تمدید «گوگولی بلاگر»

از کلی حاشیه رفتن و مزه پروندن میگذرم و میرم سر اصل مطلب.

چندین نفر از رفقا و بلاگرهای عزیز، تقاضای تمدید مهلت شرکت در چالش «گوگولی بلاگر» رو داشتن که ما اطاعت امر میکنیم و چالش رو به مدت سه روز دیگه تمدید میکنیم. یعنی شما تا روز یکشنبه ساعت 16 بعدازظهر مهلت دارید تا توی این چالش شرکت کنید. اصلا جهنم و ضرر. تا ساعت 19 روز یکشنبه تمدیدش میکنیم. فقط تا ساعت 19 خواهشا اونایی که موندن شرکت کنن که اون سورپرایز رو بتونیم تقدیمتون کنیم. یه تصویر واحد که به صورت موزاییکی تصویر دوران گوگولی بودنِ بلاگرها توش هست.


باحال باشید :)



+ الصاقیه: میگم سر این تصویر موزاییکیه لپ تاپ نسوزونم صلوات. من میخوام تصویر باکیفیت بدم دست مردم! برای همین پروژه رو خیلی بزرگش کردم. بعد یه سری مشکلات داره کم کم گریبان منو میگیره که مجبور بشم با کیفیت کم تر پیش برم. یه کم دعا کنین ببینم میتونین روی این لپ تاپ رو کم کنین یا نه؟!

۹ موافق ۱ مخالف
عه خب منتظر سورپرایز برای امشب بودیم که!

من شرمنده ام. ولی خب خیلی ها هنوز نرسیدن متاسفانه.

عه!خب ما الان شوکه شدیم....

شوکه نشید خب!

عه!خب ما الان شوکه شدیم....

فهمیدم به خدا! :دی

شرکت کردم :|

برای چی پوکرفیس؟! اومدم بابا! خخخ

بااینکه عکس ازدوران کودکیم دارم ولی میل به شرکت
درچالش ندارممم‌.‌‌‌.‌‌..‌‌:)

مکانیک تو بهم قول دادی! :(

دلمو شکوندی؛ برو حالشو ببر.

خیلی دوست دارم شرکت کنم /-: ولی خب خَستم

مهلت هم که دادیم که! شرکت کنید. از خستگی در میاین.

نمی دونم نظرررم عوض شدیکشنبه حتماااامیزااااذمممم

احسنت مکانیک. احسنت.

دلمو به دست آوردی؛ برو حالشو ببر.

منم شرکت کردم:)

دم شما هم گرم.

بلاگر های عزیز د خب بجنبین دیگه  :|

آفرین.

منم همینو میگم گوش نمیکنن.

بلاگر های عزیز د خب بجنبین دیگه  :|

جهت تاکید منم دوبار تکرار میکنم:

آفرین.
منم همینو میگم گوش نمیکنن.

عههه من اصن از قضیه عکسه موزاییکی فراموش کرده بودم!فک کردم همین طوری یه چالشه:| :)) 
عکسه من در ابعاد بزرگ و نیز در مرکز قرار بگیرد!با تچکر:دی

شما چی فرض کردین ما رو؟! به خاطر این فرضیۀ غلط شما رو به گوشۀ تصویر موزاییکی تبعید میکنم اصلا!

به جان تِد تصاویر رو بر اساس حروف الفبا چیدم. هیچگونه قصد و غرضی نبوده. یعنی توی پوشه بر اساس حروف الفا بوده. همه شو با هم وارد فتوشاپ کردم که بازم بر اساس حروف الفبا خودش چیده شون. یکی یکی به ترتیب چیدمشون.

:|

حالا نگا! بره چی پوکرفیس؟!

واستن یک نگا بندزم بیبینم عکس شما کوجه یه!
عکس شما بین پنج تا دومیه از نظر ستون بندی. توی ردیف بندی هم که فعلا ردیف دو تا مونده به آخره. اگه اضافه بشه که بیشتر مشه. کلا شیش تا ردیف درم فعلا. شما تو ردیف چهارمن.

جهنم و ضرر سه روز دیگه هم صبر میکنیم:))
یاعلی

دست شما مرسی.

سلام 

و همچنان در جست و جوی آلبوم :/

علیکم السلام.

از مامان جون باید بپرسی. راهش همینه.

ابو اسفنج، مُخامِت!

امیر می تو برار.

دیگه من نمیدونم!من مرکز رو میخوام:| حرفم نبشه:)))

چشم :|

باوشه بازم صبر می نماییم :)

خیلی ممنون.

از اینایی هستی که میگن "صلوات بفرست تا مشکلاتت حل بشه" ؟!
دعا کنیم چیه ؟! راه حل فنی‌ـشو پیدا کن! :دی

راه حل فنی ش برادر من اینه که یه هارد اکسترنال گیر بیارم، کل حافظه لپ تاپو توش خالی کنم، بعدش بزنم کل درایو ها مو بکنمش یه درایو، بعدش با خیال راحت برسم به کارها.

از اونجایی که جیب من از کله ی علیرضا منصوریان صاف تره. پس مجبوریم به همین صلوات ها  و دعاها کفایت کنیم.

راستی ابو جان! :) الهی فدات بشم با این وبلاگ خوبت :)
عکس منو کجا میذاری ؟! وسط یا گوشه بالا سمت راست ؟! 

* - - - *
- - * - -
* - - - *

فرض کن که این طرح موزاییکی‌ـه! من رو بجای ستاره ها بذار! :دییی

علی تو تو قلب منی. انت فی قلبی اصلا!

جای ظاهری که مهم نیست. اون جای معنویه که مهمه.
(الان گولت زدم یا بیشتر حرف بزنم؟!)

و من الله توفیق جدا :)))

:: سیستمم چند روزه فلشو نمی خونه تا عکسامو بریزم تو سیستم بعد آپلود کنم :||| در نتیجه از داشتن عکس حریربنت بلاگفان بی بهره موندین متاسفانه :|||

دو قطره عرق نعنا روی فلش رو تجویز میکنم من.

خیلی ممنون.

منو بگو که این همه وقت گذاشتم واسه طرح موزاییکی‌ـت یه شِما ی کلی طراحی کردم :(
عَهه... :| انتِ سیئة جدا :| 

حالا دلخور نشو علی.

مجبور شدم کل کارهایی که تا حالا انجام دادم رو پاک کنم. فردا باید با یک کیفیت دیگه شروع کنم کارو. افسوس.
یه جای خوب گذاشتمت کیف کنی!

عه وا :|
تازه امروز فلشا رو می زدم به تلوزیون، تلوزیون هم فیلماشو نشون نمی داد :| یه چیزیش شده یحتمل! ولی سه تا فلش مختلفو امتحان کردم بازم نشد! 

حیف :(

حالا وقت هست. فلش زیاده! دعا میکنیم بارون فلش بباره.

نه دادا :) دلخور چیه :| 
اصلا موزاییک رو هم طراحی نکردی،مهم نیست! :)
خیلی سختی نده به خودت :) 

بعد،مگه شما زود نمیخوابیدی ؟! :| 

تو بگو احتمال یک درصد طراحی نکنمش! البته اسمش طراحی نیست. درست کردنه! خخخ. 

یک درصد اگه طراحی نکنم باید از این دنیا خداحافظی کنم. سختی مال مرده داداش. مرد که سختی نکشه مرد نیست.
به عشق تو بیدار موندم اصلا. میخوام باهات اختلاط کنم.
(کلی کار ریخته سرم مرد حسابی!)

من درحال جستجو تو ارشیو البوم های خانوادگی هستم😃

زودتر مشتبا!

پنت هوس موزاییکا مال من باشه لطفا
نه اصلا عکسمو یه  جا بذار که موزاییکای دورش خالی باشه حوصله معاشرت ندارم

همون نصفه رو؟!

بعدشم، من عکس محیا رو میذارم تو فضای مجازی فکر نکن کل فامیلم رو قراره بذارم ها! اون هنوز دو سالش نشده.
خجالتم خوب چیزیه.

به به ببینیم این سورپرایز چی هست.
مرسی.

منتظر باش!

قربون داداش.

اون عکس نصفه رو مگه داریش؟ :)))))))))
نه دیگه حالا مثلا فرض کن عکس  دوران نی نی ایمو فرستادم.فرض کن !
بعدشم اون نصفه س چه موردی داره؟ قابل شناسایی نیس که ! خجالت واسه چی؟

نظر تو چیه؟! عکس نصفه رو چیکارش کنم؟!

یه بار رفتم تو پستش همین چند وقت پیش دیوان دره رو زدم نیومد. نامرد!
من فرض کردنم خوب نیست.
بعدشم خیلی مورد داره. من معذب میشم.

حالا همه اطلاعات مارو اینجا جار نزن ! بیا بهم بگو کدوم پست بود رمزشو پیدا کنم

کدوم اطلاعات!؟خخخخ. همه خودی هستن.

اره یه ۷۰ میلیونیم چیزی نیستیم که

80 ملیون ناقابل! کسی چیزی نمیفهمه! :دی

چقد اون وسط متقاضی داره!! ^___^

شیطونه میگه یه گرادینت بدم به عکس اون وسط اصلا دیده نشه :|

خخخخ

اون وسط عکس باب اسفنجی بذار!! :))

اگه موقعیتش پیش بیاد شاید این کارو بکنم. ممنون بابت پیشنهاد :)

ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووون:)))))

خواهش میکنم. یکی از اون دوستان شما بودین ها! قدر لحظات رو بدونین و بجنبین! :دی

الان تکلیف اونایی که آن تایم بودن چیه؟ نباید بهشون امتیازی تعلق بگیره ؟ چرا همش مارو نادیده میگیردی آخه :دی
هعی بابا ما بریم که راه صبر پیش گیریم :))

صبر کنید یکشنبه بشه. مطلبش بیاد رو سایت. خخخخ. نفری یکی یه دونه بمب اتمی جایزه میدیم بهتون.

بمب اتم آخه :|
چیز بهتر نبود ؟
اصلا نخواستم ://
بگم رئیس سازمان ملل بیاد در وبلاگتونو تخته کنه ؟ :)))

چیز دیگه ای نداریم به جان خودم!

کارخونه مجسمه سازی که نیست اینجا. اینجا نیروگاهه. نیروگاه!
ما وسعمون همینقدره. ان شاءالله که قبول میکنین.

عه خوب شد گفتیدا اصلا یادم رفته بود اینجا مجسمه سازی نیست :دی
خب پس به من ازون پهباد بغل دستی هاش بدید که یکم بشر دوستانه تره :))

به روی چشم.

میتونید برای دفاع ازش استفاده کنید. فقط برای دفع حملۀ دشمن. :دی

سلام و درود :)

خوشحال میشیم از "خراب آباد" دیدن کنید و نظرتون رو درباره عکس نوشته ها بهمون بگید...

علیکم السلام.

حتما دوست عزیز. حتما.

سپاس از لطف شما...
از حضورتون بسیار و بسیار(!) ممنونیم!


خواهش میکنم. ممنون از حضورتون.

چشمتون به ضریح ارباب
برای جلوگیری از اصابت موشکایی که هر شب میخوان به سمت وبلاگم فایر بشن میبرمش پس :))

البته خب زیاد دلتون رو خوش نکنید. سازندۀ هر جفتش خودمونیم.

شاعر میگه: دردم از یار است و درمان نیز هم.
ربطی نداشت ولی خب اون مضمون اصلی تقریبا همینه. اگه موشک دفاعی میدیم به شما، موشک های حمله ای مون رو هم خودومون ساختیم.
بد به دلتون راه ندین.

http://gandomru.blog.ir/1395/08/15

یه عکس واست آوردم که مشکلت واسه اون وسط حل بشه!!! ؛))))))

خیلی خیلی کار خوبی کردین.

میخام یه جری طراحی کنم اصلا وسط نداشته باشه! خخخ. یعنی وسط بیفته بین چهارتا عکس! :دی
دیشب نزدیک بود خون و خون ریزی بشه!

عه؟!! :))))
عجی مشکل حادی شد!!! ^___^

آره بابا. بر اساس حروف الفبا خواستم بچینمشون دیدم بعضی ها اسمشون لاتینه. بعضی ها فارسی. نمیشه.

بر اساس تاریخ ارسال خواستم بذارم. دیدم در حق اونایی که اول فرستادن ظلم میشه! زودترفرستادن باید وسط تر باشن ولی خب میفتن اون اول.
بر اساس میزان صمیمیت اون شخص خواستم بذارم. که دیدم این یعنی پارتی بازی!
کلا گفتم یه کاری کنم. رندوم بذارمشون. سایز تصویر رو هم جوری درست کنم که وسط نداشته باشه. :دی

^____^
واقعا خوشحالم کردین :)

الان از کدم کار ما خوشحالی شدین؟! ما کار خیر زیاد میکنیم. ریا نباشه البته :دی

باشع بابا فهمیدیم لپ تاپ داری شوماااا :d

این روزها، همه لپ تاپ دارند. شما چطور؟

میگم باز خوبه از سفر دوبی و استانبولم پرده برنداشتم :/

چقد جالب :)

منم شرکت کردم :)))))))


خیلی هم عالی.

ممنون.

اهممم...
میدونم دیره!!
ولی منم شرکتیدم!^^

خیلی هم عالی. دیر نیست البته. مونده هنوز!

یا ابواسفنج منم شرکتیده ام  :))

خیلی ممنون. دیدم.

دریافت شد.

چه جالب :)

منم میخوام شرکت کنم ولی حسش نیس :|

به جای عکس من یه گل بزار اون وسط :دی

حسش نیست یعنی چی؟!

گلِ کاکتوس باشه خوبه؟! :دی

سفر دوبی و اسطانبول ؟؟؟  دهنت 😂😂😂lol

تو منو چی فرض کردی سینا؟! فکر کردی کم الکی ام؟

خیلی هم زیاد الکی ام.
دهانم.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان