دربارۀ ما

اول سلام! :)

بلاگفان یک وبلاگه با محوریت تولید محتوای طنز برای فضای وبلاگ نویسی. تیم ما متشکل از چند جوونه که سابقۀ زیادی توی نویسندگی دارن و با دستی پر شروع به این کار کردن. کاری که ما میکنیم قطعا کار خیلی حساسیه و سختی های زیادی داره. اما ما تمام این سختی ها رو به جون خریدیم و اومدیم این نیروگاه رو راه انداختیم که لبخندهای شما رو غنی سازی کنیم.

لزوم وجود چنین وبلاگی توی فضای وبلاگ نویسی و مخصوصا بیان، به شدت احساس میشد. ما در برحه ای از زمان وبلاگ نویس شدیم، که اینستاگرام و تلگرام دارن کل فضای نویسندگی رو برای خودشون تصرف میکنن. بیشتر وبلاگ نویس هایی که تا حالا دووم آوردن، افسردگی گرفتن و وبلاگ هاشون پر از مطالب افسرده است. فضای وبلاگ نویسی روز به روز غمگین تر میشه و مهاجرت از این فضا هم روز به روز بیشتر. پس ما با وجود تمام این شرایط، تصمیم گرفتیم که این نیروگاه رو تاسیس کنیم.

تمامی مطالب موجود در بلاگفان، تولیدی هست و کوچکترین ذره ای از کپی و اسکی رفتن در اونها وجود نداره. هدف ما در وهلۀ اول ایجاد یک فضای شاد و مفرح در دنیای وبلاگ نویسی هست و بعد از اون رقابت با کانال های تلگرامی و صفحه های اینستاگرام. ما امیدواریم که یک روزی برسه که مردم دست از کانال های کپی کار و بی محتوا بردارن و بیان اینجا بلاگفان رو بخونن! :دی.

خط قرمزهای ما توی مطالب و پست ها مشخصه. اما نکاتی که باید بگیم اینه که اینجا چیزی به نام متلک و تیکه و درشت و... وجود نداره. اگر با کسی شوخی ای صورت میگیره فقط شوخیه و نه متلک. دلخوری و ناراحتی و حاشیه و اینجور مسائل هم برامون معنایی نداره. ما فقط هدفمون خندیدن، توی یک چارچوب خاص هست و برای این هدف تلاش میکنیم.

امیدواریم که از خوندن مطالب لذت ببرین.

باحال باشید :)

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان