در رابطه با رمز

اول خواهش میکنم بعد از خوندن این پست فحش ندین بهمون. خواهش کردم ها!

دوم هم باید بگم چون که زیرا! 

لابد میپرسین چی چون که زیرا؟ خب معلومه. در پاسخ به «چرا»یی که شما میپرسین! احتمالا به محض دیدن پست قبلی با خودتون پرسیدین آخه چرا؟ چرا باید یک پست بلاگفان رمزی باشه؟!

ما هم در جواب کاملا قاطعانه میگیم چون که زیرا!

رمز پستِ قبل، واضحه. هرکی کشفش کرد نوش جونش پست. بخونه ازش به شدت لذت ببره.

برای اونایی هم که رمز رو کشف نخواهند کرد باید بگم که باید تا فردا شب صبر کنن. فردا شب رمز رو ظاهر میکنیم براتون!

۱۷ موافق ۲ مخالف
عجیبا قریبا :|
چه کاریه خب :))

یه کم میخوایم اذیتتون کنیم!

اینکه چرا رمز داره باید بگم: چون صاحب وبلاگ دلش اینطور خواسته و صلاح دیده.

صاحب وبلاگی وجود نداره! بلاگفان مالِ همه ست! منتهی مدیران وبلاگ تصمیم گرفتن رمز داشته باشه یه خورده مخاطبین رو اذیت کنن!

=)))))
💪💪💪 من پستو خوندم...ای لاو یو بلاگفان :دی

متاسفانه اختلال پیش اومد! حدودا دو دقیقه پست بدون رمز بود! حیف شد واقعا.

میدونین؟من اگر مغز(و البته حسِ:دی) کشف کردن رمز رو داشتم الان اینجا نبودم که!داشتم توی دانشگاه هاروارد رو پروژه ی تاثیر نانو فلفل روی سرطان معده کار میکردم!

کنجکاوی هم ندارین؟! مطلب فوق العاده طنزه ها!

[آیکون یافتن رمز و خود مغز پنداری!و سر به بیابان نهادن حتی!]
:دی

بگرد پیدا کن. به خدا سخت نیست.

خب الان راهنمایی نمیکنین ؟!

اصلا نیاز به راهنمایی نداره!

واسه من یکی که سخته :|
دیدم که میگم :|

یه کم دقت کنین. یه کم. فوقش هم صبر کنین تا فردا.

خب من الان برم عدد بزنم یا مثلا اسمی چیزیه؟!

دقتتون رو بیشتر کنین. از بیانِ هرگونه راهنمایی معذورم. یه خورده دقت کنین همه چی حله.

مسئله ای که پیش میاد اینه که من باید دقیقا به چی دقت کنم؟:/

یه چی میتونین دقت کنین؟! خب معلومه دیگه. به این پست.

رمز پست قبل بلاگفان با قیمت 500 تومن به فروش میرود،بدددم؟!:)))

حرومت باشه اصلا! :دی

:-/
میخواستم یه چیزی بگم ولی ترجیح میدم نگم!

باز که شما کج و کوله شدین که! بابا شاد باشین. کنکوری ها که باید دقتشون بیشتر از این حرفا باشه که!

یه خورده دقت کنین شادیِ امشبتون هم جور میشه.

دم مغز خودم گرم =)
رمزو پیدا کدم =)
دست راستم رو سر همتون =)

جدنی؟! یه نظر تو اون پست بدین بفهمیم خب!

فقط خواجه حافظ شیرازی نمیدونه من کنکور دارم!
وسط تست دنباله اومدم اینجا اونم که اینطوری!
:|

خب مگه چیه؟! خیلی هم خوبه. چشم و امید من به شما کنکوری هاست!

یه خورده جهد و تلاش کنین، اگه شد که خیلی هم خوب. اگر هم نشد صبر کنین تا فردا. انگار که ما امروز پست نذاشتیم اصلا. طبق روال همیشگی یه روز در میون پست گذاشتیم.

هر کی رمز میخواد به این شماره حساب222444222444 پول بریزه تا بهش بدم :)

من رمز میخوام! چقدر بریزم؟

شهروند مریخی!
تا حالا پستی از شما نخونده بودم!

منم همینطور :)))

خوشا به سعادت تون دی:

صبر مزیت های زیادی دارد 😊😀
صبر میکنیم تا فرداشب ✋

مهندس هم هستین حتما؟!

خب هرموقع پول رو ریختین و اس واریز پولتون رو دیدم میدم 
بعدشم مگه شما خودتون رمز ندارین؟!:/

شهروند:

اووووو حالا انگار رمزِ گاوصندوقِ بانک مرکزیه :|
نخواستیم خخخخخ
نه! ابو گذاشت رمز رو.
خودم کشف کردم الان (B

اهان یادم رفت بگم
کمتر از پنج تومن نباشه فقط

چشم.5100 تومن میریزم!

:|
خوبه... اولین پستی که خوندم از شما اینطوریه!

اوه اوه! چه پوکر! :)

شمام خوبه که اولین نظرتون اینطوریه :)) 

خب برادر من اینقده خسیس نباش دیگه 
حالا من میگم پنج تومن شما که نباید همش صد تومن بزاری روش
 یکم بیشتر بدی که چیزی نمیشه 
:///

جهنم و ضرر 5200 دیگه چونه نزنین که نمی ارزه بیشتر از این!

خب رمز رو باید چطوری کشف کرد؟! با توجه به این پست؟!

نهایت راهنمایی ای که میتونیم بکنیم همینه. بله.

توی نظرات بالا هم در جواب یکی عرض کردم.

😎 کشف شد!

شهروند:

اصن تابلوعه که رفتید پرسیدید از ابو :/
ولی اشکالی نداره خخخخخ

کی پرسیده؟! :-/
:|

ابو اسفنج بلاگفانی:

شما پرسیدین دیگه! مدارکش هم موجوده! ارائه کنم؟

فردا میخونم

یه کم تلاش کن محمد. مطلب داغش میچسبه!

منظورتون اینه که گفتم باید از این پست فهمید شمام گفتید آره؟!

ابو اسفنج بلاگفانی:

نه. اومدین وبلاگ شخصیِ من گفتین ابو اسفنج من کنکوری ام گناه دارم تو رو خدا رمز رو بگین بهم! 
بعد من هم که دلم سوخت رمز رو گفتم!

من نگرانم یه وخ ورشکسته نشین اینقده که ولخرجی میکنین:/

نگران نباشین!

وبلاگ شخصی شما کدومه؟!
من بمیرم هم از کسی خواهش نمیکنم!!
دروغ! اونم به این واضحی!

ابو اسفنج بلاگفانی:

دروغ چیه؟! کجا واضحه؟!
شوخیه اونم خیلی غیر واضح!

چقدهمه فمیدن رمزُ :|

خب شمام یه کم تلاش کنین.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باو سخته...
تک تک **** *** *** **** زدم...
حتی "*****" هم نیست...

خب باید بیشتر دقت کنی. یک کم باید روی «زبان فارسی» ت بیشتر کار کنی و در مورد قواعد زبان فارسی دقیق تر بشی.

یه‌راهنمایی کوچولو ؟؟
عدده ؟ حرفه ؟ انگلیشه ؟ فارسیه ؟

هیچی. راهنمایی ها رو توی دیدگاه های قبلی کردم. بخونین.

به‌عنوان اولین پستی که قراره ( امشب یا فردا ) از شما بخونم ، بسی خوشمان آمد از این شیوه :)

تلاش کنین همین امشب بخونین.

من اگه ادبیاتم خوب بود توی آزمون تیزهوشان منفیه 10 نمیزدم

ابو اسفنج بلاگفانی:
خب تو که تیزهوشی اینو ببینم میتونی حلش کنی یانه. خیلی ها رمز رو کشف کردن. تو هم میتونی. فقط ذهنت رو از همه چی خالی کن و پست رو یک بار دیگه با دقت بخون.

یه کلمه اس؟یه جمله اس؟ خوچی جوریه؟:/

ابو اسفنج بلاگفانی:
به جانِ خودم راهنمایی نمیتونم بکنم از این بیشتر. فقط باید دقتتون رو بیشتر کنین. سخت نیست.

حل شد

ابو اسفنج بلاگفانی:
رمز رو کشف کردی؟

کنکورقبول نشدم تقصیرشوماست :|

ابو اسفنج بلاگفانی:
باشه. من مسئولیتش رو بر عهده میگیرم!

بلی...
ولی من دارم میگم دبیات گند زدم...
هیچ وقت منو با ادبیات امتحان نکنید...هیچ وقت...

ابو اسفنج بلاگفانی:
کارِ اشتباهی کردی گند زدی داداش.
دفعه دیگه هم با ادبیات امتحانت میکنیم تا سعی کنی توی ادبیات خوب شی.

یکم عصبی شدم... ببخشید...
از اثرات کنکوره!
شاد باشید :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

شما کنکوری ها نور چشم من هستید.
شیخ ابو اسفنج بلاگفانی(قدس الله روحه العزیز)

خخخخ
بیچاره کنکوری ها...

ابو اسفنج بلاگفانی:
از خداشونم باشه!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 *****. رو هم زدم نمیشه:(

ابو اسفنج بلاگفانی:
یه خورده بیشتر دقت کنین خب! روی قواعد زبان فارسی هم بیشتر تمرکز کنین.

ای ول :)

ابو اسفنج بلاگفانی:
(:

هیچ گونه کنجکاویی ندارم ، صبر زیادی هم دارم ، صبر میکنم تا مطلب نمایان شه :-)

ابو اسفنج بلاگفانی:
بهتون برنمیخوره این همه ملت کشف کردن؟! خخخ.

نه اصلا چون تازه زیر سرم بودم کلافه ام و اصلا حال فکر کردن ندارم

ابو اسفنج بلاگفانی:
خب ان شاءالله سلامتی. فردا شب منتظرتون هستیم!

حتما فردا عمری باشه می خونم :-)

ابو اسفنج بلاگفانی:
خیلی عالی. منتظرتون هستیم.

منم موفق نشدم

ابو اسفنج بلاگفانی:
یه کم باید بیشتر تلاش کنین! توی نظرات خیلی کمک کردم.

چرا من پیدا نمی کنم آخه:(

تد:

واضحه ک :))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خخخ
**** **** *** ** ***** ****

ابو اسفنج بلاگفانی:
داشتیم؟! لو ندین خب!

حواسم نبود خب!

ابو اسفنج بلاگفانی:
دفعه دیگه میدم تِد بیاد گوشِ دیگۀ داداشتون رو گاز بگیره. بیشتر دقت کنین!

ای بابا... شما چرا دست از سر داداش ما برنمیدارید؟!
حالا چرا جناب تِد؟! چون خرسه؟! 🤔

ابو اسفنج بلاگفانی:
آره. هم اینکه خرسه دندوناش تیز و برنده است! هم اینکه خرسه و بی رحمه!
مظلوم گیرش آوردم! مشکلی دارین؟! برین ادارۀ مشکل وا کنی.

اداره مشکل واکنی :|
اگه جناب تِد خرسه داداش ما هم شیره! والا...

ابو اسفنج بلاگفانی:

خرس از شیر قوی تره! برین فیلم رونانت رو ببینین میفهمین! خخخخ.

خرس داریم تا خرس!
شیر داریم تا شیر!
بحث نکنین جناب اسفنج! :))

اسفنج پسرمه! من ابو اسفنج هستم! :دی

خواهیم دید.

خخخ پسرتون اسفنجه؟! 😂😂😂😂😂😂
خواهیم دید.

ابو اسفنج بلاگفانی:

بله. یه نگاه به اسمم بندازین.

اونوقت اسم دخترتون چیه؟! 🤔

فعلا که خدا دختر نداده بهم ولی خب رو اسم دخترم شوخی ندارم همیشه گفتم اسمش «خدیجه» خواهد شد!

چرا خدیجه؟! 🤔

ابو اسفنج بلاگفانی:

میخواین وارد جزئیات نشیم؟! :دی
خب این اسم رو دوست دارم. دلیلِ خاصی نداره.

باشه ببخشید!
ما بریم تست بزنیم...
شاد باشید

ابو اسفنج بلاگفانی:

ساعت خواب!؟
برین به سلامت.
همچنین

ای کاش نفهمیده بودم رمزُ:|

برا چی؟!!

براینکه نه میتانم درس بخونم نه خوابم میبره
حداقل خسته میشدم:|

خسته باشید!

راستیاتش نه تنها رمزو نمیدونم، بلکه کنجکاو هم نیستم که بدونم!!!
به نظرتون این یه بیماری خاص محسوب میشه؟

یه کم بی حوصلگیِ. چیز خاصی نیست. شب تشریف بیارین.

من میدونم چشونه 
مرض (همون ***) دارن :)

کیا چشونه؟ ما؟

سلام...
خخخخ اینجام که رمزه ؟ 
ای بابا از دست شماها :/
 من رمز میخوام( آیکن پا به زمین کوبیدن) :دی

خب کشف کنین. یا اینکه تا شب صبر کنین.

از روی عنوان باید به رمز پی ببریم؟؟

از روی این پست. هرچیزیش میتونه باشه.

آخه چرا خواننده های وبلاگتونو انقد آزار میدید
ما چ هیزم تری بهتون فروختیم:/

تِد:
همون هیزمایی ک دفعه پیش بهمون انداختی :))

بعد از خوندن این پست:
فحش فحش فحش :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

دست شما درد نکنه! واقعا ممنون!
امشب سر بزنین حتما.

دستمون درد نمیکنه واقعا!
از دیشب خودمو کشتم هرچی زدم باز نشد که نشد :/
مارو از درس و کارو زندگی انداختین!
فشار درسیمون کم بود؛ فشار پیدا کردن رمزم بهش اضافه شد :/

خب یه کم باید دقتتون رو بیشتر میکردین!

حالا هم حدود 2 ساعت و نیم دیگه مونده تا آشکارسازیِ رمز. طاقت بیارین.

طاقت نمیاریم!
داریم تلف میشیم @_@
خب دیگه به کجاش باید دقت کنم؟؟
از اول تا آخر پستتونو زدم برا رمز باز نشدددد نشششد -_-

یه کم باید زبان فارسی تون رو تقویت کنین.

اوا سلام D:
اینجا دیگه کجاس؟ :))))

سلام. اینجا همونجاست!

واقعا یعنی من دیگه انقد خنگم؟
مغزم پوکید..

فقط یه کم دقتتون کمه. به خنگی نیست!

اینجا بیشتر از وبلاگ شبیه چت رومه!!!! درست نمیگم؟

یه چیزی تو همین مایه ها.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان