رادیو بلاگفان - مکالمۀ لو رفته بین جیمز باند و تِد


آقا مبارکه! حاج دونالد هم بالاخره بر کرسیِ ریاستِ جمهوری ایالات متحده نشست! یه وقت فکرِ بد نکنید ها! ما جنگ طلب نیستیم! تروریست هم نیستیم! صرفاً حس کردیم باید یه تبریک بگیم!

اگر بانو هیلاری هم مینشست روی اون کُرسی، ما بازم همین قدر خوشحالی می کردیم! کلاً اینچنین آدمای شاد و شنگولی هستیم ما!

یادتونه این دو عزیزِ نامزد(البته نامزدِ همدیگه نبودن، نامزدِ انتخابات بودن! ای اُف بر این انتخاباتِ هوس باز!) چقدر توی مناظره هاشون دست به اِفشاگری می زدن؟! (باز خدا رو شکر که دست به لباسشویی نمی زدن!)

آره دیگه! ما هم دیدیم حالا که داریم توی همه چی از این اجنبی های چشم قشنگ تقلید میکنیم، بیایم توی این مسئلۀ افشاگری هم تقلید کنیم! ولی خب هرچی گشتیم، هیچ نوع فسادِ اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و فوتبالی رو نتونستیم توی کشورمون پیدا کنیم! فلذا گشتیم و گشتیم و گشتیم، و در نهایت، خیلی یهویی، یه فایلِ محرمانۀ صوتی از مکالمۀ  «تد» و «جیمز باند» رو پیدا کردیم! فایلی شامل صوتِ مخوفِ جیمز و تد! و مکالمه ای غریب و دِهشتناک! (برای افرادِ زیرِ چهار سال، اصلاً توصیه نمی شود!)

البته مکانِ ضبطِ این صدا، به دلیل مصادیق مجرمانه و مخالفِ عفافِ اجتماعی، قابلِ ذکر نیست!

چقد حرف زدیم! برید پایین و بشنوید!

نوش جان

+ برای شنیدن آنلاین و دانلود اینجا کلیک کنید.

و برای دانلود مستقیم اینجا کلیک کنید.

 

الصاقیه: صدای جیمز، متعلق به «شهروندِ مریخی» و صدای «تد» هم متعلق به عمۀ بنده است! |: خودش خونده دیگه :/

تدوین کار رو هم دوست بسیار عزیزمون آقای علیرضا خورسندی انجام دادن.

 + راستی، خواستین از منوی وبلاگ یه سر به «همکاری» هم بزنین.

۱۳ موافق ۰ مخالف
جالب بود :)

دمت گرم.

اصلا مگه ما داریم این چیزا تو کشورمون؟؟؟اختلاس!!!! فساد اخلاقی!!!!! فساد مالی!!!!! بابا اینا همش معوقه و وام و ایناس!
باور کن!!

+
روح ملکته الیزابت:دی
:))
اهنگ ان شرلی:نوستالژی :)

اصن اختلاس چی هس؟! :))

باور میکنم دی:
.
:))
مرسی که گوش کردید و خوشحالم که خوش تون اومده ... 

وای خدااا =))))
وات د هل ! :دییی :))))

:)

مودب باشید خخخخ این حرفا مخصوصِ تد و جیمزه :))
ممنون که وقت گذاشتید

:)))) مرسییی

قابلی نداشت :)

امیدوارم خوشت اومده باشه :))

عجب...

سپاس:)

چه عجب ازین وَرا؟!  :)

.
سپاسِ بیشتر از شما که خوندید و شنیدید

لباسشویی رو خوب اومدی :))))
چرا پایِ عمه ها رو میکشی وسط؟:((((((
چه صدا هایِ طلایی ایی :))))
خرس کیف :دیییی
روح ملکه الیزابت :/ :دی
بای فور اِوِر:دی
طحال سگگگگ:////
چقدر تِد مظلومه:دی
او صدا تهِش عالی بود :دی
شهروند جان یکم مهربون تر باش خب :دی
آقا دمتون گرم
حرف ندارید *_*
شاد شدیم :)))
دستِ همه دست اندرکاران درد نکنه خدایی :)

آخ آخ لباسشویی! خخخخ

من خودم سه چار تا عمه دارم دی: باید یه جوری از خجالت شون در بیام دی:
چه شنونده هایِ طلایی ای :)
اول یه چی دیگه بود! بگذریم خخخخ
در مورد میزان مظلومیتِ تد، حق اظهار نظر ندارم دی:
والا اونقدام خشن و متوحّش نیستم خخخخ تقصیرِ کاراکترِ جیمز بود دی:
دمِ شما هم گرم که شنیدید و خوندید :) دستِ همه درد نکنه :)

ای بابا!!

دهن‌ـتون سرویس که!!!!
خیلی خوب بود! اصلا اون آخرش که دیگه عالی بود! (البته حس نوستالژیک آهنگ رو قهوه ای کردید،رفت...!) :دی


ای بابا! به دهنِ ما چیکار داری آقا! خخخخ

زن و بچه نشسته اینجا! :)
.
خب خدا رو شکر :)
واردِ جزییات نشو دیگه پی: منم عاشق تهش شدم 

سلام 

خخخخ ایولا به شما همیشه شاد باشید :)

آخه تد با جیمز باند ؟

اونم از نوع کشتنش
اجاره خونه :/

سلام.

قربون داداش. تو هم شاد باشی.
وقتی پای محرمانه بودن میاد وسط آدم شاخ در میاره از بعضی چیزا!

@علی ف
مودب باش علی :| خانواده نشسته :/ :دی

دی:

اصن شما رو میذاریم مسئول وزارتِ ارشادِ بلاگ فان! :)))

@پرتقال دیوانه

شما رو ارجاع میدم به پست پلاکت! :دی
@علی ف
سرخوشی تو ام ها :دی
به خدا عمه هایِ خوب هم داریم ... :(
درست نیس همه عمه ها رو پاسوز میکنید :( 

شهروند: کی گفته عمه ها بد هستن؟ من خودم اگه معذوریتِ بیولوژیک نداشتم، حتماً عمه میشدم!!! شوخی بود :) 

.
ابو اسفنج بلاگفانی:
حالا من از طرف تِد بگم معذرت خوبه؟!

صدای تد از داخل حموم میومد انگار:| 
جیمز هم که مثه همیشه تند میخوند:/
ولی کلن ایده باحالی بود خخخخ مشعوف گشدیم=))

شهروند: جیمز تمام تلاشش رو کرد که یواش بخونه، کلی هم دهنش صاف شد دی: نمیشه دیگه! شما باید سرعتِ شنیدن تون رو بالا ببرید :))) مرسی که شنیدید

ابو اسفنج بلاگفانی:
دیگه ببخشید که پشت تلفن بود خیر سرش!
تند خوانی یک هنره!
خیلی ممنون از ابراز نظر.

امممم بزا فکر کنم
آره :)))
حله :)))
دیگه تکرار نشه ها
میدونین که من چقد غیرتی ام رو عمه و مشتقاتش:دی

#غیرت را به فرزندانِ خود بیاموزید!  "گاندی"


ابو اسفنج بلاگفانی:
خب پس معذرت نمیخوام از طرفش! :دی

@ابو
جا داشت فحش بدما:////
ضدِ حال :///
حیف یه ابو بیشتر نداریم

ابو اسفنج بلاگفانی:

از قدیم گفتن هر آنچه از دوست رسد نیکوست. ما آمادۀ فحش خوردنیم! خخخ.

@شهروند
عالی بود :دی
الان دیگه وزیر ارشادمم کردی کار م سخت شد
انصافا بعضی چیزا رو فقط با فحش میشه بروز داد :/ :دی
مگه نه ؟

هر میخواین بکنین! فقط فعلاً یه سه چارتا کنسرت رو لغو کنین که همه به غیرت تون پی ببرن دی:

میخواین همین الان به تد فحش بدیم دسته جمعی؟ دی:
خواهشاً اختلاس نکنید در مقامِ وزارت ;)

:|

شمام وزیرِ نفت! 

خوب شد؟! :)))

اینو داشته باشین تا بعد بیام نظرمو بگم  :|

ابو اسفنج بلاگفانی:

فقط زود بیاین خسته میشیم.

شهروند بیا فیفتی فیفتی
من اختلاس میکنم
تو سرِ مردمو به کنسرتا گرم کن
همه هم راضی ان :دی

تُف و نفرین و فحش ها هم برا من!!

جهنم و ضرر خخخخخ پول لازم دارم. فردا برید بانک مل* !
یه دو سه هزار تا وام بگیرید، بقیه شم توی پی وی! دی:

😭😭 ینی زدین صدای دنیل گریک و دااغون کردینا

ابو اسفنج بلاگفانی:

منظورتون اینه که اون صدای ما رو داغون کرده دیگه؟
.
شهروند: این حرف تون رو نشنیده می گیرم! :/ ... :)))

حجمش زیاده یا سرعت نت من کمه؟:/

ابو اسفنج بلاگفانی:
حتما سرعتتون کمه! حجم 4.5 مگ بیشتر نیست.

تازه من هی میزدم دانلود میکردم بعد چون حجمش کم بود فکر میکردم دانلود نمیشه چون اصن این درصداش فرصت نمیکردن نمایان بشن
4 بار دانلود کردم :دی

برو از خدا بترس سمیرا :دی

ابو اسفنج بلاگفانی:

مرفهمین بی درد به بهشت نمیروند! به زودی در سینماهای ایران.
حتما سرعت نت شما 4096 هست!

کالج آزاد مسیحی :دی
خداقوت همگی

ابو اسفنج بلاگفانی:

خیلی ممنون. آشنا داشتین بگین این بیچاره جیمز هنوز دربه دره!
شهروند: ((: 
خدا قوت به گوش های شما! :)

اوه! چه مرگ آرومی :|
جالب بود :))

ابو اسفنج بلاگفانی:

از این آروم تر نمیشه!
ممنون :)

اصن من مرفهِ بی درد !
خوب شد؟
راضی شدی ابو ؟

ابو اسفنج بلاگفانی:

من که راضی بودم. مونده بود مرضی بشم که شدم!

جالب بود
ممنون

ابو اسفنج بلاگفانی:
قربون داداش. جالب شنیدی.

پشمک با بستنی :)))
چه ایده خوبی، میتونه خوشمزه باشه :D

نه نه نه! امتحان نکنی یه وخ! خخخخ

اینا فقط به معدۀ تد میسازه دی: ماها بخوریم، افقی میشیم ;)

وااااااای دمتون جیز :)))))

آقا من سرگردما گفته باشم :|

جیز! :))) خوشحالیم که خوب بوده.

.
وات؟!

میگه سَرگرده !

ابو اسفنج بلاگفانی:

چوکاره؟! الان گرفتم.

سرگرد =|

پلیس =|

نیروی انتظامی =|

چجوری بگم بگیری؟؟؟

ابو اسفنج بلاگفانی:

خب بنده خدا تا حالا پلیس زن ندیده! تقصیری نداره! خخخ.
.
حالا چرا می زنید؟! :/ یه نفس عمیق بکشید! 
توی مانیتورم، گ و ک خیلی شبیه هستن! فک کردم نوشتید «سرکردم»! برا همین تعجب کردم.
منم سردارم! خوشبختم :)))

خانوما هم میتونن پلیس باشن
بععععععله =))))

*همیار پلیس! :))

موفق باشید 

آهنگِ بوق خورِ خطشو :-))))

:))

همیار نععععععععععع

سرگرد!!!!

تازه سربازام کلی ازم میترسن =)))

به همین سوی چراغ مودم قسم

مگه سرگردها همیار ندارن؟ :))

باشد دی: سرکار سرگرد! :))
سرباز که سهله! الان منم ازتون می ترسم!
به همین فونتِ لپ تاپ قسم دی:

از الان گفته باشم.من خیلی سخت گیرما :)))
یعنی پوست از سر سربازام میکنم :)))

ایشالله که معاف هستیم از خدمت :)

قشنگ بود(:

ابو اسفنج بلاگفانی:

جانِ مشتبا فکر میکردم زیبا بود. حیف. بازم اشتباه کردم.

منم به نوبه خودم انتخاب حاج آقای ترامپ (!) رو نمی‌دونم باید چی بگم (تبریک یا تسلیت؟) اما همکاری امنیتی سناتورمون با دوصفر هفت بزرگوار رو تبریک عرض می‌کنم :))

ابو اسفنج بلاگفانی:

میگه خواهش میکنه!
در مورد ترامپ هم به نظرم سکوت پیشه کن :دی

سم طحال سگ :|
دهنت سرویس :|

واقعا عجب زندگی قهوه ای داشته جیمز :|
تدم راحت شد بیچاره :|

با تچکرات فراوان از تمام دوسه تان :-))

ابو اسفنج بلاگفانی:

خواهشات.
شهروند مریخی:
پوکر چرا؟! :))
امیدوارم خوش تون اومده باشه؛ ممنون:)

وای عالی بودددد :)

ممنون ازهمتون :) خسته نباشید :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

ما کار غیرِ عالی نمیدیم دست مردم!
خواهش میکنم :)

نه باحال بود:))لبخند زدیم..دیگه نخندیدیم:)))

ابو اسفنج بلاگفانی:
جدی؟! ای بابا. خوب شد گفتین. دمتون گرم.

((-: شما فوق العاده این

ابو اسفنج بلاگفانی:

میدونیم!

وبه خوبی دارید :)

دنبال میشید :)

به وب منم سر بزنید 

نظر لطفتونه.

خیلی ممنون.

فساد اخلاقی اجتماعی سیاسی یعنی چی؟
اخطلاث چیه؟
اخی اخر داستان خیلی ناراحتم کرد:)
ولی اهنگ انشرلی دوباره شادم کرد:))
خیلی خوب بود.ممنونم
یاعلی

ابو اسفنج بلاگفانی:

این واژه ها رو شما از کجا میارین؟!
خیلی ممنون.
علی یارتون.

الهی الهی تد ابواسفنج فدات شه ای وای ....
آخرشم با صدای زنگ گوشی من تموم میشه ک :)
مادر میبینید چطور بیان رو بی تد کردن رفت (آیکن شیون) ..
عجب جیمز باند باحالی ان آقای مریخی :)

ابو اسفنج بلاگفانی:

من فدای تِد نمیشم. این سخن شما رو محکوم میکنم!
شهروند: «باحالی» از خودتونه :)

اینوصبح شنیدم ولی کاربرام پیش اومدنتونستم نظربزارم
که حالاااامیزارم::خیلی عاااالی بووووووووودخیلییییی

ابو اسفنج بلاگفانی:

قربون داداش. دمت گرم که نظر میدی.
ممنون :)

:)))
بسی عالی بودا:))

عمتون چه صدای مردونه ای داره:/



ابو اسفنج بلاگفانی:

خیلی ممنون.
عمۀ گرامیش بنده خدا صداشون یه مقداری از بچگی همینجوری بوده. ببخشید دیگه!
شهروند: 
قابلی نداشت :)
خانوادگی صداهامون غیرِ عادیه دی:

عالی بود :)

دم همتون گرم :) 

خداقوت :)

تِد:

قابل نداشت
ممنون ک گوش دادین : )

دمتون گرم !
یه اتاق رو شاد کردین ! :دی

.
 آقاصدا تد صدا مثله صدا یه بنده خدایی بود ها!! :دی

قربون شما.

شبیه صدای کدوم بنده خدا بوده؟! بگین برم بکشمش تِد یه دونه بشه.

😂😂😂 نه منظورم همونی بود که گفتم
تازه اسمشم جای ک و گ رو جابجا نوشتم دنیل کریگ بوده در اصل:/
ولی خب خیلی فان داشت:)

آها فهمیدم منظورتون رو برعکس بیان کردین!

من که نمیشناختمش. به شما اعتماد کردم. واقعا که!

خدا نکشتت تد! اشکم در اومد D:
الآن این تد که بیان رو زیر سیطره ش دراورده کیه پس؟

روحشه!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بلاگفان، یک نیروگاهِ غنی سازیِ لبخند، واقع در تنها جزیرۀ شادی در کلِ بلادِ بیان یا به عبارت بهتر سرزمینِ بیان هست. با ورود به این نیروگاه متعهد میشین که لبخند بزنین و با خروج از این نیروگاه متعهد میشین که تا ورود بعدی این لبخند رو حفظ کنین.
شعارمون رو هم حفظ کنین:
باحال باشید :)
HTML tutorial
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان