نتایج مسابقۀ خرس یابی

خب خیلی ها گفتن که خرس نیستن و سگ ان. من هم میگم وقتی من میگم خرسن، شما هم بگین خرسن. افتاد؟!

اما قبل از اینکه بخوام جواب رو بگم باید یک ذره آمادتون کنم. چون نمیخوام فحش بخورم. پس خواهشا فحش ندین! یه ذره درک کنین.

جواب سوال مسابقه شماره های 7 و 5 بودن. توی شمارۀ 7 که فکر نکنم بحثی باشه. اما چرا شمارۀ پنج؟ چون پنج دستشویی داشت، موقع عکس گرفتن رفته بود دستشویی. بنابراین شماره های 7 و 5 خرس های طبیعی بودن!

در مورد برنده شدن و جایزه هم گولتون زدیم در حقیقت. هیچ جایزه و برنده ای در کار نیست! ها ها ها.

شوخی کردم. این دوره از مسابقات کیفیت بالایی داشت و 37 تیم... ببخشید، 37 نفر شرکت کردن که از این 37 نفر 18 نفر پاسخ صحیح دادن. به محض انتشار این پست در عرض جیک ثانیه نظرات پست قبل که حاویِ جواب بود رو تایید میکنم تا بر همگان آشکار شود چه کسانی جواب صحیح دادند! چند نفری هم البته خصوصی جواب دادن که کارشون خیلی بد بود. چیش. به ما که شک ندارین که؟ دارین؟

این 18 نفر رو تا قبل از نوشتن این مطلب توی دفترم شماره بندی کردم. نفر اولی که احساس میکنه نفر اوله و اولین دیدگاه رو داره میذاره یه شماره از 1 تا 18 انتخاب کنه. باشه؟ پس اگه احساس میکنین اولین نفر هستین یه عدد بگین.

اولین دیدگاهی که به ما برسه ما عددش رو نگاه میکنیم هر کسی که بود برنده همون نفره. بیاد و جایزه شو بگیره. اصلا نیازی نیست بیاد. ما خودمون میایم پیشش.

جایزۀ نفر برنده هم بن خرید کتاب الکترونیکی از سایت طاقچه هست. ارزششو نمیگم. ولی فکر کنم دو سه تا کتاب بشه باهاش خرید!

این مسابقه در واقع یه تمرین بود برای اینکه یاد بگیریم بعضی وقت ها ظاهر با واقعیت خیلی تفاوت داره!

بنابراین اینجانب ابو اسفنج بلاگفانی، هدف از این مسابقه رو اعلام میکنم:

هیچ وقت گولِ ظاهر کسی رو نخورید. آخه اگه بخورین دیگه براش گولِ ظاهر نمیمونه.

۱۹ موافق ۲ مخالف
4

شمارۀ چهار. بذارید ببینم کی بود؟بله

0×13 بود. جایزه بهش تعلق میگیره.

:||||
خسته نباشید دوسه تان :|
به امید مسابقاتی دیگر :|

سلامت باشید.

😏😏😏✌🏻️
همه جواب دُرُستا 😏 همه لحظه نودیا 😏😂 

احساس میکنم نفرِ اولم :| ١٨؟رو انتخاب میکنم 😌😂

خب متاسفانه مهاجر قبل از شما انتخاب کردن. شمارۀ 18 شما بودین! خخخ. دقیقه نود!

من درست جواب دادم:)))

بله. ولی برنده نشدین! خخخ.

شما هم باهوشین.

1 D:

گفتن دیگه! خخخ. اولی شماره شما بودین. ولی خب شماره 4 برنده شد.

دیدید گفتم درسته؟ ^^

بله. دیدم! خخخ.

موفق باشید

قربون تو مجلۀ عزیز.

گفتما شماره 5 نیست...

گفتی ولی خب نگفتی که 5 هم طبیعیه که! خخخخ.

برنده شدم..جایزه مهم نیست..مهم اینه برنده شدم

درسته. اصلا من متاثر شدم از این حرف شما! برنتابیدمش اصلا. میرم یه خورده گریه کنم برمیگردم :دی

:|||
به من ربطی نداره یا جایزه منو میدین یا انجارو اتیش میزنم :|

:دی

:))) باحال بود مغسی

به منم ربطی نداره. آتیش بزنین. اینجا دیگه عمری ازش گذشته. از بیمه خسارت میگیریم میریم یه دونه نو و جدید راه میندازیم!

باحال بودا !بیشتر بزارید =))

حتما بیشتر میذاریم. یه اسپانسر هم بتونیم گیر بیاریم که هر مسابقه جایزه بدیم نمکش بیشتره!

حالا میشه بگید من خودم نفر چندم بودم؟

شمارۀ 13.

اصن این جایزه هه انگیزه رو بیشتر میکنه!دقت کردین؟! =)

شصت درصد!

0×13 بیا جایزه تو بگیر! کجایی؟ بیا. بدو بدو.
بدو تا این شهروند دارِ فانی رو وداع نگفته! بره جایزه بی جایزه ها! خخخ.
چقدر باحال بود :))
خسته نباشین :)

خوشحالیم که باحال بوده.

خیلی ممنون.

آقا من چند بودم؟؟

14

خب من ان 18 نفر رو مینویسم به ترتیب که اگه سوالی بود رفع بشه:
1.  خانم آراگل
2. خانم مرضیه...
3. خانم پرتقال دیوانه(جسارته البته)
4. 13×0
5. ناشناس
6. المی
7. شیعه بانو
8. samira...
9. مجتبی خزاعی
10. mehra ml 
11. گلبول سفید
12. امید بهزادپور
13. مهاجر
14. miss fatemeh
15. سیب سرخ
16. دایناسور
17. گندم
18. nahal nhv
این عزیزان جواب درست رو گفتن. ترتیب شون هم به ترتیب زمان ارسال نظر شون بوده.
باید برم سر به بیابون بذارم:/

چرا خب؟! خخخخ. خیلی ها نتنستن جواب بدن. 19 نفر. مثل خودِ شما. من خودم دفعه اول گول خوردم! واقعا عکسِ فریبنده ای بود

 من از بچگی بی دقت بودم:دی

کم کم درست میشه. دو تا دیگه که از این مسابقات بذاریم درست میشین شما هم! :دی

من که اصن به شماره ها توجه هم نکردم:/

خسته نباشین واقعا! بیشتر باید دقت کنین.

من خیلی ریز بینم!همه هم قبول دارن ^__^
جان؟!بله!
از اتاق فرمان اشاره میکنن سقف پاسگاه ریخت :دی

یه کم بیشتر توضیح میدادین سقف اینجا هم میریخت!

ولی بی شوخی دوستام میگن مو رو از ماست میکشم بیرون =))
الان حال میده یه مسابقه ی دیگه بزارین نتونم انجامش بدم ضایع شم :دی

نه. یه کم دیگه هم تعریف کنین :)

بوققققققققققققق

فحش بود این؟

آقای تِدیانیِ عزیز. با شمان این خانم.

نه دیگه می ترسم کشته بدیم

خدا رو شکر که میترسین! نمیترسیدین چی میشد! خخخ.

من کلا تو ایران حیف شدم:-/
هعی میگم باس فرار مغزها بشم هعی بگین نه :-/

نخیر. ما هرگونه دادنِ جواب منفی ای رو انکار میکنیم.

برین. زودتر فرار کنین. استقبال هم میکنیم تازه. :دی

من ناراحت نشدم که اشتباه جواب دادم ولی ناراحت شدم که گول ظاهرش رو خوردم و اون الان گول ظاهر نداره :)))
مسابقه ی قشنگی بود
تشکر
یاعلی

میخواین گولِ ظاهرتون رو بدین ما بهش بدیم؟

خیلی ممنون از شما.
علی یارتون.

المی جان فرار مغز ها جواب نمیده.میگن این اواخر اوباما به حالت جنون رسیده داره شخصا ملتو ترور میکنه.این بنظرم کار سازتره واسه ما :دی
پاسپورتو ویزامو درست کنین من فرار میکنم با مغزم:-/ والا توقع که ندارین من با این هوش و استعدادم برم خودم پاسپورتمو بگیرم!!!:-/


@miss fatemeh واقعا؟؟؟میرم کانادایی اروپایی جایی مغز خر که نخوردم برم جای آمریکای جنایتکار
استغفرالله

پاسپورت و ویزاتونم ما درست کنیم؟!

واقعا که!

ابو جان بخاطر مردم باید از خیلی چیزا ترسید :))

چقدر از خود گذشته!

@المی...
آفرین آفرین همون اروپا بهتره!
اختیار دارین!دست پرورده ایم!
بازی خوبی بود. ما که بخاطر جایزه شرکت نکردیم، به گنه کارها که جایزه تعلق نمیگیره:(

خسته نباشید همگی..

مُخامتان...

چوکاره؟! یره حرفای فلسفی نزن ما زورمان نمرسه کمرمان مشکنه!

قربونت.
فدای تو.

اهم من گفتم بازی خوبی بود خسته نباشید!!!؟؟؟؟
فکر کنم نگفتم که الان گفتم دیگه:دی

نه نگفتین. دیگه فایده نداره. من دلخور شدم!

خیلی ممنون.

جمله   آخر  پست :))))))))

مالِ تو

:)

یعنی منکه گفتم ۷ غلط کنم
یعنی اونا همشون گفتن ۷و ۵😡😡😡

علیرضا جان نظرات همه واضحه. زیاد سخت نگیر داداش.

سلام 

افق کو ؟ :|

سلام.

از اونوره!

بلاگفانی فکر کردیم یعنی؟!! :))))

بله. شما یه بلاگفانیِ اصیل هستین! تبریک میگم. ببخشید که نمیشه با هم دست بدیم. الان میگم آبجیم بیاد با هم دست بدین که تفاهم نامه رسمی بشه!

سلام..
آقا دمتون گرم.. راضی نبودیم به زحمت!
ایمیلتون رسید.. ممنون..
ولی ناموسا جمعه ـس و خوابگاه شام نمیدن یه بشقاب ماکارانی میفرستادین خیلی خوب بود :))))) شوخی کردما، خیلی خیلی هم ممنون.. دستتون درد نکنه.. چرخِش بچرخه براتون

سلام.

قربون شما.
خواهش میکنم.
کدوم شهرین شما؟! والا ترسیدیم شهر دور باشین غذا فاسد شه! البته ضرر هم نمیکنین دیگه. غذای روح میدیم بهتون. نوش جان کنین که اثرش رو توی شریان های فرهنگی مملکت مون شاهد باشیم.
ان شاءالله که مبارک تون باشه. ما منتظریم که اعلام کنین اسم کتاب ها رو.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پای تخت هستیم..
ایمیل دادم ولی خب اینجا میگم احتمالا راحت ترین..
من "***** * ***** ********" و "******* ** *** *****" رو انتخاب کردم..
البته شد **** اشکالی نداره؟!

ببخشید پس من چک نکردم.

نه مشکلی نداره. در اسرع وقت لینک دانلود رو براتون ایمیل میکنم. خیلی ممنون.

ممنون از شما ..

قربون شما.

خداحافظتون
به نظرات افراد مهم برسین

وای وای وای علیرضا!

به خدا تو بزرگسال نیستی! خخخ.

خداروشکر بزرگ نیستم
بعضی مواقع افراد کوچیک عقلشون بهتر از بزرگاس
وقتی بزرگ میشیم مثل الان باهم جنگ میکنیم
خوشحالم که بزرگسال نیستم

علیرضا به پیر به پیغمبر من با هیچکس جنگ ندارم! بابا تو داری یه طرفه به قاضی میری! خوبه من کلی بهت توضیح دادم. 

از آخر هم نفهمیدم از چی اینقدر دلخوری.

ن بابا/:
بذایه باردیگه نگاشون کنم

دو بار دیگه نگاشون کنین!

دیدم p:بنده دیگه تو همچین مسابقاتی شرکت نمی کنم

ما هم میشینیم و نگاتون میکنیم :|

چی فرض کردین ما رو؟! میایم یکی از اعضای خانواده تون رو گروگان میگیریم که حتما شرکت کنین.
ما کوچکترین فرصت ها رو برای خندیدن از دست نمیدیم!

چرا بهتون برمیخوره ؟!

الان قیافۀ من به آدمایی میخوره که بهشون برخورده؟! :دی

قیافه روکه ندیدم ولی از حرفاتون یکم آره

من باید یک « :دی » میذاشتم البته! ببخشین حالا. به دل نگیرین. دل درد میشین. :دی

بِ خاطر تِد که حساب ممدِمون رو میرسونه ب دل نمیگیرمD: صلوااات^__-

خیلی لطف میکنین!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

عه جدی 5 و7 بود جواب؟ آخه من ازین هوش و زکاوتا ندارم که
گفتم 7 که مقدسه به نیت پنش تن میگم 5 و7 :) خوب شد 14 معصومو نیت نکردم :D

خخخخ. دمت گرم.

حالا درسته من ۱۲ روهم گفتم ... ولی ۷ روهم گفته بودم‌هااا :))

حالا درسته 7 رو هم گفتین، ولی 5 رو نگفتین ها! :دی

دست شما درد نکنه بابت شرکت کردن تون. بیشتر ببینیمتون تو بلاگفان!

مبارکش باشه ایشاالله توزندگی همیشه لبش خندون ودلش شاد باشه:))

همچنین شما مکانیکِ عزیز.

نه خودم بهش نیاز پیدا میکنم.:))
چینیش تو بازار نیست یکی بخریم؟ :)))
یاعلی

نه متاسفانه نیست. باید قاچاقی وارد کنیم براتون.

اونایی که با ما تبانی نکردن و از جواب ما سو استفاده کردن کجا نشستن !

+ حالا که اینجوری شد اصلا خوب شد که من برنده نشدم بلاگفان !:)

اون ته سالنی ها باشن فکر کنم!

+ چی بگم الان؟! بگم خوب شد آره؟ یا بگم نه خوب نشد؟! اصلا من سکوت میکنم.

فحش بودا... ازون فحشای آبدار:)))) منتها...بیان قبل از رسیدن به دست شما سانسورش کرد اینه که به صورت بوقققققق در اومده:))

یعنی برم دست بیان رو ببوسم؟ دمش گرم.

قانع شدم :D
چشم :))

خب خدا رو شکر! :دی

به خودم افتخار میکنم :دی
چقدر ستمه این سیستم قرعه کشی
من تا حالا تو هیچ قرعه کشی ای نبردم :((((
جسارته البته :دی
عالی بود
راستی
اوشونم امیر بهزادپور هستن نه امید ;))
میشه به آبجی بگید بیاد با منم دست بده؟:دی
مرسی از هدفِ والایِ پست *_*
انصافا خرس نبودن :(
اما خب رو حرف ابو نمیشه تبصره آورد :دی

ایشالا تو مسابقات بعدی برنده میشید.

سیستم قرعه کشی به این باحالی. فی البداهه بود!

از دستم در رفته. نمیشه هم اصلاحش کرد! میخواین کلا بزنم حذفش کنم؟! خخخ

میگم در اسرع وقت بیاد!

خرس بودن.

بعد چرا فقط جلو اسم سه نفر اول خانمه؟
بقیه آقا و خانم نمیخواستن؟:دی
مال ما رو هم بردار بابا :)))

اول نوشتم بعدش حوصله ش پرید. گفتم سریع بنویسم بره! خخخخ.

نمیشه برش دارم. خب نظره! ویرایش نمیشه.

0×13 
به نظرم اسمتو عوض کن بزار خوش شانسِ باهوش :دی
مبارکت باشه =)))
چند تا کتاب تپل انتخاب کن بخون حالشو ببر
عاقا من ندیده بودم پست قبلی رو !
مجددا مسابقه برگزار می کنید و رای گیری می کنید.

وگرنه میریزم تو خیابون شعار میدم !!!!!!!!!!!!!

نمیشه حالا صبر کنین تا مسابقۀ بعدی؟!

گناه داریم به خدا! خخخ


دیر رسیدم :؟
مسابقه بعدی ؟!

آره دیگه. ایشالا مسابقۀ بعدی. ولی خب همچنان همراه بلاگفان باشین!

الان دیگه دیر شده ، چون من ریخته شدم تو خیابونا دارم شعارمیدم و تا این لحظه افراد زیادی نیز به جمع بنده ملحق شده و جمعیت در چند متری ساختمان مجمع برگزاری مسابقات بلاگفان هست...

من هرگونه اعتراض خیابانی علیه بلاگفان رو محکوم میکنم.

بلاگفان ، شما در محاصره ی نیروهای مردمی جنبش جایزه دوستان بی جایزه هستید...
زودتر تسلیم شوید ، این به نفع همه است !

اول یک پوزش بابت این که دیر جواب میدم. سرعت نتم فوق لاکپشتیه.

بعدشم باید بگم هه هه! فکر کردین.

ما از کانال زیر ساختمون در رفتیم الان تو راه کاناداییم!

من میرم که محو بشم  :دی
یادم نبود نظره :دی
ببخشینات :دی

زودتر فقط!

گفتم یه جا شام میدن ها !:دی

نگو اینجا بود ! :|
خدایی همیشه دیر میرسم ! همه جا :دی

عصرونه بود البته!

فردا بیاین صبحونه دور هم باشیم! خخخ.

عاره.دوتا ماچ ابدارم چاشنیش:)))

ایش. چندشم شد!

5 و 7 

آقا جواب درستو گفتم جایزه بدید :|  :/

دیر گفتی مسافر! دیره. دیگه دیره.

Everything wrote made a ton of sense. But, consider this, what if you were to create a awesome title?
I mean, I don't want to tell you how to run your blog, however what if you added a title that
makes people want more? I mean نتایج مسابقۀ خرس یابی :: بلاگفان is
a little boring. You could glance at Yahoo's front page and
note how they create post titles to grab people to click.
You might try adding a video or a related picture or two to get readers excited about what
you've got to say. In my opinion, it could make your blog a
little bit more interesting.

من فقط امیدوارم فحش نداده باشی. خدایی نکرده اگه توش فحش نوشته باشی میام پدرِ پدرِ پدر صَدّام رو در میارم. از ما گفتن.

عکسی که برای مسابقه تو نت پیدا کردی ناقصه و هیچ نکته رد گم کنی نداشته صرفا عکس ناقص پیدا کردی
چون اون 2تا دیگه که تو عکس کامل بودند هم عروسک بودند فکر نمی‎کردم نیاز باشه عکس کامل رو بدم ولی الان که این پست رو دیدم فکر کنم واجب باشه یه نگاه به عکس بندازید.

http://s8.picofile.com/file/8299059392/boo_dog.png

می‌تونی boo dog هم سرچ کنی.

من از شما معذرت میخوام دوست عزیز!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان