اقلیتِ مظلوم

.

..

...

توازن جنسیتی عادلانه در یکی از محله های بلاگر پرورِ بیان!

+ باحال باشید ; )

۱۷ موافق ۴ مخالف

اول :دی

مبارکه :))

مرگ بر آمـریـکـا
:-))

مرگ ;))

خخخخخخخ

خخخخ بک

حس اول های زمان بلاگفا رو گرفتم :دی

یادش بخیر :)

منم هم لابد جز همون اقلیتی هستم که هنوز این حس درونم نمرده :))))



+

توازن جنسیتی اونوقت چند بخشه ؟:دی

تصویر خوب بود :)



++

شما اینجوری که دارین پیش میرین قبولیتون تو کنکور 100% میباشد تازه تضمینی هم هست :دی

درود بر اقلیت ها :)))

+
نشمردیم هنوز :))
قابل نداشت!
++
من که ندارم البته! ولی امیدوارم واسه باقی بچه ها تضمینی باشه!

خخخخ! با وجود شما میشه باحال نبود؟

لطف داری رفیق به بلاگفان :))

مسخره!
با همه چی شوخی می‌کنید؟

سپاس بابت نظرت بی هویت!

اون پشت‌مُشتا بازم آقا هستا!

صد در صد! ولی خب در کل منظور کم بودن تعداد آقایون و زیاد بودن تعداد خانم هاست!

هههه درسته

شصت درصد!

چقدرم که مظلومین '_'

ابو اسفنج بلاگفانی:

به شدت!

سقف پاشید:)))

ابو اسفنج بلاگفانی:
فرو ریخت منظورتونه؟!

اقلیت مظلوم؟ شما؟ شوخی نکن :))

ابو اسفنج بلاگفانی:

ما کاری به جز شوخی نداریم بکنیم! ها ها ها ها ها ها.

:))))
عجب...
مرگ بر داعش!

ابو اسفنج بلاگفانی:

احرار الشام هم!

همه چی یه طرف... ژست جناب تِد هم یه طرف :)))

ابو اسفنج بلاگفانی:

خودم یادش دادم!

:))
چه باحال :)

ابو اسفنج بلاگفانی:
:)
باحالی از خودتونه!

عه... شما یادش دادید؟!
چه کارا بلدید :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

این یه چشمشه! به من میگن آچار گل محمدی!
(در راستای تحریم فرانسه به دلایلی به جای واژۀ فرانسه گفتم گل محمدی)

من به اون اقلیت هم اعتراض دارم! باس محو شن اونام :| #نه_به_اقلیت_ها  :|

:/

:|
شما کلا حق اعتراض ندارین

میتونید به نشانه اعتراض بیان رو ترک کنید :))

مقاومت عادت زندگی ماس :))

آچار گل محمدی :))))
چطوری این چیزا به ذهنتون میرسه خداییش؟!

من هرچی ک ابو اسفنج میگه رو از همین تریبون تکذیب میکنم :)))

+
ابو اسفنج بلاگفانی:
تِد چطور دلت میاد منو ضایع کنی؟!
خانم نسیم، ما اینیم دیگه! :دی

تکذیب میکنین؟! :-/
یعنی خودتون بلدین از اون ژست ها بگیرین؟! :)))

بله ک بلدم :))

ابو خودش شاگرد مکتب تدیسمه :))

😂😂😂برید محو شید دارید منقرض میشید!

ابو اسفنج بلاگفانی:

نه دیگه. تلاش میکنیم نسل رو حفظ کنیم.

خخخخخخخ همینقدرشم زیادین! والا :)
با حال باشید :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

زیادیم؟! نه بابا. ایشالا من داماد بشم یه شیش هفت تا بلاگرِ مذکر اضافه میکنم به بیان.

 ان شاءالله :) 

:)

نه ازفروریختن گذشته:))

ابو اسفنج بلاگفانی:

به مرز نابودی داره میرسه!

واقعا چرا انقدر دختر زیاده؟؟؟
:/

خدا زیادترشون کنه البته

ابو اسفنج بلاگفانی:

نمیدونم. فهمیدی به منم بگو!
ان شاءالله.

سمت چپ تصویر، چسبیده به حاشیه ی کادر، اون وسط یه پسربچه ی دیگه هم هست!:دی
کنار همین پسره هم که کله شو ترول کردین هم دو تا خانم چادری هستن، وسطشون یه خانم سیبیلو هست که بسیااااار مذکر مینمایه!:/
#تیزبینی_گلبولی

لینک صفحه رو هم اصلاح کنید! نوشتید: mazoom
:دی
#دقت_گلبولی

ابو اسفنج بلاگفانی:

این تیزبینی ت رو تحسین میکنم گلبول. منتهی وجود اونها رو هم میدونستیم ما!
لینک صفحه هم اشتباه شده دیگه. حالا اصلاحش کنم ممکنه ضرر کنیم. بذار باشه حالا.
ممنون از دقتت!

عجب !

ابو اسفنج بلاگفانی:

آره جان مش رجب!

محله ی بلاگر پرور :)))))
باحالیم به باحالیتون -_^

ابو اسفنج بلاگفانی:

خیلی هم عالی!

اصن من به همین تعداد کمتون هم اعتراض دارم 
یکی شماها مظلومین یکی هم گربه شرک :/

ابو اسفنج بلاگفانی:

اعتراض وارد نیست!

آره 
باید فکری کرد
چاره ای اندیشید!


من که همین یکی بسه
اونایی که شرایطشو دارن اقدام کنن!!!

بابا یک چیه؟ دو تا سه تا خوبه.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان