انتشار تصاویر

خب طی یک تصمیم خیلی اکشن ما نقاشی هایی رو که تا بدین لحظه برامون فرستاده شده رو گذاشتیم روی وبلاگ «بازی های وبلاگی» تا قابل نمایش باشن. اگرچه هنوز فرصت رای گیری نرسیده و رای گیری برای اون نقاشی ها فعال نیست. اما خب صلاح دیدیم که نقاشی هایی که تا حالا فرستاده شده رو به نمایش بذاریم. پس به نمایشگاه نقاشی ما سر بزنین و بازدید کنین ازش.

+راستی تا یادم نرفته بگم که مهلت ارسال آثار خیلی خفن تون برای ما هم طبق قرارمون تا روز 13 آذر ساعت 20:00 هست که از همون لحظۀ پایان رای گیری شروع میشه. در مورد رای گیری بعدا توضیحات رو ارائه میکنم منتهی شما بدونین که فرصت همینقدره. پس دست بجنبونین.

++ یه چیزی هم اون انتهای دوازدهم مونده بگم: جانِ من اونی که میاد به پست هامون رای منفی میده بیاد خودش رو معرفی کنه بفهمم کیه حداقل! قول میدم باهات کاری نداشته باشم. بیا بگو کی هستی فقط. بعدشم ازت دلیل میپرسم دلیلت رو هم بگو بعدش هم خرخره تو میجوم بعدش هم مراسم سوم و هفتمت رو برگزار میکنم و بعدش.... . این قصه سر دراز دارد. فقط بیا بگو کی هستی!

۲۲ موافق ۹ مخالف
با همه وقت های نداشته ام منم دلم خواست نقاشی بکشم

خیلی هم عالی. خب بکشین. وقت چندانی نمیخواد.

بریم ببینیم...😀

برین ببینین.

شاید دست به کار شدم :)

حتما دست به کار بشین!

اوهوم:)

آهام.

مدتهاست تصمیم دارم  چند تا طرح اسلیمی کار کنم بهانه خوبی شد :) از همین امشب شروع میکنم 

طرح اسلیمی میشه که طنز بشه؟! خخخخ.

هرجور دوست دارین بکشین. تا 13 آذر ساعت 20:00 فرصت هست.

کسی بودبیادمنم بکشه؟D:

نمیدونم!

اره میشه . منتظر باشید . امیدوارم تا اون تاریخ تموم شه

میشه.

من عاشق نقاشی کردنم.ولی اصلا حسش نیس: (
خیلی دلم میخاد بکشم..
شاید شرکتیدم  ^_^

شما مگه هنوز شرکت نکردین؟! گفتین میکشین که! وای بر شما!

برین یالا. بدوین برین از آبجی یا داداش کوچولوتون مداد رنگی بگیرین.

پس نقاشی Bahar Alone و پری دریایی کجان؟

پری دریایی؟! صبر کنید چک میکنم. شاید یادم رفته.

خانم خادمی متاسفانه توی نقاشی شون اشکالی وجود داشت. برای همین فعلا برش داشتم تا اصلاحش کنم بعد دوباره بذارمش.

با دیدن نقاشی ها عاشق دل و جرئت خودم شدم :))
ماشالا بچه ها همه هنرمندان. ...

حتما نقاشی های منو ندیدین! خخخخ.

من الان طرح اولیه رو زدم نمدونم ادامه بدم یا نه :|

حتما ادامه بدین. پشیمون نشین که در پشیمانی سودی نیست!

http://bayanbox.ir/view/2332122763663330643/IMG-20161129-203632.jpg

ترکیب طنز و اسلیمی شد این حس میکنم جالب نشد که بخوام ادامه بدم

بذارید ببینم!

امممم.
مگه از این بهتر هم میشه که بشه؟!

یعنی ادامه بدم ؟

شصت درصد! شک نکنین اصلا.

حاالا که شصت درصد سر لج اون چهل درصد تا اخر شب تموم میکنم و میفرستم خخخخ

آفرین. دم شما گرم.

مال منم تموم شد... :)
http://masirika.blog.ir/1395/09/09/%DA%A9%D8%B4%D9%88%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D9%86

دیدم و پستش رو هم گذاشتم. ممنون.

اگه رای منفی دادن جایزه داره بگید منم منفی بدم:دی
ولی میتونم حدس بزنم کار کیه:دی

حدستون کیه؟ در گوشم بگین کسی نفهمه.

شما اگه جزئت دارین رای منفی بدین!

به‌به مبارکا باشه ^__^
اون قالبی که واسه میز کار استفاده شد رو اگه خواستین یه موقع خبر بدین :)

خیلی ممنون.

خبرش رو دادم به یک آشنا! دست شماست؟ من به یک آشنا گفتم برام ردیفش کنه! بنده خدا داره تلاش میکنه. اگه دارینش که بگین دیگه!

قضیه نقاشی شیه؟!

:| وای بر شما! چند پست قبل رو بخونین. چالش فان کشون! سریع بجنبین

کار صهیونیسم هاست مطمنم😃

صهیونیست ها البته!

من این حرکات ددمنشانه رو محکوم میکنم.

والا یک آشنا برام فرستاده ... دیگه داره خودش همونو!!

کی فرستاده؟! الان چند روزه داره تلاش میکنه! شما برام بفرستین کدهاش رو. ممنون.

:/ عصنشم قهرم:| 

عه! عه! بابا من حالا یه شوخی ای کردم! خخخخ.

قدیم تر ها باجنبه تر بودید. خخخخ.
ببخشید. بفرمایید چند پست قبل تر رو مطالعه بفرمایید!

اگه رای منفی دادن جایزه داره بگید منم منفی بدم:دی
ولی میتونم حدس بزنم کار کیه:دی

تکرار؟!

موفق باشید

قربون تو مکانیک.

اا نه:/یه چی دیگه نوشته بودم ولی چون همون صفحه باز لوود کرده بودم این اومد:/
نوشته بودم تجریه ثابت کرده هرکی منو تهدید کرده پشیمون شده

عه؟! باید ببینیم پشیمون میشم یا نه؟!

😒 به خاطر وساطت بانو فوفانو میبخشم😶
خخخ یکم فک کنم ببینم چیزی به ذهنم رسید میکشم

دست شما مرسی! ولی خدایی من شوخی کردم. اینجا هر حرفی که از من میشنوین شوخیه. همه از دم.

حتما بکشین که بدون نقاشی های شما این چالش مزه نمیده!

خخخ منم شوخی کردم کامنتای قبلی صرفا جهت ازار رساندن به صاحب وبلاگ بود و هیچ ارزش دیگری ندارد😛

باشه. منم دفعه دیگه آقاتون رو ببینم میدم تِد بره گوشاشو گاز بگیره.

😠😡😤😬

شاید باورتون نشه ولی اینا توی پنل مدیریت من فقط یه مستطیل عمودی دیده میشن!

توی خودِ وبلاگ هم همینطور. یعنی من فقط چهارتا مستطیل عمودی میبینم.

خوب شد شرکت نکردم:/
اینا چقدر خوبه همه:)

بد شد شرکت نکردین! اینا خوبن. ولی خب همه قرار نیست خوب باشن!

آقا یک پیشنهاد بدم؟ یک فهرست درست کنید که مشخص باشه کیا مشیده شدن. و کیا کشیدنشون. به صورت جدول ضربی اگه درست کنین با اکسل راحت میشه. 
اینا که شرکت کردن رو به صورت ستونی بنویسین. اینایی که تصویراشون کشیده شده به صورت افقی. حالا هر کسی که تصویرش کشیده شده یک علامت براش توی سلولی که مقابل کشنده اش هست بزنین.

:/

زحمتش رو خودت میکشی آقاگل؟ جانِ تومن تا حالا با اکسل کار نکردم. بعدشم حس و حالش رو هم ندارم! یعنی این چالش خدایی خیلی ازم انرژی گرفت! خخخخ.

http://bayanbox.ir/info/4850834052954255908/IMG-20161129-224339



این هم اتمام کار . خودم که راضی نیستم

من راضی ام ولی ندیده!

بذارین ببینم!
الان تصویر چه کسی هست ایشون؟! خودتونین؟

بلی بلی کودک درون من هستن ایشون 

جالبه! خیلی هم خوب و عالی.

فقط برای چالش باید نقاشی بلاگرهای دیگه ای رو میکشیدین ها! خخخخ. میکشین یا همینو یه جوری راش بدم تو چالش؟! پارتی بازیمون خوبه!

به عنوان کسی که دو روزه با این وبلاگ اشنا شدم اعتراض دارم :|

از برای چه خب؟

جان خودم صبح باید نمایشنامه تحویل بدم . این روزها زیادی درگیر و خسته ام گفتم روح ام استراحت کنه

خب پس من همین رو زیرسبیلی رد میکنم!

شما دو روزه آشنا شدین پست های قبلی مون رو هم خوندین یا نه؟
اگه نخوندین برین بخونین که آخر شبی کلی انرژی میگیرین.

الان قانع شدید پارتی بازی کنید یا ادامه بدم :|

کاملا قانع شدم!

عههههههه اشنا در اومدیم که ، دیگه پارتی بازی بر یک جیمی واجب شد

خخخخ. آره واجب شده خانم دکتر. ان شاءالله بعد از مشورت با هیئت رئیسه قانع شون میکنم که قبول کنن. چون تازه وارد هستین توی بلاگفان و همچنین بلادِ بیان.

ممنون از شما :)

خواهش.

سلام..
وای چقدر نقاشی امیر بهزادپور خوب بود :)))))))))))))) یعنی غلت زدم کف زمین بابام میگفت چت شده تو؟! :))
دمتون گرم

سلام. دم خودت گرم.

آقا کتابا رو گرفتی از آخر یا نه؟!
اگه نه که بگو برم گوشش رو بپیچونم. خدایی من خودم شرمندت شدم انقدر پیچیده شد اوضاع! خخخخ. دفعه اول بود. تجربه شدی برا دفعه های بعد. برو به درگاه خدای منان شکر کن که تجربه شدی برای دیگران!

بااین تهدیدا که طرف جرئت نمیکنه بگه که:دی

نکنه شما بودین؟! تهدید چیه؟ نرم برخورد کردم که!

آقا من یه پیشنهاد دارم....!
به نظرم اون قالب میز کار برای نقاشیا زیاد مناسب نیست!!! اونجا هر کس یه دونه عکس دات و همونطوری تو ابعاد کوچیک هم قابل تشخیص بود... به نظرم الان اندازه ها بزرگتر باشه بهتر میشه هااا تو یه قالب سفید معمولی مثلا...
شایدم نشه البته! :دی ... یه پیشنهاده :)

اون قالب مخصوصا نحوۀ رای گیریش خیلی خوب بود. در ضمن، توی اون قالب در یک نگاه تقریبا همۀ نقاشی ها در دید رس هستن! ولی اگه یه قالب معمولی باشه خب من تجربه کردم چنین حالتی رو و میدونم در حق کسایی که نقاشی هاشون میره اون پایین ظلم میشه! ملت همون بالایی ها رو نگاه میکنن و اگه بخواد بره صفحۀ بعدی دیگه شاید کلا بیخیالش بشن!

برم ببینم

برو ببین!

آره خب این مساله مهمه... ولی الانم بعضی نقاشیا نصفه معلومن!!

یا میشه فعلا بزرگ منتشرشون کنین بعد روز رای‌گیری اون قالبو بذارین ^__^

بازم همینکه همه شون توی یک صفحه هستن خوبه و اینکه فاصلۀ پایین صفحه تا بالای صفحه زیاد نیست! به هر صورت ممنون از اینکه به فکرین.

مسئله اینه نمیدونم کیو بکشم  :دییی
+من تک فرزندم  :)

از بابت تک فرزند بودنتون واقعا متاسف شدم! 65.4 درصد عمرتون بر فنا!

خب ما سه نفر رو بکشین. من و تِد و شهرند مریخی.

یا ابواسفنج از خیر نقاشب ما بگذر  :( چالش بعدی جبران میکنم^_-

آره جانِ تد. همه همینو میگن. خب شرکت کنین دیگه.

چرا نقاشی جناب تد رو منتشر نکردید؟؟؟؟
نقاشی جناب ابواسفنج رو هم ایضا!!!

حتما این کارو میکنم. ممنون.

ببخشید من میخواستم شرکت کنما اما اول مراسم فاتحه پیش اومد الان هم که خواهرم عمل داشت اومدم خونه ی خواهرم و امکانات هنر نمایی نیست :))
دیگه این دفعه رو ببخشید:)
ممنونم
یاعلی

خدا ببخشه! ان شاءالله دفعه بعد.

جالب بودن

چشماتون جالب دیده!

http://uupload.ir/files/z3e3_img_۲۰۱۶۱۲۰۱_۱۴۲۹۴۳-1-1.jpg
دوتا شد راضی باشین:)

خیلی هم عالی. ما که راضی ایم. خدا هم راضی باشه.

اونو نزار اینو بزار:)
با کیفیتشه
http://uupload.ir/files/ocfg_img_20161201_145722-1.jpg
اون بی کیفیته رو گذاشتی که:))))

نه به جانِ تِد!

حتما اشتباه شده. الان پیگیری میکنم.

سلام مجدد..
آره، گرفتم.. دستتون درد نکنه.. ممنون.. راضی به زحمت نبودیم خدایی..
نه آقا نپیچون، چیکارش داری بنده خدا رو :)) این چه حرفیه برادر، پیچیده نشد که، خیلیم خوب بود .. من برم به درگاه شکر کنم!

خیلی هم عالی!
شکر خدا

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان