پایان چالش «فان کشون» + الحاقیه

یه چالش دیگه هم به آخر رسید و کلی خاطرات خوب برامون به جا گذاشت. طبق برنامه ریزی قرار بود روز 16 آذر ساعت 20:00 رای گیری به پایان برسه که همینطور هم شد و رای گیری تموم شد. رقابت به شدت تنگاتنگ بود و نفرات صدرنشین توی رای گیری مدام جای خودشون رو با همدیگه عوض میکردن! ولی خب شانس آوردیم اون بالا بالاها نتیجه مساوی تموم نشد که اگه تموم میشد مجبور بودیم دو تا جایزه بدیم!

یک تشکر غیرصادقانه و با ریا هم از همۀ کسایی که شرکت کردن به عمل میاریم که با شرکت شون توی این چالش بهمون انرژی دادن.

طبق قولمون به نفر اول یک جایزۀ ناقابل به رسم یادبود اهدا میکنیم که بره برای رفقاش تعریف کنه.

نتایج رو هم در ادامۀ مطلب مینویسم که زیاد شلوغ پلوغ نشه این پست.

اسامی و تعداد آرای شرکت کنندگان در چالش «فان کشون»:

1. بهار پاتریکیان: 21 رای

2. گندم بانو: 19 رای

3. آقای سین: 16 رای

4. اراگل: 15 رای

5. ناشناس: 14 رای

6. نسیم: 13 رای

7. بانوی عاشق: 13 رای

8. رفیعه رجعتی: 12 رای

9. بهار خادمی: 11 رای

10. گلبول سفید: 11 رای

11. سمیرا: 11 رای

12. بالای آسمان: 11 رای

13. میم خ: 10 رای

14. عاشق بارون: 10 رای

15. مرضیه: 10 رای

16. بچه غول: 9 رای

17. باران: 9 رای

18. المی: 8 رای

19. مسی ریکا: 8 رای

20. امیر بهزادپور: 8 رای

21. آقاگل: 8 رای

22. فوفانو: 7 رای

23. سینا: 7 رای

24. نگار: 7 رای

25. -دایناسور-: 6 رای

26. فرید: 6 رای

27. خورشید: 6 رای

28. مهردخت 69: 6 رای

29. رنگی رنگی: 6 رای

30. میس فاطمه: 5 رای

31. علی ترین: 5 رای

32. تبارک منصوری: 5 رای

33.هلما: 3 رای 

34. رفیق خاموش: 2 رای

۱۵ موافق ۱۰ مخالف
چهارم هم خوبه :-)

خیلی :)

ناموسا 11 نفر به من رای دادن؟! @__@ 
فکر میکردم فقط خودم به خودم رای میدم:| 
مرررسی از تمومی شرکت کنندگان و تماشاگران و برگزار کنندگان و رای دهندگان و خانواده ی آقای رجبیشون:|

فانوسأ انتظار نمیرفت :))

آقای رجبی پدر شوهرِ آینده ک نیستن؟ :))))))

خسته نباشید بچه ها :))))

سلامت باشید : )

لازم به ذکره که ترتیب قرارگیریِ افرادی که تعداد رای مساوی آوردن، نمیدونم بر چه اساسی هست! خودِ سیستم بلاگِ بیان به همین ترتیب تحویل من داده. کسی اگه دعوا داره فردا ساعت 10 صبح بیاد سر کوچه مون منتظرم!

منم هستم تازه :))

عه خب چرا حالا زودی نقاشی ها رو برداشتین؟؟؟ :)))

خب چالش تموم شد دیگه :))

خب میذاشتید ما نقاشی ها رو ببینیم
ما که یادمون نمیاد کدوم به کدوم بود، خیلی ها هم نقاشیشون رو تو وبشون نذاشتن که بتونیم یادآوری کنیم :/

چهار پنج روز بودن خب! ندیدین؟

حالا اگه بشه تا ته شب میذاریم سه تای اولیو!

اگه به ترتیب حروف الفبا هم بود من باید نفر نُهم باشم.
(لبخند)

کلا شانس نداری :))

تقلب          تقلب        ابطال انتخابات!!

اسفنج اون اسپری فلفلی رو بده من :))

وژدانن فکر میکرردم فقط خودم به خودم رای دادم =|
درکل ممنون.خعلی قشنگ بود.خسته نباشین =)))

از این فکرا نکن :))

خیلی قابل نداشت :)

خیلی هم خووب. ..
من در به در دنبال 3 نفرم :) 😄
همیشه به شادی ...

جوینده یابنده است :))

همیشه : )

میدونم یکی از عوامل فتنه، خود جنابعالی بودین که ممانعت به خرج داد از کسب جایگاه نفر اول شدنه این جانب:| 

عوااااا! شووووهرررر؟! پدرررش؟!!!کووو کجاست؟! چرا من نمیبینمش پس؟؟!:(  :| :| :|

تکذیب میکنم :/


چی هول کردین حالا :)))) الکی گفتم :)))

مرسی بابت چالش :)
میشه بگید جایزه چی بود؟ ماهم تشویق شیم چالش بعدیا حضورمون پررنگ تر شه :))

خواهش میکنم.

ناچ :)) سکرته ؛))

باز خوبه رای دادن بهمون حداقل:-)))
من صفحه رو که باز کرذم رای بدم فقط یک تصویر ماتی از نقاشیمو میدیدم از بس که همه پررنگو خوشگل کشیده بودن:-/

نخسته همگی

جای شکر داره واقعا :))

سپاس!

آراگل @ چهارم شدن آراگل مدیون وجود سیمای زیبای من تو نقاشیش بوده یحتمل :)))))))
خودشیفته هم خودتونید 😆

نگران سقفم الان!

اطلاعیه شماره 1

 

من با 45 رای برنده این چالش شدم و به تمام هوادارانم و کسانی که به من رای دادند تبریک میگویم

 

ستاد مرکزی چالش دایناسور 16/9/1395

بگید طرفداراتون از خیابونا برن خونه هاشون :||

این آخرین اخطاره :||
وگرنه میگم تانک بیارن وسط خیابون همه رو کتلت کنن :||
اینجا آمریکاس! با کسی شوخی نداریم ک :))

ممنون بابت چالش. برای ما که حال خوب داشت
+ چقدر دایناسور تو بلاد بیان زیاد شده :|

خوشحالیم از این بابت : )

+ گویا نسلتون داره احیا میشه واز :))

اوه پسر! من 21م شدم! ^_^
هشت نفر به من رأی دادن. 
کاش خودمم رأی داده بودم پس! اینجوری تا رده 16هم جدول میومدم بالا. :دی
میگم نفرات آخر به دسته دو سقوط میکنن؟

میتونی دلتو به این خوش کنی که ۲۰ + ۱ شدی و ۲۱ عدد مقدسیه و اینا :)))

نفرات پایینی محکوم به پنچر گیری ده واگن قطارِ چپ شده شدن!

نکته جالب داستان نفرات دوم و سوم و اول بودن! 
نفر دوم و سوم که نقاشی منو کشیده بودن و طبیعی بود که نفرات برتر باشن:دی 
نفر اول هم که بهار پاتریکیانه که خب طبیعی بود اول بشه. چون منو میشناخته. اگرچه منو نکشیدن.
یازدهم شدن سمیرا هم یحتمل توطئه بوده! گفتن اگه شما هم چهارم بشی. بعد دیگه خیلی تابلو میشه. زشته همه نقاشی های آقاگل مقام بیارن! 
بعله یه همچین چیزایی تو خودمون داریم ما ^_^
سری بعدی که چالش گذاشتن حواستون باشه هر گونه رابطه ای با آقاگل یک پوئن مثبته. مثلا اگه در چالش بعدی ازتون خواستن به حساب سه تا بلاگر پول واریز کنین. شک نکنین و پول هاتون رو به حساب آقاگل بریزید تا اول بشید! بازم میل خودتون.
:))

اون پونصد میلیونی ک کارت ب کارت کردیم واست واسه این بود ک این قضایا رو رسانه ای نکنی مرد حسابی :)))

فقط الان سالمی؟؟
زیر آوار نیستی؟؟
سقف چطوره؟؟

الان به کسی که نقاشیش کشیده شده رای دادن یا به کسی که نقاشی کسی رو کشیده؟؟؟ ترتیب بندی اراء به چه صورته؟؟؟ ://

به نقاشی ها رای داده شده! 

آخه میخوام ببینم نقاشی هایی که من بهشون رای دادم چندم شدن :|

یادتون نمیاد به چه نقاشی هایی رای دادین؟!

۳۵. دختر انار : آخر با هیچ رای مثبت :))
مهم نیست که من فان نکشیدم مهم این بود که من دوس داشتم شرکت کنم حالا که نبودم و نشد شرکت کنم دلیل نمیشه اسمم نباشه که :دی

جا داره شما رو از خودمون ندونیم اصلا!

برید به درگاه خداوند توبه کنید خانم. توبه. ما هم دعا میکنیم که مورد مغفرت خدا قرار بگیرید.
ایشالا چالش های بعدی.

:|

چنین پوکرفیس چرایید؟

نقاشیها یادمه اما نقاشها یادم نیستن :(

ای امان امان!

جسارتا اگه شما ویژگی های نقاشی هایی که رای دادین رو بگین من میتونم به شما اسم نقاش ها رو بگم.

اطلاعیه شماره 2

از عموم بلاگر های بیان پرست و بیان دوست بلاگستان عزیز خواهشمندیم تحت تاثیر القائات و جوسازی برگزار کنندگان این چالش قرار نگیرند و تا آخر برای حق مسلم خود (رای شون نه اون یکی حق مسلم که با بتن پر شد) کوتاه نیایند و با بستن دستمال صورتی فردا راس ساعت 7 مقابل وبلاگ رسمی بیان تجمع کنند.

 

ستاد مرکزی چالش دایناسور 11:56

اخطاریهٔ دوم

خطاب به تمامِ اغتشاشگران و شورشی هایِ منافق و ضد بیان و حامیان نظام شاهنشاهیِ بیان! فردا تظاهرات نیاید بهتون تیتاب و ساندیس میدیم! اگه بیاین ساقه طلایی میدیم بهتون بعدم تو کویر لوت رهاتون میکنیم بپوکین از تشنگی :)))
به همین برکت شوخی نداریم :))

از آخر شروع کردم به دنبال اسم مستعارمان گشتن!
هر چی میومدم بالا اسمم رو نمی یافتم!
آخه کی به نقاشی داغون ما رای داده؟! 🤔
ششم شدم! 😨
ولی اگه دنبال کننده های وبم با چالش آشنا بودن و توی رای گیری شرکت میکردن اول میشدیم! 😎

اعتماد به سقفمان بسی بالاست! 😂

چقدر ریزش سقف داریم امشب ؛))

واقعا از کجا معلومه کی چندتا رای آورده؟

اصلا چرا عکس ها رو پاک کردین ها؟

چرا رای گیری رو قابل نمایش عمومی نبود اصلا؟

شما؟

بجا نیاوردم؟؟
:)))
پس اعتماد چی میشه؟
خوبه الان چون آدرس نداری بهت اعتماد نکنم؟؟
هان؟
:))

جواب شبهات وارده به رای گیری تون رو بدین

 

 

خیلی مسخره است تعداد مثبت ها رو مخفی کنی آخر سرم برای اینکه مدرکی نمونه بزنی همه رو حذف کنی

 

 

+ اینایی که آدرس نمیذارن دلیل بر این نیست که آدرس ندارن

چشم. بنده نبودم از دیشب تا الان.

الان به همه جواب میدم.
+میدونم.

مبارکه. نفر اول رو میگم.
:-)))

: )

خب چالش بعدی لطفا :دی

به وقتش :))

من از دوستانم در بلاگستان شنیدم که توی اعلام آرا تخلف شده

دوستانتون غلط به عرضتون رسوندن.

:|
:-/
:(

:))

اینجا بخندید فقط!

بهار پاتریکیان 😃مبارکه

: ))

تبریک ب همگانشون  :)

: ))

دوم شدم ... به اختلاف دو رای با نفر اول! :)
آقای سین هم سوم شد با اختلاف 3 رای با نفر دوم!!! :))

تبریک میگم به نوبهٔ خودم :))

حالا جایزش چی بود؟

محرمانه س :))

نمیدونم چرا همیشه علاقه خاصی به عدد 5 داشتم!:|


تشکر و خسته نباشید عالی بود :))

عدد ۵ هم به شما علاقه داشته یحتمل :))


مچکریم!

به چی بخندیم؟! الکی؟! :-/

ینی :( نشید! :) بشید!

سخت نیست ک :)

صحیح :|

صحیح، صحیح تر.

فک کن تو همچین چیزی تخلف بشه!!! :|
هدف شادی بود نه اول دومی!!!! :/

والا ب خدا!

نمیدونم چرا بعضیا متوجه نمیشن!

حالا چه گیری دادن به تقلب اخه :| انتخابات ریاست جمهوری که نیست فانه عامو :| اصلا من خودم اول شدم حالا که اینطور شددد :|

البته در اینکه سطح چالش های بلاگفان از انتخابات ریاست جمهوری بالاتره شکی نیست!

:/ همه جا هم اختلال هست!بابا بیان اشتباه کرده من اول لیست بودم اصن اینجا نیستم:دی!

حتما بیان اشتباه کرده.

فردا میریزیم شیشه هاشو میاریم پایین.

مهم نیست کی چند تا رای آورد... مهم این بود که یکم بهمون خوش بگذره!
فقط نمیدونم چرا من حس خوبی نداشتم و ندارم!
اونم که مهم نیست... بیخیال...

چرا حس خوبی ندارین خب؟ به چی حسی خوبی ندارین؟

حالا نمیشد نقاشیا باشن هنوز؟ من زمان نظرسنجی نبودم خب!:/

شاید تا چند وقت بعد گذاشتیم شون. منتهی فعلا نه.

قضیه چی است

ساعت خواب؟!

کنم راه بدین منم هستم 

گیگول

از این به بعد باشین!

عه من نبودم به خودم رای بدم:))

دفعه بعدی باشین ولی!

کار بلاگفانمون درسته ..

دم شما گرم.

من دلم بازم چالش میخاد :)
مثلا اینبار چالش عکاسی بزاریم , جدی , طنز هر طوری که شد ... یا یه چالش دیگه .

چالش های ما حرف ندارن! ولی خب زیادیش خوب نیست. به چند دلیل.

اولا اینکه یه مدت بگذره اون هیجانش رو از دست میده. یعنی وقتی تند تند چالش بذاریم زیاد خوب نمیشه. باید دیر دیر چالش بذاریم تا ملت کیف کنن با چالش ها.
دوما اینکه مسئولیت برگزاری چالش خیلی سخت و سنگینه. تیم بلاگفان هم یک توانی داره. برگزار کردن یک چالش در ماه خوبه. ولی اگه بیشتر بشه از توان ما خارجه.
سوما اینکه باید ایده های خوب و ناب رو پیاده کنیم. اگر تند تند چالش برگزار کنیم مجبوریم ایده های دم دستی رو پیاده کنیم. در صورتی که ما میخوایم کارمون بهترین باشه!

آقا گریه ام گرفت :) باشه باشه توجیه شدم :)
واااااااااااییییییییییی

چرا گریه؟! خخخخ.

خدا رو شکر که توجیه شدین.

آقا من دنبال کردم بی زحمت منو دنبال کن 

من یه مدت نبودم حدودا سه ماه .... بلاگای باحال و نوآورانه‌ای نظیرش شما درست شدی
و این خیلی خوبه

البته اگه نمیگفتین هم ما دنبال میکردیم. بلاگفان به جز وبلاگ های تبلیغاتی وبلاگ های دیگه رو دنبال میکنه.

نذاشتید آخر نقاشی ها رو ببینیم ها!‌ :))))) این همه کاراگاه بازی چرا آخه! حالا بود نقاشی ها توی وبلاگ دیگه! :))

باید اعلام می‌کردید سه روز همه اونایی که کشیده شدن٬ نقاشی هاشون رو بذارن پروفایلشون. :دی مثل عارفه و آقاگل که گذاشتن!‌ :دی

بابا خب این همه مدت نقاشی ها بودن! خخخخ. شما صبر کنید شاید فردا اونا رو برگردوندیم.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان