غیبت کبری

سلام.
مدتی از فعالیت بلاگفان میگذره و توی این مدت خاطرات خیلی خوبی رو با هم ثبت کردیم. از دامن زدن به فضای خداحافظی توی دنیای وبلاگ نویسی واقعا بیزاریم و هرگز دلمون نمیخواد که چنین کاری بکنیم. همیشه آرزوی داشتن حال خوب برای شما داشتیم و همچنان داریم.
طی مدتی که دور هم جمع بودیم و تحت عنوان بلاگفان فعالیت کردیم، سعی کردیم که چند نفر نویسندۀ طناز جذب کنیم که بشن همکارمون و تعدادمون بیشتر بشه و خاطرمون جمع‌تر. منتهی هرچقدر گشتیم، هیچکس پایۀ این کار نبود. یعنی فعالیت توی بلاگفان برای اون کسایی که ما مد نظر داشتیم جذاب نبود. لذا تیم‌مون در آخر، همون تیم اولیه باقی موند.
حالا هم تیم بلاگفان قادر به فعالیت نیست. به دلایل مختلف که قابل ذکر نیستن. واقعا دل کندن از فعالیت توی بلاگفان برای ما سخته. چون فعالیت توی بلاگفان بیشتر از اون چیزی که تصورش رو بکنید برامون لذت بخش بود. اما خب دیگه دورِ گردون، میگرده.
از تیم بلاگفان، فقط سناتور تِد مونده که میگه من میخوام فعالیت کنم. اما خب فعالیتِ هم‌زمان توی بلاگفان و وبلاگ خودش یک کم سخت شده. چون اینجوری توی بلاگفان دست‌تنهاست. برای همین یک راهکار پیشنهاد کرد که عرض میکنم.
تمامیِ کسایی که دلشون میخواد یک وبلاگ با محتوای طنز رو دنبال کنن و مطالبش رو بخونن، به وبلاگ سناتور تِد مراجعه کنن. سناتور قول داده که محتوای وبلاگش رو طنز تر کنه. البته همین الانش هم طنزه، ولی قول داده که طنز تر بشه. پس تقریبا میشه گفت ادامۀ فعالیت بلاگفان، در وبلاگ سناتور تِد!
ضمنا، قول نمیدیم، ولی خب امیدواریم شرایط جوری پیش بره که یه روزی دوباره بتونیم مثل قبل فعالیت کنیم. دم همتون گرم.
باحال باشید ∶)
۸ موافق ۱۵ مخالف
ای بابا من تازه پیداتون کرده بودم
البته سناتور تد عالی می نویسه ولی شمام باید باشین
من اگه طنز نویسی بلد بودم بهتون می پیوستم ولی بلد نیستم، همیشه چنان می نویسم اشک همه در میاد.

دیگه هر اومدنی یه رفتنی داره.

من بهتر مینویسم ها! حیف شد دارم میرم!
ممنون از شما.

یه کم غمناکه...
ب هرحال موفق باشید همگی...

ممنون.

هی وایِ من.

هی وای ما!

سلام
چه بد! 
چه حیف! 
البته که نمیشه قلم شما رو با جناب تد مقایسه کرد ولی ایشونم طناز قابلی هستن 😉

دم همتون گرم... 
باحال تر باشید : )

الان پرواز کردم!

تد هم خوبه! خخخخ
 ممنون

خب ما انقدرر صبر میکنیم تا سرتون خلوت که هیچ،کچل بشه:)))

لطف شما رو میرسونه.

تازه خاطرات داره یادم میاد :/ در کل خوش گذشت... ممنون :)

خب خوبه دیگه. خواهش

من واقعا نمی‌دونم واسه پست‌های خداحافظی باید روی موافقم کلیک کنم یا مخالفم!
به ما نیز در این مدت خوش گذشت و ممنون از همگیتون :)
مطمئنا برمی‌گردین، هر چند نه‌چندان زود :)

خب کلا کلیک نکنین.

ممنون.

آها راستی حکمت اون اِچ و اِم و وای بالا رو نگفتین یا من یادم نیست؟
اگه نگفتین بگین دیگه، لطفا!

نگفتیم.

بگم؟ سکرت بود ها! حروف اول اسم هامونه. حسین و یاسین و تد که نمیخواد اسمش فاش بشه

آرزو جون اونا اول اسماشونه :) 

آفرین.

وااااای داشتم لو میدادم خخخخ
 

لو دادم خودم. فقط اسم تد رو لو ندین جایی

دقیقا همونو منظورم بود
 دقیقه ی آخر همه رو پاک کردم.

پس شانس آوردم.

آها، خب من چون فکر می‌کردم باید دنبال حروف اول شهروند مریخی و ابواسفنج و سناتور تد باشم و چنین‌چیزی مشاهده نکردم، گفتم شاید چیز دیگه‌ای باشه، ممنون به‌هر حال.
@محبوبه شب
از شما نیز ممنون :)

نه خب. اینا اسم مستعار بود.

چه بد :(
این پست برخلاف بقیه ی پست ها، ناراحت کننده بود...

متاسفیم واقعا.

تِد هم خوبه؟ :| 
:)))

پ ن پ بده! یه بار دیگه خودتو دست کم بگیری میام میزنمت!

نه خب! یجوری گفتی انگار داری به شاگردِ ته کلاست میگی :)))))

دقیقا با همین حالتی که گفتی گفتم. ∶دی

آقا این دم آخری سخت نگیر. تحمل کن. هخخخ

بذار این تیغِ آخرو هم بزنم :))))

@محبوبِ شب
دیگه نبینم طرفای وبم بیاید :)))))))) 

نه جان من نزن! تد بی تو هرگز با تو عمراً!

البته اسمشون محبوبه هستش :)) 

خلاصه که این قیاسِ نادرست رو برنتابیدم :)))))
اجازه بده بزنم این تیغِ آخرو برار :))))) 

تد نزن. صبر کن شلوارمو عوض کنم بیام پیشت با هم بزنیم.

خون تو خون میشه خیلی برار :)))

خب خون من و تو نداره.

ای بابا

شرمنده دیگه.

اسمِ جنابِ تد رو که منم میدونم! :|

امیدوارم بلاگفان دوباره مثلِ سابق به فعالیتش ادامه بده...

الکی!

ممنون.

پ هیچی
پاشو عوض کن بیا :)))
شلوار کردیتو بپوش فقط :))

اومدم.

نه واقعی! دلیلی نداره الکی بگم!

خب خیلی ها نمیدونن.

@حوا
اسم جنابِ تد :/ شایعه نسازید خانم محترم :))

نمیدونن یعنی؟ آبروریزی کنم؟

بلاگفان نباشه که بیان میشه ماتم کده...
:(

دعا کنین شما.

خیلیا چیه برار؟؟؟
فقط چهار پنج نفر میدونن :|| اونم از خیلی قبل! 

خب دیگه. بقیه به جز اون چهار پنج نفر میشن خیلیا!

@سِناتور تِد
میدونم خب :/
جرمه؟!

خصوصی بگین چیه؟

@حوا
خصوصی تو وبم بگید پس :|

نه. همینجا بگن.

:||

بره چی اقد جدی و عصبی ای برار؟

لحظه های آخره خا 😢
بعدم اسمم لو رفته باشه چی؟!! پاسخگویی؟ :)))

ما نباشیم یک عده دیگه. بیانی ها از پس خودشون بر میان داداش. نگران نباش. 

اسمتم لو رفت فدای سرت. مگه من که اسمم لو رفته چی شده؟

خوبه خودوم گفتوم بدم میه یکی بهم بگه محبوب هااااااا :|
بَد :|
 

آورین👏👏 محبوبه درسته ^_^

ها والا محبوب خانم!

جناب اسفنجشون : |

یعنی حقتانه با اینکه از ایموجی بدتان میه، ایموجی بارونتان کنوماااااا 😐😑😐😑😐😑😐😑😒😒😒😒😒

چی گفتم مگه؟ خخخ

محبوب خانم! قیاستون رو برنتابیدم و اعلام وضعیت قرمز میکنم :)))

اوه اوه. باز خوبه اعلام وضعیت قهوه ای نکردی!

قیاس کدوم قیاس؟😕
الان دیدوم باز یادتان رفت او ه ی آخرشو بزارین😠😒 
جنااااااااااااب تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد😡😤
من و با ای یرگه حسین 😕😒😄😄😄

یره صد بار گفتم به مو نگو یرگه.

اصلا ایطور که شد ، طناز فقط جناب اسفنجشون ایناااااا😜

احسنتم!

محبوب خانم😎😎😎😄😄😆
محبوب خانم 
و 
محبوب خانم های بعدی :))))))
اسم سناتور مگه اولش N نبود؟ :|
عایا من تاکنون در جهل و گمراهی به سر می برده ام؟ :|


خداحافظ بلاگفان. ممنون که بودی. خوب بودی! من هنوزم امیدوارم شما بعد از کنکورِ اون سی و سه ممیز سه درصدت، زنده شی و برگردی به آغوش بلاگستان. :)

من که شخصاً طنز واقعی و به دور از فکاهه نویسی رو در وبلاگ همون سی و سه ممیز سه درصد... و حالا با ارفاق، کمی هم در وبلاگ تد (😜:دی) می بینم. :)

این لطف تو رو میرسونه شازده. ممنونم. البته تد استاد منه.

‌منتظرتونیم با قدرت برگردید ان‌شاء‌الله :)

@شازده کوچولو m بود :دی

ممنون.

خداحافظ بلاگ فان خداحافظ باب اسفنجی ستاره بچینی درسات رو بخونید بوس بوس 

ممنون. خداحافظ!

به امید بازگشت :)

ان شاءالله.

زود برگردین :(
@تد 
میگم فک نکنم اسمت همچین هم سکرت باشه ها ! 

امیدواریم.

هعی :(
باشه :(
ولی به قپه های روی لباس فرمم قسم اگه برنگردین با دستبند برتون میگردونم :))

@سناتور تد
برادر اسمت چیه؟بگو مام در جریان باشیم خا :))

چشم. ان شاءالله.

@dreamer
ینی میدونی؟! اگه میدونی بیا بوگو خصوصی! :))
@miss fatemeh
:/ :))
امیدوارم هر کجا که هستید شادو پیروز باشید و با حالی خوب تر و دلی شاد تر به اینجا برگردید :)

خیلی ممنون.

سلام!
ای بابا...تازه اومده بودین که... خیلی ناراحت شدم :(

امیدوارم هرجا و درهرشرایطی دلتون آروم و زندگی‌تون پر از شادی و سلامتی باشه :)

سلام. خیلی ممنون.

من تازه این جارو پیدا کرده بودم:((

خب پستای قبلی رو بخونین! تازه. تد هنوز هست.

اینا همه پس لرزه های رفتن من هست! اگه میدیدم قراره بدون من، بلاگفانم نباشه، نمیرفتم خب ! :| :دی
موفق باشین :)

آره. تو مدتی که بودین اینقدر ضربه زدین که بعدش کلا منحل شد بلاگفان!

ممنون.

موفق باشید همه تون:)

ممنون.

ایشالا که همه موفق و شاد و سلامت باشید و باشیم .... واقعا با این شرایطی که هر کسی تو زندگیش داره اصرار کردن سختیه . 
باز شکر جناب سناتور همچنان پرانرژی ادامه میدن :)
به امید بازگشت دوباره اتون. ..

ممنون.

الان من میخواستم فالو کنم ... 

فالو نکنم ینی ؟

اگه دلتون خواست دنبال کنین شاید یه روزی دوباره برگشتیم!

ضرر نداره.

ای بابا
این روزگاربه هیچکس وفانمی کنه

بله متاسفانه!

:((((((((
چرا واقعا؟
خیلی ناراحت شدم

دیگه دیگه. پیش میاد گاهی.

سلام

ان شاالله هر جا هستید همینجوری به کاراتون ادامه ندید 
:دییییییی

درسته نمیام ولی خب تنها جایی بود ک این همه وبلاگی بهش علاقه نشون میدادن 
اما خب شمام حق دارید :)

سلام.

خیلی ممنون.
ما هم خیلی دوست داریم بلاگفان کارش رو از سر بگیره.

چقدر اینجا راکد شده:((((

دیگه نمیشه کاریش کرد دیگه. پیش اومده.

دلمون براتون تنگ شده کجایین؟ :((

خیلی ممنون. یه جا زیر سایه شماییم.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان