غیبت صغری

سلام.

شنیدم صغری خانمِ بلاگر پشت سر ما غیبت کردن! راسته؟ خب میگذریم.

با تهمت ناروا شروع کردم که کارِ زشتِ غیبت این مدتمون رو ماسمالی کنم.

ولی الان که فکر میکنم میبینم پشیمون بشم بهتره. پس حرفم رو پس میگیرم و یه عذرخواهیِ گنده خدمت تک تک تون عرض میکنم.

به جان تک دخترِ نداشته اون آقایی که یک ملیون ازش طلب دارم بچه ها سخت مشغول تحصیل بودن! مخصوصا ابوالبلاگ که جزء اون حمارخوانای خفنه! شهروند خان هم که یه تور زحل گردی بهش خورده و اونجا داره کنار قمرهای خفنش کیف میکنه. البته تحصیل هم میکنه، ولی کیف بیشتر! خلاصه اینکه بچه ها بدجوری مشغول بودن. منِ اسفنج هم که کوچیکِ همه بلاگفانی های عزیز هم هستم، به جز چند مورد که از روی اجبار رفتم نونوایی، بقیه اوقات رو یا دکتر بودم یا تو خونه به حالت درازکش در حال استراحت!

خلاصه اینکه اصلا فضای فعالیت نبود. دعا کنین هم دانشجوها موفق باشن و هم همه مریض ها خوب بشن. ما هم بیشتر بتونیم در خدمتتون باشیم.

هم منتظر پست های باحال باشین(اگه خدا بخواد) و هم خودتون باحال.

۱۷ موافق ۰ مخالف
ایشالا زود خوب شین و امتحانا هم عالی باشن
منتظریم...

ممنون از شما

:)
همین‌که ستاره‌ی اینجا روشن میشه و چشمم به آواتار میفته انرژی مثبت منتقل میشه حتی اگه پست طنزی در کار نباشه.
ان‌شاءالله تموم عوامل کم‌فعالیتی عوامل بلاگفان ختم به خیرترین بشن و زودتر پست‌های باحالتون رو بخونیم :)

اینا همه لطف خداست!

ممنونم از شما.

سلام
همین‌که ستاره‌ی اینجا روشن میشه و چشمم به آواتار میفته انرژی مثبت منتقل میشه حتی اگه پست طنزی در کار نباشه.
ان‌شاءالله تموم عوامل کم‌فعالیتی عوامل بلاگفان ختم به خیرترین بشن و زودتر پست‌های باحالتون رو بخونیم :)

علیکم السلام.

اوه، ببخشید که دوتا شد.
دومی رو در نظر بگیرین که سلام هم داره!

اولی هم لبخند داره! جفتش رو در نظر میگیریم.

موفق باشید :))

ممنون از شما.

اونوقت ابوالبلاگ به من میفرماین حمارخون.

خیلی خوشحالم بابت برگشتتون:)

البته در حمارخوان بودن شما هم شکی نیست!

شاید احساس کرده شما حمارخوان ترین!

رفته بودین حاجی حاجی مکه دیگه:|

خوشحالمون کردین+موفق باشین:)))

بابا نمیشه رفت مکه که!

ممنون.

منتظریم :)

موفق باشید

ممنون از تو.

الان حقتونه همه اعتصاب کنیم کامنت نذاریم -__-

ما بازم شرمنده ایم و منت میکشیم!

خیلی خوشحال شدم بعد از غیبت صغراییتون :دی چراغ باگفانو روشن دیدم.
ان شاءالله شما و دوستان همیشه خوب باشید.
منتظر پستای باحالتون هستیم :)
باحال باشید :))

ممنون از شما.

عخخخی چه مظلوم :) اشکال نداره حالا :))

گردن ما از مو باریک تره

چراغِتون روشن. دلاتون خوش  ؛)

خیلی ممنون.

ان شاالله موفق باشید..
وبهبود یابد کسالت ها..
و همچنین صغری..اقدس و غیره وذلک

خیلی ممنون.

سلام!
اتفاقا بعد از این اتفاقات اخیر؛ همگی نیاز داریم به شادی :)

موفق باشید :)

سلام. ممنون

غیبت کبری هم بود دشواری ای پیش نمیومد =))

این بچه حرفتون رو نشنیده میگیرم!

خوش آمد :))))
باشیدا!

ممنون.

به امید خدا هر چه زودتر سلامت بشید

ممنون

سلام
آقا خدا بد نده، انشالله شفای عاجل :)
دوستان هم موفق باشن
منتظرتون هستیم

سلام.

خیلی ممنون

علیک سلام!
یکی دوتا از همین حرفا که جوابش «ممنون»ـه، به انتخاب خودتون از طرف من داشته باشید. :)

سلام.

خیلی ممنون چی؟ خیلی ممنون.

ان شاا... که موفق باشید
خوبه  که هماهنگ با من برگشتید:))
یاعلی

سلام.

خیلی ممنون.

منم دو روزه سرما خوردم. حالم خوش نیست.
واسه تورِ جزایر لانگرهانس ثبت نام کردم. دعا کنید برم آب و هوایی تازه کنم :-))))

نه. اونجاها خطرناکه! ایشالا بری هاوایی.

الان شما علف های خیلیییی سبز زیر پامونو ندیدین؟:)))
مرسی اه:دی
اصن بلاگفان خونمون کم شده عسد:))

دیدیم!

ولی به جان خودم بدجور مشغول و بیماریم!

این دفعه تر نمره انضباطتون کم نمی‌کنیم ولی دفعه بعد....

آخ آخ. فکر کنم کارمون ساخته ست!

ایشالا به سلامتی دانشجوهای عزیز ، بیماران ، کسبه محل ، همه و همه خود و سلامت و سرحال و موفق و مانا باشن :)

خیلی ممنون.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان