنن.

ممنون.

خاک تو سر صدام کنن چرا نگرفت لینک رو؟ :/

http://tidaa.blog.ir/post/9

این لینک دادن به نظرات الکیه! فریبش رو نخورین. خخخ

ما هم بیایم ولی عکسمون رو پخش نکنید شناسایی بشیم ما ژاندارم مخفی هستیم ؛)

خب مگه یک ژاندارم رو دوستاش نمیشناسن؟!

اون دشمنا هستن که نباید بشناسن.
ما بشناسیم موردی نداره.

:) انشالله که تبلیغاتی نباشه ! 

وای بهمن تو که منو میشناسی. تبلیغات؟! من؟!

به جان تک بچۀ مشتبا فقط محض رضای خداست! خخخ.

میشه یکم خیلی طولش بدین؟ 
من بعدا میذارم  ^___^

چقد طولش بدیم؟! تا جایی که جا داشته باشه چشم. مثلا یک هفته.

ولی خب خیلی طولانی بشه جذابیت شو از دست میده.

افشینم که یکی عین همینو راه انداخته بود...ولی من میشرکتم:)))

افشین کیه؟! 

مال ما وسیع تره! خخخ.
دست شما مرسی.

آقا بذارید تصورات ملتو خراب نکنیم!!! :))))

ملت تصوری ندارن! خخخ. شرکت کنین دیگه. جانِ من!

ماشالله -__-
135 تا :|
چش نخورین گوگولی بلاگر های عزیز :))

شما به عنوان خواهر دلسوزمون برامون اسفند دود کنین.

ماشاالله ماشاالله بزنم به تخته چشم نخورین!
چقد حرف زدین!!!!!
خدا رو صد هزار مرتبه شکر فکا همه از فولاده :|

حالا نمیخواد زیاد بزنین، سرتون درد میگیره! :دی

والا ما بی تقصیریم. خودشون بودن.

بی تربیوت!من برادر زاده ی عمه ی شوهر خواهر دایی خاله بزرگه ی انیشتینم D=

خدا زیاد کنه این نسبت ها رو!

من لازمه ادرس پستو اینجا هم بذارم آیا؟

خیر. من دیدم دیگه. براتون نظر هم گذاشتم.

متشکر.

http://8pic.ir/images/j6awyacsb8x6qn1rtaer.jpg

خیلی ممنون.

چنانچه حضرتمان تمثال ایام طفولیت خویش را نمایاند بیابان‌ها را از مریدان غرقه گشتی

تِد:

اوه مای خدا!

هنوز وقت داره ؟

تِد:

بله
وقت هست تا چهارشنبه!

چقد خوشالم با وبلاگ اشنا شدم:)

حتما شرکت میکنم:)

ما هم خوشحالیم با شما آشنا شدیم! خخخ. البته من شما رو خیلی وقته میشناسم. از «همراه اول و آخر». حتما شرکت کنین. منتظریم.

منم شرکت کردم ^_^

گفتم شاید ندیده باشین :/

:))))

خیلی خیلی ممنون.

از قضا ندیدیم!
الان میام.

چ باحال :)
آدم تحریک میشه چالش رو انجام بده :)

خب انجامش بدین. ضرر که نداره که!

ای بلاگی های فان. ای خندانندگان برتر. ای روی تو همچو بلبل. تو که خود شاهد و ناظری که چه بر ما میرود این چند وقت :))
البته اگه عکس از پست های قدیمی قبول میکنین. 
این تگ خاطره نگاری از سنین یک سالگی تا هفت هشت سالگی توش عکس هست.
http://aghagol.blog.ir/category/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/?page=4



آقا گل عزیز.

هدف ما از این چالش هدف های مقدسیه. هدف هایی که فکر نکنم کسی بهش شک داشته باشه.
اگر هم اصرار داریم که کسی توی این چالش شرکت کنه فقط یک هدف رو دنبال میکنیم از این موضوع و اون هم اینکه تصویر بلاگر ها توی اون تصویر نهایی باشه.
دلمون نمیخواد یه روزی، یک بلاگر خدایی نکرده حسرت بخوره که چرا من توی این تصویر نیستم. (خودم شرایط مشابه رو تجربه کردم)
برای همین میایم میگیم که شرکت کنین چون اون تصویر نهایی از گلهای سرسبد بیان خالی نباشه.
بنابراین نه تنها پذیرفته هست، بلکه با کمال میل هم پذیرفته هست. من گشتم. یک تصویر مناسب و خوب رو پیدا کردم. البته به نظر خودم. برش داشتم.
ممنون از تو ای آقای گل.

درود. مرسی که یادآوری کردید. 
منم شرکت کردم.

خیلی ممنون. دیدمت. فدای تو.

ممنون از دعوتتون، به زودی شرکت میکنم، حدود چند دقیقه دیگه ؛)

خواهش میکنم. وظیفه بود.

منتظریم.

تو یکى دو روز آینده عکس رو از مادر گرام تحویل خواهم گرفت و فِرِس خواهم داد :)

احسنتم. آفرین.

منم شرکت کردم شما هم در جریان اید :) 
چالش خوبی بود :)

بله. شرکت کردین و ما هم در جریانیم!

ممنون.

چیزه... چرا ملت اینقدر با ددهه هشتادیا مشکل دارن؟!!!

کی با دهه هشتادی ها مشکل داره؟

چقدر تد تپل بوده:/ چرا حالا انقدر لاغر شده پس؟ روزگار چه کرده با تد؟ :دی

حسش نیست شرکت کنم خب:( باید از البوم عکس بگیرم بعد اپ کنم بعد...
اووووو خیلی سخته:/

عاشقی بد دردیه.

خیلی ممنون.
مگه ما همین کارها رو نکردیم؟! مگه این همه آدم شرکت کردن همین کارها رو نکردن؟!
ما قراره اینجا یه حال خوب داشته باشیم. خب مشارکت هم لازمه دیگه. مشارکت کنین خواهشا.
آفرین خواهر. اون روسری رو هم بدین جلوتر.

شرکت نمودم:)

دم شما گرم.

نمیدونم دیر شده یا نه، ولی خلاصه؛
http://wholelife.blog.ir/post/16

نخیر. دیر نشده.

خیلی ممنون.

همین که هی به دهه هشتادیا میگن گودزیلا:|||

بلاگفان این حرکت ها رو محکوم میکنه!

ما به دهه هشتادی ها نمیگیم گودزیلا. برعکس براشون احترام قائلیم.

عه من دیر رسیدم که:(

خب چالش جدید داریم! تو فان کشون شرکت کنین.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان