حالا که زحمت کشیدین، چرا این همه کم کشیدین؟!

راضی به این حجم از آرایش نبودیم ها؛ فقط چند لحظه اومده بودیم خودتونو ببینیم D:


*در این حد کوتاه ینی :)) فقط بخاطرِ رفاهِ حالِ شما! به همین بیسکوییت مادر! ولی خب! از عمقِ ماجرا بی بهره نمونید که بسی کمر شکن است!

۱۲ موافق ۰ مخالف
من عسک خوب پیدا نکردم جام ُ  خالی بذارین:((

ابو اسفنج بلاگفانی:
الان عکس ما خیلی خوبه؟!

به سلامت

ابو اسفنج بلاگفانی:
به محتوای پست هم یه کم دقت کنین محض رضای خدا!
داستان مینیمال به این باحالی نوشتیم. :(

من بچگیام خیلی خوشگل بودم...می ترسم عکسمو بذارم مانیتور همه بسوزه! بخدا راضی نیستم به دیگران ضرر مالی برسونم :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

شخصا حاضرم پول صد تا مانیتور رو متقبل بشم ولی این لحظات و خاطره بازی ها پابرجا بمونه.
شما بذارین. بقیه ش با من.

بــــعله :|

نعخیر :|

:دی

واقعا ترک ها زنده باشن

ابو اسفنج بلاگفانی:

بله. ترک ها زنده بودن و ایشالا که زنده باشن.
تن من مباد و ایران باد :دی

خب پاک کردین ک اون قسمتو :/
محتواشم سر ارایش کردن بود :/
بعدم گفتین پن شمبه عکسارو میزارین :/
بعدم خدافظی و به سلامت :/

:))

ابو اسفنجی بلاگفانی:

متاسفانه دیدم محتوای اصلی تحت الشعاع پی نوشت ها قرار گرفت! برای همین حذفش کردم.
فردا این پی نوشت ها رو در قالب یک پست جدا میذارم.
حیفِ این داستا مینیمالِ که تِد برای نوشتنش زحمت کشیده. من شخصا حیفم میاد داستانِ تِد به این خوبی دیده نشه.

فک کنم دو دیقه دیگه پستتون یه نقطه بشه :/

ابو اسفنجی بلاگفانی:

به جان تِد شرمنده ام. ولی خب ما خودمون هم غافلگیر شدیم! :دی

بیچاره تد :|

ابو اسفنجی بلاگفانی:

البته خب باید به هوشمندیِ من تبریک گفت! خیلی سریع پی بردم به مسئله و حلش کردم.
فکر کنم به جز شما چند نفر کسی ندید! خخخ.

راستی پستتون چرا آب رفت؟ :|

ابو اسفنجی بلاگفانی:

چون هر کی میومد به پی نوشت ها توجه میکرد و این داستان مینیمال به این قشنگی تحت الشعاع قرار میگرفت :(
من اینقدر تند جواب میدم اسممو اشتباه نوشتم :/

شانس اوردین بچه های بالا انلاین نبودن :دی
افرین هوشمند :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

اره به خدا.

والا!

ابو اسفنج بلاگفانی:

: )

اون محتواش نابودم کرد :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

یعنی کی میتونه باشه این موقع شب؟

من میترسم قند کشور تموم بشه 
نه که خیلی خوشگل بودم واس همین میزان غش و ضعف زیاد میشه بعد هی مجبورین آب قند درست کنین قند کشور تموم میشه:دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

اتفاقا همین حدود دو سه ماه پیش دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت قند و شکر کلی قند و شکر وارد کرد.
فکر کنم برای حدود بیست سال قند و شکر داریم :|

خوبه پ نگران نباشم :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

اصلا بد به دلتون راه ندین!

پست عکی نداره یا واسه من باز نمیشه؟
چرا من هیچی از کامنتا و پست نمیفهمم :(
کمک :'(

ابو اسفنج بلاگفانی:

سیستمتون خرابه. چند قطره عرق نعنا بریزین رو سی پی یوش درست میشه.

سلام 

میگم کی 

من آلبوم رو پیدا نکردم با   :|

ابو اسفنج بلاگفانی:
سلام.
تنها گشتی؟! من راهکارش رو گفته بودم. باید با مامان جون میگشتی. یعن باید بری به مامانت بگی یه دونه عکس بهت بده.
تنها گشتن فایده نداره. راه به جایی نمیبری.

:|

ابو اسفنج بلاگفانی:

فلش چرا همیشه پوکری داداش؟!
پست هامون خونوکن؟!

چیو دارین از ما مخفی میکنین؟!!!!!! :/

ابو اسفنج بلاگفانی:

به جانِ این تِد هیچی!
یه چیزی نوشتم. اصل  مطلب رفت زیر رادیکال. گفتم حذفش کنم. فردا یه پست جدا بذارم.

/-: مرسی محتوا

محتوا:

خواهش میکنم!

بقول داییم: این دخترا میرن آرایشگاه خودشونو زشت میکنن میان :))
ما که درین حلقه نیستیم و فارغ ازین ماجراییم شکر خدا :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

خب خدا رو شکر. ظاهرا سلسلۀ آرایشگاه برای شما حلقۀ دام ارایش نبوده!

پرتقال ایستگاه شدیم رفت :/ دیر رسیدیم :)

قاه قاه قاه های شیطانی و اینا :)))

من عمیقا معتقد به چند تا جمله ی نابم:
یک: خودت باش... کسی هم اگر خوشش نیامد، نیامد. اینجا کارخانه ی مجسمه سازی نیست.
دو: خودت باشه، مگه خودت چشه ؟
سه: صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار
چهار: زشتی در چشم هاست. در این دایره هر چه هست نیکوست

ابو اسفنج بلاگفانی:

یک. اینجا نیروگاه غنی سازیه خانم. اشتباه اومدین! :پی

خب منم گفتم کارخونه مجسمه سازی نیست دیگه :))
یکی اشتباه اومده بود گفتم بره وبلاگ بغلی :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:
ولی خب درسته اینجا کارخونه مجسمه سازی نیست، ولی خب مگه میشه کسی خوشش نیاد؟!

به فحوای کلام دقت نمیکنید دیگه
یک لحظه توجه کنید بهش
ببینید داره میگه :
اگر تو میای اینجا (یعنی وبلاگ شما) و دوستت میگه این چه وبلاگیه بابا نمیخواد بری، تو به حرفش اهمیت نده. اینجا کارخونه مجسمه سازی نیست نیروگاه غنی سازی لبخنده خیلی خوش میگذره. اگرم اینقد جربزه نداری که خودت باشی و میخوای بری مثل دوستت بشی برو وبلاگ بغلی اونجا ادرس کارخونه مجسمه سازی رو بپرس
:دی))

ابو اسفنج بلاگفانی:

احسنت به شما! (منظور هم احسنتم هست)
من دقت نکردم. عذر میخوام

عکس گوگولی بلاگر منم بزار تو وبت:)))

شصت در صد! مال همه رو یهویی میذاریم.

پنجشنبه.

ای بابا شما هم که همش تو اشپزخونه بودید بابا بیاید دو دقیقه بشینید اومدیم بلاگفان دور هم باشیم خودتونو ببینیم

: )

دو دقه اومدیم واسه تِد کامنت بذاریم؛همه‌ـشو ابواسفنج جواب داد :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

تِد خسته بود، من جواب دادم.
جبران میشه علی. جبران میشه.

نفهمیدم :))) اخیرا کانال مخابراتی گیرنده هام فیلتر شده یا پارازیت انداختن که دیگه مثل قبل کیفیت سیگنال دریافتیم خوب نیست اصلا نمیگیرم یا خیلی دیر میگیرم مطالبو :| 

ابو اسفنج بلاگفانی:

نگران نباشین.
من میدونم مشکل کجاست
شما دارین دنبال یه چیز پیچیده تو مطلب میگردین. در حالی که چیز پیچیده ای وجود نداره.
فقط یه تیکه یا کنایه خیلی مختصر بود به آرایشگر های عزیز. یعنی خانم هایی که آرایش غلیظ میکنن. معنیش اینه که کسی که خیلی غلیظ آرایش میکنه در واقع خودش رو گم میکنه و حتی خودش خودِ واقعی ش رو قبول نداره. چه برسه به بقیه. همین.
حالا بفرمایین حدسم درست بود یا نه؟!
(خواهشا اگه اشتباه بود خصوصی بگین ضایع نشم)

چی جبران میشه :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

همین جواب ها.
یعنی ممکنه یه روز من خسته باشم نظرات مطلب منو همه ش تِد جواب بده.
البته خب من و تد نداریم. یه روحیم در دو بدن.

من عقب نشینی میکنم😞

ابو اسفنج بلاگفانی:
عقب نشینی از چه ای پسر گل؟!

بله بله! همینطوره! 
فقط تو یه کم حال و حوصله ت بیشتره فکر کنم! تِد مختصر جواب میده؛ولی تو ... !
خب!منم که حالت دوم رو ترجیح میدم! :دییی

ابو اسفنج بلاگفانی:

اصلا حالا که اینطور شد از این به بعد در جواب همه فقط یه دونه « :) » میذارم.
همه تحریمن از همین لحظه!

من دیگه حرفی ندارم.:) محتواش کمرم رو شکست:))
بعضی ها روبوسی که میکنی باهاشون صورتت نیم متر میره داخل:)))
یاعلی

خخخخ.

علی یارتون.

من الان با لپ تاپ اومدم و باز هم عکسی برام باز نمیشه

لپ تاپتون هم خرابه. همون عرق نعنا چاره شه.

آقا منم عکسمو میزارم
اگه خدا بخواد شنبه

یا ابوالفضل! شنبه؟!

نمیشه حالا امروز یا فردا؟!

عکس نداره که این پسته

داره. شمام سیستمتون خرابه.

شما باید سیستمتون رو کلا بندازین تو خیابون. دو تا ماشین که از روش رد بشه خوب میشه.

سرکارمون گذاشتی ؟

نمیدونم والاع :))

خودت چی فکر میکنی؟

ما منتظرِ اون سورپرایزه ایم ها

پنجشنبه.

نمیشه آخه
عکسه شنبه دستم میرسه

خب شنبه بذارین. ما برنامه ها داریم براتون! :دی

سعی میکنیم تمدیدش کنیم.

با این توضیحات مبسوطی که دادین حتی اگه حدستون درست هم نبود اصلا روم نمیشد بگم نه  :))))

شما کارتون درسته خب! :دی

:)) آرایش :))

پیرایش!

واقعا خیلی از این افراد اونقدر که به نظر دیگران مخصوصا در مورد زیبایشون اهمیت میدند نظر خودشون براشون اهمیت نداره😬

آره خب. متاسفانه اینجوریه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان