رادیو بلاگفان - مصاحبۀ اختصاصی با احسان خواجه امیری

.

آقایون خانم ها، جای شما خالی شب یلدا رفته بودیم خونۀ احسان ایناشون و گفتیم حالا که اینجا هستیم، یه مصاحبۀ اختصاصی هم باهاشون انجام بدیم که یه مصاحبۀ اختصاصی باهاشون انجام نداده از دنیا نریم!

خلاصه، شما رو به شنیدن این مصاحبۀ کوتاه دعوت میکنم.

برای شنیدن آنلاین و دانلود مستقیم اینجا کلیک کنید.

همچنین برای دانلود مستقیم اینجا کلیک کنید.

از دوست عزیزم مجتبی خطیب آستانه هم بابت تدوین این کار تشکر میکنم.

۱۰ موافق ۰ مخالف
عجب :)

آره به جان مش رجب.

من یه مصاحبه مثل این رو با بنیامین بهادری شنیدم... خیلی باحال بود :)

اونم کار خودمون بود. قبلا گذاشته بودیم تو همین وبلاگ.

قشنگ بود
خدا قوت :)

خیلی ممنون. قشنگ شنیدین.

:))) یه سوال ابو! واقعا رادیو بلاگفان وجود داره؟
الان واقعا شوما رفتی پیش احسانشون؟:))

یعنی چی واقعا؟!

یعنی دارین میگین ما دروغ میگیم؟! معلومه که رادیوبلاگفان وجود داره. سردبیرش هم خودمم. کارهای زیادی هم منتشر کردیم تا حالا!
اینکه رفتیم پیش احسانشون یا نه رو هم گوش کنین فایل رو تا بفهمین.

خخخخخخ ، عجب که اینطور

آره به جان مش رجب. که اینطور واقعا!

اونی که من شنیدم کار تی پلاس بود!

مش رجب کیه؟! بقال سر کوچتون؟!

آره. تی وی پلاس هم جناب آقای افشین حسین خانی از روی دست من کپی کردن این کارا رو! خخخخ.

ولی خب ما هم یه مصاحبه با بنیامین داریم چند پست قبل تر. برین به مطالب قدیمی تر میبینین.
مش رجب هم مثل من و شما یه بنده خداست!

عه... تی وی پلاس منظورم بود!
من میگم مغزم ارور میده!
بعد میگن نه!

منم همون منظورم بود! خخخ. الان اصلاح میکنم.

عه... باشه میرم میبینم...

به سلامتی ان شاءالله برین و برگردین!

کدوم پست دقیقا؟!
لینکش رو میذارید؟!

http://blog-fun.blog.ir/1395/08/12/radio-blog-fun

:)))) عه! نه من نگفتم شما دروغگویین:| فقد باورم نمیشه یه آدم حسابی تو بیان وب داشته باشه:)))
+ امضا میدید:دی

پس یقین پیدا کنین که تیم بلاگفان یه تیم کاردرست و حسابیه!

امضا هم میدیم! خخخخ. حالا گوش کنین مصاحبه رو محض رضای خدا.

خخخخخخ
خداییش این خیلی باحال تر بود...

کدوم خیلی باحال تر بود؟!

منظورم مصاحبه شما نسبت به تی وی پلاس :)))

آها. اون که صد در صد! افشین حسین خانی شاگرد من بوده! خخخخ.

افشین حسین خانی کیه؟!

همون کسی که توی تی وی پلاس مصاحبه میکنه با خواننده ها.

اسمش رو سرچ کنین میفهمین چه آدم خوب و بزرگیه توی رادیو.

:))) نمیشه بزارید گوش بدیم؟؟؟ چرا باید دان بشه؟؟

گذاشتم دیگه! عه؟! اصلا دقت نمیکنین.

نوشتم برای گوش کردن آنلاین اینجا کلیک کنید. روش کلیک کنید. بعدش پلیر آنلاین هست میتونید برید گوش کنید.

گشتم نبود:)))
نگرد نیست؟؟؟

یعنی چی؟!

بابا هست دیگه! چی نیست؟! یک لحظه صبر کنید الان توی این جواب کامنت آموزش تصویری میذارم براتون.
اول طبق این تصویر عمل کنید و دور اون که آبی کشیدم کلیک کنین.
http://s8.picofile.com/file/8279682642/1.PNG

بعد هم روی این علامت های آبی که پلی هستن کلیک کنید و آنلاین گوش کنید.
http://s8.picofile.com/file/8279682650/2.PNG

نه بابا ایشون نبودن که!

معمولا ایشون هستن!

شما مطالب تی وی پلاس رو دنبال میکنین؟!
همه مجری ها جوان هستن!

اونی هم که مصاحبه میکرد صداش یکی از همون مجری ها بود!

نه والا. من از تی وی پلاس فقط مصاحبه های افشین رو دنبال میکنم.

0_0
0__0
0___0
.
.
.
.
.
.
وژدانا رادیو بلاگفان وجود داره یا سرکار گذاشتید؟! :|
من تا الان فکر میکردن یه سری جوون خوشحال اومدین دورهم تشکیل وبلاگ دادین :|

شما دانلود کنین!

رادیو بلاگفان هم حتما وجود داره. سرچ کنین!

البته منظورم از مصاحبه همین شوخی بود که شمام کرده بودین!
البته کوتاه تر... در حد دو دقیقه...

بله. من توی تی وی پلاس، فقط افشین حسین خانی رو شنیدم که اینجوری مصاحبه میکنه. ابداع کننده این روش هم فکر کنم همین ایشون باشن.

نمیدونم... شاید هم حق با شما باشه...
اصلا این چه بحثیه!
امروز کلا مغزم آفلاینه!
شما ببخشید...

واقعا چه بحثیه؟! خخخ.

خدا ببخشه.

خخخ
شاد که هسیتد... شادتر باشید :)
کنکوری های بیچاره رو هم دعا بفرمایید...

ان شاءالله.

ممنون.

مرسی جالب بود.
:-))

قربون تو.

خب سرچ که میکنم همین وبلاگ شما رو میاره

خب دیگه.

این وبلاگ بلاگفان، یک بخش داره توی دسته بندی موضوعی با عنوان «چند رسانه ای» که فایل های صوتی میذاریم. این فایل های صوتی رو بهش میگیم رادیو بلاگفان. یه کم بهش جو میدیم!
این اطمینان رو به شما میدم که کلاس کار ما خیلی بالاست و از خیلی رادیوهای اینترنتی بهتریم.

عـــــــه؟؟؟؟؟
بابا دست مریزاد :))))
یعنی تا من به امروز در چاه جهالت به سر می بردم همی؟! :/

در چالۀ جهالت حتی!

گوش خواهید داد بر خواهیم گشت:/

ان شاءالله.

وقتی ستاره‌ی روشن اینجا رو دیدم گفتم برم فعلا شروع کنم واسه امتحان بخونم و بعدش بیام با خیال راحت بگوشم، که الآن خبر رسید کنسله! و دارم گوش میدم( طبق معمول همزمان با نظردادن)!
آخه واقعا یه‌مرد از معده‌ش برای چکاری استفاده میکنه؟O_o
بساط پذیرایی‌شون:دی
خداحـــــافظ

خب
عــالی بود، خداقوت.

خیلی متشکر.

والا گفتیم شاید از نظر احسان بتونیم از معده مون استفاده های دیگه ای هم بکنیم.

خداقوووووت جناب ابواسفنج بلاگفانی :)
 ولی کار اولتون قوی تر بود.

مرد برای هضم دلتنگیاش، گریه نمی کنه قدم میزنه :) نمیدونستم این جمله ، یکی از ترانه های خواجه امیریِ!! اینو از فرزاد حسنی شنیده بودم.

خیلی خیلی متشکر.

حالا بعضی کارها قوی در میاد بعضی ها ضعیف تر.
ان شاءالله کارای بعدی بهتر و بهتر.

خوشحالم که از  کلمه ی ایشاالله یا انشاالله استفاده نمیکنید :) چون هر کدوم از این دوتا یه معنی دیگه داره.بازم سپاسگذارم :)

استادِ کاردرستی داشتیم که اینا رو یاد گرفتیم قبلا. ممنون از شما.

جالب بود! :)
این آهنگ رو نشنیده بودم!

ممنون. گوش کنین. قشنگه!

شما یعنی هیچ وقت نگفتید شاد باشید؟! :|
:|
   :|
      :|

اصلاح شد... باحال باشید :)

نه والا. نگفتیم.

خخخخخ خیلی باحال بود 
" گریه نمی کنم " خخخ

خیلی ممنون. لطف دارین.

این خرس بی فکر خیلی خوب بود :))
موفقیات مستر اسفنجی شون :)

خیلی متشکر.

بعدشم حالا که یکیم پیدا شده قصد نداره گریه کنه شما اگر ولش کردید :||
من که میدونم تا اشک بنده خدارو در نیاوردید از کنارش جم نخوردید :))

والا کار ما خندوندنه! ولی خب احسان دیگه خیلی مقاومت میکرد. روکم کنی هم که میدونید دیگه؟ جزو خصلت های منه.

احسان خواجه امیری رو دوست دارم :) هنوز گوش نکردم ولی مطمئنم باحاله :)
خسته نلاشید

خسته نلاشیم! خخخ. دمت گرم. لطفتو میرسونه.

ابو اسفنجه دیگه! چه میشه کرد !! خیلی خوب بود بازم! :))

ولی جدا قهوه تلخ دوست نداری ؟! خیلی بی کلاسی پسر! :دی

:)

میگن که آره. بدشون میاد. کلاس هم به این چیزا نیست!

ابو هیچوقت اینقدر خشن نیست! گوشی رو بدید دست خودش! :دی

خب حالا این بین یه کم تحریف شد این سخن! ولی خب فهوای کلام همین بود! :دی

فعلا برای مدتی دور هستن از بلاگفان تا ببینیم چی میشه.

خرس بی فکر :)
گریه نکن :)

عالی بود مثله همیشه :)

ممنون از شما.

خیلی بامزست..یه مدتم رادیو این کارو انجام میداد..قبل از گوش دادن میگفتم یعنی چی چجوری رفتین مهمونی با اقای خواجه امیری:))

خیلی متشکر.

والا ما روابطمون گسترده تر از این حرفاست!

خخخخ D:

عالی بود :)))

متشکر.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان