فان کشی

وقتی که چالش رو شد و ملت فهمیدن قضیه از چه قراره، بعضی از افراد خیلی سریع دست به کار شدن و شروع کردن به کشیدنِ نقاشی و برامون فرستادن. حتما دیدین نقاشی هاشونو.

یکی از کسایی که خیلی سریع نقاشی ها رو کشید شخص من بودم. بعد از اینکه نقاشی مو کشیدم و گذاشتم توی وبلاگم رفتم سراغ دیدن نقاشی های بقیه. چشمتون روز بد نبینه. به یه واقعیت تلخ رسیدم:

 

۲۲ موافق ۱ مخالف
خخخخ خلاقیت و استعدادتون منو مبهوت کرده:))))
خدا این شادی ها رو از ما نگیره:))
یاعلی

من واقعأ نگران حالتون شدم :)))

عامین :))

:|
بله کلیم فیض بردیم از هنر سرشارتون :)))

میدونم :|

:)))

به دلیل خز بودن برداشتیم نقاشی هارو|:

تِد:

چرااااا
بابا چرا سخت میگیرید؟

|:شماهم انگاری یکی ازین رگای خلاقیت من تووجودتونه

رگه های خلاقیتتون مستدام :)))

وای خدا
دقیقا😂

: )

خخخخخخخخخخخ.........
خیلی باحال بود...
خعلی وبلاگ باحالی داری...
دنبالتان نمودم...
امیدوارم شماهم منو دنبال کنی

وبلاگ باحالی داریم البته! بلاگفان واسه شخص خاصی نیست

: )
نوش جان!

:)))
عجب...
من زیاد وقت ندارم...
ولی میخوام جناب تِد رو بکشم!
باشد که رستگار شویم! :|

بلی :))

خیلی مچکر : ))
یقینأ از رستگارانید :))

من بازم دیر رسیدم.... 😟

دیر نشده ک

هشت روز دیگه وقت هست!

در حد چشم چشم دو ابرو بودن :دی

بابا خنده داره دیگه :)) باید همینجوری باشه : )

پس برای کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای همه ی بلاگفانی ها : ))

ما سه تا فقط مدیریتش میکنیم.

بله بله! گویا دیر هم نشده ! :دی

شک نکن :))

ببخشید میخواستم برای بخش مطالب شما بفرستم اشتباه شد

عیبی نداره : )

من 😂میترسم نقاشیم رو بزارم بعد مبهوت بشن از هنر من😃
درجریانید که شاگرد پیکاسو بودم😜😂

نترس! ضدیختو عوض کن :))

نگران نباش! همه در جریانیم :))

باز وضعیتت از من بهتره!
بذار یک نمونه نقاشی رو کنم الان. که مشخص بشه چرا هنوز نتونستم نقاشی کنم.

http://bayanbox.ir/download/4656472758551906201/Honeyview-2016-10-19-11.13.43.jpg

دیگه خودتون ببینید! نامبرده چه استعدادی در اضافه کردن جزئیات داره خخخ

ابو اسفنج بلاگفانی:
آقاگل تو بهترینی

نقاشی اقاگل رو دیدم به خودم امیدوار شدم :/

ابو اسفنج بلاگفانی:

من رو هم امیدوار کرد.

اصن مو نمیزنه:))

ابو اسفنج بلاگفانی:

هنر نزد من است و بس.

اصن ترکوندی ^___^
گردالی :)))))))))

هنر و خلاقیتو حال کردی وجدانأ؟

:)))

هدف خنده بود که در نقاشی شما بیشتر حاصل شد😅😅😁😂
عالی بود👌

ابو اسفنج بلاگفانی:

خیلی ممنون.

خخخ دقیقا!!

: ))

آره واقعا :)
اصلا این چالش فان کشون تمام استعدادای تو رو شکوفاند ^__^
انصافا طبع طنز بی‌نظیری از خودت نشون دادی تو این پست و اون پست وب خودت :))

ابو اسفنج بلاگفانی:

:)

تِد:
خیلی لطف داری شما ب بنده : ))
کاری بود ک ازم برمیومد دیگه : ) 
امیدوارم همه خوششون بیاد و راضی باشن.

آقا یه کامنتی از جناب ابواسفنج اومده بود رفته بود توی هرزنامه که می‌گفت «فقط یه نقاشی.» :|

این مردود شد ینی؟:|
http://bayanbox.ir/view/7240856074730905190/GlobuleFunKeshun.jpg

نه. ردیفه داداش.

کامنت قبلی قرار بود خصوصی باشه :|

ملالی نیس داداش.

خخخخ اصن خلاقیت عاااالی...حتما ادامه بدین

حتما ادامه میدیم.

من که کاملا یاد گرفتم
خیلی ساده و آسون بود
مچکرم از مطلب مفیدتون
دنبال شدید دنبالم کنید
مرسی اه

:|

تِد روانپزشک اشنا داری؟

من نقاشیامو رونمایی کنم به خودتون امیدوار میشید:)

نه بابا. تا این حد یعنی؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ابهت نقاشیتون من روترکوند
دارم دنبال تیکه هامم میگیردمممم

کمک میخواین؟ خواستین بگین ها. بچه ها هستن آب هویج هم زیاد میخورن راحت میتونن پیدا کنن.

وای من از چالش عقب موندم  :(
دو روز نبودیما  :(
چی بوده؟  :(

چالش رو بخونید و شرکت کنید. هنوز فرصت هست.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان