فلاسفۀ بلاد

اوضاع یه جوریه که آدم میترسه بره صفحۀ «دربارۀ من» بعضی وبلاگها رو بخونه.
چند بار این کارو کردم کمر درد گرفتم!
یعنی یونان باستان این قدر فیلسوف نداشت که ما اینجا تو بلادِ بیان داریم.

۲۱ موافق ۶ مخالف
(-: یکم بیشتر توضیح میدادین ینی چی؟

بیشتر توضیح بدم واقعا؟! باشه.

یعنی اینکه ملت توی صفحات دربارۀ من همه چی مینویسن جز درباره خودشون. یعنی اینکه توی اون صفحات قصد دارن که اعلام کنن فیلسوف ان!

((-: خب اونایی که مینویسن در مورد خودشونه مثلا الان من بیام بنویسم من فیلسوفم میشه در مورد خودم دیگه نمیشه درمورد شما که /-: بعدم این صحفه ی درمورد من الزاما نباید این سن محل زندگی ازین چیزا باشه میتونه طرف از علایقش سلایقش بنویسه که به قول شما همون فیلسوف شدن /-:

البته خوب میدونیم که وبلاگ هایی که مد نظر این پست هستن نه از علایق مینویسن، نه از سلایق و نه از خلایق!

آره والا
:)))

آره آره والا!

یه چیزیه دقیقاً مخالف و برعکس درباره ی من های بلاگفا! :)))

یادم نمیاد.

بعد از خوندن این پست شما کلی خنده‌م گرفت
واقعا راست میگی

معلومه که راست میگم! خخخ. دم شما گرم.

عجب
/-: هرچی هم بنویسن درمورد خودشونه بازم گفتم که حتی اگه بگن من فیلسوفم

خب نمیگن من فیلسوفم! کاش همینو بگن.

تو واقعیت که فیلسوف نشدن بذارید اینجا دلشون خوش باشه! D:

اینم حرفیه.

خب اکثریت اول فیلسوف بودن بعد بلاگر شدن :)))
تا آبروم نرفته برم ببینم ، فیلسوفم ؟؟ دانشمندم ؟؟ محقق ام ؟؟ ادیبم ؟؟ چی ام ؟ 

یعنی میگین منم فیلسوفم؟! واقعا. خدایا شکرت نمردم و فیلسوف هم شدم.

شما فکر کنم تو دستۀ ادبا باشین!

بدانید و آگاه باشید و اعتماد کنید ک شما هم از فلاسفه قرن این ...
نه بابا من کجا اذیت کجاااا...

جدی؟! پس خدا رو هزار مرتبه شکر.

اذیت؟! جل الخالق! من گفتم ادبا! یعنی ادیب باشین

نخون دیگه:) 

صدام خوبه ها! ازدست میدین ها!

باز گوشیم قاط زد ... دیگه با لپ تاب میام نت ....
:)

از اول همین کارو بکنین خب! الکی سوادِ خودتون رو میبرین زیر سوال که چی؟! خخخخ.

حجم اعتماد به نفس شون منو در سکوت عمیقی فرو برده.

حجم اعتماد به نفسشون عرصه رو بر ما تنگ کرده!

:دی
از من تازه عوض شده قبلا این بود:این من همین

پس شما از دنیای فلسفه دوری جستین! خیلی خوب کاری کردین!

من ک بعدش دس ب عصا
از وب میام بیرون😃
کمر آدم رگ ب رگ میشه اصن😂

باز خدا رو شکر کمر شما نمیکشنه!

هار هار هار:| =))))

هر هر هر

آرزو بر جوانان عیب نیست  :))
من که کلا بیو گرافی دادم  :دییی

خیلی هم عالی! شما یک بلاگفانیِ اصیل هستین!

😀😁
واسه ماهم ازین نوع هست؟
بنظرم مال ما یه درحد یه قلقلک هست، به درد و شکست و بست نمیرسه😁😂

نمیدونم والا! نخوندم. خودتون قضاوت کنین! خخخ.

من توی پست هام از خودم زیاد گفتم...
ولی خب توی قسمت درباره من وبم یه جمله ست که فکر کنم کاملا مشخص میکنه من کیم!
یه بی لیاقت با یه آرزوی بزرگ!

شما از همین دسته این! دستۀ فلاسفه! خخخخ.

:|
اینطور نیست!

دعوا نکنین خب! شما کنکور دارین. به اعصابتون مسلسل باشین.

دعوا نکردم که...
من اهل دعوا نیستم :)

خب خدا رو شکر اهل دعوا نیستید اینچنین پوکر میشید! اگر میبودید چی میشد!

کلا بعصی چیزا ارزش نداره که آدم بخاطرش عصبی بشه...
هر کس هر برداشتی که بخواد میتونه داشته باشه...
شاد باشید :)

دیدید ناراحت شدید؟! بابا شوخی کردم.

ناراحت نشدم که...
آخه توی این وب مگه میشه ناراحت شد؟! :)
من از وب شما یاد گرفتم که در هر شرایطی بخندم و شاد باشم :)

اون دو خط آخر دیدگاه آخرتون رو خب من برنتابیدم! فکر کردم ناراحت شدین دارین میگین شاد باشین دیگه نمیام وبتون! چون منو از فلاسفه دونستین!

خواستم برم گوشای تِد رو گاز بگیرم بگم آخه چرا ناراحت شدن ایشون؟! بعد خدا رو شکر میگین ناراحت نشدین.

نه منظورم این نبود اصلا...
من شرایط سختی رو پشت سر گذاشتم و از لحاظ روحی واقعا داغون بودم...
اوایل ببخشید ولی فکر میکردم شما و دنبال کننده های وبتون الکی خوشید!
ولی بعدا فهمیدم کار شما خیلی بزرگه! این که تلاش میکنید یه عده بخندن شاد باشن هیجان داشته باشن... این خیلی خوبه :)
من از وقتی با اینجا آشنا شدم واقعا نگرشم تغییر کرده و حالم خوبه :)

خب خدا رو شکر.

الکی خوش هم عمۀ ترامپه! یک دفعه دیگه به ما اینجوری بگین میدم تِد بیاد گوشِ داداش کوچیکه تون رو گاز بگیره.

اولا که گفتم ببخشید!
دوماً الان خودم هم جزء دنبال کننده های وبتونم!
اگه بگم که خودمم میشم الکی خوش!
سوماً کسی جرئت نداره به داداش ما نزدیک بشه!

جدی؟ پس ما شبانه نینجا هامون رو میفرستیم سر وقتش ببینین میشه یا نه. یه سیبیل آتشین میریم روش. یه دست ساندویچی هم همچنین.

بعد براش با ماژیک غیرِ وایتبرد و پاک نشدنی هم سیبیل میکشیم بعد میفرستیمش خونه.

خخخ از پس همه شما برمیاد! اونم یک تنه!

خواهیم دید! ما رو دست کم نگیرین. ما همونایی هستیم که جیمز باند رو اجیر کردیم تا تِد رو بکشه! قاتل بروسلی هم ما بودیم.

خخخ
فرقی نمیکنه کی باشید!
حریفش نمیشید!

ببینیم!

ولی من هم سن شما بودم 30 سالم بود!
کنکوری جماعت باید ساعت 23 خواب باشه. برید از خدا بترسید!

:)
کنکوری جماعت برای رسیدن به هدفش باید تا ساعت ۵ صبح درس بخونه!
ما نیز هم...

اینم اشتباهه. مثل اینکه باید یک سری کلاس های روانشناسیِ کنکور هم بذارم.

خب اگه گذاشتید ما رو هم خبر کنید شرکت کنیم!
من برم تست بزنم!
موفق باشید و شاد...

برید. با آرزوی موفقیت. حتما خبر میکنم!

ممنون.

والا آخه!
بگو خب نمیخوای درباره من بنویسی ننویس!
دیگه فلسفه بافی چیه؟ :/

کاش بدونن اینو!

من اصن نمیخونمشون
یه جمله از اولش 
یه جمله از آخرش
بسه دیگه:)

بس که نیست. ولی اینا محکوم به اینن که نخونیم اصلا!

منم اولش قشنگ بیوگرافی گذاشته بودم ولی الان عوضش کردم و نوشتم 
"نیلوفر هستم همین و بس
هر لحظه در حال تغییرم پ نمیتونم از خصوصیاتم و یا علایقم بگم"
الان منم جزوه فلاسفه میشم؟؟

شما جزو شیوخ فلسفه هستید! یعنی از اون ارشد هاش!

یعنی بعد شب تا صبح کار کردن فقط یه دل سیر خندیدم ها

نوش جانتون. همیشه بخندین.

والا با این نوناشون :)))

نونا شون؟! نون ها شون یا نونا (9) شون؟

شما که فیلسوفانه تر کردید قضیه رو که!

دقیقا :/ خودش ی رمان میشه :/

رمان؟ اینجوری نگاه نکرده بودم.

عجب

به جانِ مش رجب!

سلام من بالاخره نقاشیامو گذاشتم...یادتون نره به چالش اضافه شون کنید

مگه اضافه نکردم؟! حتما.

خخخخ - ببین من هنوز کتفم خوب نشده ، گیر نده :/

یک آشنا تو سردستۀ این فلاسفه هستی!

وای 😂

وای!

حالا وای وای.

ای بابا ای بابا همه که مثل من ساده و بی شیله پیله نیستن که :)

آره خدایی.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان