رادیو بلاگفان - مستند رادیویی سوپر لپ ها

سلام.

باز دوباره ماییم! چیه خسته شدین؟! خب خسته نباشین. امشب اومدیم تا بازم غافلگیرتون کنیم. مثل همیشه که این کار رو کردیم.

یادم میاد توی اولین فایل صوتی که براتون تدارک دیدیم، گفتم که قصد درایم پامون رو بکنیم تو کفش رادیویی ها! منتهی یک دوستی خواسته باهامون شوخی کنه و چسب ریخته تو کفش رادیویی ها! حالا هم پای ما گیر کرده تو کفششون. چیکار کنیم خب؟ تقصیر ما نبوده.

خب از زیاده گویی پرهیز میکنم و خیلی سریع شما رو به شنیدن این اثر زیبا از گروه علمیِ رادیو بلاگفان دعوت میکنم. امیدوارم که از شنیدنش لذت ببرین. فقط چون ترسیدیم سوپرلپ ها بیدار شن، یه خورده یواش حرف زدیم. بی زحمت صدای وسیله ای که باهاش گوش میدین رو هم ببرین یه خورده بالا.

برای شنیدن آنلاین و دانلود اینجا کلیک کنین.

همچنین برای دانلود مستقیم اینجا کلیک کنین.

نویسندۀ این اثر جناب آقای ابوالبلاگ تِدیانیِ اصل بودن و گوینده هم جناب آقای شهروند مریخی. از دوست بسیار بسیار عزیزمون آقای علیرضا خورسندی هم که کار تدوین این اثر رو به صورت حرفه ای انجام دادن تشکر میکنیم. بنده هم مسئول تدارکات بودم و براشون شام و ناهار آماده میکردم!

باحال باشید :)

۲۰ موافق ۰ مخالف
نه که لپ خوار و لپ گاز مذکر نداریم :/

+ اما خوب بود :)))
× گوینده کی بود؟:دی

کمترن ولی! نیستن؟!

× مطلب رو به روز کردم.

حدس زدم شهروند باشه
دست همگی درد نکنه

+ کم هست ولی هست که :دی

آره جان عمۀ من!

خواهش میکنیم.
+شاید یه روزی در مورد این مسئله هم نوشتیم و خوندیم! خدا رو چه دیدین؟

خعلی خوب بود D;

خوب شنیدین! 

ممنون.

دانلود کردیم:)ان شاالله گوش کردیم کامنت هم میدیم باز

ان شاءلله :)

قشنگ بود.
بچه که بودم سوپر لُپ بودم :-)

قشنگی از خودتونه

آخ آخ :/ حیف شد که دیر شناختیمت :) وگرنه یه دور همگی لپ هات رو گاز میگرفتیم خخخخخ

خخخخخ ایول 
واقعا کارتون درسته 
توی میکس تکید
این سوژه‌ها رو از کجا گیر میارین😂😀😂
#من‌لپو‌هستم😂😂😂😂
منم بچگیم لپو بودم

شهروند:

قابلی نداشت :) سپاس.
دیگه بچه هامون کارشون درسته :)
#منم_میخواستم_لپو_باشم :( #لپو_نیستم_ولی_لپو_ها_رو_دوس_دارم :)))))

چه وظیفه ی خطیری داشتین شما!! خسته نباشید
دارم فک میکنم من بچه بودم چه عذاب هایی که سر این لپو بودن نکشیدم 

شهروند: اصن یه پا کدبانو هس این ابواسفنج! باقالی پلو هاش رو باید بخورید دی:

.
ای بابا ... همه لپو بودن غیر از من :/ 
حالا گریه نکنین، شمام روز قیامت، سر پل صراط، برید لپِ همه شون رو گاز بگیرید :)

به امید شنیدن این اثر ملی(:

حتما گوشش کن.

دمت گرم.

خیلی کارتون زشته که پای عمه ها رو میکشید وسط

بابا عمۀ خودمه دیگه! ولی چشم. به خاطر شما رو عمۀ خودم هم قسم نمیخورم!

😂😂😂این سوپر لپا بهترین موجودات زمینن!مخصوصا از نوع چال دارشون!:دی!

آفرین. همینه.

فقط و فقط نقش خودتون این وسط منو نابود کرد:دی

دیگه هر کاری از دستمون بر بیاد انجام میدیم دیگه!

:))این صدا جک و جونورا چیه؟ااا:))

کدوما؟! خب یه پس زمینه داریم که صدای طبیعت اطراف بلاد هست! یه صدای شکار کردن هم داریم که خب صدای شکار هست دیگه! خخخخ. دارن شکار میکنن سوپرلپ رو!

نچ همه ی زحمت ها رو میندازن گردن خودت حسین :/ چه وضعشه ؟

مظلوم گیر آوردن برار! چیکار کنم؟ مجبورم. زن و بچه م گشنه ماندن.

چی پختی حالا?

قورمه سبزی!

ازلپ گازان هستم D:

ما نیز هم! منتهی مذکر!

خخخ
خیلی خنده‌داره ( گوش دادن به فایل و نظردادنِ همزمان )  :)
صدای شکارتون :)
لپونک :دی
صدای سیلی:دی خخخ

:)  عالی گوش دادین

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان