اتمام چالش «فان کشون»

حالا درسته که تمدید کردن یک کلاس خاصی داره، ولی خب دلیل نمیشه که ما هی تمدید کنیم! به همین سادگی مهلت شرکت کردن توی این چالش هم تموم شد. اونایی که شرکت کردن که خوشا به حالشون؛ مطمئنم یه حالِ توپ پیدا کردن با شرکت توی این چالش. اونایی هم که شرکت نکردن همین الان فریاد «وا حسرتا» سر بدن. یالّا. آفرین. توی این چالش تعداد 35نفر شرکت کردن. از تک تک شون ممنونیم و از تک تک کسایی که شرکت نکردن ولی همراهی کردن هم ممنونیم. اصلا چرا خساست؟ از اونایی که نه شرکت کردن و نه همراهی هم ممنونیم! جهنم و ضرر، از اونایی که هی رای مخالف میدن هم ممنونیم. میخواین حالا که همگی با هم دور هم جمع شدیم از دولت تدبیر و امید هم بابت زحماتش تشکر کنیم؟ خب از پشت صحنه میگن خزش نکن دیگه.

خیلی خب. الوعده وفا. گفته بودیم که این چالش جایزه هم داره. جایزه مون البته به علت نداشتن اسپانسرِ قوی از نظر مادی اونقدر ارزشمند نیست ولی وقتی جنبۀ معنوی اون رو در نظر میگیرم اینقدر ارزشمنده که حد نداره. همینقدر کافیه که بگم خدا توی قران به این جایزۀ ما قسم خورده.

ما از هر کسی که توی چالش شرکت کرده یک تا سه نقاشی تحویل گرفتیم و اون یا اونها رو توی ایـــن وبلاگ به رای گیری گذاشتیم. شما عزیزان باید(میگم باید یعنی زوره!) برین توی این وبلاگ و از هر نقاشی ای که خوشتون اومد یه رای مثبت بهش بدین. در آخر هر پستی که بیشترین رأی رو آورد برنده است. لازم به ذکره که مهلت رأی گیری هم فقط و فقط سه روز هست. بنابراین رای گیری در روز 16 آذر ساعت 20:00 تموم میشه.

برای رای دادن هم طبق تصاویر زیر عمل کنین:

لیست تشکرها رو محدود میکنم به گندم بانو که از جیبشون برای وبلاگ بازی های وبلاگی مایه گذاشتن. مایه یعنی مایه تیله ها! و یک آشنای عزیز که هیچکس نمیدونه آقاست یا خانم. ما هم فقط میگیم یک آشنا. شما هم بگین یک آشنا. کسی پرسید کدوم آشنا بگین همون مرید شیخ ابو اسفنج. یک آشنای همه فن حریف هم زحمت قالب وبلاگ رو کشیدن و برای رای گیری آماده ش کردن.

در آخر هم:

باحال باشید :)

۱۷ موافق ۲ مخالف
آدرس وبلاگ رأی گیری رو بلدم ولی حوصله تایپشو ندارم :دی لینکش کجایِ پست هست؟! :)

ببخشید یادمون رفته بود! خب الان لینک رو اضاف کردم، روی این ک تو پست قرمز شده کلیک کنید و برید توش :)

برم ببینم همه رو 

برید :) خوش بگذره

http://chaleshha.blog.ir/       ادرس بازی های وبلاگی

ممنون :)

نمی رم خخخخ عکس ها هنوز باز نشده همشون

خب نرید :دی بشینید یه گوشه استراحت کنید تا باز شن :دی

استراحت :| من :|  باشه بهش میگم 

بذارید الان صداش میزنم بش میگم که طرفای شما هم پیداش شه ان شاء الله :دی

به چنتا میتونیم رأی بدیم یعنی؟
:)

محدودیت نداره، از هرچی خوشتون اومد بکوبید لایکو روش :دی

خیلی با حالید

همه بلاگفانیا باحالن :)

چرا اثر هنری شما امکان رای نداره؟
من فقط و فقط بخاطر اون گره روسریِ نامحسوس که کار خیلی ظریفیه میخوام رای بدم بهتون :))

چون که ما خودمون برگزار کننده ی چالش بودیم و امکان اول شدنمون هم زیاد! و اینجوری کیف نمیداد که جایزه به خودمون برگرده! فوقع ما وقع :))
همین که خوشتون اومده و خندیدید باهاش خودش یک رای معنوی خوب حساب میشه. خیلی هم ممنون :)

سلام رای دادیم:)

 سلام. خیلی هم ممنون :)

اقا تقلب صورت گرفته، من برنمیتابم این ناعدالتی رو:| 
باس عکس منو میذاشتین برای توضیح رای گیری:| 
:))

تِد:

نه شخص شما و نه نقاشیتون صلاحیت اینو نداشتین :)))
متاسفم :+)))

نشد شرمنده

تِد:

چی نشد دقیقا؟

در نقاشی ها که شرکت نکردیم ولی در رای گیری با کمال میل هستیم :)

تِد:

همینم جای شکر داره :))

پس مال من کوش؟؟ :(((((

مگه میشه؟ مگه داریم؟ نقاشی از شما دریافت نکردیم به جانِ خودم! وایستید یک چک بکنم.

نکشیدید به جانِ خودم! توی وبلاگتون هم پست زدید که من نمیکشم!

این پست پسر عممه؟ :|
http://delkhoshihayeman.blog.ir/1395/09/13/%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87

http://yon.ir/VLsA

 شما هم یک نگاه به این پست بندازین! گفتین نمیکشین. ضمنا توی پستِ جالش اصرار کرده بودم که لینک نقاشی تون رو حتما بفرستین برامون!
همۀ کسایی که بلاگفان رو دنبال میکنن دنبال میشن. تمام کسایی که عنوان پستشون فان کشون بوده رو من شخصا میرم نگاه میکنم اما عنوان این پست شما فان کشون هم نداشت توش و من متاسفانه چکش نکرده بودم! شما هم لینکش رو برامون نفرستادین. در هر صورت من معذرت میخوام. الان اضافه میکنم تصویرتون رو.

نشد شرکت کنم

محمد کارِ خیلی بدی کردی. ازت راضی نیستم :دی

ببینم چیکارکردین :)

ببینین چیکار کردن.

نه,من معذرت میخوام که عنوان پستم اشتباه بود
درضمن شما گفتین تا سیزدهم وقت هست و من گفته بودم که جمعه برمیگردم
به هرحال ببخشید و ممنون که نقاشیمو گذاشتین :)

عنوانِ پستتون اشتباه نبود! فقط باید لینک رو میدادین که ندادین. همین. خلاصه که خوب شد باز زود گفتین. خخخخ.

فقط من پرتقال خانم رو گیر بیارم تکه بزرگشون گوششونه. قول دادن در رفتن!

من نرسیدم نقاشی بکشم ):
العفو ابو اسفنج):

مجتبی. از تو انتظار بیشتری داشتم. هیچ توجیهی پذیرفته نیست. من تو رو عینهو پسرِ خودم دوست دارم. دلم میخواد همیشه تو بلاگفان جزو السابقون باشی! تو کارِ خیر هیچوقت استخاره نکن و همیشه توش شتاب کن. سبقت بگیر از بقیه.

عه وا نظر قبلی خصوصی رفت :|

بله :|

هرچند شرکت نکردم ولی خوب دارم میبینم و رای میدم.

خیلی هم عالی. ممنون.

خسته هم نباشید :)) دستتون هم درد نکنه

خیلی ممنون.

تو چالش که نشد شرکت کنم وا حسرتا :))) 
 ولی رای دادم  :))

خیلی ممنون. خوب کاری کردین.

من این عکسُ خعلی دوست :)

--->http://bayanbox.ir/view/366749971450749474/3.jpg

این عکس هم شما رو خیلی دوست داره!

راستی وا حسرتا

وا مصیبتا!

خداقوت :)

خیلی ممنون.

وا حسرتا !

وا حیرتا!

عه تموم شد وقتش ای بابا حیف شد میخواستم الان بکشما
(الکی مثلا من میخواستم شرکت کنم وقت نشده :دی )

حقش هست دست بندازم این دهنِ منِ جر بدم!

خواهشا فقط اینجا این کار رو نکنید خون میپاچه در و دیوار کثیف میشن

بپاشه! اینقدر که منو حرص میدین! اصلا مهم نیست! خخخ.

اصن بپاچه به من چه :/
بعدا که خودتون خواستین تمیز کنین میفهمین والاع :/
من؟! حرص ؟! اصن به من میخوره حرص بدم؟!

ما تمیز کنیم؟ شما پس اینجا چیکاره این؟! یعنی شما واقعا خجالت نمیکشین بزرگترتون بره وبلاگو تمیز کنه؟! از ریش سفیدم خجالت بکشین!

من که ریشی نمیبینم 
خجالتم اصلا نمیکشم 
تعارف که باهم نداریم هرکی کثیف کرده خودش هم تمیز کنه 

اینم حرفیه!

:|
میشه چالش بعدی تون بهتر باشه؟!

از چه نظر بهتر باشه؟! راهنمایی مون کنین.

هیجانش بالا باشه... حال آدمو خوب کنه... باعث بشه یکم بخندیم...

هدف از این چالش هم همین بود. به پست «فان کشون» دقت کنین. توی متن صراحتا اعلام کردیم که نقاشی ها طنز باشن! اما متاسفانه تعداد کمی از افراد این نکته رو رعایت کردن. ضمنا، وقتی از هر 10 نفر 8 نفر میگن من نفاشی م خوب نیست شرکت نمیکنم. خب معلومه همین میشه. 35 نفر شرکت میکنن. که حدود 100 نفر هم کشیده میشن.

اگه مخاطبین ما همکاری های لازم رو داشته باشن و یک خرده فعالیت نشون بدن از خودشون و یک خورده خودشون هیجان داشته باشن، همچنین پست های ما رو به دقت بخونن و به «طنز بودن نقاشی ها» دقت کنن اونوقت چالش یک چالش خنده دار و حال خوب کن میشه!
ولی در هر صورت من نظر شما رو میذارم روی تخم چشم هام و بیشتر روی ایده ها دقیق میشیم. ممنونم که گفتید.

اتفاقا میخواستم همینو بگم... نقاشی ها اکثرا جدی بود!
من سعی کردم یکم طنز بکشم :)
خودم از نقاشی خودم خندم گرفت! :|
خیلی هم عالی...
من ممنونم بخاطر وب خوبتون :)
شاد باشید :))

متشکر. همچنین.

حس کردم از حرفم ناراحت شدید!
اگه اینطور بوده من عذر میخوام...

نه بابا ناراحت؟! خخخ. نه.

اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم. فقط متاسفانه این عادت گذاشتن علائم « :) » هنوز در من جاودانه نشده!

نه بخاطر این علائم نیست!
کلی گفتم...
خب خداروشکر که ناراحت نشدید... وقتی کسی از دستم ناراحت میشه اعصابم بهم میریزه!

نه خیالتون راحت.

چشم سعی میکنم اولین نفر باشم(:

آفرین.

واحسرتااااااااا
بریم رای بدیم پس...

وای بر شما! بدوین!

آقا ما خواستیم کامنت کنیم که حالمان از شنیدن کلمه رای گیری بد میشه و فلان که دیدیم بععععععله


این رای گیری شما چرا شفاف و قابل رویت عمومی نیست!!!!!!!

چون که زیرا! البته بعدا شفاف سازی میکنیم. ولی خب فعلا شفاف نیست. این شفاف نبودن هم دلایل متعددی داره!

خیلی هم خوب ...
من رای مثبت که توقع ندارم ، کاش منفی بارونم نکن دوستان :))
دست همگی طلا .. بخصوص گندم بانو و یک آشنا عزیز..

امکان منفی دادن وجود نداره خوشبختانه.

مثلا چه دلایلی مثلا؟

شفافیت از همه چی بهتره


البته طبق اظهار منابع آگاه شورای نگهبان نقاشی ما الان 10 تا رای داره

خب همیشه یک عدۀ همیشه در صحنه حاضر هستن که آمادۀ دعوا و جنگ و دلخوری و ناراحتی ان! یعنی منتظر یه بهونه ان!

رای گیری هم که تموم بشه ما فقط همون چند نفر اول رو اعلام میکنیم و از اعلام آرای افراد تهِ جدول خودداری میکنیم. جلوۀ خوبی نداره مثلا یک نفر که هیچی رای نیاورده اعلام عمومی بشه. متوجه که هستین؟
منابع آگاهتون اشتباه به عرضتون رسوندن حتما!

چرا نقاشی‌های اونجا نیستن دیگه؟ 
خواستیم یادی از اون روزا کنیم‌ها!

جمعشون کردیم دیگه. اون وبلاگ که یک وبلاگ شخصی نیست. چالش های مختلفی برگزار میشه و باید به محض تموم شدن یک چالش وبلاک رو تخلیه کنیم! مث یه خونه اجاره ای.

باید نقاشی ها رو دانلود میکردید ها ها ها ها ها

عجب!
حداقل هشداری چیزی می‌دادین قبلش!
ممنون به هر حال.

ما خودمون هشداریم!

شرمنده به هر حال!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان