رادیو بلاگفان - مصاحبۀ اختصاصی با بنیامین بهادری

دست صندوق بیان درد نکنه. نمیدونم چرا این فایل آپلود نمیشد. به هر صورت.

از اونجایی که ما سعی میکنیم در نوع خودمون بهترین باشیم، همیشه در حال تولید هستیم.

این بار یه کم جسارت به خرج دادیم و پامون رو کردیم تو کفش رادیویی ها!

چند وقت پیش بنیامین رو آورده بودیم برنامه مون! بعد یک مصاحبه کوتاه هم باهاش انجام دادم. در ادامه، مصاحبۀ من با بنیامین بهادری رو خواهید شنید.

ولی یه چیزی میگم بفهمین چقدر دوستون داریم. این برنامک قراره همین جمعه ساعت 9 صبح از رادیو جوان پخش بشه. ولی خب ترجیح دادم قبل از اینکه تو رادیو جوان پخش بشه برای شما بذارمش.

برین برا دوستاتون تعریف کنین!

برای گوش کردن انلاین و دانلود اینجا کلیک کنین.

و برای دانلود مستقیم اینجا کلیک کنین.

حجمش هم 2.5 مگابایت بیشتر نیست.

+ یک تشکر ویژه هم از آقای آستانه میکنم بابت تدوین این کار.


باحال باشید :)

۱۲ موافق ۰ مخالف
دستتون درد نکنه:)
خسته نباشید

درد که نمیکنه ولی ممنون.
سلامت باشید :)

مچکر الان میگوشیم:)

تِد:

قابل نداره!

خداقوت :)) بامزه بود خصوصا اون ارزوی بزرگ زندگیشون =))

تِد:

میگه خواهش میکنم :)
خوبه ک خوشتون اومده!

درد کنه نمیکنه؟یعنی چی؟!

تِد:

اشتباه تایپی بوده گویا!

 @سمیرا

جهت زودتر پاسخ دادن ب مخاطب میگم که منظور درد که نمیکنه بود و اون ن اشتباه تایپی بوده :دی

حدس منه البته صرفا

تِد:

خیلی ممنون بابت شفاف سازی : )

@فوفانو
اهان ممنون که منو از تاریکی های ظلمت ندانستن رهانیدی:دی

: )

@سمیرا

قابلی نداشت. نور یه چراغ قوه کوچولو بود همش :دی

@بلاگفان

حالا چرا انقد درشت؟ :/ :))

تِد خشم گرفته بر شما. درشت مینویسه!

درشت نوشتن ینی داد زدن؟ :))

یکی از معانیش میتونه این باشه. وقتی صوتی باشه برای شنیدن بهتر داد میزنن. وقتی دیداری باشه برای دیدن بهتر بزرگ مینویسن.

چ صدای شفافی ... تده یا ابو ؟؟

ابو. البته لطف داری.

تد چرا جوابارو داد میزنه حالا خاب :/

بنده خدا رفته استخر، گوشش گرفته. فکر میکنه ملت هم کَر شدن :)

واعی خدا D:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دستتون مرسی D:

قابلی نداره.

این بنده خدا چه تلاشی میکنه این اشعار موهوم رو پیدا کنه شما دیگه کلاژش نکنین. والا

چوکارش نکنیم؟! با ذکر مثال.

کلاژ؟ به قول خودت سرچ کن ،‌سرچ !

خب من جستجو کردم. به عبارتی کلاژ کردن یعنی تکه چسبانی کردن.

ولی خب اگه من اینکارو نکنم پس به چی بخندیم؟! باید یک سوژه گیر بیاریم یا نه؟!
بعدشم. بنی جون از خودمونه. ازش اجازه گرفتم! :دی

جین چی میگه عاخه ؟؟ هنرمند رو دلسرد نکن باو :))

هنرمند اگه با اینا دلسرد بشه که هنرمند نیست خب!

خیلی هم عالی...دستتون درد نکنه...خسته نباشید

تِد:

خیلی خوشحالیم ک خوشت اومده!
اسفنج هم تشکر میکنه : ))
میگه زنده باشی :)) کاری نکردم :))

واقعن ازش اجازه گرفتید ؟؟ البته خب چون رادیوعه باید اجازه میگرفتی :)) 

راستی کلک ها شما اون خز های توی رادیو جوانید ؟؟ خدایی خنک اید فجیع !

نه بابا چی داری میگی؟! بنیامین اصلا جواب سلام منو میده؟! حرفا میزنی ها! خخخ. ساده ای پسر. ساده.

خدایی تا حالا تو رادیو جوان مشارکت نکردم. همین بار اوله این جمعه میخواد برنامه م پخش بشه.
من تا حالا توی رادیو پاتوق فقط مشارکت داشتم.


صبر کن ببینم
مگه تو مشهدی ای؟!
خنک رو از کجا یاد گرفتی؟

:| خخخ دان میکنم بعدا گوش میدم ! اینم یح چیض قیر عظ پوکر فیث :)

حتما این کارو بکن.

فلش، به جان همین تِد اگه امشب پوکرفیس میذاشتی میگفتم بچه ها بریزن وبلاگتو موشک بارون کنن! :دی
دمت گرم :)

وا ... مگه خنک برا مشدی هاست ؟
من بین المللی کار میکنم ! LOL :دی

راستی طبیعیه که اجازه میگرفتید. رادیو عه ها... بعدشم اینا اگر تلفن سازمان رادیو رو جواب ندن جریمه میشن اصن 😂

ها برار. خونوک مال مشهدی هایه.

والا ما به طور رسمی کار نمیکنیم.
بعدشم، یه موقعی اگه بفهمه با صداش شوخی کردم، باید از خداش هم باشه. همین که ما ریسک کردیم کلاس کاریمون رو بردیم زیر سوال و ازش استفاده کردیم بره خداش رو شکر کنه.
از اعتبارمون مایه گذاشتیم.

منظورم اینه که آثار ایشون به اندازه کافی سوژه هست شما که سوژه اش میکنید دیگه خیلی غلیظ میشه . خدا وکیلی شاعرش با اجنه ارتباط داره ؟
حالا ولش کن خودتو ناراحت نکن من کلا آمد ضد سلبریتی ای هستم

کجاش سوژه است؟! میدونی من دوسش دارم بعد هی بیا بهش گیر بده باشه؟! خخخ

واااااای چقدر باحاله ^_____^

گوشاتون باحال میشنوه ::)

عه عه عه آقا سینا همشهری ای؟؟؟؟؟؟

هنوز نگفته اهل کجاست که! فقط معلوم شد مشهدی نیست.

واااااااااااییییی
خیلیییییییییی خوب بود
جدی میگم
خیلی عالی بود
اصن کلی عشق کردم
دو تا تیکش پکیدم از خنده :))))))
مرسییییی مرسییی
صدا کودومتون بود ؟ :دی

خیلی ممنون.

اینجانب ابو اسفنج بلاگفانی هستم. سلام میرسونم خدمتتون.

خعلی متچکر الان دان میکنم😃

هرچی زودتر! خخخ

چاکرم.

وااای خییلی باحال بووود
ححخخخخخ
دستتون درد نکنه عالی بود ^___^

خواهش میکنم.

ممنون از شما.

بزرگیمو رسوندم خدمتت :دی

دست شما مرسی!

میس فاطمه خانم چه خبر از لیست سیاه ؟؟ 😂 
من مشدی نیستم :| 
ممکنه طرفدارانش بریزن سرتون ! البته نه اینکه ملت خیلی رادیو باز هستند ؟؟ lol

پوکرفیس چرا؟! باید زار بزنی الان. مشهدی نیستی!

ببین سینا، چند بار گفتم. بازم میگم. من کم الکی نیستم. من خیلی الکی ام!
بنیامین یکی از شاگردام بوده! خخخ.

خسته نباشی دلاور :))

تِد:

زنده باشی پهلوان

اگر برای مشدی نبودن باید زار بزنم ... پس برای اروپایی نبودنم رسمن باید برم خودمو دار بزنم 😐😐:دی

اروپایی بودن که افتخار نداره. نصف دنیا اروپایی ان. این مشهدی بودنه که افتخار داره. تعداد معدودی مشهدی وجود داره.

سلام 

دستتون درد نکند :)

علیکم السلام.

قربون داداش.

کنجکاو شدم بدونم دقیقا شغل شما چیه؟!!
:))

همه کاره و هیچ کاره! کارگر خواستین خبر بدین. تو هر زمینه ای. فرش میشوریم، برف پارو میکنیم، دیوار میچینیم، گچ کاری میکنیم، موزاییک و کاشی و ... هم هست تو کارمون. برنامه نویسی اندروید و کدنویسی قالب و طراحی گرافیک هم جزو کارهامونه. در ضمن، هم مهندس کامپیوتر هم هستیم و کارشناسی اقتصاد هم داریم.

ارشد سینما هم داریم.

عه ایول، عمو بنیامین ^_^
جناب بهادری یکی از قابل احترام‌ترین موزیسین‌هایی هستن که می‌شناسمشون، مرسی بابت زحمتی که کشیدی و باهاشون مصاحبه کردی :)

درسته.

قربون داداش.

ایول 
ممنون :)

قربون شما. خواهش.

وای خدا ... ! 
خیلی خوب بود! :))))

+ از بس مزه میندازید آدم نمیدونه حرفاتون رو باور کنه،یا نه ؟! رادیو جوان میخواد پخش کنه ؟! :دییی

تِد:

اسفنج تشکر میکنه همچنان :)) 

+ما مزه میندازیم؟؟ نیروگاه زدیم واسه مزه اصن :))
ولی رادیو جوان جدیِ! 

خییلی باحال بود ولی خدایی حیفِ بنیامین که مسخرش کنید! یه مدل اینطوری بود اهنگای تتلو رو مسخره کرده بودن اونو حداقل ادم جیگرش خنک میشه ملت مسخرش کنن!:دی برین اونو مسخره کنین خنده دار تره:دی


تِد:

مسخره چیه :||
شوخی بود خانم :| شوخی با تمسخر فرق داره ها!
تتلو هم قابل احترامِ واسه طرفداراش. کسی حقِ مسخره کردن کسی رو نداره : )

دستتون درد نکنه
راسی من همیشه به کسایی که اینقدر نظرات دارن حسودیم میشه و وبشونو حذف میکردم
اما مال شمارو نگه داشتم خخخخخ
اخه منم موخوام نظراتم زیاد باشن
ههیی

تِد:

خب این وب شخصی ک نیست! واسه همه س! بخاطر همین همه لطف دارن : )
ممنون ک دنبال میکنی!

منظورم همون شوخی بود خب:(

حالا چرا گریه میکنین؟!

بابا من یعنی ابو اسفنج بلاگفانی خودم کشته مردۀ بنیامین هستم. تقریبا همه میدونن.
اینکه باهاش شوخی کردم به خاطر ارادتم نسبت بهش هست.

ینی مردم از نشاط واسه استدلالی که برای برتری مشهدی بودن نسبت به اروپایی بودن آوردید!

نمیر جانِ من. بهت احتیاج دارم.

حرف حق رو زدم.

سلام :)
خیـــــلی بامزه بود :))
چقدر هنرمندی شما :))

علیکم السلام.

الان این مال انگشت کوچیکۀ دست چپم بود.
قابل شما رو نداشت.

خب اقای آچار فرانسه... ما شیر توالتمون بسته نمیشه... چه کنیم؟!:)))

آدرس بدین، خیلی سریع میام مغزی شیر رو عوض میکنم. شیر مخلوطه یا از این ساده ها؟!

چه کم بود:| فکر کردم مثل پاتوق،یه رادیوعه کامله:/
باحال بود:دی وقتشو بیچتر تونین فقد:| =))

خانم رجعتی! ما مختصر و مفید کار میکنیم.

حالا ان شاءالله تو کارای بعدی سعی میکنیم از نظر زمانی هم یه خورده بیشترش کنیم. ولی خب همین هم خوب بود.
ممنون.

(-: نخسته همگی

خیلی ممنون :)

کاملا حق بود هیچ شکی نیست

خوبه که میدونی.

چی از خودشونم تعریف میتونن:/ =)) آفرین!ادامه بدین:))

چه اشکالی داره از خودمون تعریف کنیم؟!

یه کمش خوبه! خخخخ.

بعد از ماه ها،من هم به چالش‌ـتون پیوستم! ببخشید که دیر شد! :)

دم تو گرم.

اومدم که داشته باشمت.
خدا ببخشه جوون.

تشکرات :)

خواهشات!

هی گفتم صدای گوینده چقدر آشناست کجا شنیدم؟؟؟
صداتون شبیه پیمان ماهوره گزارشگر جنجالی چند روز اخیر ! کشف بزرگی کردم انصافا :)

جدنی؟! کلاس کاریمو آوردی پایین که!

این روزا ملت باید صداشون شبیه من باشه. نه اینکه صدای من شبیه ملت! خخخ.
ممنون.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان