خودکُش های شوخ!

بعضی وقتا هست که بعضی ها پست هایی میذارن با این محتوا:
«من دیگه از این زندگیِ نکبت بار سیر شدم. دیگه بریدم. دلم میخواد نباشم. حلالم کنین.»
بعد ما هم چون خیلی روحیه مون حساسه، تصورمون از اون شخص تو اون لحظه یه چیزیه شبیه این:


ولی خب در واقعیت اینچنین نیست و ما سخت در اشتباهیم. چون واقعیت یک چیزیه شبیه این:

۲۳ موافق ۱ مخالف
D:

شایدم نه !

واقعا آره!

دیدم که میگم خب! خخخ.

من اگه بخواد خودم رو خودکشی کنم، یه چند صد تا قرص خوابی چیزی میخورم که بگیرم بکپم تو خواب بمیرم.
بلندی که هرگز.

از کجا میدونی خوابت ببره؟! خخخ. شاید قبل از خواب کارت ساخته شد!

😂😂😂😂😂
ابواسفنج برملا میکند هر انچه که پنهان است😂😂😂😂

کارمون همینه دیگه. افشاگری! خخخ.

خدا خیرتون بده چشم یه ملتو باز کردین!!

خیلی ممنون. خدایی اگه ما نباشیم این ملت میخوان چیکار کنن؟

مث من:/

جدا؟ شما ماشاءالله تعداد پست هاتون خیلی زیاده! نمیشه قضاوت کرد فعلا در مورد شما.

خب افرادی هستیم که فقط زورمون به وبلاگمون میرسه -__-
سر وبمون خالی نکنیم سر کی خالی کنیم؟ -___-
آیا شما جوابگویین؟ -__-
چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟ :|||||
:دی

وب بیچاره.

بعد امثال من و تِد و شهروند باید اینا رو بخونیم و بعد دق کنیم از دست شما ها!

خوابم نبرد میگم یکی با چوبی چیزی بکوبونه تو مخم :-)))

بیا من تخصص دارم. همچین میزنم تو ملاجت با این چماق!

نه غلام؟!

خدانکنه :-)))
هستیم در خدمتتون :-)))

اون که صد در صد. از خدا برامون عمر دراز و با عزت بخواین! فی المثل عرض کردم!

اِه پس اعتراف میکنید که چماقِ دیشبیِ من پیشِ شماست؟
آخه گمش کردم :-)
باشه خبرتون میکنم. 
راستی ممنون که در نظرسنجی شرکت کردید.

نخیر. من هرگونه ارتباط چماقم رو با شما انکار میکنم! من چماق خودم رو دارم.

هرگونه دزدیِ چماق رو هم از همین جا محکوم میکنم.
خواهش میکنم.

خخخخ
نتیجه اخلاقی:«این دسته افراد مارو اسکل میکنن...وباید تا گردن سرشونو بکنیم تو یر داغ:|||

توی چیِ داغ؟

سلام 

خخخخ خخخخخ ای تو روح اون خود کشیه :)


سلام.

مسافر، مدیونی فکر کنی مخاطب خاص این پست خودتی! :دی

والا بخدا...آدمو دق میدن با این پست هاشون...

:)

معلومه دلت خونه! 

بیا یه روز بریم در خونه تک تکشون آبرو ریزی. چطوره؟

حال روز دل ما که از نوشته هامون پیداست..

نه بابا گناه دارن طفلی ها...

کو بذار ببینم چی مینویسی؟!

عه؟! بابا شاعری که داداش. از خودمونی پس.
به خاطر تو کوتاه میام. دفعه بعدی ولی اگه تکرار کنن خودم میدونم و اونا.

با خوندن این مدل پستا حاضرم برم در خونش به سامورایی ترین شکل ممکن خودم به قتل برسونمش که دیگه نیازیم به خودکشیش نباشه!-_-

فقط رفتین منم خبر کنین!

منم آرزو به دل موندم بکشم شون!

:)) خدا بخندونتون ...
من از زندگی نبریدم چیکار کنم ؟؟

خیلی ممنون.

هیچی، به زندگی تون ادامه بدین و بندگیِ خدا بکنین و بلاگفان بخونین و شاد باشین. آدم مگه از زندگی چی میخواد؟

خخخ
ولی گاهی اوقات اینظوری نیست 

99 درصد هست! میخواین تضمین بدم؟

/-:خب همیشه هم اینطوری نیس

99 درصد هست! شما هم میخواین تضمین بدم؟

در این جور مواقع باید گفت:

ابو اسفنج جان خشن میشود...:)

آره. خشونت خونم میزنه بالا.

هیچی دیگه همه سر به بیابون میزاشتیم!
مرسی که هستین =| =)

خب بندگان خدا که تو شهرهای کوهستانی زندگی میکنن چی؟

خواهش میکنم.

اونا هم از سر ناچاری میرفتن تو افق پناهنده میشدن

آره دیگه. آدم وقتی مجبور باشه خیلی کارا میکنه.

خلاصه اینکه مرسی که هستیم. بله :دی

قیر داغغغغغغ!

ما تو بلاگفان فعلا به خواهران دسترسی نداریم. خواهشا یکی از خواهران بیان ایشون رو بگیرن. ایشون عصبانیت شون از ما ظاهرا خیلی بیشتره!

نکن خواهر. نکن.
آره خواهر. شما از اون دستشون بگیرین.
شما خواهر، شما از اون دستشون.
اون خواهرِ تهِ سالنی خواهشا بیکار وای نستین.
یه لیوان آب قند بیارین.
:دی

من سیانور میخورم...اینجور خودکشیا خیلی ضایعه... پهن میشی وسط خیابون یا پیاده رو... با صورت لهیده:||
تازه هیچکسم دلسوزی نمیکنه...
تورو خدا دپرس های محترم از همین تریبون اعلام میکنم: لدفا در نوع خودکشی سلیقه بخرج فرمایید:))))

من این حرکت شما رو محکوم میکنم.

همین که میاین روش های خودکشی رو ترویج میکنین!

بهار جون فدات شم به خودت مسلط باش.خانواده نشسته خوبیت نداره

آفرین.

یادم باشه بعدا به شما جایزه یه پاک کن بدم.

ولم کنین... با توام...ولم کن... کجا میبرید منو؟؟؟
نفرین خدا بر تو باد ای ابو....!!!:))))

یک خورده که حالتون بهتر شد برتون میگردونیم!

حداقل میگفتین نفرین خدایگان عامون حدس میزدم دارین شوخی میکنین! اینجوری این نفرین تون قلبمو سوزوند تا انتها :دی

بهار جان شما تا وقتی حالت روحیت مساعد بشه بازداشتگاهی
اوخ... ببخشید ..بیا این پماد سوختگی رو بگیر..بلکه افاقه کنه:)))

چقدر خوبه این پماده!

از کجا گرفتین؟ خارجیه؟

فاطمه جان... لطف کن برو سند خونتو بیار...من فردا امتحان دارم:)))

بلاگفان مسئولیت هیچگونه کلاه برداری ای رو به عهده نمیگیره. در معاملات خود نهایت دقت را به خرج دهید.

با تشکر
ابو اسفنج بلاگفانی.

به سرگرد مملکت پاک کن میدین؟ =|

وسعمون در همین حده به جانِ آقای خرچنگ.

نداریم. همین رو قبول کنین و بر ما ببخشید :(

پماد آلفاست...پام که سوخته بود میمالیدمش روش:)))

خیلی خوبه. کارت به کارت میکنم بی زحمت یه شیش هفت تا کارتن بفرستین دم خونه مون.

شرمندتم من خودم سرگردم بیام برات سند بزارم؟؟
ای بدجنسا:///// پس دستتون تو ی کاسه ست!!! عاغای قاضی من اعتراض دارم:)))

رو صبح آی! قاضی اول شب بیدار نیست.

چون آشنایی عیب نداره :)
معلومه تا ته ته سوخته...
شرمنده ..تا وقتی بازداشتم نمیتونم کاری برات بکنم( شکلک زبون درازی:))))

ابو اسفنج بلاگفانیِ صبور معروفه. نشنیدین؟!

صبر میکنم تا آزاد شین.
راستی! برای خودم که نمیخوام که. میخوام بزنم تو کار تجارت بفروشمشون.

بازداشت تا فردا ۱۰ صبح :)))))

چقدر کم!

آخه جرمی انجام نداده که.تا فردا صبح ازش چندتا آزمایش میگیریم اگه چیزی مصرف نکرده بود ولش میکنیم

خوبه، حداقلش اینه که من به پمادهام میرسم!

پس واستون شود داشته ؛)

آره شود داشته.

یکی باید بیاد شما رو بازداشت کنه آزمایش بگیره ازتون.

اون «شود» «سود» بودا

حالا چه شود؟! دیگه دشتتون رو شده.

بیام با شلنگ خفتون کنم یا با کش مو؟!!!تا ده صبح؟؟؟ من امتحان دارم....:||||
میای شریک شیم ابو اسفنج صبور؟؟؟
تو تجارت پماد منظور بود:دییییی

از قدیم گفتن اگه شریک خوب بود، خدا برای خودش یکی میگرفت.

ولی خب جهنم و ضرر. اول کاری بد نیست. شریک!

بی احترامی به مامور قانون؟؟؟؟؟

این همه با احترامی کردیم چرا تشویق نشدیم؟! به خاطر یه بی احترامی باید مجازات بشیم؟! خخخ

دیدی!!! خودش اینکارس:)))))

آره دیدم. متاسفانه.

آقا استادو میارم تو بازداشتگاه ازت امتحان بگیره.خوبه؟؟؟؟ :|

خانم معلم!

نه دیگه99درصد نیست واقعا

میگم میخواین تضمین بدم؟

بح...بح... نه اینکه استادمون مجسمه ی تمام قدر لطف و فداکاریه... حتما هم میاد...سند خونشونم میاره:)))
یعنی من تا حالا شما رو تشویق نکردم؟؟؟؟تا حالا ازتون تشکر نکردم؟؟؟؟
بشکنه این دست که نمک نداره :/

من که یادم نمیاد.

با تشکر.
ابو اسفنج بلاگفانیِ فراموش کار.

نوچ من قبول ندارم
چون دیدم که میگم
میشه گف شاید این که میگین باشه.اما شاید آدم از زندگی زده شده باشه و حوصله ی هیچی رو نداشته باشه و از فضای نجازی بخواد دوری کنه

علیرضا، داری میگی شاید این که میگیم باشه!

خب منظور ما هم همون یه عده هست که همینجوری ان.
ما به واقعی هاش هیچ کاری نداریم.
اصلا از ما نیستن اونا! خخخ.

میبینم جناب ابو اسفنج تغییر جهت داده...شده یار ما... ولی ما شریک نمیخوایم:||||
:)))
خودکشی هم شوخی دارد مگر

تیغ اولو بزن 

مجید خیاط ها ببخشید به جا ی ر بذارین :)

خب اول باید دید که منظور از شوخ چی هست! خخخ.

خدایا توبه. چقدر باید بشکافم؟!
شوخی کردم.
مسافر. تو رفیق گُل منی. خیلی بهت ارادت دارم. دلم میخواد که همیشه شاد باشی.
این پست ها فقط برای خندیدنه. همین.

من مجبورش میکنم بیاد ؛)
مارو دست کم گرفتینا
اصن من واسه درمان شما سه نفر هم که شده میرم روانشناس میشم://

خانم فاطمه و خانم بهار و خانم کفشدوزک.

با شماها هستن ایشون.

من:به گوشم
_قربان مخفیگاه قاچاقچیای مرزی رو شناسایی کردیم.بهتون نیاز داریم
من:اشه باشه.بچه هارو تو حالت آماده باش بزار تا خودمو برسونم
_بله.تمام
آقا شب خوبی بود مرسی.من دیگه باید برم سرکار.تا بعد

حالا هیچی از این مکالمه که سر در نیاوردم.

ولی خب برای ما هم هم.
شب شما به خیر.

نیلوفر جان قبلا رفتم پیش روانشناس.گفت امیدی نیست :)))))
دیگه جدی خدافظ

مگه ما شوخی داریم با شما خانم؟!

خداحافظ!

هی من میخوام برم نمیزارین :دی
منم با شما شوخی ندارم =|

ولی ما با شما شوخی داریم.

خداحافظ.

بایییی بای!!
منم که از پنجره بازداشتگاه زدم بیرون... تو راه مطب روان پزشکی ام:)))

منم دارم میرم یه طرفی.

داشتم به این فکر میکردم اسفنج ها جزو دام حساب میشن؟

من با فاطمه و بهار و البته شما بودم!
به کفشدوزک چی کار دارم!

شما یعنی کی؟!

تِد. این خانم رو شما میشناسین؟ با شما کار دارن فکر کنم.

اینا چرا با احساسات ما بازی میکنن؟؟ :/

اون واقعیاشونم غلط کردن که از زندگی سیر شدن :/

مثل اینکه باید صدا کنم خواهران بیان شما رو هم بگیرن عصبانیتتون فروکش کنه!

نمیدونم والا. شما حداقل بیاین با هم بریم دم خونشون آبرو ریزی!

خدایا خداوندا.به حق این شب عزیز همه ی مریضا رو شفا بده =|

الهی امین.

با شما هستم آقای ابو اسفنج خان

کی؟ من!؟

منِ مظلوم رو چه به روانشناس.
من فقط در مورد مشورت برای ازدواج میام روانشناس ها! گفته باشم.
فعلا فقط گیر 9 ملیون وام ازدواجم.

آقا بازداشتگاه محدوده.به خودتون مسلط باشین خواهشا =|

شما هنوز هستین که!

مامانتون نیان بگن دخترم رو از راه به در کردین درس نمیخونه ها! ما هیچگونه مسئولیتی رو قبول نمیکنیم.

اتفاقا با گوشی خودش اومدم D;

خب خب خب! چشم مادرتون روشن!

فقط یادتون باشه کارتون که تموم شد هیستوری مرورگرشون رو پاک کنین.
ما حوصلۀ فرار کردن از دست یک مادر محترمِ جارو به دست رو نداریم!

یکی شما مظلومین یکی هم گربه شرک:/
بیاین پیشم خودم براتون جوری میکنم:)

دست شما مرسی. مزاحم میشم پس! خخخ.

ابو اسفنج بلاگفانیِ مظلوم معروفه که! نمیشناسین؟

نیلوفر جان امیدی به من نیست خودتو‌ خسته نکن.به جاش بیا وقت بیشتری روی ابو اسفنج بزار بلکه به آغوش خانواده برگرده :))))

دست شما درد نکنه.

تِد بیا منو در آغوشت بگیر که اینا اشکمو در آوردن.

نه من نا امید نمیشم
هر دو تا تون رو به آغوش خانواده بر میگردونم
نیلوفر گیر دادیا =/
نوچ نوچ نوچ اشک؟؟؟؟؟؟؟از شما بعیده!نکن آقا!نکن!

این اشک شوقه!

خخخ.

بده به فکرتونم؟!؟
بیا و خوبی کن://
برویم یک چیزی بریزیم در خندق بلا =|
تا درودی دیگر بدرود

دودورودودود

بدرود!
نوش جان.

منم تقریبا با همون ۹۹درصدِ شما موافقم .

خیلی ممنونم.

ممنونم که موافقت خودتون رو با من اعلام میکنید. امیدوارم این موافقت نوازشی باشه بر سر و صورت اون کسایی که مخالفت میکنن :دی

چیزی ندارم بگم فقط الان یه سوال افتاده تو دهنم اونو میپرسم!
شما خونتون مورررچه دااااره؟!!

آره داره.

ما از اون خونواده هاش نیستیم انکار کنیم حقیقت رو! :دی

هعی وای ، ولی در هر صورت ، آدم از نبودن بعضی ها دلگیر میشه ، فرقی نمیکنه پریده باشه یا خندیده باشه 

نخیر. انگار نبود مترسک بدجور فضا رو غمگین کرده. بابا شاد باش آشنا. شاد باش که روزای خوبی در راهه. مترسک هم به زودی برمیگرده. غصه نخور داداش. بیا سرتو بذار رو شونۀ من راحت گریه کن خالی شی بعدش شاد شی.

(جانِ من نگو منظورت از بعضی ها مترسک نبوده!)

نه!این روش خودکشی سخته!فکر کنین طرف میپره بعد میوفته زمین مغزش ترکیده میشه!بعد حالا یکی باید بیاد جنازه اینو ببره!بعد منظره خیابون بدجور میشه!بعد تازه روش طولانی ایم هستش!نمی ارزه:دی(آیکون دست روی چونه و تفکر!)

الان من هم باید بگم تنها این همه فکر کردین یا از کسی هم کمک گرفتین؟! خخخ.

ولی خب کلاسش زیاده.

خوب اینجور ادما نمیخوان خود کشی کنن میخوان خودشونو لوس کنن و اعصاب ما رو بهم بریزن...
کسی ک بخواد واقعا بمیره بی سر و صدا ترین و کم ریسک ترین راهو انتخاب میکنه ک به نظرم تزریق هوا ب شریان گردنه
چ خشنم من 😑😐

برین قرص ضد خشونت بخورین! خخخ.

خخخخخخ
فقط برای بالا بردن تعداد بازدید کنندگانه
بیاین همه ی بار امتحان کنیم :دی
خخخخ

خخخ. آره به جان خودم! و همچنین اذیت کردن مخاطب! خخخ.

توو روان شناسی میگیم "کسایی که میگن ما خودکشی میکنیم، درواقع هیچ وقت،خودکشی نمیکنن!چون اگه میخواستن خودکشی کنن،میکردن دیگه!جار زدن نداش":| =)) 

درسته. این حرف کاملا درسته.

دکترای دیوونه ها درست میگن!

و باز هم کامنت ها کولاک کرده اند 👌🏻😂😂

کامنت نه خانم! دیدگاه.

دیدگاه ها همیشه کولاک میکنن.

فقط عین این تروله خوشحال نیستن
اشک تو چشماشون جمع شده ...

خیلی هم خوشحال و موذی هستن! خخخ.

:))) واقعنم

واقعا واقعنم.

به دکترای دیوونه ها ایمان بیاورید پس:| :))

ظاهرا باید همین کارو بکنم.

حالا شایدم اینجوری نباشه! با یه همچین خنده ی داغون دندان نمایی :)))))

راست میگین. شاید یه خورده شدید تر از اینه! خخخ

:)))))
اگه هر کس خواست چند روز نباشه بره خودکشی کنه که الان نسل انسان منقرض شده بود:)))
یاعلی

آفرین. همینه.

وای من ترس از ارتفاع دارم عکسو دیدم تهوع گرفتم

عه؟! دیگه از اینا نمیذاریم! خخخ.

شما فعلا چشماتونو درویش کنین.

جاست خنده
ححح

جاست شادی!

دوست عزیز دور از شوخی مردم در شرایط روحی خوبی نیستن

اگه دیدین در شرایط خوبی نیستن بگین بیان اینجا ما حالشون رو خوب میکنیم.

به قول دوست عزیز روانشناسمون اگه کسی بخواد خودکشی کنه، خیلی راحت میره یه گوشه خودکشی میکنه! نمیاد جار بزنه که!

هرجا میری ملت دارن ناله و زاری میکنن  :||
انقد ک وقتی میخونی فک میکنی واقعا یکی ولت کرده  :||

خخخخ. والا.

تنها مکان سالم همین بلاگفانه! خخخ.

خخخخ
دقیقا 
چقد حز شده این رفتن از وبلاگ...
دنبال شدید، دوست داشتید به ما هم سر بزنید

خیلی خزِ واقعا! سرخس هم شاید باشه.

ممنون.

:))))
به عکس العمل های ملتی که میان میخونن هم خوب دقت میکنن ببینن کیا بیشتر تحت تاثیر بودن حتی :دی

برای دفعه های بعدی لازم میشه! میخوان ببینم دفعه بعدی چجوری ملت رو بذارن سر کار! خخخ.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان