آقای نارنجی پوش، انارخاتون را قاپید!

اخبار زیر، در رابطه با این پست از دختر انار و توسط خانم فوفانو نوشته شده است.

عکس عروس و داماد و خلاقیت تغییرات هم زحمتِ خانم فوفانو بوده.

برای مشاهدۀ تصویر به صورت بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.



باحال باشید :)

۱۵ موافق ۰ مخالف
(((-: فوق العاده بود خسته نباشید

تِد:

زنده باشید : )

واقعیه؟

تِد:

لینک مطلبُ بخون خب 

نارنجی یا نارنگی مسئله این است:)))
+یه سوال٬زیر کت و شلوار تی شرت میپوشن؟!
نخسته!

تِد:

واقعا کدام است؟؟؟
+مورد داشتیم پوشیدن گویا :))

خخخ خیلی مردیم وزنده شدیم از خنده:)))
زنده باشید!

تِد:

چند بار؟؟ :)))
باحال باشید : ))

great ! :دی 

آقا ! من عکس داماد رو نفهمیدم :| داره لباس‌ـش رو در میاره ؟! (من یه چنین چیزی می بینم :| ضمن اینکه گویا 4 دست داره :| ) 

نه. پوست نارنگی رو کنده. میگه پوست سرشو کندم تا حساب کار دستش بیاد. نارنگی قسمت سرِ داماده.

Queen of Autumn
و
King of Autumn
در کنار هم.
زیبا بود.
مبارکه.

خیلی ممنون. مبارک صاحابش باشه.

من اعتراض دارم 
چرا من دعوت نبودم ها؟!
ینی این زوج از خوشتیپ ترین زوج های هستن که من دیدم:/

منم اعتراض دارم. چون منم دعوت نبودم.

همینطور منم!

اقای @علی ف

اون پاهاشه که نشسته :)) شلوارش سفیده. تو عکسم گفتیم که نشوندنش چون قدش بلند بوده موقع عکس گرفتن
عشقشون پایدار =)

پایدار!

وایییی خداااا
وایییییی
من مردم برای این ایده اصلا :))
به جان آقا نارنجیمون حتی فکرشم نمیکردم از پست شاهزاده نارنجی پوشم چنین طنز دلبر و قشنگی ساخته بشه :))))
شما همتون عالی اید
یه اکیپ عالی
با فکر، ذهن و ایده سازی های فوق العاده :)
خوشحالم که پست منو قابل دونستید تا به کمکش باعث خندیدن بیانی های عزیز بشید :)
تازشم عکس اناره رو من خودم به فوفانو کادو دادم اون این شکلیش کرد باز هدیش داد به من :))

میدونیم که فوق العاده ایم. نیازی به گفتن نبود! :دی

هر چیزی که بشه از توش چیزی برای خندیدن در آورد ما درش میاریم.
دست خانم فوفانو هم درد نکنه.

تازشم من خودم تاریخ اصلیشو هر وخ اعلام کردم همگی بیانی ها هم دعوتن زیر درخت انار به صرف عروسی با شکوه پاییزی ها :)))
خطاب به خانم نیلوفر و مستر اسفنجی شون که ناراحت بودن :)))

مگه برگزار نشده قبلا؟! 

یک بار دیگه بخونید خبر ها رو! قبلا برگزار شده.

منظورم در راس اکیپ به فوفی جانِ خودم بود :دی
دیگه نمیگمتون اصلا چییش :)))
هی حالا منو مجبور کنید بیام بیان عجبا :)))

ایشششش!

دلتنگ میشیم خب. باید بیاین.

ایول پس یه عروسی افتادیم
دست گلت درد نکنه دختر انار:)
ایشالله به پای هم خوشبخت بشین(البته همین که منو ابواسفنج توی عروسیتون باشیم خودش یه خوشبختیه:دی)

آره والا.

خعلی جالب میبود(:

جالبی از خودته مشتبا. نیومدی قالبت رو برات درست کنم!

اون عقد بود منتهی دیگه خبرنگار از شدت ذوق زدگی عروسی حسابش کرد :)))
عروسی دلِ پاییزِ سالِ بعد زیر همون درخت انار برگزار میشه :)))
اصلا از قدیم الایام گفتن:
عروسی بدون حضور بلاگفانی ها مگه داریم مگه میشه؟ :)))

آها که اینطور. پس لازم شد دو ماه حقوق و مزایای خانم فوفانو رو ندیم بهشون.

نه که نمیشه. نه که نداریم!

انار جان دست راستت روی سر ما عجیجم:| =))
@فوفی:کلا خیلی باحالی:))

میخواین جناب میم رو بفرستم سراغتون؟! بچه خوبیه ها! :|

رفیعه ی جان نتهنها دست راستم که دسته گلمم برا خودت اصلا عزیزم :)))

فوفی از همین تریبون مجدادا اعلام میکنم تو یک دونه ی عالیه دوست داشتنیه منی مچکرم که اینقدر خوبی و باعث شدی کلی بخندم :)
منم دل یکی از همین پاییز سال بعدها عروس شدم.

عه؟! شیرینی ندادین که!

شما دونه دونه قلب این انارو دون کنید ولی حقوق فوفی رو قطع نکنید :(
چیه خب ذوق زده شده بود :((
مگه ذوق زده شدن گناهه ؟ هان هان؟ :((
:دی)))

باشه. این دفعه رو به خاطر شما گذشت میکنیم. ولی دفعه بعد فقط یه بمب اتم میتونه تنبیه ایشون باشه.

@مستر ح.میم:|  :
میم ژان اول سربازیشون معلوم شه کجا میوفتن؛بعد حالا بحث میکنیم راجع به مسائل دیگشون^__^  :| |:
@انار :
دسته گل که محفوظ هست!شما بگو ببینم نارنجی پوش آقا،برادر ندارن؟!=)))

باشه. پیشنهاد دادم دیدم اینقدر مشتاقین خب!

@رفیعه
آقا نارنجیمون داداشش هنوز سبزه. برادر شوهر گوگولی و ترش منه :))
ولی یه دوست خوب داره اونم مثل خودش نارنجیـــغ خوشتیپ بذا یکم بگذره میفرسدمش دم خونتون :دی
@رفیعه
آقا نارنجیمون داداشش هنوز سبزه. برادر شوهر گوگولی و ترش منه :))
ولی یه دوست خوب داره اونم مثل خودش نارنجیـــغ خوشتیپ بذا یکم بگذره میفرسدمش دم خونتون :دی
:دی

چی ذوق زده! شما هم میخواین؟!

میخواین اصلا بیایم یه باشگاه ازدواج راه بندازیم.

دست بلاگفان درد نکنه بابت این پستش...
بلاگفان جان، امیدوارم از این خبرای خوب بیش از پیش پخش کنی تا انشاالله همه ی بیانی ها برن خونه ی بخت..
:)

قربون شما.

ایشالا :)

بسم الله چرا دوتا شده کامنتم؟ 0_o
روووح روووح همه فرار کنید :)))

من اینجا جادو جنبل کردم!

@انار:
من از الان خونه رو مهیا میکنم و چشم انتظارم:))))
سلام خوبی برادر 

خخخ ان شاالله برا مام قسمت کنه خدا :) :|

سلام. خوبم برادر جان.

ان شاءالله. شیرینیش رو هم میایم میخوریم.

وااااییییی عالی بود :))))))
دمِ دست ان در کارانِ تهیه گرم :)))
من عاشقِ روزنامه هایِ بلاگفانم اصن :دی
آقا خب چرا یه جنابِ پرتقالم برا ما پیدا نمیشه ؟ :دی
اصن چرا میوه یِ نارنجی بزرگتر از پرتقال نداریم؟ :|
بله دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن شما برو کنکورتو بده حرف زیادی نزن :|

خیلی ممنون.

شما واقعا برین درستونو بخونین فعلا. زوده این حرفا برای شما. فکر کنم باید بالای پست یه +18 میزدیم.

مبارکه^_^
شبی با یه پرتقال تامسون بحثم شد اتفاقا...فک کنم از اقوام دوماد بودش

مبارک صاحابشه!

پرتقال تامسون؟! بذار داماد بیاد اعتراف کنه ببینیم هست یا نه؟!

واه واه واه بلا به دور 
ممنون باشگاهتون برا خودتون

این که باشگاه برای خودمونه شکی نیست. ولی خب گره گشایی از بخت جونای مملکت هم آرزوی قلبی ماست!

فوفی که بازنشسته شده :/ نگو پشت پرده ازین کاردستی ها میسازه !

خانم فوفانو، از دوستان خیلی قدیمی ما هستن. قبل از اینکه پا به عرصۀ بیان بذاریم، اصلا قبل از اینکه شما موفق به گفتن لفظ «سیب زمینی» به جای «دیب دمینی» بشی ما همکاری داشتیم با هم!

خخخخ 
فانتزی جالی بود 
آفرین ، خسته نباشید 

خیلی ممنون.

بانو @فو فا نو

بله! جهت مزاح عرض کردم!(شکلک بیمزه!) خواستم یه کم هم خاص باشم و اون چیزی رو ببینم که بقیه نمی بینن! :دییی


قیافه‌ها رو :))

تد:

حال کن فقط :+))

مباااااارک باشه خخخخخخ

تِد:

مبارکه صاحابش :+))

وااییییی اینو ببیییییین عالییییهههه 😍
ایول بهت فوفانو ایدت توپ بود😂👋
مرسی از ابواسفنج حتی  :))
+تبریک عرض میشه انار خاتووووون  :)  ^_^

تِد:

پس من چی :||
خوبه ک خوشتون اومده :))

:))))))))))))))))))
خیلی جالب بود :)
دست بانو فوفانو درد نکنه

تِد:

قابل نداشت :))

بیشمار:))) 

تِد:

بیشمار تشکر : ))

:))
خوبه بلاگفان هستاا آمار شوور کردن و از فردا نی نی دار شدن و شاید مامان بزرگ شدنم در اختیارمون میذاره ... خسته نباشید ..

موسسۀ آمارگیری بلاگفان! در خدمت مردم :|

ای وای تد جاموندی  :دیی
توهم نخسته برادر  :))

حالا که دلِ بچه رو شکوندین.

بی زحمت 9 ملیون وام ازدواج بدین به من تا از دلِش در بیاد.

 تد تورو هم برا عکسبرداری عروسی چهار زانو مینشونند:دی نگران نباش

تد که قدش کوتاهه که! هه

:/ خب دستشم که رو شد:/
هی میگه قدم بلنده قدم بلنده
بعد الانم معلوم نیست کدومتون راست میگید:/

ابو اسفنج بلاگفانیِ راستگو معروفه دیگه. نمیشناسید؟!

خخخخخ تبریک میگم.
چقدر عکسه باحاله:))
یاعلی

مبارک صاحابش باشه.

عکسای خانم فوفانو اکثرا خلاقانه ست.
علی یارتون.

نشریه بلاگفانD:

چیزی ورای یک نشریۀ ساده!

اگ مفیوض میشید با مردن وزنده شدن حقیر...همش میمیرم وزنده میشم°_°

والا برای ما فرقی نداره!

هرجور دلتون میخواد و خودتون راحت ترین! :دی

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان