فان ساز + اصلاحیه

.

آقا مسابقۀ خفن مون شروع شد! بشتابید که تموم نشه. البته در کارِ خیر بشتابید و در کار غیرِخیر، خیر! میگن که یه بار به یه دختر خانمی گفتن که با سیاوش جمله بساز، گفته من سیاوش را دوست دارم! حالا اینکه سیاوش کی بوده، خدا میدونه.

از اونجایی که میترسیم به خانم‌های گرامی بربخوره، یه دونه هم واسه آقایون میگم. مثلا به پسره گفتن با ایراد جمله بساز. بعد به معلم‌شون گفته من دختر شما رو دوست دارم! بعد معلم هم گفته این که ایراد نداره. پسره هم گفته مبارکه!

از مزه‌پرونی که عبور کنیم میرسیم به توضیحات مسابقه.

ما ده دسته کلمه برای شما آماده کردیم. در هر دسته پنج کلمه وجود داره. شما به اختیار خودتون، یک دسته از کلمات رو انتخاب میکنید. بعدش باهاشون جمله میسازید. چند تا نکته رو باید رعایت کنید. اول اینکه دقت کنید هدف فقط ساختن یک جمله نیست. نوشتن یک پاراگراف طنز هست. یک پاراگراف طنز بنویسین و این کلمات رو درش بگنجونین. مورد دوم که باید دقت کنید اینکه پاراگراف ها هم از چهار خط عبور نکنه خواهشا. جوری باشه که بشه اسم مینیمال روش گذاشت. نکتۀ سوم و خیلی مهم اینکه جملات باید طنز باشن! یعنی تا جایی که میتونید مزه بپرونید. نبینم اومدید جملۀ علمی نوشتید ها! بعدش یک راه دارین، اون هم اینه که جملات رو به صورت پیام خصوصی بفرستید همینجا. ما دریافتشون میکنیم.

مهلت شرکت در مسابقه به مدت یک هفته هست و تا 13 دی ساعت 20:00 مهلت دارین تا توی این مسابقۀ خفن شرکت کنین.

ضمنا، شرکت برای عموم آزاد است. چه بلاگر و چه غیربلاگر.

در آخر هم تمامیِ این جملات رو جمع میکنیم، در یک پست به رای گیری میذاریم. هر جمله ای که رای بیشتری آورد، بهش یک جایزۀ ناقابل تقدیم میشه.

کلمات:

دستۀ اول: «بیان، بلاگفا، الاکلنگ، کویر لوت، چسب رازی»

دستۀ دوم: «صابون گلنار، یوزپلنگ ایرانی، هری پاتر، کله پاچه، زلاندنو»

دستۀ سوم: «شلوار کردی، موبایل، وای فای، چراغ مطالعه، ابوعلی سینا»

دستۀ چهارم: «قفل، رمز، هوگو چاوز، چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟، زمبه»

دستۀ پنجم: «جارو، تام و جری، اسکار، ساپورت، جیبوتی»

دستۀ ششم: «سیب زمینی، مشهد، گینه نو، فناوری نانو، کاپی‌بارا»

دستۀ هفتم: «چند متر مکعب عشق، در جست و جوی ناکجا اباد، فکر، کرفس، پت و مت»

دستۀ هشتم: «سندباد، لیوان، قند، قورباغه را قورت بده، بخاری»

دستۀ نهم: «لطفا گوسفند نباشید، بستنی عروسکی، تیشرت، کمد، فنر»

دستۀ دهم: «بی شعوری، ماکارانی، کاغذ، مدادتراش، پاپایا»

.

.

+ اصلاحیه: طبق پیشنهاد دوست عزیزمون، واران، مشورت کردیم و به یک نتیجۀ جدید رسیدیم. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهمی، شما جملات و پاراگراف هاتون رو توی وبلاگ هاتون منتشر نکنین. برامون بفرستین. به صورت خصوصی هم بفرستین. اوکی؟ پس خواهشا جملات مربوط به مسابقه توی وبلاگ ها منتشر نشه. ممنون.

۱۹ موافق ۱ مخالف
:-))))
من دسته ی دوم رو انتخاب کردم.
فرداشب میذارم وبلاگم و لینک میدم :-))))

به به!
منتظر خوندنش هستیم :))
ممنون :)

جالب شد، شاید شرکت کردم :/

بکنید حتما :) دور هم میخندیم شاد میشیم :دی

اولا بهش نمیگن شلوار کردی :))))
یه اسم دیگه داره یعنی دو اسم داره :))
یه اسمش به اسم شلوار جافی است :)))


یه سوال یعنی دو سوال :
یک فقط با این جملات جمله میسازیم یعنی نمیتونیم جملاتی بهش اضافه کنیم ؟

دوم اینکه حداکثر چند دسته میشه انتخاب کرد؟
اصلا میشه چند دسته انتخاب کرد ؟o_O

من از شلوار کردی نه ببخشید شلوار جافی با یه اسم دیگه پوزش میطلبم :)) حالا دیگه اسم عامیانه اش اینه. فک میکنم ملت با این بهتر بشناسنش پس همین بمونه بهتره :/

یک: ببینید شما یه دسته رو انتخاب میکنید ک توش پنج تا کلمه اس. شما تو جملاتتون باید از این پنج کلمه استفاده کنید ولی برا اینکه باقی کلمه هایی ک تو این جمله ها به کار میبرید چیه ازادید ولی حدالامکان سعی کنید از دسته های دیگه کلمه نگیرید. اگر دسته اول رو انتخاب کردید و توش فکر رو ب کار بردید ک تو دسته هفت هم هست یعنی عب نداره چون یه کلمه رایجه ولی چیزای خاص تر رو اصلا نمیشه. اوکی شد الان؟

دو: فقط یه دسته میشه برا مسابقه انتخاب کرد ولی اگر برا دل خودتون بخواید دسته های بیشتری انتخاب کنید و همش رو مخلوط کنید و ... عب نداره ولی برا مسابقه فقط یه مینیمال که با یه دسته نوشته شده ازتون قبول میکنیم.

جدیدا رای گیری شده به پارتی بازی نه به اون مطلب خوب و طنزآمیز یعنی هر کی میتونه به دوستاش رای بده  .
بنظرتون خوب نیست که وقتی نوشتیم فقط مطلب رو بدیم به شما و شما بدون اینکه اسمی از کسی ببرین 
به اشتراک بذارین بعد منصفانه و عادلانه رای بدیم به ااون جمله ای که خیلی بامزه تر و بهتره ؟:)
البته این نظر منه و شما مختارین به قبول کردن یا نکردنش.
ممنونم. 

پیشنهادتون مورد قبول واقع شد :) ممنون :)

اِ من تیک خصوصی رو زدم که!‌ :دی

خصوصی شد! غمتون نباشه :دی

دسته 2...
آی کنت شرکت...

دستتون اشتباهی خورده به دکمه کناری "ن" دیگه؟ چون اول دسته انتخاب کردید بعد گفتید ولی نمیتونم شرکت کنم! منظورتون آی کن شرکت بوده دیگه؟ :دی شرکت کنید، دور هم شاد میشیم :دی

همانا ما از رای دهندگانیم ((:

آخر چرا؟ رای ساز هم باشید خب. وقتی نمیبره ازتون که هیچ شاد هم میشید حین جمله سازی ها :)
ممنون! چه رای ساز باشید چه رای دهنده :))

فکر واران خیلی خوبه ها!! کاش واسه چالشا هم همین کارو کرده بودیم!!

بلی ولی خب دیگه مخورید غم گذشته و اینا با صدای اون خواننده هه! خلاصه که بهتره رو حال و اینده تمرکز کنیم و از گذشته درس بگیریم الان جای غصه. جمله قصار :دی

نه همون آی کنت بود...

پس فقط یه واکنش به دسته دو بود اون :دی
خب دیگه چی بگم :دی ب هرحال خوشحال میشدیم و می شدید شرکت میکردین :)

حتما شرکت میکنیم 😊
بااقتدار!!

آفرین :دی منتظریم :)

خب چی میشه همشون بدم ؟:))

یا حداکثر دو تا دسته ؟:)

من الان کلی  حس طنزم  و ذوق پردازیم گل کرده :)))

ولی یکیشون برای مسابقه جا بدین ولی همشون رو بذارین ملت بخندن ؟:))

نمیشه ؟ میشه ؟ هیچکدام ؟:دی


+

ممنونم


++

آقا میشه جملات دوستامو که وبلاگ ندارند بفرستم البته به اسم خودشون ؟:)

یا وبلاگ دارند ولی نمیخوان آدرس وبلاگشون بدهند ؟


عرض کردم که. شما میتونید هرچقدر که دلتون خواست جمله از خودتون دروَکنید! منتهی فقط یک کدومشون برای مسابقه رو به ما تحویل بدین.

ضمنا یک مورد رو هم بگم که توی منوی بالای وبلاگ، یک قسمت هست به اسم مطالب شما. میتونید پست طنزی اگر دارید، بدید به ما تا منتشر کنیم. حالا خارج از چارچوب این مسابقه.
+
خواهش میکنیم.
++
شرکت برای عُموم آزاد است. چه وبلاگ داشته باشن چه نداشته باشن. فقط یک راه ارتباطی بهمون باید بدن.

تنها راه ارتباطی شون منم :)))

اینو جدی میگم :|:)

اوکی پس هیچی :)



ممنون بابت توضیح :))


ایمیل! شمارۀ تماس! آدرس منزل! شمارۀ کفش! اینا همه راه های ارتباطیه! :دی

پس هیچی چیه؟! به همه توصیه کنید که شرکت کنن.


کردا یه کلمه  دارن میگن :

اَ وَ آ !! حکایت ش تماس و... است :)) صد درصد منزل و تماس و ... :))

ترجمه ش بدین براتون بکنن :دی


همون شماره کفشو میتونم بدم :دی

خب اصلا حالا شما اون مینیمال ها رو بدین شماره کفش و اینا پیش کش :دی بعد که برنده شدن یه فکری میکنیم حالا :دی

آقا خب من طنزم نمیاد ولی مشتاقم بیام طنزنوشته های بچه ها رو بخونم تا یکم روحم شاد بشه دم امتحانات :))

حالا یه تلاشی بکنید :دی چون ناخواسته اینا کنار هم چیدنشون طنز میاره اکثرشون و روحتون شاد میشه. اینجوری تا وقتی مال بقیه بچه ها برسه هم میتونید شاد کنید خودتون رو :دی

خطاب به اصلاحیه:
باشه.

خطاب به وبلاگ Haa Med:

دیگه ببخشید که پستی ک قرار بود فردا شب بیاد داخلت رو ازت گرفتیم. ما رو ب خاطر کشتن بچت ببخش :| :))

متن ادبی میتونم... ولی طنز... در توانم نیست که نیست...

من خودم با دسته پنج دوتا ساختم. یهویی. اصلا یه جوریه که انگار خواه ناخواه طنز میشه چون کلمه هاش بی ربطه، میخواین حالا یه امتحان بکنید ببینیم نظریه مون درسته یا نه.

:))) من نمیتونم طنز بنویسم...باید طنزم بیاد:|
ولی مفصل سعی خودمو میکنم^_^
بعد یه پیشنهاد دارم برا بلاگفان: فقط پستها رو سوژه نکنین..میتونین کامنتای باحال رو هم سوژه کنین کلی بخندیم:))

افرین افرین ^_^ خوش بگذره.
باید مشورت کنیم براش، مرسی :)

خوب همه میدونید که من املا و انشا م خوب نیست ، پس میخندم ، سعی جملاتتون خنده دار باشه که نخوام وانمود کنم ها :/

همه میخوان بخندن که! پس کی میخواد از خودش جمله در کنه؟

مسابقه ی خوبی است
بااجازه من شرکت نمیکنم
" الکی مثلا چندتا دعوت نامه برام رسیده "
*ــــ^

درمورد دسته ی هشت فقط همین را بگم که

اسم کتاب " قورباغه ات را قورت بده " را فراموش کرده بودم
رفتم کتابفروشی گفتم : آقا ببخشیداین کتابه بود که یه جونوری را قورت میداد
اونو دارین ؟؟

فروشنده از کنار بخاری بلند شد وکتاب سند باد را دادم بهم
گفت : عزیزم تو اینو بخونی برات بهتره
*ــــــ^

لیوان و قند هم که کلا حرف اضافه بودن
...

این برای مسابقه نیست
همینجوری نوشتمش
مرسی

 چه بگویم! ولی اگر شرکت کنید خوشحال میشیم :)
با تشکر از داستانکتون. اول فک کردم خاطره ست :دی

چرا ابو اسفنج تبدیل به فوفانو شده؟

موقتی من جاشون اومدم چون زیاد پیدا نیستن، بعدا برمیگرده به اصلش ;)

چند وقتیه فسفرهای قسمتی از مغزم که مربوط به طنز پردازی میشه ته کشیده ولی سعی میکنم شرکت کنم :دی

تو جواب نظرات دیگه گفتم جدا سخت نیستا :دی کافیه فقط بخوای اینا رو تو یه داستان استفاده کنی و چون به هم ربط ندارن خودش یه موقعیت طنز میسازه، ممنون ب هرحال ک سعی میکنی شرکت کنی :)

من متاسفانه نمیتونم شرکت کنم😔
شرمنده 
فقط واسم دعا کنید خوب بشم ممنون
اینم لبخـ(:ـند

دعا میکنیم :)
ممنون :)

من شرکت کردم D:

*اینو نمیخواستم خصوصی بشه :دی

لطف کردین. حالا که شد! :دی

من و دوستانم شرکت میکنم!!!

البته بیشتر متن ها آماده است ولی خب میخواهیم بهترین ها بفرستیم جشنواره

طنز :)


خیلی ممنون از شما.

این شما و اینم داستان من با دسته‌ی هفتم:)

خصوصی بفرستین ها!

سرعتتون رو در جواب‌دادن به نظرات تحسین می‌کنم!

همه همین کار رو میکنن!

وژدانا تلاشمو کردم :|

دم شما گرم.

عه شهره؟ :|
ممنون :)
آقا بااجازه من اینا رو کپی کردم در گروه دوستانه‌مون و لینک رو هم دادم، شرکت می‌کنن دوستان:)

خیلی متشکر.

من از الان رفتم فکر کنم تا دقیقه نود که بفرستمش براتون  :دی

آفرین. همون موقع هم خوبه.

آقا من کلی کلنجار رفتم که بفرستم یا نفرستم 

بلاخره بفرستادم:)


خیلی کار خوبی کردین!

ممنون.

سلام.من با استفاده از دسته یک این متن رو نوشتم.ببخشید اگه بی مزه اس! فی البداهه نوشتم.

سلام. خیلی هم عالی. والا بی مزگی از خودمونه!

سلام جناب ابو اسفنج.
من دسته ی هشتمو انتخاب کردم. همین جا بفرستم؟

و علیکم السلام.

هر دسته ای که انتخاب کردین متن رو بنویسین  بفرستین همین جا. متشکر.

یافتم یافتم!! 
پیام خصوصی 😁😂😂

بله. متشکر.

عاقا متن من رسید به دستتون یا نه؟!

بله رسید. متشکر.

سلام ببخشید من درست متوجه منظورتون نشدم تو قسمت ارتباط با نیروگاه فرستادم، اشکالی نداره؟؟ یا دوباره بفرستم اینجا؟؟؟

سلام.

نه دیگه. گفتید مربوط به همون مسابقه است. ما گرفتیمش. دستتون درد نکنه. فقط خوب شد این دفعه ایمیل رو نوشتین.
ممنون.

سلام.
متنمو فرستادم، به دستتون رسید آیا؟

سلام. بله رسید. متشکر.

باید اعتراف کنم سخت تر از چیزیه که فکر میکردم:/
قبلنا تو نوشتن چیزای بی ربط راحت‌تر بودمااا.... هووووف: 
:)
* من تیک خصوصی رو زده بودم واسه کامنت قبلی؟؟؟:/ جل‌الخالق0_0

بله. خصوصی اومده!

بابا شما سخت میگیرین. وگرنه راحته.

سلام
آیا متن  دیشب منم رسیده ؟o_O
ممنونم :)

سلام.

احتمالا دیگه. همونکه توش از چهار نفر متن فرستادین؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان