اشک ترامپ + کشف نکته

از آنجایی که این جانب ها، یا بهتر است بگویم این طرف ها، یا به عبارت دیگر این پهلو ها! یا بیایید فارسی تر حرف بزنیم، این اشخاص! ای بابا، غیر فارسی تر شد که! بگذریم.

از آنجایی که ما نسبت به مسائل جهان بی تفاوت نیستیم و آرزو داریم تا یک روز از سرتاسر دنیا بیایند و وبلاگ ما را دنبال کنند، این تصمیم را گرفتیم تا یک پست در رابطه با سیاست بگذاریم.

البته یک هدف دیگر هم از گذاشتن این پست داشتیم، هدفمان هم این بود که بگوییم: « آی نفس کش! کی میتونه بیاد در نیروگاه ما رو گِل بگیره؟!» بله. (الان فهمیدید دنبال شر میگردیم یا بیشتر توضیح بدهم؟)




+ توی این پست یک نکتۀ خیلی خیلی ظریف گنجونده شده. اگه کسی کشفش کرد بهم بگه. لازمه بگم این نکتۀ ظریف یک ابراز احساسات به ترامپ هست. خیلی خیلی خیلی ظریفه ها!

۷ موافق ۰ مخالف
صحیح :|
دنبال شر! الان زنگ میزنم بچه های بالا بریزن سرتون :دی

خیلی سریع زنگ بزنین! خیلی وقته یه دعوای درست و حسابی نکردیم!

حالا ترامپیا میان زیر پستت فحش مینویسن :دی

بیان. ما هم میزنیم عدم انتشار حرصشون در بیاد! :دی

اگه ترااااااااامپ بشه ،جهاااان یه جنگ جهااانی به خودش میبینه...........

خدا کنه که اینجوری نشه.

شمام دنبال شر و شیطنت هستین؟!
ماشاالله ماشالله.خدا حفظتون کنه!

تا دلتون بخواد.

ما این همه شر رو به خاطر بلاگفانی ها به جون میخریم!

هک نشید صلوات😂

هک میکردیم زمانی که هک کردن مُد نبود.

ترامپ که مهم نیست اصلا
مسئله حائز اهمیت این که من دلم ازین تهدیگا خواست (آیکون گریه و زاری)
:))

خب خدا رو شکر انگار به هدفمون رسیدیم.

ترامپ^_^

نکته:ته دیگ بیشتر از ریاست جمهوری میدوست

خسته نباشید.

واقعا خسته نباشید.
دقتت رو باید ببری بالا رفیق.

ته دیگ ماکارونی به این بزرگی لیاقت میخواد نمیشه بدیدش به من؟:))
احساس نمی کنید عکس اخر سر ترامپ از تنش بزرگ تره؟؟:))))
یاعلی

دست ما نیست بدیم به شما! خخخ. برید از خودش بگیرید.

شاید بزرگتر باشه. ولی خب کوچیکتر راه نداشت.
علی یارتون.

تنها ابراز احساستم به ترامپ هم این که اون همه تهدیگ کوفتت بشه بچسبه سر گلوت پایین نره :دی))
اهدافِ مویرگیِ پستتون تو چش و چال اوباماشون اینا :))

همیشه اهداف اون چیزی نیست که بیان میشه! خخخ.

توحلق ِ اسرائیل
آورین D:

خیلی ممنون.

آیا این کار درستی است که عکس ته دیگ میگذارید و دلم آدم را کباب میکنید ؟!
الان من ته دیگ میخوام عععررر

بله خیلی درسته.

خب برین درست کنین بخورین.

یه چیزی...نیروگاه ها که گل گرفته شد...

پس چطوره اینجا داره بخار بلند میشه از دودکشش؟!

خیلی دلم می‌خواد بزنم روی شونه این ترامپ ازش بپرسم: داداچ (!) ساقی‌ات کی بوده؟ D:

مترسک یه روز به این مهم دست پیدا کردی، از طرف یه پس گردنی بزن بهش.

نه واقعا به نظرتون من بلدم تهدیگ به این خوبی درست کنم ؟!

تِدم:

خواستن توانستن عسد :))
بخواهید تا بشوید :))

ملت آمریکا رو ول کردن به ته دیگ چسبیدن ! :)) 

اون نکته ریز چی هه ؟ کراوات صورتیه ؟!

نخیر. شاید توی تصویر نباشه!

برید توی صفحۀ پست. (منظورم اینه که از توی صفحه اصلی نخونید.) بعد از توی صفحه، کل فضای وبلاگ رو بگردید شاید نکته اونجا باشه.

خخخخخخخخخ😂😂😂😂😁

:)

رویِ کروات ترامپه نکته هه؟

نه. به سینا یک سری توضیحات دادم. با اون حال فکر نکنم کسی بفهمه.

(تُرک ها ممکنه بفهمن. ولی خب اون ها هم احتمالش کمه.)

توی برچسب هاست؟ تگ ها منظورمه

نخیر. خیلی خیلی خیلی خیلی ظریفه.

کسی که بفهمه معلومه که خیلی خیلی خیلی خیلی باهوشه.

پرتقال @
ایستگا کرده باو ... ! 
عاقا... :|
:|||| واسه چی فقط واسه ترامپ میذاری ... :| 
کلینتونِ .... :{

مگه چند تا پست گذاشتم تا الان که میگی چرا فقط ترامپ؟!

همین یه دونه ست به خدا!

من که میدونم آخرش یه چیر مسخرس نکته اش :دی میکشمت اگه اینطوری باشه ابو 

@سینا

قیام کنیم علیه اش یعنی؟

از قضا نکته ش خیلی مسخره است.

من این نکته رو گنجوندم توی این پست، چون میخواستم یه کم رو مغز بروبچ راه برم :دی
پس از همین الان خودم رو جنازه فرض میکنم.

به هر حال ... :|
نکته ش هم خیلی مسخره س :|

+ :دییی

من که اعتراف کردم خودم، مسخره است واقعا! خخخ.

ولی خب امشب که خوابتون نبرد میفهمین دیگه به نکته های من نباید بگین مسخره! :دی

یکی بیاد نکته رو کشف کنه!!! دیشب تا حالا نصف حجم نتم صرف رفرش کردن این صفحه شده!! :))

:دی

فکر کنم کشف نشه. از آخر خودم میگم نکته رو.
ولی خب بعد از این که گفتم نکته رو از این کشور فرار میکنم. احتمال ترور شدنم هست! خخخ.

موفق باشید شرور خان :)

خیلی ممنون.

البته اشرار بهتره! :دی. ما چند نفریم.

پرتقال و الباقی کشف کنندگان نکته !

ایشون گفتن خودشون رو از الان جنازه فرض کردند ...

این یعنی اصلن نکته ای وجود نداره و اگرم داره مثلن روی تار موی ترامپه :/

بریزیم سرش دخلش رو بیاریم ؟؟ :دیی

به جان سینا، جان سینا نه ها، به جانِ سینا نکته وجود داره.

صبر کن. پست جدید میذارم الان میگم نکته رو.
ولی خب خیلی خیلی خیلی ظریف بود.

اشکاشو که نمیگی احیانا؟!!!! :/
چون گفتی نکته مسخره س ... گفتم شاید این باشه!!!

ابو اسفنج بلاگفانی:
نه بابا اشک چیه؟! 
نکته توی آدرس مطلب و عنوان مطلب بوده.
منظور من از اشک ترامپ، اشک که از چشمش میاد نبوده. منظورم ترامپ خر بوده! خخخ.

بالاخره مهم اینه که من ناخواسته یه حدودی به جواب رسیدم :)))

خدا رو شکر :دی

وقعا دلم برای آمریکایی ها میسوزه اابته اون کسانیشون که منطقی و فهمیده هستند... بنده خداها رئیس جمهورشون رو باید بین بدتر و بدترین انتخاب کنن

بندگان خدا! من بودم رای نمیدادم اصلا! خخخ

راستی نامردی نکن ... جوابو خصوصی بفرست 

باشه. گفتم یه بار تو پست. توی نظرات هم فکر کنم اشاره کردم. ولی هم اینجا بهت میگم هم تو خصوصی:

به آدرس صفحۀ این پست دقت کن. چی نوشته؟! « ashak trump » خب همه عنوان پست رو میخونن « ashke trump » ولی در حقیقت این نیست. عنوان پست، تلفظش مثل چیزیه که توی آدرس نوشتم.
حالا اینکه اشک یعنی چی؟! باید بگم توی زبان ترکی، اشک یعنی «خر». مفهوم شد؟

چی بگم والا ! 

راستی فوفی خدایی باش رابطه داشتی از قبل ؟  چ جلب !

چیزی نگو! خخخ.

البته ما بهشون میگیم خانم فوفانو، ما توی سایت جیم بودیم قبلا. باشگاه خوانندگان هفته نامۀ جیم. رابطه هم در حد این بوده که ایشون مطالب شون رو منتشر میکردن و ما نظر میدادیم، بعد ما مطلب مینوشتیم و ایشون نظر میدادن. گاهی توی مسابقات نویسندگی هم با هم رقابت داشتیم.

ای بابا منم تو یه انجمن ازین دوستا داشتم ولی همرو از دست دادم با مرگ انجمن. 

دوستیتون پایدار باشه ...

راستی خیلی رو این قضیه خانم ها حساسی ها ... با پشت دست میام براتا ! مثلن من الان دوست دارم به پرتقال بگم نارنگی ! به تو چه عاخه :دییی

انجمن ها ناپایدارن خب! جیم پایداره ولی. مگه اینکه خودِ شخص دیگه نیاد.

دوستیِ همه پایدار باشه.
سینا من گفتم ما بهشون میگیم خانم فوفانو! نظر هرکس برای خودش محترمه. من که به تو چیزی نگفتم! یه بار گفتم بهت همون اول. دیدم اینجوری دوست نداری. دیگه هم چیزی نگفتم! دیگه هم چیزی نمیگم! به من چه. والا :دی

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان