فان کشون

دیروز داشتم با خودم فکر میکردم یه خورده خسته به نظر میاین، نه؟ رفتم از شهروند پرسیدم این بلاگفانی‌ها چرا اینقدر خسته به نظر میان؟ گفت چالشِ خونِشون کم شده! شستم خبردار شد و خیلی سریع با بچه‌ها نشستیم به مشورت کردن و یه چالش خیلی خفن براتون راه انداختیم. اول از همه بگم شرکت توی این چالش از نون شب هم واجب‌تره. بر همگان هم واجبه ها!

خب اسم چالش هم که بر اساس اون چیزی که توی عنوان و پوستر دیدین، « فان کشون » هست. عه... عه... چیکار داری میکنی مرد حسابی؟ اون چاقو رو بذار کنار. بابا قراره بچۀ مردم رو بِکِشید! عه... عه... باز داری چیکار داری میکنی؟ نگفتم که بِکِشید که! دستِ بیچاره رو کَندید. قراره بچۀ مردم رو نقاشی کنین. آره. نقاشی.

+ آقا اجازه میشه بیشتر توضیح بدین؟

_ چرا نشه گلم؟ الان میگم: خب شما میاین و یک الی سه تا بلاگر رو انتخاب میکنین.(دقت کنین فقط بلاگر باشن) بعد توی دیدگاه‌های همین مطلب، اسامی‌شون رو اعلام میکنین. بعد یک خورده فکر میکنین، بعد هم نقاشی میکشین. حالا چگونگی مسئله رو میگم بهتون. ببینید، قراره هر شخص، تصورات خودش از بلاگر یا بلاگرهایی که انتخاب میکنه رو نقاشی کنه. حالا این تصورات یعنی چی؟ یعنی مثلا شما اگر از ابو اسفنجِ بلاگفانی یک شخص لاغر مردنی و مریض احوال رو توی ذهنتون تصور کردین، یه دونه آدم شبیه سیخ کبریت و به حالت دراز کش و سرم به دست نقاشی میکنین! دقت کنین که قرار نیست نقاشی‌ها از حالت انسان خارج بشن ها! نبینم رفتین باز به جایِ ابو اسفنج یه اسفنج دریایی کشیدین ها! تصوراتتون رو با یک کم اغراق نقاشی کنین. چطور نقاشی کنین؟ دو تا راه داره. اول اینکه برین مدادرنگی‌های آبجی یا داداش کوچیکه تونو قرض بگیرین و شروع کنین نقاشی کردن و بعد ازش عکس بگیرین و بذارین تو وبلاگتون. دوم هم اینکه خودتون بشینین مثل یه آدم مستقل، با برنامۀ paint توی رایانه تون نقاشی کنین.

نکته: همه نقاشِ حرفه‌ای نیستن و این چالش یک مسابقه در سطح بین‌المللی نیست! پس اگه نقاشی‌تون چیزی در حد فاجعه است هم بد به دلتون راه ندین و شرکت کنین. ما هم بهتر از شما نیستیم. هدف تنها و تنها خندیدنه. پس تا میتونین خنده‌دار بکشین.

نکته: هر بلاگر تنها توسط سه بلاگر دیگه میتونه نقاشی بشه. لذا ما این پست رو هرچند وقت یک بار به‌روزرسانی میکنیم و کسایی که ظرفیت‌شون پر میشه رو اعلام میکنیم توی خودِ پست. پس خواستین کسی رو انتخاب کنین واسه کشیدن، اول به اسامی کسایی که ظرفیت‌شون پر شده یه نگاهی بندازین و بعد شخص مورد نظر رو انتخاب کنین.

نکته: اگه از بلاگفانی بودنتون راضی هستین، به بلاگفانی شدن بقیه هم کمک کنین و در گسترش این چالش کوتاهی نورزید و هرچقدر میتونید ملت رو به این چالش دعوت کنید.

نکته: حتما هم میدونین هدف مون چیه؟ هرچقدر افراد بیشتری توی این چالش شرکت کنن پول بیشتری به حسابهای ما توی بانک های سوئیس واریز میشه و بعد از چند وقت میتونیم بریم هاوایی یا تایلند شلوارک بپوشیم و جوج بزنیم با نوشابه!

این چالش به مدت 10 روز برگزار میشه و کسایی که شرکت میکنن خواهشا لینک پستی که نقاشی ها رو گذاشتن رو به ما بدن. حتما بدن ها! چون جایزه هم داریم. نحوۀ رای گیری هم متعاقبا اعلام میشه.

باحال باشید :)

پ.ن: کسانی که ظرفیت شون پر شده و کسی دیگه نمیتونه انتخابشون کنه:

1. خانم پرتقال دیوانه.

2. آقای سناتور تِد.

3. خانم بهار پاتریکیان.

4. خانم یا فاطمۀ زهرا (سلام الله علیها) یا من یک دختر مسلمان هستم.

5. آقای مترسک

۲۶ موافق ۵ مخالف
اول اول.
من دوست دارم تصورم از شخصیت مکانیکِ خودمون یعنی نگارندۀ وبلاگِ مکاترونیک خودرو رو بکشم.
http://mekatronikkhodro.blog.ir/

خیلی خوب کاری میکنی خودم.

میرزا و بهار پاتریکیان و سینا
آقا من فورا سه تا کسی که به ذهنم رسید رو نوشتم :دی

خیلی هم عالی. ممنون.


نمی دونم :|

فک نکنم شرکت کنممم

اگه جرئت دارین شرکت نکنین!

حالا دیگه نقاشیم کِی برسه به دستتون خدا میدونه :دی

ده روز فرصت هست. ولی هرچه زودتر بهتر.

پس شرکت نمی کنمممممممم^___-

حالا ما یه چیزی گفتیم! نذارین به زلفِ پریشونِ ممد قسمتون بدم ها! روی این ابو رو زمین نندازین.

((-: ارا گل
 ری را
یکی از بچه های خوده بلاگفان (-: حالا هرکودوم کشیدم میگم

خیلی هم عالی. ممنون.

جولیک، تد و آمیرزا! در صورت تکمیل شدن ظرفیت این سه عزیز (:دی) پرتقال دیوانه و ابوسفنج هم عضو علی‌البدل!

من نمیدونم کی تکمیل شده! خخخخ. بذارین یادداشت کنم! خخخخ. پر نشدن. خیالتون راحت.

خو من دلم میخواست تو رو هم بکشم ابو
علی رو هم دلم میخواد بکشم
حریر رو هم دلم میخواد بکشم
چه کنم ؟:/
حتی شهروند و پریسآتیس و ریرا رو هم دلم میخواد بکشم -__-

خب اونا رو هم بکشین! ولی منتشر نکنین :دی

من نقاشیم از فاجعه هم گذشته 
از این آدما هستن با دوتا خط میکشن از اونا هم به زور میکشم:/
چه برسه بخوام یه آدم رو توصیف کنم

همونم خوبه.

:)!

شرکت میکنین دیگه؟

گلبول منو بکش -_- :دی
تصوری ازهیچکس ندارم خب:)))

دلمو شکوندین اصلا! :(

:دی

آقا من این تصویر رو سال پیش اردیبهشت ماه از جولیک کشیدم!:دی هجده ساعت پس از ملاقات با ایشون و جمعی از مجازی ها!
http://uupload.ir/files/uaw0_wendel.png

اگر قبوله که هیچی، ولی اگه نقاشی حتماً باید جدید باشه پس جولیک رو خط بزنین پرتقال رو جاش بذارین!:دی

نه دیگه باید جدید بکشین!

چشم. پرتقال خانم رو مینویسم. ممنون.

۱.پرواز
۲.یا فاطمه زهرا«من یک دختر مسلمان هستم»
۳.فاطمه...«خانه ی من»

خیلی هم عالی.

ولی ایول! اصن شاد شدم با دیدن این چالش!:))

قربونت. خیلی هم عالی. هدفمون همینه.

اگه تحویل ندیم تا ده روز آینده مجازاتش چیه؟:دی

مجازاتش اینه که قهر میکنیم سه روز سه روز پست میذاریم. بیشتر بدقولی کنین زمان بین پست گذاشتنمنون رو بیشتر میکنیم!

تنکس ای گلبول کبیر :دی
قیافه خودمومیکشم پسD:

:|

متر
فوفانو
فاطمه :)

کدوم فاطمه؟! بگین خب! فاطمه زیاده.

ابو
یسرا(گمشده)
پرتقال
اوه اوه خدا خودش به خیر کنه :دی

خدا به خیر میکنه.

خواهش ای پرتقالِ درشت!:دی
(الان ابواسفنج در قالب این مدیر گروه‌ها میگه: "چت ممنوع!" :/ :)) )

چت آزاده گلبول! نبودی شبهایی مینشستیم اینجا تا بامدادان چت میکردیم! خخخ.

فاطمه *___* خوب بکشیما:دی
آقا من یه ظرفیت دیگم مونده کی میگیره؟:دی
بهار جان منو که نمیگی؟؟؟ 0__0
پرتقال جون من نقاشیم زیاد خوب نیست.شرمنده!!
یه پست ها 155 تا نظر داره
حاصل زحمات و فک زدن های فراوان من و ابو و سینا و علیه :دی
بامدادان رو خوب اومدی

من همیشه خوب میام. ولی خوب رفتنم با خداست.

وای عالیه من برم فکر کنم کیو میکشم بعد میام اعلام میکنم :))

خیلی هم عالی. منتظریم.

به شخصه نقاشیم در حد چشم چشم دو ابرو مونده هنوز:) در نتیجه اگه شرکت کنم، همه رو یه شکل میکشم خخخ
من از بیرون گود وامیستم نگاه میکنم:)

من به شما امیدوار بودم! ناامیدم کردین. خوبه گفتم توی پست ها! نقاشی ها یه چیزی در حد مسابقۀ خخخخ هست. زیاد سخت نیست.

چه کنم که تو ذهنم هیچ کس نیست؟:)))
برم بگردم یه فلک زده ای رو پیدا کنم بکشم:))
یاعلی

حتما این کار رو بکنین. منتظریم.

ریرا ظرفیت پر میشه ها سریع باش
چقدر من جواب همه رو میدم ابو نه؟
خو سرماخوردم کاری ندارم بکنم :/

منم سرما خوردم. اشکالی نداره. حرف بزنین برا خودتون. ما هم اینجا ختم انعام میگیریم خدا یه کاری براتون بکنه :دی

خداروشکررررررررررررر که من اینجا تازه واردم کسی نمیاد منو بکشه 0___0
دی میگما...شکرت خدااااااااا

تازه وارد؟ من دنبال تازه وارد ها بودم. خوب شد گفتین. بذارین فکر کنم! ها ها ها ها. نه من یه دونه بیشتر نمیکشم.

آراگل اتفاقا پری دریایی هم داریم :دی
به خدا یه دوستانی که من وبشو میخونم نام کاربریش پری دریاییه

خب ایشون همین خانم پری دریایی که نظر دادن رو گفتن.

فاطمه هر جور دلت میخواد بکش فقط مطلب رو ادا کنی  کافیه :دی

یه گردالوی نارنجی بکشین براش دست و پا و چشم و ابرو هم بذارین.

ختم انعام ابو؟:/
باشه  باشه دارم برات :دی

کمه؟ ختم قرآن اصلا!

چی دارین؟!

عه راست میگی :/
فکر کنم کارم از ختم انعام گذشته :/

همیشه راست میگم.

من پرتقال جونو میکشم
 توکا از وب سکانسهای بی مخاطب
و بانوچه از وب ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد

آیا باید به خود صاحبان عکسا هم اطلاع بدیم یا نه؟

خیلی هم عالی. نه لازم نیست اطلاع بدین. بکشین و بعدا بذارین توی وب تون با عنوان چالش فان کشون. بعد لینک پست ها رو به ما هم بدین.

فک کنم لازمه معرفی کنم
پری دریایی هستم(-:

خیلی هم عالی. از آشنایی تون خوشوقتم. امیدوارم خوش بگذره بهتون.

من خانم جیم(http://verrajihayezehnam.blog.ir/) ، فرید(http://faridsey.blog.ir/)، و پری دریایی رو میکشم 

بسیار عالی.

قبلا میگفتم چه قدر بده کسی منو نمیشناسه 
اما الان خداروشکر میکنم وگرنه معلوم نبود میخوان چه کلی نقاشیمو بکشن

کسی شما رو نمیشناسه؟ مگه چیه؟ الان مثلا کسی منو میشناسه؟

پسر خط‌خطی
حرف میم
لافکادیو

خط‌خطی بلاگفاست... میشه؟؟

بله میشه. ولی ای کاش از بیان میبودن تا بقیه هم میشناختن. ولی مشکلی نیست.

هوففففففففف خداروشکر :دی
چشم پرتقال جان

خدا رو شکر.

پرتقال چقدر اینجا اکتیوه:)) خیلی خووووبه^ـ^

از خوب هم یه چیزی اونور تر!

@بانوی عاشق
خواننده خاموش بودی کلک؟:دی
مچکرم :دی
ابو میتونی ظرفیت تکمیل شده ی من رو اعلام کنی :دی

:/

قبل از اینکه بگین این کارو کردم! چی فرض کردین منو؟ ها؟ نه جدی؟ چرا حرف نمیزنین؟ خب بگین دیگه! کم آوردین؟ من رفتم اصلا.

نوچ کسی منو نمیشناسه
دوست داشتم شناخته شده باشم ولی جدیدا دیگه نه 
نه اصلا کسی شما رو نمیشناسه:// ببخشید میشه خودتونو معرفی کنید من نمیشناسمتون:/

من با اسم ابو اسفنج بلاگفانی یک ماهه دارم مینویسم.

با اسم خودم بیشتر از یک ساله دارم مینویسم ولی دریغ از اینکه کسی بشناسه منو! خخخخ. بد نیست. ولی خب خوب هم نیست.
شما کی رو میخواین بکشین حالا؟

حالا باز اول اسم من خانوم میزاره بقیه رو خسته میشه نمیزاره :دی
ابو من اصن تو رو فرض نمیکردم :دی
هه :دی
با من در نیافتی ها :دی

آره جانِ عمۀ ترامپ! شما منو تصور کردین ولی! ها ها ها ها. دیدگاه ها قبلی تون رو یک رصد بکنین. مدرک معتبر دارم. ها ها ها. خودتون گفتین میخواستین من رو هم بکشین!

@ریرا
من کلا به اینجا و الخصوص ابو خیلی ارادت دارم
اصن تو روایات نوشته شده من بزرگ شده اینجام:دی
من اگه کسی رو بکشم از زندگیش سیر میشه بنده خدا
بعد امنیت جانیم به خطر میفته چون قطعا طرف با چوب میفته دنبالم

اگه افتاد من ازتون دفاع میکنم شخصا! شما هم جای خواهر کوچیکۀ ما. بکشین حتما.

چشمت بی بلا فاطمه *_*
خخخخ خب ما نیز اعلام میکنیم:
1.انیس :| 
2.جناب آقای بهمن بهمنی:|
3.ناموسا دیگه نمیدونم:|

خیلی هم خوب.

عجب چالشاى سختی :|

فقط به خاطر شماست!

خب برادر بزرگه 
من اصن مداد رنگی ندارم:|
بعدشم خیر سرم امتحان های میان ترمم شروع شده و من هی اینجا ول میچرخم

خب میون ول چرخیدن هاتون یه کار مفید هم بکنین اون خلاقیت رو یه کم به کار بندازین نقاشی کنین!

با پینت بکشین نقاشی رو.

چون خیلی اصرار کردین ، موافقتمو مبنی بر کشیدن اعلام میکنم....ولی نمدونم کی:/
ایشالا تا ده روز آینده اعلام میکنم که کی رو میکشم:/

خسته نباشین. ده روز دیگه باید نقاشی ها کشیده شده باشه ها. ده روز دیگه چالش تموم میشه ها!

تو هی از مریضی من سواستفاده کن ابو هی منو ضایع کن! خب؟ باشه؟
اصن من برم در تنهایی خودم بسوزم -_-

خب خودتون شروع کردین اصلا! من چه گناهی دارم؟ غریضی اذیت میکنم.

حالا بمونین از حال مثبت اینجا استفاده کنین.

دستتون درد نکنه :| 

خواهش میکنم. حتما شرکت کنین ها!

رفیعه واقعا میخواد ناموسا دیگه نمیدونم رو هم بکشه؟:دی

شصت درصد!

واقعا حیفِ این همه ارادتی که من دارم
جلو چشمِ من به عمه ها هم توهین کردی دیگه آره؟
هعی روزگار
به کدامین گناه؟

کی؟ من؟ توهین؟ اصلا سر سازگاری ندارم باهاش!

خیلی کم مینویسه ، دیوونه ی خل و چل بود قبلا ً مثل اینکه .

:|

ممنونم. کاملا متوجه شدم کدوم فاطمه رو دارین میگین.

نیلوفر
ادم معمولی سابق (اینجانب)
ف.ع

خودت رو که نمیتونی بکشی که! یکی دیگه رو انتخاب کن.

منم شرکت میکنم. .. متعاقبا اعلام خواهم کرد کی رو نقاشی میکنم. .. از پر شدن ظرفیت هم نگرانی ندارم :)

خیلی هم عالی. منتظریم.

بعد مگه غریزی این شکلی نوشته نمیشه؟:دی
هلما ممنون که آگاهمون کردی

غریضی؟ غریزی! :| من اشتباه نوشتم؟ دمم گرم. چه توانایی ای دارم.

چون جنبه فان داره
فکر میکنم  آووکادو و خانم جیم و مترسک رو بکشم بهتر باشه

خیلی هم عالی.

من نمیدونم کی رو بکشم!میشه یکی به من بگه بکشمش؟!:)
(بدون علائم نگارشی هممونو امشب میفرستن اوین:| )

خخخخ.

به نظرم شما خانم المی  رو بکشین. من یه دونه پیشنهاد دادم. بقیه ش به عهدۀ بقیه.

باید همه رو تویِ یه صفحه بکشیم؟:دی
بعله بعله غریزی درسته :دی
به خودت غره شدی یه تیکه ها :دی
@masi rika گندم بانو رو بهت پیشنهاد میدم :دی

یک پیغام خصوصی براتون فرستادم. ولی اینجا هم میگم.

نقاشی ها باید جدا باشن. هر شخص یک تصویر.

آخییییی خدایا شکرت که کسی منو نمیشناسه:)))چقدر خوبه واقعاااا!:دی

اصلا بنده شما رو هم میکشم. الکی. خخخخ. یکی بیاد ایشون رو هم بکشه.

@پرتقال:
خخخخ نکته کلفتی بود:))) باس یه وبلاگ با این اسم بسازم خودم اصلا:/ =))
من میگم خدارو شکر کسی منو نمیشناسه شما میگی یکی منو بکشه؟!
اصن آنفالو بلاک ریپورت:دی

اصلا حالا که اینجوری شد دو نفر بیان ایشون رو بکشن!

پیشنهاداتتون در دست بررسی قرار میگیره!!^^
متاسفانه با خانوم المی سعادت آشنایی نداشتم!(چقد مودبم!)

خب از بین آشنایان و فامیل کسی رو بکشین! خخخ.

اقا من😃نقاشیم در حد تیم ملی سومالیه😃یعنی بیشترین نقاشی ک کشیدم ی درخت و خونه و ابر و خورشید😃ی بار هم انسان هم نقاشی کردم ولی اینجور شد
  (@_@)
 /[        ]\
   [        ]
  \         /
اینم نقاشیم بدون لینک😂

مجتبی. شرکت نکنی خونت گردن خودته. از من گفتن.

یاد آخرین باری افتادم که فضای مجازی کسی رو کشیدم:)مال۴سال پیش بود..
یه چالش شبیه همین..

میترسم امار تلفات بره بالا بعده دیدن نقاشیا:دی

مگه چه عیبی داره؟ آدم بمیره ولی از خنده بمیره. چی از این بهتر؟

چ چالش چالشی!!!

به این خوبی!

@masi Rika
پیشنهاد میکنم Niloufar.V و آووکادو رو بکشین.

همچنین خودشون رو.

ازونجایی که هرکسی رو که پیشناد میکنین نمیشناسم ، :)
من «هانی هستم»،«bahar alone» و میکشم...به نفر سومم فک میکنم حالا!:)

خیلی هم عالی. متعاقبا اعلام کنین!

من اگر برم رشته کامپیوتر حتما این بلاک اند ریپورت رو به بیان اضافه میکنم:دی

بعد من میرم رشته کامپیوتر میام برش میدارم.

دالتون نزار یکی رو از لیستم حذف کنم تو رو بکشم ها

آفرین. همینه.

میگم نمیشه حالا من سه تا رو تویِ یه کاغذ بکشم همشونم دلبری کنن؟:دی
آقا میگم که هم به اونی که نقاشی کشیده جایزه بدین هم به اونی که کشیده شده :دی

چشم :| اسپانسر میشین شما؟

خب چشم😃
فعلا فقط یک نفر رو میکِشَمْ دونفر دیگر بعدا طی بیانه ای اعلام میکنم😃
1-سرکارخانم دکتر حدیث

خیلی هم عالی. حتما بکشی ها!

اس ام اس  کارتم میره واسه بابام :/ وگرنه اسپانسر میشدم 

خب بره. بهشون بگین در راه خیر دارم خرج میکنم!

این قضیه ی انتخاب بین سه تا خیلی سختش کرده:/ خب یعنی چی :دی ! من نمیتونم بین آثــــــــــــــارم یکی رو انتخاب کنم=))

مجبوریم به خدا. بهمون حق بدین. برای رای گیری مجبوریم یک دونه رو انتخاب کنیم.

از همون اول هم میخواستیم یه دونه بگیم بکشین. ولی خب گفتیم دستتون رو باز بذارین. حالا هم سه تا میکشین. یک دونه ش رو برای رای گیری انتخاب میکنین. چندان فرقی نمیکنه.

ریرا رم میکشم!^^

خیلی هم عالی.

من که بلاگر نیستم ولی اصلانم متوجه نمیشم بعضیا خانومن یا آقا، چه برسه بکشمشون :|

بعضیا نمیگن. ولی کاملا واضحه! یه کم باهاشون اگه آشنا باشی میفهمی.

آقا خب کی منو میکشه
یک نفرم باشه قبوله ها
فقط بخاطر اینکه دلم نشکنه

من شما رو میکشم. فقط خواهشا نقشۀ قتلم رو نکشید با آقاتون.

خواهش میکنم ^____^

تشکرات بیشتر :|

کسی منو نمیکشه عایا؟؟؟

یکی بیاد!

نظر دالتون وارن و پاسخ شما چقدر باحال بود، باحال تر از پست حتی.

کدوم نظر خب؟! خخخ.

آخرین نظرش

خیلی هم عالی. تو چالش که هستین دیگه؟

من چی چی رو آگاه کردم پرتغال دیوانه و حتی روانی(شوخیه) جان ؟؟

آگاه کردین که شرکت میکنین حتما!

((-: اگه کسایی که قراره بکشیم تغییر کردن باید بیاییم بگیم ؟

بله. بگین.

نه آگاه کردی که از پر شدن ظرفیت نمیترسی :دی
چون من به یکی گفتم ظرفیت پر میشه ها :دی
مدیونی فکر کنی حال ندارم برم ببینم به کی گفتم
و اینکه پرتقال با قافه :دی
اونی که با غینه کشوره پرتغاله
نمیشه ابو نمیشه :دی
اس ام اس کارتت نمیره واسه بابات ببینی چه دردیه :دی

من بابام از کل کارای محرمانه م هم خبرداره. خدا اموات شما رو هم بیامرزه. ولی روحش رو تو کل زندگیم حس میکنم :دی

من چون نقاشیمو همین الان کشیدم وکلا طرف با دیدنش وبشو میبنده میره...دوستان نزدیکمو نمیکشم:))) خلاصه بگم الان حال عکاسی واینا ندارم...چون نورم اوکی نیست:/// ایشالا فردا!!!

خیلی هم عالی. الان بیایم وبتون؟

آهااان من گیراییم رو به افوله پرتغال عزیز :)
باز که با غین نوشتی هلما :|
چه چالش باحالی:)
من یک دختر مسلمان
دختر حوا 
دالتون وارن
:))


چشماتون باحال میبینه!

خیلی عالی. ثبت شد.

آقا ابوالاسفنج میشه من شرکت نکنم؟
من اصلا نه نقاشیم خوبه نه وقت دارم...
احتملا 2 هفته تهران نباشم...
ولی اگه شد سعی میکنم بهار پاتریکیان رو بکشم ولی روم حساب نکنید...

محمد. صد در صدی بهم بگو. چون ظرفیت کسی که پر میشه دیگه نمیشه نقاشی کشیدش. صد در صد شرکت میکنی؟

به نظرم شرکت کن. توی ده روز نیم ساعت هم وقت نداری یعنی؟

من دنیس رو میکشم...البته دنیس پسر رو:)))چون عمری فکر میکردم پسر ه بعد فهمیدم دخدره:||اشکال که نداره ؟!!!اگ دلبستگی خاصی بهش دارین بگین نکشمش...چون قطعا وبشو میبنده میره....

نه نداریم. حتما بکشین.

منم بی اجازه بابام کاری نمیکنم
چی فکر کردی ؟
فقط حالشو ندارم براش توضیح بدم کلی چیزو :دی
چون باید همه جزییاتشو بدونه
یهو دیدی اومد وبلاگتونو جمع کرد اصن :دی

عه؟! شما کی هستین؟ نمیشناسم. تِد بیا ایشون رو بنداز بیرون.

خخخخخ.پرتغال... برو بیرن تا تد نیومده^_^

ها والا.

تد رو هم میکشم^_^ 
ایشون هم ببندن مشکلی ندارید که؟؟؟خودتو اصن بکشم؟:|

ما کلا با کسی مشکل نداریم! از آخر کی؟ تِد؟ بنویسمش؟ ثبتش کنم؟

ابو میدونی اگ یکی پستو نخونده بیاد نظراتو بخونه چ فکری میکنه؟...تروری عظیم در بین بلاگری ها برپاست:///
+من میکشمش...
+فلانیو بکش... اینو میکشی؟؟؟
-مممنون که فلانیو میکشی..خیلی هم عالی://

خخخخخ. آره والا. فکر کنم سریع فلنگو ببنده.

شایدم زنگ بزنه صدوده!!!!

شاید!

من با تلفظش مینویسم من چی کار کنم پرتقال نوشته میشه پرتغال خونده میشه :)
دو صفحه پرتقال باید بنویسم :))
پری
تد
سینا

خیلی هم عالی.

اینجانب اسمیه که الان گذاشته :)
منظورم خودم نبود 

عه؟ خب خیلی هم عالی. دمت گرم.

اوکی ...
میگم من عکس واقعی حرف میم رو دیدم!!! اکثر دخترا رو دیدم حتی!! الان چیکار کنم من؟؟؟ :)))
میخوای فعلا همون لافکادیو رو فقط بکشم... :)

خب اون کسایی رو که ندیدین بکشین!

اون دو تای دیگه رو خط بزنم؟
یه خورده به قلم و کاغذ من رحم کنین :دی

خب من اکثر دوستامو دیدم خب!!! چیکار کنم؟؟؟ :)))
خب بنویس لافکادیو.... اممممم لوسی‌می ... اممممم آقاگل !

نبینین خب! خخخ. چشماتونو درویش کنین. :دی

اوکی. تصویب شد.

من بهار پاتریکیان با بهار خادمی رو میکشم...

اوکی. تصویب شد.

:|

حالا یه بار به جا شام ما رسیدیم به صبحونه !
صبحونه رو نمیشه خورد ( احتمالا شیر با تخم مرغ آبپز درست کردین :دی)

.
خدایی سخته !
انتخاب از کشیدین
کشیدن از انتخاب
هردو از چالش !
چالش از هردو سخت تره :|

چی گفتم !:|

قضیۀ شام و صبحونه چیه؟ رستوران دو تا وبلاگ اونور تره! :دی

شما هم آدمِ روزای سختین نه؟

اع ؟
باز این بچا محل آدرس دادن !:دی

.
اونکه صد البته !
منتها سختش یکم نفس گیره :دی

عکسشونو بده جنازه تحویل بگیر!

اگه ورزشکار باشی حرف از نفس گیر نمیزنی!
بهونه نیار و زود شرکت کن که وقت تنگه ها! عروس هم قشنگه البته.

البته الان نظرم افتاد یه دوسه نفری رو بکشم

.
چی بکشم من ^_^ :دی

کدوم دو سه نفر؟ باید اسم ببری ها!

ابو پاشیدم از خنده سر جوابت به کامنت آخریم :دی
تا حدی که بابام چشم غره رفت :دی
دیگه حساب کار دستتون بیاد چه خبره :دی

نمیدونم من مگه چجوری جواب میدم ملت از خوندن نظرات بیشتر حال میکنن تا خوندن پست ها!

ما ورزشکار ، ها رو دوست داریم فقط :دی

:|

.
د بگم که مِزش میره ! :|
:دی

الف لام ناز. جانِ همین تِد قانونش اینه که بگی. لا اقل خصوصی بگو!

الناز ظرفیت من پر شده تروخدا اصرار نکن :دی
ابو رو تحت فشار قرار نده

انصافا تا حالا من با کامنتا بیشتر خندیدم :دی
راستشو بخوای :دی

خانم هستن؟! :دی

خدایا به درگاه تو پناه میبرم.
راستش رو نخوام چی؟

فقط به خاطر تِد !

به خاطر صداش :دی که شبیه یکیه :دی
.

علیـ ترین و من یک دختر مسلمانم و خودم (میشه دیگه ؟ ) :دی

خودتون نمیشه. یکی دیگه. سریع که میخوام برم سریال ببینم! خخخ.

دیوانه جانم اول اومدی توذهنم که شبیه یکی از عکس های خودت بکشمت :دی دیدم ظرفیتت پره :|

حالا شد میکشم میزارم دیدگاه عمومی :دی
یعنی میخواین بگین الف لام ناز رو متوجه نشدین ؟:|
که الناز هست ؟! :|
-_-

نه راستش. الان سرم پایینه دستم رو صورتم دارم از لای انگشت هام با شرمساری نگاه میکنم صفحه رو!

ابو تو مسئولی بشین همین جا مواظب باش کسی ظرفیتش پر نشه
سریال میخوای ببینی ؟
اوف بر تو
بله خانوم هستن
الف لام ناز= الناز
رفیق منم هستا بپا
n سال رفاقت داریم ما :))

همین الان میرم سریال میبینم درِ وبلاگ رو هم تخته میکنم ببینم کی میخواد جلومو بگیره. 

فرمون رو میسپرم به تد. یه ساعت دیگه میام.

خداوندا چکار کنیم از دست شما و این چالش؟
:-))

حامد جانِ خودم اگه شرکت نکنی میرم تو کوچه خودمو میزنم.

الناز تو ابو رو ببخش
گاهی ازین خطا ها میکنه :دی

آره. راست میگن. همین خودشون رو اوایل فکر میکردم واقعا میوه هستن.

خودم نمیشه ؟ چرا ؟

قول میدم یه جوری بکشم که کسی تاحالا ندیده باشه منو :دی

نمیشه. جزو قوانینه. یک نفر رو انتخاب کنین.

چون میدونستم اول من میام تو ذهنت گفتم بگم ظرفیت پره :دی
خود شاخ پنداری مزمن هم ندارم :دی
آره منم بکش جونی پرتقال :))))
آخ جون :))))

تِد:

شما یحتمل شیشه مصرف کردی :))) ساقی هم خوب نبوده :))
جمیعأ توهم :)))
والاع :))

صدای تد و چهره ی ابو رو رو با یه عکس میشکیم :دی

دونفر حسابشون نکن ! :| :دی

تِد:

نوبلِ خلاقیتِ قرن رو باید بدن ب شما :|
صدا رو چجوری میکشین؟؟؟ جان من چجوری؟؟
:)))

عاقا چالشا دارن روز به روز سخت تر میشن
میترسم از آخر و عاقبتش :))

تِد:

خلوص نیت داشته باشی حله :))

الناز میتونی دو تا هم بکشی ها
لازم نیست سه تا باشه
واقعا میوه هستن :دی
وای ابو :دیییی
عه ابو رفت سریال ببینه :دی
تد تو توی بحث قبلی نبودی بیخودی به من تهمت نزن میگم مقامات بالا بیان بگیرن ببرنت ها
الناز وقتی میگه یه کاری رو میکنه یعنی میکنه :دی

تِد:
من خودم‌ مقام بالام : ]]
برو کنار بالایی نشی :))

فقط نوبلی که میدین نارنجی باشه :دی میخوام یاد پرتقال بیفتم ، همه اینا واسه خاطر اونه که ظرفیتش پر شده ! :دی

شوما بزارین بکشم ، میکشم :دی

نارنجی تموم کردیم :/ قهوه ای مونده فقط :/ اوکی کنمش؟ 

:))+
بکشید، فقط معتاد نشید :)

منم با تد درباره مصرف شیشه کاملا موافقم
از اول شب هی داری حرف میزنی پرتقال جان ول کن هم که نیستی 

تِد:

داره خوش میگذرونه خب. عیب نداره ک 

ما که داریم میکشیم
کار نیکو کردن از پرکردن است !
چه دو تا چه سه تا چه پنج تا چه هفت تاچه ده تا
همه رو میکشیم :دی

تِد:

بکشید بابا :))

حالا بیرون سرده تو خونه خودتون رو بزنید. سرما میخورید :-)))

تِد:

چشم
قیدش میکنم :)

نیلوفر من چراغ روشنه بلاگفانم :دی
دست کم نگیر :دی

الناز بیا منو یاری ده
همه علیه منن :|
شیطونه میگه...
همین جا میگم مقامایِ بالاتر خلع مقامت کنن :|

تِد:

:|
: ]

هیشکی منو نمیکشه هوراااااااااااااااااااااااا

تِد:

ده روز وقت هست حالا

نه عاخه من نگرانتم 
داری از دست میری
بیخود :O
هرکی چپ نیگات کرد بگو لهش کنم ^_^

با پرتقال میزنم تو هِدش :دی

تِد:
:/
بگم بچه بیان هکتون کنن؟؟ عکس های شصیتونو بزاریم ویکیلیکس؟؟ هان؟
:))

اقای امیری حسین الان خودم همچین میکشمتون تا از زندگی سیر بشین
(البته من کلا شرکت نمیکنم)
شما مثل اینکه جدی جدی تا پاسی از شب قراره چت کنین!:))
من تو همین فاصله رفتم طرحام رو کشیدم! فقط بٓلٓت نیستم از رو این گوشی آپلود کنم:/
یک تدی کشیدم ، یک پرتقالی کشیدم که دیگه منو اینورا راه ندین!:دی

تِد:

دوستانِ بسی پیگیری داریم :))
ده روز وقت دارین دیگه. راحت باشید.
موردی نداره :)) فوقش فیلترت میکنیم :))

این چالشو شرکت نمیکنم.

تِد:

هرجور مایلی : )

گلبول بده من برات آپلود کنم تحویلت بدم
تد اعصاب نداریا (آیکن چشم غره)
الناز بیا بریم اینا قدر ما رو نمیدونن
من خودم هکرم بابا هه :دی
نیلوفر دیگه داری از خط قرمز هات عبور میکنی:دی

تِد:

چشم غره ت تا عمقِ گلبول های سفیدم رو لرزوند :/ :))
من برم از ترس سکته کنم :))
مرگِ اسفنج نرید :))

بده نگرانتم ها؟!؟!
بشکنه این دست که نمک نداره:/حیف من که نگرانی هامو خرج شما میکنم:/

تِد:

عاخ جان دعوا دختری :)))
مو بکشین جان من :))) چنگولک هم بندازید :)))

برو قرصامو بیار پس نیلو
به عمله
به حرف نیس

هق هق هق
دادم به پیک قرصاتو داره میاره صبر کن
برو خودتو مورد تمسخر واقع بنه
من این چالشو به آتیش میکشم اصن

تِد:

تهدید تو شب روشن؟؟؟
هان؟؟
بدم آب پرتقالت کنن؟؟؟
:))

مو کشیدن خیلی روش خوبیه ها ولی مسخرست 
ترجیح میدم چهار تا استخونم تو دهن طرف بخوابونم 
البته الان منو پرتقال در حال بحثیم نه دعوا 

فقط سعی کنید بین بحث تون؛ خونریزی رخ نده وسطِ پُست!

مسئولِ خدمات نظافتی مون رفته مرخصی :)

من خودم تو آبمیوه گیری بزرگ شدم تد
این حرفا دیگه قدیمی شده
بهار النازو که فرستادم خونشون
بیا تو هم برو
منم میرم
تا تد در تنهایی خودش بسوزه

شهروند مریخی:

دیدین چی شد؟! تد شهید شد :|
شایعه شده در لحظات اخر حیات ش، مدام زیر لب میگفته:« وا بلاگا! وا اُمّتا! وا فانا! و نگذارید کامنتِ پرتقال بی جواب بماند!» و بعد هم جان به خالقِ بلاگفان تسلیم کرد :-/
یه فاتحه بخونید براش :)

تد خودش دمشو گذاشت رو کولش رفت :دی
آقا شب بخیر همگی
من درو قفل کردم کسی نمونه اینجا یخ بزنه

برین خدا خیرتون بده. برین! از آخر کاری میکنین بندازیمتون بیرون!

نکشید منو ها خوب؟

شهروند:

آقا خیلی دیر گفتین!
ایشالله چالش بعدی دی:

قهوه ای ؟ نوبل ؟ داریم ؟
حداقل صورتی بدین -_- :دی

.
هکر؟ شیب ؟ بام ؟ :دی
.

[آیکون من با عینک دودی :دی]
.
پرتقال دودیقه دست تنها گذاشتمت ها ! ببین چیکارت کردن !

خخخخ

چیرا صندوق بیان عکسو چرخوند؟!
http://bayanbox.ir/view/1735152290562195834/IMG-0230.jpg

پرتقال منو نزن! خب؟!:)؛

مدلشه. سخت نگیر.

گلبول مدلش اینه پست بذاری رفیق. بعدش بگو این کیه؟

باشه، دوتای بعدی رو پست میزارم!
به نظر شما از سه نفری که انتخاب نمودم این کدومشونه؟:|

جولیک شون که خانم هستن ایشون نیستن.

میرزا هم که استاد ماست.
حتما تِده.

فقط اومدم سلام کنم و برم :)
واسه هرکس که میخوام از وضعیت هنری‌م توضیح بدم میگم از همون اول ابتدایی که مجبور بودم ، از اون به بعد دیگه آدمیزاد نکشیدم و نخواهم کشید . عذرخواهیِ ما را پذیرا باشید دیگه .

تِد:

عجب :|
بابا طنزه دیگه.
مونالیزا ک نمیخواید بکشید :/

۲/۳تا از نقاشیارو دیدم..دیدم سبک هنری من با همه فرق داره:دی قراره آدمک بکشم براتونن:دی
میخواستم تد رو بکشم گویا تموم شده:دی
خب من آقاگل..مترسک..و زهرا بانو(زوج مهندس)
آدمک میگما یعنی آدمک:دی

تِد:

سبک هنریتونو قبلأ تو وبتون دیدیم :)))
شما هرچی بکشی قبوله. فقط طنز بکشید ملت بخندن.
آدمک :)

:|
نقاشیم خوبه ولی نه وقتش رو دارم نه حوصله این کارا رو...

تِد:

:|||||
خیلی وقت میخواد؟؟ بابا دوتا خط و یه گردالیه :/ وسط درس خوندن تفریحه خوبیه :/

ابو روراست بگم
من از همون الشم تو کشیدن انسان مشکل داشتم.یعنی یه چیزی فراتر از افتضاح :دی
من بچم.کلی آرزو دارم.نکن اینکارو با من :دی

شرکت نکنین عاق (آق) تون میکنم! بابا میخوایم بخندیم. اصلا هرچه داغون تر بهتر.

من همه ش یدونه کشیدم... حالا هم که میبینم حال نداررم دیگه بکشم...پس همون...اسم طرف هم باید مخفی بمونه ا وقتی نقاشیشو بزارم...مطمئنم هستم هیچکس اونو نمیکشه:))
با تچکر!!!

حالا که سه نفر انتخاب کردین. باید بکشین. اگه سه نفری که انتخاب کردین جزو اون کسایی باشن که ظرفیت شون به واسطۀ شما پر شده که دیگه حتما حتما باید بکشین.

 خواهشا چالشای آسون بذارید :/


آسونه دیگه. به خدا حال خوبی که بعد از این چالش نصیبتون میشه رو نمیتونید تصور کنید! روش کار کردیم که میگیم.

شماهم کلکینا. :دی
من کیو بکشم؟ 
البته من اصولا دست به کتنم خوبه با قانون کلت! ولی دست به کشیدنم هیچ خوب نیست. قبلا نمونه نقاشی گذاشته بودم خخخخ
.
سه تا آسونش رو بدین به من! میشه؟ بعد تقلب هم برسونین. 
البته من دستم میلرزه ها. از عوارض پیریه. گفته باشم.

چی فکر کردی پس؟ معلومه کلکیم!

خودت سه نفر انتخاب کن. به کسایی که ظرفیت شون پر شده هم یه نگاهی بنداز.

من پری دریایی رو میکشم :)

خیلی هم عالی.

المی ^_^

شما خانم المی رو میکشین؟

+مدیر وبش بهار

همین خانم پری دریایی کافیه که گفتین. ممنون.

بله

خیلی هم عالی. ممنون.

چه حس خوبیه وقتی تازه واردی و میدونی کسی نقاشیتو نمیکشه هههه

خخخخ. خیلی حس خوبیه؟ بکشم یعنی حالتون گرفته شه؟! خخخ

سلام

:)

علیک السلام.

بگو چه کسایی رو میخوای بکشی؟

خب من یکبار بچه های تیم رادیو رو میکشم ولیی شما یک نقاشی حسابش کنین!
گندوم رو هم میکشم طبیعتا! در اینکه شکی نیست!
نفر سوم رو هم میکشم ولی نمیگم کیه! بعدا یا خودتون حدس بزنین یا خودش میاد حدس میزنه!
:دی

از کسایی نباشه که ظرفیت شون پر شده! و بگو کی هست که بدونیم ظرفیتش کی پر میشه بگیم به ملت انتخابش نکنن.

خیلی هم خوب.

من سه تاشو کشیدم: افشین...مسی ریکا... گندم بانو:))) والسلام!!! حالا یه یک ساعت دیگه هم عکساشو میزارم^_^

خیلی هم عالی.

به چند نفر برسه ظرفیت پر میشه؟؟

3 نفر.

وای چقد زیاد نظر دادن ملت ! خوب شد دوست گرامی ای منو خبر کرد مگرنه عمرن خبر دار میشدم 😞😆

بله. دیگه. رفیقای بهتر گیر آوردی ما رو فراموش کردی.

من عکس خیلی هارو دیدم. الان تصور ذهنی ازشونو ندارم ! 😂😂😂 

الان تکلیف ما چیه ؟؟ :دی 
الان پوئن مثبت برای اونایی عه که عکسشونو رو نکردن 😜

عکس منم دیدی؟ مثلا میگم. عکس تِد رو دیدی؟ همچین میگی خیلی ها رو انگار قضیه چیه! در عوض عکس خیلی ها رو هم ندیدی.
سریع و خشن بگو کیا رو میکشی؟

من از خانوم دایناسور و اقای شهروند مریخ کشیدم.

http://memento-mori.blog.ir/page/fun-keshon

دم شما گرم.

مریم + دالتون وارن 😊 

دالتون که معروفه و اینجا هم نظرش هست 
 مریم هم اینجاست : 
http://missx.blog.ir
البته میترسم ناراحت بشن چون من نقاشیام خیلی جزئیات داره و مثل فوفی نمیام با پینت ۴ تا خط بکشم 😂 lol 
(شوخی !)

خیلی هم عالی. نترس ناراحت نمیشن. اگه شدن با من.

گذاشتم ابو:))

متشکر.

نه دیگه نمیگم!
کل هیجانش به اینه که خودتون حدس بزنین!
یا خودش بیاد حدس بزنه!

آقا گل به جانِ همین تِد این قوانینی که گذاشتیم برای چالش به خاطر راحتیِ خود کساییه که تو چالش شرکت میکنن.

خب از افرادی که میشناسم تقریبن عکس همشونو دیدم 😜 کسی نمیتونه از دست من در بره 😂

از افرادی که نمیشناسی بکش! خخخ.

اینم از من
اصنم داغونو کجو کوله نیس:-///


http://abnabatchoobi.blog.ir/1395/09/04/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA

خخخخ. خوبن. بامزه ان. دم شما گرم.

بیگ بلاگر رو میکشم من قبل دیدنش بعد اولین دیدنش و تصور الانم :دی

خیلی هم خوب.

چالش تموم شده یا بیایم؟😆

تازه شروع شده.

چه هیجان انگیز :)) من فقط از این 4 نفر یه تصور کوچولو دارم:)
مهشید
http://leeway-of-life.blog.ir/

نسرین
http://nebula.blog.ir/

لیمو
http://mydreamylife.blog.ir/

هولدن
http://insidemonster.blog.ir/

سه نفرشون رو بکشین.

مرسی :))
اخه پستتون باعث شد ی بنده خدایی منو بکشه و مغزمو بازتر کنه. ولی خب قرار نیس شرکت کنه تو چالش.

عه؟ بهشون بگین شرکت کنن.

باشه پس نسرین لیمو  هولدن:)
مهشید رو جدا از چالش برای خودم وخودش میکشم :))

خیلی هم عالی.

منو سانسور کنین:/
من نمیخوام تو این چالش شرکت کنم:(
ان شاءالله چالش بعدی:))

تِد:

عه عه :||||
شرکت میکنیا :|
دمت گرم :))

میگن خیلی بده ابواسفنج عاقمون کنه
من حصار آسمونو می کشم :)

تِد:

خیلیم سریع میگیره نفریناش :))
خیلی هم خوب

مثکه بنده خدا راضی شد شرکت کنه :))

تِد:

خدا رو شکر

من سوژه هامو اصلاح میکنم:
۱.پرواز
۲.یا فاطمه زهرا
۳.«poker face «silence

تِد: 

موردی نداره :))

http://j-123.blog.ir/post/7
 بلاگر:فو فا نو 

خیلی عالی.

دو تا از سوژه‌های من:
خانم عارفه (وبلاگ "تویی پایان ویرانی")
آقای لافکادیو (وبلاگ "لافکادیو")
سومی رو بعداً می‌گم

خیلی هم عالی. ممنون.

آخه نمیدونم کیو بکشم:/

بیشتر فکر کنین. زیاد هم سخت نگیرین.

میگم که بیخیال من شید و سانسورم کنید

حالا اگه کسی به ذهنم رسید میکشمش و میذارمش تو وبلاگم:/

باشه :)

http://edalaatejahani.blog.ir/1395/09/04/%D9%81%D9%88%DA%A9%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87

خیلی ممنون

خب شما دوتای اول رو تو مسابقه شرکت بده. سومی رو همینجوری من میکشم هرکی حدس زد خیلی کارش درسته! :دی

آقا گل فقط یکی تو مسابقه شرکت داده میشه. سه تا بکش بذار وبلاگت. ولی فقط یکی ش رو انتخاب کن برای رای گیری.

اینجورکه بچا دارند نقاشیاشونو میزارن انگار که ففط ما تعطیلیم از نقاشی :| والا!

الناز خانم جسارتا یک سر به وبلاگ شخصی من بزنین به خودتون امیدوار میشین.

موضوع چالش عاللیه، دست بروبچه های بلاگفان درد نکنه که توی این سرما به بلاگستان گرما میدن،. امیدوارم همه شرکت کنن.
من چون نقاشیم مافوق تصور خرابه، شرکت نمیکنم، ولی پیگیر هستما!

به قول شاعر: نقاش نیستم، ولی دلم برایت (برای همتون!) پر می کشد. 

:)

واقعا ممنونم. ممنونم که اینقدر هوای ما رو داری.

من هم چون نقاشی م مافوق تصور خرابه  شرکت نمیکنم. اوشون هم همینطور. تِد هم همینطور و بقیه هم همینطور. امیر از هر 10 نفر 8 نفر نقاشی شون افتضاحه! نمیخوای مونالیزا بکشی که. یه چیزی میخوای بکشی مردم بخندن! شرکت نکنی قهر میکنم اصلا.

باشه،  چشششم..مگه چندتا بلاگفان داریم، . پس سه نفر رو خودت پیشنهاد بده...
که خدای نکرده بین دوستای بلاگیم تبعیض نشه...

تبعیض نمیشه. تصوراتت از ما سه نفر رو بکش. من و شهروند مریخی و تِد.

البته جسارته که من پیشنهاد میدم. ولی خب خودت گفتی.

عالمه (وبلاگ خیالپرداز نادان)^___^
وال کوهان دار
سومی هم بین دونفر شک دارم :دی

انتخاب کردین حتما اعلام کنین.

عاقا من جادوگرمون هم کشیدم. اگر خواستین برید اونم ببینید

چشم.

خیلی دوست دارم شرکت کنم :) ولی متاسفانه امتحانام شرو شدن :((

بیشتر از نیم ساعت وقت نمیگیره ها! حتما هم نباید سه نفر رو بکشین. یک نفر هم قبوله.

خیلی هم عالی خوشحال گشتیم:)تشکر

ما بیشتر. تشکر از شما.

حساب کردین از اون روز چند نفر رو عاق کردین و با چند نفر قهر کردین؟ خیلی زیادن ماشاالله
 

نه حساب نکردم. هرکی که توی شادی روی ابو اسفنج رو بندازه زمین باید عاق بشه و باهاش قهر کرد! من تو شادی کردن با کسی رودربایستی نداردم.

همون گندمو بردارین:))با تچکر زیاد^_^

برش داشتم. خواهش زیاد.

خب وقتی تواناییش رو نداره چی کار کنه؟

برین وبلاگ من نقاشی های من رو ببینین به توانایی پی میبرین! میخوایم دو دقیقه دور هم بخندیم. 

برا شما رو که دیدم یه لحظه شک کردم نکنه مونالیزا رو هم شما کشیده باشین!

واقعا خسته نباشید! بکشین بابا. کسی دلخور نمیشه. هرچقدر داغون تر بهتر. تعداد افراد بیشتری میخندن.

اگه وقت کردم چشم:)

احسنتم. ممنون.

سوژه‌ی سوم من: آقای امیرحافظ (وبلاگ "چیز دیگر")

خیلی ممنون.

خدمت شما ^__^

http://gandomru.blog.ir/1395/09/05

خیلی ممنون.

(-:الوعده وفا کشیدیم

دم شما گرم.

اغااااا... بیا این جدیده رو بردار:)))

چشم. اومدم.

از اون چیزی که فکر میکردم سخت تره :/ داره جونم در میاد -__-
چند روز دیگه مونده؟:دی

9 روز. بکشین بابا.

تچکر... ببخشید هی اذیتت میکنم:)))

خواهش میکنم. اذیتی نیست. وظیفه مونه.

باشه مرسی ^__^

خواهش.

قالب قبلی بهتر بودا :|

ببخشید. یک اتفاقی افتاد قالب به مشکل خورد. کلا حذف شد :| 

تا شب دوباره درستش میکنم. معذرت میخوام بازم.

پرتقال داری خیلی سخت میگیری! تبدیل به آب پرتقال نشی صلوااات 😆lol
اگه دقت کرده باشی من اشاره کردم که من خودم تو آبمیوه گیری بزرگ شدم 
هیچ وقت با یه پرتقال در نیوفت سینا
تو هم هیچ وقت با یه سینا در نیفت پرتقال (در اینجا مرتقال ایهام داره به گلابی :پی)
ببخشید پرتقال دیوانلوژیم ضعیفه خخخ
میگم حراست بیاد جمعت کنه ها :دی
تو همه چیت ضعیفه هه :پی
هوممم ! 
احیانن کنکور نداری شما ؟ حراست مال دانشگاست :پییییییی
بلاگفان همه چی داره! حراست هم داره حتی! بعله! ;))

حراست:

اتفاقی افتاده خانم؟
ایشون مزاحمت ایجاد کردن؟
[ده دو ده دو تد ابو تد ابو]

شهروند مریخی عی الان ؟؟ یا چی ؟😂 

تِدم :| حراست بلاگفان :||


حراست وقتی میاد وسط که طرفین پسر و دختر باشن ! نه پسر و میوه LOL

ما در قبال همه چیز اینجا مسئولیم :•||

حتی پرتقال :||
حرف نباشه دیگه.
بچسب ب دیوار
دستا بالا
پاها رو هم به عرض شونه باز کن :||

هوممم حالا اجازه مرخصی میدین ؟ داره شب میشه 😅

تعهد میدی بعد :)))

باشه پس من سعی میکنم سمیرا رو بکشم (ایتس می بلاگ)
امیدوارم روابط صمیمانمون بعد از این نقاشی به بن بست نخوره :دییییییی

تِد:

خیلی هم خوب :)
چیزی نمیشه :))

من فقط میتونستم پرتقال بکشم! یه دایره نارنجی با یه تکه چوب بالاش :/
همون گزینه رو هم ازم گرفتین که 😑

تِد:

عخخخی :)))
گزینه ک زیاده. استفاده کن از تخیلت!

ابو اسفنج
شهروند مریخی
سومی را هم بعدا میگم 😑

تد:

عالی هم.

اینم از نقاشی من واسه بخش رای گیری ^___^

http://s9.picofile.com/file/8276139284/00000.jpg

بسیار عالی. ممنون.

اینم از بنده نگارنده. کربلایی آقاگل بلاگستانی. از پیران بلاگستان.

http://aghagol.blog.ir/post/998

دم تو گرم. به تو میگن مرد.

حرفی نیست :))
این ترکیب همه با هم:

http://bayanbox.ir/download/2368906777718506997/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%A7%D9%86.jpg

خیلی هم عالی.

من المی و حنانه رو می کشم
البته فردا گفتم زنبیل بذارم :دی

تا 13 وقت هست. ممنون.

کاش یه روز شمارم میزاشتین ببینیم چقدرش مونده ! :|

روز 13 آذر ساعت 20:00 به پایان میرسه.

خوشم اومد شرکت کردم اما طرح رو با سایت فِیِس زدم
#بچه_غول
http://ghool2.blog.ir/

ممنون بابت شرکت کردنتون.

آقا منم میخوام شرکت کنم @_@
میخوام ژولیوس هاخ رو بکشم D:
منتظرم باشیدااااا

جناب یا سرکار ناشناس! این چالش مخصوص بلاگی هاست ها! اگه وبلاگ دارین خب آدرس بدین ما هم مستفیض بشیم. ممنون.

علاوه بر ژولیوس هاخ میخوام احسان، صاحب وب شکللات تلخ (http://bitter-chocolate.blog.ir/) که خیلی وقته نیست رو هم بکشم @_@
اگه گزینه سوم هم انتخاب شد، خدمت میرسیم ^___^

خیلی هم عالی. منتظریم.

سلام 
منم @_@🔝🔝🔝

منم کیه؟! یعنی ناشناس شمایین؟

بله...
من میخوام ژولیوس هاخ و احسان رو بکشم D:

خیلی هم عالی.

خیلی هم ممنون D:

خیلی هم خوب! بح بح!

این هم لینک من
http://mehr2kht69.blog.ir/1395/09/09/%D9%81%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D9%86-%D8%AF%DB%8C

بسیار عالی. ممنون.

من لافکادیو و آووکادو رو کشیدم. خیلی شبیه خودشون البته. :|
yon.ir/qt5B

چهارفصله اینجا؟! خخخخ. خیلی عالیه.

چرا کوچکترینِ اعضا نیز (البته از نظر سن) حالا؟ :دی 

آخ آخ آخ. ببخشید من شما رو با یه نفر دیگه اشتباه گرفتم. بعد اول اسمتون رو هم اشتباه نوشته بودم حتی! اسم رو اصلاح کردم ولی این موند. شرمنده. الان درستش میکنم.

خواهش میشه! :دی
چقدر خندیدم سر کامنت های این پست. :))) خیلی خوب بود!

تو همۀ پست ها همینه والا! خخخخ.

عجب چالش خنده داری:-)))

یه چیزی اونور تر! شرکت میکنین؟

اینجا چه خبره؟:)
احساس غریبی میکنم

خبرای خوب! یه کم بگذره این احساس میره پی کارش!

خب من خیلی وقته نبودم دیگه اون قبلیا نیستن کسیم نمیشناسم کیو بکشم؟

این همه بلاگر! بالاخره سه نفر که پیدا میشن که! مثال بخوام بزنم اون کسی که توی وبلاگ رسمی بیان نظرات رو جواب میده هم میتونه سوژه خوبی باشه. همیشه بوده. خخخخ.

ههههه نه بزار آسون ترش کنم
پیدا کردم 
یکی بانو شیطونه
بعد الهه
بعدیم بعدا پیدا میکنم:)

خیلی هم عالی. فقط تا 13 آذر ساعت 20:00 حتما تحویل بدین که اون موقع باید بره برای رای گیری.

http://delbaraneh.blog.ir/post/pic-of-aghagol


اینم از آقاگل

آقا ما اولش نمیدونستیم مسابقه است اصلا

حالا که میدونی! مسابقه هم نیست ها! یه چالشه که همراهه با رای گیری و اهدای جایزه.

کنکوری جماعتو چه به این کارا ! -_- 

کنکوری ها خیلی مهم هستن! یعنی اگه تو بلادِ بیان کنکوری ها نباشن که بلاد خالی میشه که.

آقا منم شرکت کردم
اینم لینکش

http://balayeaseman.blog.ir/post/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4

خیلی هم عالی. ممنون.

http://gandomru.blog.ir/1395/09/12

میشه اینم شرکت کنه؟!!

بله.

آقا من یه پست زدم لحظه اخری


http://carlotta-adams.blog.ir/1395/09/12/Painting

دمت گزم.

ممنون 
شما دنبالید اگه مایلید دنبالم کنید 

سلام. خیلی ممنون.

چه چتلش جالبی بود
اح‌سنت :)

شما که شرکت نمیکنین که! همه ش نگاه میکنین از دور!

چه چتلش جالبی بود
اح‌سنت :)
باز کامنتای من دوتایی اومد :|
چتلشم نه چالش :))
نبودم که شرکت کنم :)

هنوز هم وقت هست ها! دقیقا 2 ساعت 42 دقیقه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان